5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

تیراختور 3 راه آهن صفر؛ طوفان سرخ در استادیوم سهند آذربایجان


Tiraxturfans.Com. تیراختور در حضور گرم هواداران خود، در یک بازی طوفانی راه آهن تهران را در استادیوم سهند آذربایجان به چهار میخ کشید.

نیمه ی اول بازی بطور متعادل دنبال شده و زیاد چنگی به دل نزد. در دقایق اولیه ی مسابقه این راه آهنی ها بودند که روی دروازه ی تیراختور حمله می نمودند. درست در دقیقه ی 6 باری ایگور کاسترو فرصت گشودن دروازه ی تیراختور را داشت اما ضربه ی نه چندان پرقدرت وی را مهدی ثابتی در اختیار گرفت. در این نیمه تیراختور موقعیت خطرناک چندانی ایجاد ننمود تا دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن بروند.

تیراختور در نیمه ی دوم به یکباره از این رو به آن رو شده و از همان لحظات اول حملات طوفانی خود را به روی دروازه ی راه آهن آغاز نمود و درست دو دقیقه پس از آغاز این نیمه، در دقیقه ی 47 با ارسال از راست قاسم دهنوی و بوسه زدن ضربه ی سر فلاویو لوپر به تور دروازه ی راه آهن، استادیوم را منفجر نمود. راه آهنیها هنوز از اندیشه ی دریافت گل اول خارج نشده بودند که به فاصله ی یک دقیقه با ارسال فلاویو لوپز از راست و ضربه ی مهدی سیدصالحی برای بار دوم دروازه ی خود را فرو ریخته دیدند. راه آهن که انتظار دریافت 2 گل با چنین سرعتی را نداشت قدری به خود آمده و تلاش بر جبران مافات نمود اما باز هم این سرخهای آذریایجان بودند که در دقیقه ی 61 با ارسال قاسم دهنوی از سمت راست و ضربه ی سر مهدی سیدصالحی حریف را سه گله نمودند تا با مملو شدن استادیوم از شور و هیجان سرخ، هواداران سرود پیروزی سر دهند. تیراختور پس از گل سوم نیز فرصت گشودن بیشتر دروازه ی حریف را داشت اما بیشتر به اداره ی بازی پرداخت تا در نهایت با سوت پایان بازی و تشکیل زنجیره ی شادی سرخ جامگان تیراختور، هواداران فاتح در استادیوم به پایکوبی پرداخته و میلیونها بیننده ی تلویزیونی در شور و غرور غوطه ور شوند.

در کنار نبرد خستگی ناپذیر همه ی باریکنان تیراختور، مهدی ثابتی یکی از چهره های شاخص این مسابقه بود که با گرفتن چندین موقعیت تک به تک از حریف، بارها و بارها مورد تشویق هواداران حاضر در استادیوم قرار گرفت. 

تیراختور با این پیروزی 38 امتیازی شد و تا بازی فردای استقلال-مس در صدر جدول قرار گرفت که در صورت مغلوب شدن استقلال مقابل مس، جدول «سرخ تیراختوری» باقی خواهد ماند.

در شرایطی که چنین تصور می شد که به دلیل برودت هوا استقبال هواداران همیشه در جوش و خروش تیراختور از این مسابقه چندان چشمگیر نخواهد بود اما هزاران نفر از هواداران همچون همیشه، بدون توجه به سرمای هوا با عزمی راسخ جهت تحمیل شکست بر حریف خود را به کنار تیم محبوب خود رسانده و با تشویقهای گرم و بی امان خود چنان عرصه را تیم میهمان تنگ نموده بودند که چاره ای جز شکست در خود نمی دید که حضور عاشقانه ی تک تک این شیفتگان وطن جای سپاس و تقدیر دارد.

پورتال هواداران تیراختور این پیروزی غرورآفرین را به آحاد ملت قهرمان آذربایجان تبریک گفته و برای تیم محبوب آذربایجان در ادامه ی مسابقات حساس فصل آرزوی موفقیت می نماید.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید از تهران 1391/10/29 ساعت 11:31 ق.ظ

یاشاسین بوتون آذربایجان . یاشاسین تراختور

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد