5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

آسیا آماده باش، عاشقان آذربایجان در راهند


TiraxturFans.Com | پورتال هواداران تیراختور آذربایجان

Tiraxturfans.Com. هشت سال در لیگ دسته ی اول با مشقت ها مبارزه نمودیم، رادمردی و پایمردی از خود نشان دادیم، این نهال کوچک را با اشکهامان آبیاری نمودیم و دیگر بار تیم محبوبمان را به سطح اول فوتبال کشور گسیل نمودیم. با حضور پر تب و تاب دهها میلیون هوادار لرزه بر اندام فوتبال ایران انداختیم. با شکاندن تابوی دو قطبی سرخابی، دردانه های فوتبال ایران از چشمها و قلبها زدودیم تا اتقلابی فوتبالی بوقوع بپیوندد که فوتبال به رکود گراییده ی ایران خود را مهیای آن ننموده بود!. در بیابان به شوق کعبه قدم زدیم، خار مغیلان سرزنشمان نمودند اما از پای ننشستیم. در این راه پرفراز و نشیب چه تحقیرها و ناجوانمردیهای سخیفانه ای که به جان نخریدیم اما با ایمان کامل به هدفی که داشتیم و با شعله های عشقی که از اعماق وجودمان زبانه می کشید مقصدی که ما را به مقصودمان می رساند با قدرت تمام طی نمودیم. در جایگاه اول فوتبال ایران قرار گرفتیم اما سیاه اندیشان ایستادن بر این قله را از «ملتی بزرگ» دریغ داشتند. گرچه بر روی کاغذ نام دیگری در رأس فوتبال ایران درج شد اما نام «تیراختور آذربایجان» در دلهامان بعنوان «قهرمان» حک شد. مرزهای فوتبال ایران توانایی محصور نمودنمان در قالب کوچک خود را نداشتند، به سرعت دروازه های ایران را پشت سر گذاشته و گام در آسیا نهادیم تا فوتبال جهان با پدیده ای مواجه شود که تا بحال به روی خود ندیده است.

اهتزاز پزچمهای سرخ در آسمان «آذربایجان» می رود که این «سرزمین مقدس» را «جهانی» نماید. گرچه اولین گام ماست اما میدانیم که این نه اول راه است و نه آخر آن، زیرا با تمام وجودمان باور داریم این اقیانوس خروشان هرگز از خروشیدن باز نایستاده و آوای جوش و خروش الهام گرفته از رازهای این «سرزمین تاریخساز»، زوزه کشان تا رفیع ترین قله های جهانی ره خواهد پیمود. اینروزها شور و حال عجیبی سرتاسر جامعه ی بزرگ «تورکهای ایران» را فرا گرفته است. اتفاق ویژه ای در پیش است. دهها میلیون هوادار خود را مهیای «یک مسابقه ی ویژه ی فوتبال» می نمایند اما کیست که نداند فوتبال در این سرزمین قهرمان خیز، مفهومی دارد بسیار فراتر از آنچه که ذهنهای کوچک توانایی گنجاندنش در ظرف کوچک خود را ندارند چرا که سربازان درون زمین نیرویشان را از «عشق مقدس» ملتی می گیرند که مردمانش با قلبشان سر بر خاکی می نهند که عاشقانه با آن راز و نیاز می نمایند.

صفحات زرین فوتبال آذربایجان خود را مهیای نگاشتن «عشق زلال» دلیرمردمانی خستگی ناپذیر به سرزمین مادریشان می نمایند. گرچه قرنها طول کشید تا دروازه های جهانی به روی «این سرزمین بزرگ» گشوده شود اما «خواستن و رسیدن» چیزی است که مفهومی فراتر از فراسوی زمان از خود متشعشع می نماید. اینک ما هستیم، آوردگاه آسیایی مان، جهانی که فرارویمان قرار دارد و نوری که آن دوردستها سوسو میزند. اینجا جنگ «اراده ها» و «عشقها»ست که حرف اول و آخر را میزند و ما همواره پای بر این فشردیم که غیورمردمان عملیم. سه شنبه ای «تاریخی» در پیش است از آن روزهایی که شاید به اندازه ی یک قرن شور و هیجان را در خود پنهان نموده باشد. به هر سو می نگرم فوج فوج پرچمهای سرخی را می بینم که بسوی «دره ی گرگهای سرخ»، استادیوم سهند آذربایجان روانه می باشند. اینجا مکانی است که قطرات زلال «عاشقان» ره بسوی «معشوق» می پیمایند که در اقیانوسی خروشان به هم بپیوندند تا جهنمی ساخته شود برای حریفی آسیایی که میهمان روز تاریخی «آذربایجان» خواهد بود. باری دیگر با «عشقمان» صحه بر این خواهیم گذاشت که نه فقط الجزیره ی امارات بلکه هیچ حریف دیگری یارای مقابله با فوران عشق لایتناهی این شیفتگان وطن را ندارد. در این روز حماسی همه با هم می آییم تا رکوردی ثبت نماییم که برای همیشه در دفتر فوتبال جهان ماندگار شود.

دیدارمان: سه شنبه، هشتم اسفند، ساعت 16:30، استادیوم بزرگ سهند آذربایجان، مصاف فوق العاده حساس تیراختور آذربایجان و الجزیره ی امارات.

«ما زنده به آنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسودگی ما عدم ماست».

آرتان آرمان

-------------------

مرتبط با این مطلب:

http://www.tiraxturfans.com/index.php/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%86-%D9%88%D8%B3%D8%B7/9081-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF.html

نظرات 2 + ارسال نظر
روناس 1391/12/08 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.boursebarani.blogfa.com

سلام...خیلی ممنون...موفق و پایدار باشید

[ بدون نام ] 1392/01/09 ساعت 01:28 ق.ظ

همه ورزشگاه یادگار امام با در و دیوارش 50 هزازتا میگیره!!!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد