5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

ozqeler bizim adimizi yazir,Biz nece? ne edirik??

اؤزگه لر بیزیم آدیمیزی یازیر،بیز نیجه؟نه ائدیرگ؟؟؟

http://qashqaitribe.blogsky.com/

tiraxtor havadarlarinin 90 progremine itiraz uchun...

کمپین امضای اعتراض هواداران تراکتورسازی به برنامه نود شبکه سه

 

چهارشنبه  ٣۰ دی ۱٣٨٨ -  ۲۰ ژانویه ۲۰۱۰

 

برنامه تلویزیونی 90 در مورخه 28/10/1388 به مجری گری عادل فردوسی پور اقدام به برگزاری نظرسنجی پرطرفداران ترین تیم فوتبال باشگاهی ایران نمود. با توجه به اینکه ارسال گزینه 3 از طریق اس ام اس به منزله انتخاب تیم فوتبال تراکتورسازی بود, لذا ما هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی با در نظر گرفتن موارد ذیل به این نظرسنجی اعتراض داشته و بر آن باور هستیم که در این نظرسنجی تقلب انجام پذیرفته است.

1- ارسال عدد 3 امکان پذیر نبوده و در عوض سایر گزینه های به راحتی ارسال می شده اند.

2- ارسال اس ام اس از مناطق آذری نشین بر خلاف مناطق دیگر به سختی انجام می پذیرفته است و به نوعی می شود گفت که امکان پذیر نبوده است.

3- در صورت ارسال عدد 3 در موارد فراوان, گزارش ارسال عدد 2 را نشان میداد.

همچنین ما آذریها و دوستداران آذربایجان و تیم فوتبال تراکتور نسبت به طرز تهیه گزارشات برنامه نود اعتراض شدید داریم و بر آن اعتقاد هستیم که تهیه کنندگان این برنامه با تهیه گزارشات هدفدار در صدد تحقیر و اهانت به مردم آذربایجان و تیم فوتبال تراکتور هستند و هدفی جز تمسخر آذربایجانی ندارند.

ما هواداران تیم فوتبال تراکتور با امضای این طومار اعتراض شدید خود را نسبت به برنامه نود اعلام داشته و از مسئولین محترم تراکتور و صداو سیما می خواهیم که از این به بعد جلوی پخش هرگونه مطلبی در مورد تراکتور از برنامه نود را بگیرند. و  همچنین انتظار داریم برخورد مناسب با افراد خاطی این برنامه انجام پذیرد.

http://www.ipetitions.com/petition/trakhtor/

(لازم به ذکر است با ایمیل معتبر فقط یکبار می توانید امضا کنید)

جمعه ۳۰۰ هزار در یادگار

جمعه ۳۰۰ هزار در یادگار



روابط عمومی باشگاه تراکتور در اطلاعیه ای ضمن محکوم کردن عمل ناشایست هواداران استقلال در کشتن کبوتر متن اطلاعیه به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

همگان با دیدن صحنه کشته شدن کبوتر که تنها جرمش رنگ قرمز بود خیلی متاثر شدیم و از ته دل افسوس خوردیم برای کسانی که بانی این اتفاق بودند به همین منظور در صورت امکان از هواداران تقاضا میکنیم روز جمعه ۸۸/۱۱/۰۲ با آوردن کبوتر های قرمز رنگ به استادیوم در اقدامی نمادین بعد از تلاوت کلام الله مجید همه آنها را در یک جا رها کرده تا بتوانند آزادانه در در فضای استادیوم به پرواز در آیند

روابط عمومی باشگاه

دوستان عزیزو هواداران تراختور روز جمعه یک بازی داریم و این بازی با اینکه هیچ حساسیتی برایمان ندارد ولی این روز می تواند یک حماسه دیگر برای ما باشد ما برای نشان دادن جمعیت میلیونی خود باید جمعه در ورزشگاه حاضر شویم چه ورزشگاه ظرفیت داشته باشد و چه نداشته باشد اطراف ورزشگاه سهند (یادگار امام) را به رنگ قرمز در میاوریم تا خورشید هم با دیدن رنگ ما سرخ تر از همیشه شود و به ما افتخار کند و ما به خود افتخار کنیم . تراکتور یک تیمی است و آن هم در سرزمین شهریارها ،ستارخان ها ، علی دایی ها و … ما به آذربایجان و فرهنگ بی مانند خود در ایران می بالیم هیچ کس نباید به خود این جرات را بدهد که ما را به تمسخر بگیرد .
جمعه در هر کجای آذربایجان عزیزمان و هر جای دیگر ایران که هستید خود را به ورزشگاه برسانید و یک حماسه آذربایجانی بیافرینید جمعه ۳۰۰ هزار در یادگار و اطراف آن جمع خواهیم شد تا بفهمانیم رای ما ۳ میلیون است نه ۳۰۰ هزار

با تشکر ازELTASH

…………………………………………………………………………………………………….

آیا نباید این روزنامه را تحریم کرد؟

http://trakhtorfans.com/?p=771#comments

روز جمعه با آوردن کبوتر های قرمز به ورزشگاه یادگار ثابت می کنیم

روز جمعه با آوردن کبوتر های قرمز به ورزشگاه یادگار ثابت می کنیم چه تیمی پرهوادار است.



روابط عمومی باشگاه تراکتور در اطلاعیه ای ضمن محکوم کردن عمل ناشایست هواداران استقلال در کشتن کبوتر متن اطلاعیه به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

همگان با دیدن صحنه کشته شدن کبوتر که تنها جرمش رنگ قرمز بود خیلی متاثر شدیم و از ته دل افسوس خوردیم برای کسانی که بانی این اتفاق بودند به همین منظور در صورت امکان از هواداران تقاضا میکنیم روز جمعه ۸۸/۱۱/۰۲ با آوردن کبوتر های قرمز رنگ به استادیوم در اقدامی نمادین بعد از تلاوت کلام الله مجید همه آنها را در یک جا رها کرده تا بتوانند آزادانه در در فضای استادیوم به پرواز در آیند

با تشکر

روابط عمومی باشگاه تراکتور سازی 

…………………………………………………………………………………………………………..

پیشنهاد سایت

با حضور حداکثری در بازی روز جمعه و با آوردن کبوترهای قرمز و پرواز دادن آنها در آن روز بعد از تلاوت قرآن مجید هم جلوی خاص به ورزشگاه می دهیم و هم به تمام بدخواهان می گویم که چه تیمی پرهوادارترین تیم ایران است .

لطفا با ارسال نظر موافقت خود را اعلام کنید.



http://trakhtorfans.com/

دانلود بحث و جدل آقای کمالوند با عادل خان فردوسی پور!

دانلود بحث و جدل آقای کمالوند با عادل خان فردوسی پور!



می تونید این گفتگو رو از این دو لینک پائین دانلود کنید :

http://www.4shared.com/file/200751951/92ebaf67/kamalvand__90.html

این هم گفتگوی عادل در مورد بازی کردنکریمی مقابل تراختور

http://www.4shared.com/file/200720074/d5fab990/karimi.html

با تشکر فراوان از شاهین عزیز

…………………………………………………………………………………………………………..

آقای فردوسی پور،دم خروس شما را باور کنیم یا قسم حضرت ابوالفضل را

چندی است که با صعود تراختور آزربایجان به لیگ برتر ایران چشم هایی این تیم را به چشم فرزند ناتنی می بینند که حضورش در استادیوم ها و رسانه های تصویری باعث وحدت آذربایجانیها شده و روح جمعی ملت آذربایجان را در صحنه ورزش به نمایش گذاشته است. هشت سال بود که تبریز و آذربایجان می خواست تراختور را که تنها سمبل غیرقابل حذف تورک­های ایران است، در سطح اول فوتبال ایران ببیند اما دست­هایی در پشت صحنه با تغییر مدیریت این تیم ، سست کردن منابع مالی آن ، وابسته کردن آن و نیز داوری­های مشکوک در بازی­های پلی آف هر سال شرایطی را بوجود می­آوردند تا تراختور نتواند زبان گویای آذربایجان شود و انتظار می رفت این کار چند سالی ادامه یابد. در انتخابات!!! ریاست جمهوری امسال نیاز به رای ملت آذربایجان باعث گردید تا اولویت تمامیت خواهان تغییر کند و دست های پشت صحنه این بار عقب نشستند تا به خیال آنها آذربایجان را به پای صندوق ها بکشانند و بعد از انتخابات ریاست جمهوری، حضور حماسی آذربایجانیان در استادیومها و خیابانها موجب پریشان حالی این دشمنان آذربایجان شد و نیز تبدیل این جریان به یک روش تظاهر هویت خاموش شده ملت آذربایجان باعث گردید تا بسیجی و غیر بسیجی و چپ و راست ایران احساس خطر کنند و هرکدام به نوعی نحوه دیدشان را به این مسئله ارائه دادند در زیر دو نوشته از موافقان و مخالفان حکومت آورده شده است تا عمق ترس این جریانات دیده شود

“از طرف دیگر، سمپاتی پانترکان از تیم ترکتور سازی یا به زعم آنها تراختورسازی، در سالیان گذشته سبب گردیده بخشی از نیرو و انرژی دستگاه های نهادی استان آذربایجان شرقی، مصروف مقابله با بازیگران جوان و فریب خورده ی پانترکان در استادیوم ها گردد. پانترکان پس از رخدادهای خورداد ۱۳۸۵، پیامد کاریکاتور سوسک، بر آن شدند که با استفاده از این بازیگران محدود خیابانی و استادیومی، خودنمایی کرده و خود را پر اهمیت و سمپاتیک جلوه دهند. در هفته هایی که تیم تراکتورسازی در مسابقات لیگ یک مسابقه داشته است، برخی جوانان فریب خورده با بلند کردن نشانه بوزگورد، و سردادن شعار های ضد ایرانی و ضد ملی، از خود نمایشات تجزیه طلبانه بروز دادند به گونه ای که دیگر شعارهای یاشا یاشا آذربایجان، با مسابقات تیم تراکتورسازی عجین شده است.

بهرروی، پذیرایی تیمی به عنوان ترکتورسازی در لیگ برتر، با ارزیابی شرایط امروز تنها هنگامی سنجیده و قابل قبول است که، تغییر و تحول مناسب برای بی اثر کردن صدای پانترکان پدید آید، و پانترکان و حامیان آشکار و پنهان ِ آنها دریابند که، تنگنای ویرانگر و محرومیت از امتیازات و امکانات، تنها پاسخی خواهد بود که در صورت ادامه راه گذشته با آن مواجه خواهند بود.”(۱)

“به گزارش خبرنگار «آینده»، تماشاگران تبریزی سرانجام پس از هشت سال توانستند در ورزشگاه یادگار امام این شهر میزبانی بازی‌های تیم دوست داشتنی خودشان را لمس و تجربه کنند.

اما در این میان جریان‌های سیاسی مشکوک در اطراف این تیم و برخی تحرکات در خارج از مرزها موجب شده که قطار سنگین و پرشور طرفداران این تیم راه درستی را در پیش نگیرد.

بی‌شک ماجرا از زمانی شروع شد که برنامه نود نظرسنجی را برای انتخاب پرشورترین تماشاگران فوتبال ایران انجام داد و این زمانی بود که مسئولان این باشگاه از بالا تا پایین نشان دادند که جنبه و ظرفیت این تکریم معنوی از سوی یک برنامه پرمخاطب ورزشی را نداشته اند.

همزمان تلویزیون “گوناز” وابسته به دولت آذربایجان که اهداف نژادپرستانه‌ای برای تجزیه ایران دنبال می‌کند، با موج سواری بر جریان‌های سیاسی پس از انتخابات مدتی تلاش کرد تماشاگران این تیم و مردم تبریز را طرفداران مکتب نژادپرستی آذربایجان بزرگ قلمداد کند.

ولی با قطع شدن برنامه‌های نامتعارف تلویزیون گوناز از ماهواره هات برد، همین افراد سعی کردند با توصیه به تحریم تیم توسط تماشاگران به یک زورآزمایی انسانی برای تسویه حساب سیاسی دست بزنند و جالب بود که مقامات محلی این استان توجه به این گفتار و رفتار ضدایرانی شبکه مورد اشاره نداشتند.

چهره‌های وابسته به این تفکر در جمهوری آذربایجان با طرح این موضوع با حرکتی رویایی از سوی مقامات محلی تبریز برای کامل شدن سناریو مظلوم نمایی خود مواجه شدند و آن زمانی بود که اتوبوسرانی تبریز از سرویس‌دهی نصفه و نیمه به تماشاگران این تیم خودداری کرد تا تصاویر حرکت پیاده بیش از ۷۰ هزار تماشاگر این تیم به سوی تبریز ثبت شود.

از سوی دیگر مسئولان تراکتورسازی و به خصوص مربی حساس این باشگاه با اظهاراتی غیر متعارف سعی در حفظ جو عمومی تماشاگران و مردم تبریز در زمانی داشتند که این تیم افت کرده و نتیجه‌های قابل قبولی به دست نمی‌آورد.

شاید برای چند عضو سابق حزب کمونیست شوروی که حالا با پول‌های تزریقی دولت‌های همسایه در تلاش برای توسعه مکتب کمونیستی جدیدی با عنوان آذربایجان بزرگ هستند، فوتبال ملی ایران ارزشی نداشته باشد، چون این گروهک‌های ضدایرانی در تلاش برای به هم زدن ثبات و تمامیت ارضی کشورمان هستند.

اما مقامات و چهره‌های موثر ورزشی و فرهنگی شهر تبریز که متوجه این فضا هستند، می‌توانند جلوی این اقدامات انحرافی و احساسات کاذب مدیران بی‌جنبه را بگیرند.

تماشاگر تحریک شده که باور کرده مظلوم واقع شده، به مانند نارنجکی ضامن کشیده به رخ این و آن کشیده می شود تا جایی که خبرها از تحریک ۴۰ هزار نفر از تماشاگران تبریزی برای حضور در ورزشگاه آزادی منتشر شده و مسئولان این باشگاه نیز بر طبل پانیزم قومی می کوبند تا به اصطلاح کرکری فوتبالی خوانده باشند.

اگر هموطنان غیور و پرشور تبریزی با هشیاری این اقدامات وبرخی تحرکات برون مرزی را ارزیابی نکنند، نه تنها بازهم تراکتور در پایان نیم فصل دوم به مانند نیم فصل اول دچار بحران و نتایج ضعیف می شود، بلکه شاید به این زودی ها تبریز نتواند طعم شیرین یک تفریح سالم و هیجان پرشور در قالب یک مسابقه فوتبال را تجربه کند.

آنچه که امروز انجام می‌شود، تلاش عده‌ای بیرون از مرزها برای حاشیه‌دار کردن موفقیت‌های این تیم برای خاموش شدن صلابت و سرزندگی تبریز بزرگ است تا بتوانند در کشوری که تمام اعتبارش به اندازه خانه استاد شهریار نیست، مدعی آذربایجان بزرگ باشند..”(۲)

آری با آمدن تراختور و رسانه ای شدن این تیم بخصوص مسابقه اس ام اس برنامه نود در مورد پرشورترین تیم ایران  و هویتی شدن این تیم، دستگاه های اطلاعاتی در عرض یک هفته ۳۳ چاپخانه را فقط در تبریز پلمب کردند تا کسی جرئت نکند پرچم های با مضمون آذربایجان و  شعارهای ترکی چاپ نکند و امروز در کمال تعجب آذربایجانیان در مسابقه اس ام اس همین برنامه درصد هوادران تبریز  با عدد خنده داری روبرو شد. این درصد حدود سیصدهزار بود در حالی که همین شمار حامیان تیم در سامانه اس ام اس متعلق به هوادران تراختور (۱۰۰۰۰۴۴۴۴) بیش از این عدد بود. با درنظر گرفتن این موضوع که این سامانه شامل مشترکین ایران سل نمی شد می توان حدس زد که چه برنامه در حال انجام است. من نویسنده که همراه با پدر و دو برادر و نیز دو داماد صاحب شش خط تلفن همراه بودیم که سه تای آن ایرانسل است هیچ کدام(نه سیم کارتهای ایرانسل و نه سیم کارتهای دائمی مخابراتی) موفق به ارسال پیام به این برنامه نشدیم. با این شوی تلویزیونی خواستند هم جبران آن برنامه قبلی نود را بکنند که بایکوت هشتاد ساله­ی اکثریت بودن جمعیتی آذربایجانیان در ایران را شکسته بود و هم به پیامی دلسرد کننده ملت آذربایجان داده شد. اما این رای گیری خنده آور هر آذربایجانی را مسمم کرد که تراختور و آذربایجان چنان قدرتی دارد که به خاطر آن، این چنین طرح هایی اجرا می شود.حال با در نظر گرفتن دو دیدگاه جریانهای سیاسی حاکم در ایران و نیز حرکت های اخیر نیروهای امنیتی در تبریز و همچنین این برنامه نود می توان دید که ازاین به بعد تراختور نه یک باشگاه فوتبال بلکه باشگاهی فراتر از فوتبال خواهد بود و نهایتا به عنوان یک هوادار تراختور از شما می پرسم جناب آقای فردوسی پور :

دم خروس شما را باور کنیم یا قسم حضرت ابوالفضل را

با تشکر از یاشار


http://trakhtorfans.com/?p=761#comments

تصویر زن قشقایی

تصویر زن قشقایی http://up.iranblog.com/6/1261823489.jpg قایناق:http://www.qashqai.iranblog.com/

۹۰ نظرسنجی سی

سلام بوتون اوخوجولار

هئچ دونن ساعات 11.30 ایدی منیم خبریم یوخیدی نظرسنجی وار دوستلارین بیری خبر وئردی من ده اس ام اس ائله دیم اس ام اس لر گئتمیردی نئچه سری تکرار ائله دیم

البته بوگون ده مطلع اولدوم کی تقلب وار ایمیش

منه بیر سوال قاباغیما گلیر بونلارین منظورلاری نمنه دیر بو ایشلردن

هامی بیلیر کی ترختورون طرفداری هامیدان چوخدور

بونو گرک بیله لر کی هئچ ایش گؤره بیلمزلر 35 میلیون طرفدار بو تیمین دالیسیندادیر و آرتیق گرک قورخالار و باش اگه لر میللتین قاباغیندا


یاشاسین تورک میللتی

یاشاسین آزربایجان

یاشاسین ترختور و اونون تاماشاچیلاری

تراکتور تیمی که با حرارت خود موجب گرمی لیگ میشود

تراکتور تیمی که با حرارت خود موجب گرمی لیگ میشود

اگر در روز بازی تراکتور و پرسپولیس در دور رفت، عده هواداران تبریزی به خاطر تشابه رنگ پیراهن آنقدرها قابل تشخیص و اندازه‌گیری نبود اما عصر جمعه اخیر در آزادی سرخپوشان کاملا قابل تفکیک بودند. هواداران تراکتور مثل سیل به ورزشگاه آمده بودند و بی‌اغراق نیمی از سکوها را در تسخیر خود قرار دادند. بی‌شک در نیمی از زمان مسابقه هوش و حواس خبرنگاران و حتی هواداران استقلال به سکوهای تحت اشغال تراکتور بود. سرخ‌های طرفدار تراکتور بدون توجه به کرکری آبی‌ها از تیم خود حمایت می‌کردند و حتی نیمی از بازی را به صورت ایستاده دنبال کردند. در ابتدای مسابقه شمار طرفداران تراکتور از استقلال پیشی گرفته بود اما ظاهرا هواداران آبی پس از مشاهده تصاویر دقایق نخست مسابقه، خود را به ورزشگاه رساندند تا کفه ترازو به نحوی برابر شود.که با دقت بیشتر شاید باز هم شمار هواداران تراکتور کمی بیشتر بود. اما پرسش شماری از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی این بود که این همه هوادار تراکتور از کجا آمده اند. از آذری زبان‌های مقیم مرکز نیز عصر جمعه در صفوف هواداری از تراکتور قرار داشتند و حتی از شهرهای دیگر. یکی از هواداران تبریزی تراکتور می‌گفت که جمعیت طرفدار تراکتور از شهرهای دیگر با اتوبوس، مینی‌بوس، ون و حتی وسایل نقلیه شخصی خود راهی تهران شده‌اند تا تیم‌شان تنها نماند اما هیچ یک از مدیران باشگاه اطلاع نداشتند که این همه هوادار شب قبل یا بعد از مسابقه را کجا سپری کرده‌اند و آیا امکانات رفاهی حداقلی را به دست آورده‌اند یا نه؟ تا پیش از این استقلال و پرسپولیس در هر شهری که بازی داشتند به هواداران خود در همان شهر تکیه داشتند و تراکتور نیز هر جا که می‌رود تعدادی از هوادارانش را نیز نزدیک خود می‌بیند .


http://traktorfans.blogfa.com/

گلن اویون


لوگوی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ------ مقاومت سپاسی

تراکتورسازی --- مقاومت سپاسی

جمعه 2 بهمن ،  ۱۳۸۸

ساعت 14:45

پخش از شبکه سهند

ورزشگاه یادگار امام تبریز



موسیقی قشقائی(ساز و نقاره)

موسیقی قشقائی(ساز و نقاره)
http://www.qashqaei.com/music-gallery/130-saz-naghareh.html

در اینجا تعدادی موسیقی بی کلام سنتی ساز و نقاره(توشمال) قرار دارد .

این موسیقی معمولا در زمان برپائی جشن های عروسی اجرا میشود و همراه آن رقص دستمال(دستمال بازی) و چوب بازی اجرا میشود .( برای توضیحات بیشتر به مطالب سایت مراجعه کنید)

برای گوش دادن به آنها از قسمت پخش استفاده کنید و در صورت تمایل دانلود نمائید


ادامه مطلب ...