5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

تراکتور 0=1پرسپولیس و "آنهایی که شخصیت فرهنگی خود را با شعارهای

این دیدار از ساعت 19:40 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 40 هزار تماشاگر آغاز شد. 

غلامرضا رضایی در دقیقه 46 برای پرسپولیس گلزنی کرد تا سرخپوشان تهرانی با همین تک گل به برتری برسند و سه امتیاز اول را در لیگ برتر کسب کنند.

مسعود مرادی به عرفان اولروم از تراکتورسازی تبریز و کریم باقری، جلال اکبری و غلامرضا رضایی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.


ترکیب تیم پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، شیث رضایی، رضا نورمحمدی، جلال اکبری، علیرضا محمد، مازیار زارع، محمد نوری( از دقیقه 90+1 سپهر حیدری)، کریم باقری( از دقیقه 65 تیاگو فراگو)، حمید علی عسکر، هادی نوروزی( از دقیقه 75 مجتبی زارع) و غلامرضا رضایی
سرمربی: علی دایی

ترکیب تیم تراکتورسازی تبریز:
مهدی ثابتی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، محمد ابراهیمی، مجتبی ترشیز، کرار جاسم( از دقیقه 63 مصطفی حقی‌پور)، مهدی کیانی، ابوالفضل جلیلی، رسول خطیبی( از دقیقه 80 علی علیزاده) و عرفان اولروم( از دقیقه 49 مسعود ابراهیم‌زاده)
سرمربی: فراز کمالوند

از نکات زشت این دیدار سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه تورکها بود، این حرکت به حدی واضح و با صدای بلند بود، ( بدلیل قرار دادن میکروفون ها در سمت تماشاگرهای پیروزی ) که صدا و سیما اقدام قطع صدای ورزشگاه کرد. ودر مقابل این کار هواداران تراکتور نیز با پرتاب بطری در مقابل این شعار ها پاسخ نشان دادند، گفتنی است این حرکت و شعارها قبل از شروع بازی نیز وجود داشت و به همین دلیل درگیری هایی هم پیش آمده بود.

http://0k.04.img98.com/out.php/i198753_noracism.gif

http://www.trakhtorfans.com/component/content/article/992--01q-.html#JOSC_TOP

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/05/26 ساعت 02:11 ب.ظ http://turklib.blogfa.com

به امید روزی که تمام سگ های کثیف ((فارسها)) رو از معابر ایران جمع آوری و به افغانستان تبعید کنیم

دوزدور بیزه هر نه یامان دئییل لر
آمما تورکلر اونلار کیمی اولمامالیدیرلار
بیزیم کولتوروموز اوندان اوجادیر کی گلک بئله دانیشاق

توران 1389/05/28 ساعت 03:54 ب.ظ

اهداف صداوسیمای آزربایجان شرقی(سهند) که از تهران دستور می گیرد:
1-نگفتن حقایق و مقصر نشان دادن طرفداران تورک
2-رسیدگی نکردن به تعداد وکیفیت دوربین ها.
3-فارسی سازی ملت تورک آذربایجان
4-گذاشتن مجری ها و افرادی که تورکی را خوب بلد نیستندونصف بیشتر کلمات آنها فارسی است ,تا از این طریق کلمات فارسی را وارد مکالمات روزمره مردم تورک بکنند.
5-گذاشتن گزارش گری که فقط هدف آن خراب کردن تماشاگران تورک است.
6-گرفتن روحیه تورک ها با برنامه های بی محتوا وغمگین
7-رسیدگی نکردن به مشکلات استان و نبود برنامه های انتقادی دراین مورد

[ بدون نام ] 1389/05/28 ساعت 03:58 ب.ظ

یکم از فارس ها بهتون بگم.به فارسی می نویسم که فارس ها هم متوجه بشوند.
این ها همه واقعیت هستند.یک تورک باید در کنار فارس زندگی کند تا اورا بشناسد.
خصوصیات فارس ها:
1-فارس ها, انسان نماهایی هستند که فقط ادعای انسانیت دارند.چون تاریخ ثابت کرده است.
2-درتمام دین های دنیا,بخصوص دین اسلام وهمچنین برطبق قوانین سازمان های بین المللی,شعارنژادپرستانه وتوهین به ملیتی دیگر,محکوم شده است.ولی این فارس های انسان نما اصلا به قوانین الهی وزمینی پایبند نیستند وحاضرند برای خوش گذرانی وخوش بودن خود,دست به هر کاری بزنند.
3-خود را از تورک,عرب,ترکمن وملیت های دیگر,بزرگ و والاتر می دانند وبه غیر از خود,ملیت دیگر را قبول ندارند.در حالیکه هرچه دارند از همین ملیت ها دارند.
4-خود را متمدن می دانند,درحالیکه از تمدن بویی نبرده اند.
5-از طریق تبلیغات ورسانه ها خود را با فرهنگ وبا تمدن تر وپیشرفته تر از تورک وعرب وترکمن و.....نشان می دهند.درحالیکه هم تورک ها(تورکیه,آزربایجان,قزاقستان,قرقیزستان,ازبکستان,ترکمنستان و...)وهم عرب ها(عربستان,امارات,قطر,مصر,کویت,و.....),از فارس ها پیشرفته تر وبا تمدن ترند.
یک نکته:از طریق تبلیغات,یک جنس بی کیفیت را می توان بهترین جنس نشان داد.مثلا فارسی,سی وسومین لهجه ی زبان غنی عربی است.ولی تبلیغات زیاد رسانه های فارس باعث شده ما این لهجه را یک زبان بزرگ به حساب بیاوریم.در حالیکه در دنیا فارسی را به حساب نمی آورند.ولی عربی و تورکی,زبانهای دوم وسوم جهانی هستند.
6-هر چه دارند از تورک وعرب وترکمن و.....دارند.مثل پرتغالی ها
7-انسان نماهایی زبان باز هستند.یعنی با این زبان ریاکارانه,کارهای خود را به پیش می برند وحل می کنند.یعنی با این زبان ریاکارانه,حتی دشمن خودرا نیز خام می کنند و درخدمت خود می گیرند.
8-زندگی و دوام خود را در نابودی ملیت های دیگر می دانند.(خیلی مهم)
9-قدر ندان هستند.
10-اظهار با غیرت بودن می کنند,ولی غیرت ندارند.
11-ملیت های دیگر را وارد بازی ها و جنگ های سیاسی می کنند,وخود به کنار می ایستند و نفع این بازی ها وجنگ ها را خود می برند.یعنی ملیت های دیگر قربانی بازی های فارس ها می شوند.
12-نکته ی خیلی مهم:فریب وعده های شیرین وتوخالی فارس هارا نخوریم.ماتورک ها تواین 80سال فقط فریب فارس را خورده ایم.درحالیکه باید به نیروی خود اعتماد کرده وفریب فارس را نخوریم.ائل گوجو.سئل گوجو


یاشاسین قشقایی تورک لر.آزربایجان نان

ایرانی 1391/05/18 ساعت 05:01 ب.ظ

ما در ایران ترک نداریم بلکه آذری آریایی داریم . آذری های آریایی را با ترک ها یکی نپندارید آذری های ایران از نسل آریایی ها و ماد ها هستند هنگامیکه ترک های بیگانه به ایران یورش بردند بخشی از ایران بنام آذربایجان رو به دست گرفتند وبه زور زبان اون بخش از ایران رو در دو دهه به ترکی دگرگون ساختند.ترک ها دشمن قسم خورده ایرانند. ترک یعنی وحشی یعنی مغول یعنی نفهم یعنی جوک هایی که براشون میسازن این جک ها شامل آذری های ایران نمیشه چون آذری ها ترک نیستند . ترک یعنی کشتار بیرحمانه ملت ها یعنی نسل کشی وحشیانه هزاران ارمنی یعنی بی لیاقتی حکومت بیگانه ترکان قاجار و ساختن حرم سراها و آزار و اذیت زنان
ترک یعنی پانترکیسم و عقده حقارت و تحریف تاریخ ، ترکه که عر عر میکنه نه آذری- ترک یعنی وحشی گری و بی تمدنی تا حدی که حکومت چین برای مقابله با آن ها دیوار چین را ساخت.ترک یعنی نداشتن کلمه ای برای خدا ترک ها کلمه الله را به کار می برند چون برای نام خدا کلمه ای ندارند. ترک یعنی هزاران عمل غیر اخلاقی و غیر انسانی از سوی ترک ها - آذری های اصیل و غیور آریایی ایران ترک نیستند. ما در ایران زبان ترکی نداریم بلکه زبان آذری داریم. یاشاسین آذربایجان و یاشاسین ایران که حتی قبل از آریایی ها هم ایران دارای تمدن های پر افتخار بوده است زنده باد ایران و آفرین بر زنان و مردان ایرانی و مرگ براصل ولایت فقیه . به امید پس گرفتن سرزمین های جدا شده از ایران و اتحادی دوباره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد