TractorFC.com- کلوب هواداران تراکتورسازی:
من علی دایی، اهل آذربایجان هستم.
 آقای دایی که از اعتراض های هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت عصبانی بود برای توجیه بازی ضعیف تیم خود این بار انگشت اتهام را به سوی مردم آذربایجان نشانه گرفت.
آقای دایی شما در کنفرانس مطبوعاتی خود را اهل آذربایجان معرفی کردید. ولی باید بدانید که فردی به نام دایی یا باقری مدتها است که برای این مردم مرده اند. آقای دایی به چه جراتی به خود حق می دهید که میلیون ها ترک زبان را به بی غیرتی متهم کنید؟ آقای دایی چطور تازه متوجه شده اید که در ورزشگاه ها شعارهای نژاد پرستانه سر داده می شود. آقای دایی پس زمانی که در بازی پیروزی با تراکتور که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و هواداران تیم محبوب تهرانی شما همه جانبه به سردادن شعارهای نژادپرستانه علیه مردم آذربایجان پرداختند کجا بودید؟ پس چرا آن روز چیزی نشنیدید؟ چرا کریم هم همچون شما کر و کور لال شد؟ یادتان رفته که رسول هنگام تعویض به سوی شما آمد و با اشاره به سوی هواداران پیروزی شما را خطاب قرار داد که آقای دایی اگر شما هم اهل آذربایجان هستید باید این رفتار و شعارها را محکوم می کردید که نکردید. پس چرا آن روز آذربایجانی نبودید؟ واقعا فکر کردید هوادارانی که امروز بر علیه شما شعار دادند دو کلاس سواد داشتند؟ آقای دایی بی غیرتی برازنده ی مردم آذربایجان نیست و بیشتر زیبنده شمایی است که هنوز پس از گذشت هشت هفته از شعارهای نژادپرستانه ی هواداران پیروزی باز هم از آنها حمایت می کنید و سعی در محکوم کردن مردم آذربایجان دارید. آقای دایی اندکی تامل کنید. گویی زر و زیور دنیا چشمان شما را چنان کور کرده است که حتی حاضرید برای متاع دنیا به مردم خود هم پشت کنید و جملگی آنها را بی غیرت خطاب کنید. آقای دایی بی غیرت افرادی هستند که ده ها هزار نفر در تهران علیه زبان و قومیت اشان شعار دادند و تنها واکنش آنها سکوت و لبخند رضایت از برد تیم تهرانی اشان بود. آقای دایی شما فرمودید کریم باقری جوانی خود را پای این تیم گذاشته است. واقعا کدام جوانی؟ کدام زحمت؟ مگر جز این است که باقری هم همچون شما در برابر شعارهای نژادپرستانه ی هواداران تیمش سکوت کرد و هیچ واکنشی نشان نداد؟ واقعا چه فکر کرده اید؟ خیال می کنید چون زر و زیور دارید همگی باید مطیع شما باشند و شما را فرمانروا و شهریار خطاب کنند. دریغ و افسوس بر نام بلند و رعنای شهریار که واقعا بر تن شما گشاد است. شهریار ما کجا و شهریار پیروزی کجا. شهریار ما در خطاب فحاشان شعر معروف "الا ای تهرانیا..." را سرود و شما در جواب همان گروه سکوت کردید و مردم آذربایجان را بی غیرت خطاب کردید. آقای دایی شما برای این مردم مدت ها است که بی مفهوم و پوچ هستید. آذربایجان هرگز فرزندی به نام شما نداشته و نخواهد داشت. آذربایجان مهد ستار خان ها و دلاوران و شیر مردان و غیور زنان است نه جای وطن فروشان و زرپرستانی همچون شما.
حیدربابا ، مرد اوْغوللار دوْغگینان
نامردلرین بورونلارین اوْغگینان
گدیکلرده قوردلارى توت ، بوْغگینان
قوْى قوزولار آیین-شایین اوْتلاسین
قوْیونلارون قویروقلارین قاتلاسین

علی سرابلی


http://www.tractorfc.com/article490.html%20-%20%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B1%20!