5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

صدا و سیما خجالت بکشد
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۷
نماینده مردم مشکین‌شهر طی تذکری در صحن علنی مجلس از عملکرد صدا و سیما انتقاد کرد و گفت که مسئولین صدا و سیما خجالت بکشند.
به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، یونس اسدی نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: حرکت هیئت رئیسه مجلس از جنس حرکت‌های صدا و سیماست.

وی افزود: رهبری فرمودند مسئولین باید مساعی خود را برای کاهش عزیزان زلزله‌زده بکار بگیرند.

اسدی ادامه داد: پخش برنامه خنده بازار از صدا و سیما در زمانی که دو روز عزای عمومی اعلام شده، چه معنایی دارد؛، مسئولین صدا و سیما خجالت بکشند.

لاریجانی در پاسخ به اسدی گفت: ‌حالا این طور هم صحبت نکنید.

اسدی هم در پاسخ به لاریجانی گفت که چرا این طور صحبت نکنیم، صدا و سیما چرا خنده بازار را پخش کرده است.

به گزارش ‌فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) ‌طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: طرح‌های یک‌فوریتی و دوفوریتی که امروز در مجلس مطرح شد، در جلسات گذشته توزیع شده است.

وی افزود: وقتی طرحی روی میز نمایندگان قرار می‌گیرد، همان روز مطرح می‌شود و در آخر وقت هم طرح‌ها از میز نمایندگان جمع آوری می‌شود بر همین اساس نمایندگان برای رای دادن در خصوص طرح‌های امروز مشکل دارند.

علی لاریجانی رئیس قوه مقننه در پاسخ به تذکر توکلی گفت: این طرح در جلسه قبل که شما نبودید مطرح شد و حتی طراح آن هم سخن گفت ولی به دلیل مشکل آئین‌نامه‌ای که وجود داشت بررسی آن را به امروز موکول کردیم.
نظرات 5 + ارسال نظر
سئوینج 1391/06/05 ساعت 11:45 ب.ظ http://terakhtorchat.ir

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز وبلاگتون خوب و مطالبتون عالیه من مدیر تراختور چت هستم. اگه دوست داشتین با ما تبادل لینک بکنید ما رو با ایم تراختورچت در وبلاگ خود لینک کرده و از طریق ایمیل من به ما اطلاع دهید تا در بزرگترین چت روم تراختور که هر روز بیش از 7000 بازدید داره لینک شوید.با این کار بازدید شما حد اقل دو برابر خواهد شد اینم آدرس چت روم. http://terakhtorchat.ir خودتونم میتونید تو چت روم عضو بشید و دوستای زیادی درچتروم ما پیدا کنید.خوشحال میشیم که به جمع ما بپیوندید با تشکر.مدیریت تراختورچتeddsahra@yahoo.com

خواهشمندم اطلاع رسانی کنید
الفبای معجزه گر منتشر شد.نویسنده امراله یوسفی
آدرس اینترنتی نویسنده:http://sheidaei50.blogfa.com/
آدرس ناشر:شیراز فلکه گازروبروی دبستان 17شهریور ساختمان ملیکا طبقه اول موسسه فرهنگی انتشاراتی همارا ..تلفن-2287693موبایل09177111178

زنده باد ههر چی ترکه با غیرته

تارکان 1391/06/17 ساعت 12:13 ب.ظ http://tiraxtur-tabriz.com/

سلام من شما رو لینک کردم شما نیز لطف کنید آدرس من رو از
http://tiraxtur-tabriz.mihanblog.com/
به
http://tiraxtur-tabriz.com/
تغیر بدید
با تشکر

تراختور بایراقی

سلام آدرس جدید من را لینک کنید.... چون آدرس قبلی من در میهن بلاگ مسدود شده است..


http://www.tiraxtur-bayragi5.rozblog.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد