5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

صدا و سیما خجالت بکشد
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۷
نماینده مردم مشکین‌شهر طی تذکری در صحن علنی مجلس از عملکرد صدا و سیما انتقاد کرد و گفت که مسئولین صدا و سیما خجالت بکشند.
به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، یونس اسدی نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: حرکت هیئت رئیسه مجلس از جنس حرکت‌های صدا و سیماست.

وی افزود: رهبری فرمودند مسئولین باید مساعی خود را برای کاهش عزیزان زلزله‌زده بکار بگیرند.

اسدی ادامه داد: پخش برنامه خنده بازار از صدا و سیما در زمانی که دو روز عزای عمومی اعلام شده، چه معنایی دارد؛، مسئولین صدا و سیما خجالت بکشند.

لاریجانی در پاسخ به اسدی گفت: ‌حالا این طور هم صحبت نکنید.

اسدی هم در پاسخ به لاریجانی گفت که چرا این طور صحبت نکنیم، صدا و سیما چرا خنده بازار را پخش کرده است.

به گزارش ‌فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) ‌طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: طرح‌های یک‌فوریتی و دوفوریتی که امروز در مجلس مطرح شد، در جلسات گذشته توزیع شده است.

وی افزود: وقتی طرحی روی میز نمایندگان قرار می‌گیرد، همان روز مطرح می‌شود و در آخر وقت هم طرح‌ها از میز نمایندگان جمع آوری می‌شود بر همین اساس نمایندگان برای رای دادن در خصوص طرح‌های امروز مشکل دارند.

علی لاریجانی رئیس قوه مقننه در پاسخ به تذکر توکلی گفت: این طرح در جلسه قبل که شما نبودید مطرح شد و حتی طراح آن هم سخن گفت ولی به دلیل مشکل آئین‌نامه‌ای که وجود داشت بررسی آن را به امروز موکول کردیم.

تقدیم به این زلزله دیده آذربایجانیم



تقدیم به این زلزله دیده آذربایجانیم

پیشنهاد دیدار دوستانه ملوان با تراکتورسازی برای کمک به زلزله‌زدگ

 مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از ارائه پیشنهاد برای بازی دوستانه با تراکتورسازی جهت کمک به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی خبر داد.

صادق درودگر در گفتگو با مهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باشگاه ملوان امروز پیشنهاد بازی دوستانه با تراکتورسازی را مطرح کرد تا عواید این بازی در اختیار زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی قرار بگیرد.

وی همچنین از اهدای مبلغ 50 میلیون تومان از سوی حسین هدایتی به نیابت از دو باشگاه استیل آذین و ملوان بندرانزلی برای کمک به بازماندنگان این زلزله خبر داد

آزربایجان باشین ساغ اولسون

 

آزربایجان  

 

باشین ساغ اولسون  

 

 

دانلود برنامه صبح دلگشا (موضوع برنامه:ایل بزرگ قشقایی)

 

عید مبعث بهانه ای گشت تا یادی از قشقاییان شود. قشقایی های که گرد و غبار روزگار بر نشسته است. آری این عید نبی مکرم اسلام (ص) سبب شد تا صدا و سیمای استانش نیز یادی از او نماید. و در این برنامه شاهد نگینی از جواهرات ایل قشقایی استاد فرهاد گرگین پور و همچنین شاهد جمعی از هنردوستان و مسئولان قشقایی هستیم.

این برنامه را برای دانلود در وبلاگ گذاشته ایم و همچنین در سایت آپارات می توانید مشاهده کنید.

با تشکر ویژه از خانم صابانیا-اقای محسن نامداری و آقای کشکولی 

مشاهده درآپارات

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

دانلود

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

پسوند:3gp

پسورد جهت دانلود کردن :elkamez

آموزش دانلود

 

ادامه مطلب ...