فقط تراختور

بویون پرسپولیسه 5 دانا ووراجاغوخ

دئنه ایشاللاه

عیبی یوخ؟

امروز رفتیم استادیوم تا بازی تراختور - مس رو ببینیم حال کنیم با بازی تیممون اما بدتر حالمون گرفته شد و دست از پا درازتر برگشتیم خونه.

آخه این چه وضعشه ؟

مسئولین رسیدگی کنن تو رو خدا

آخر فصل حسرت این امتیازایی که مفت داریم از دست می دیم رو میخوریمااااااااااااااااااااااا

خلاصه از ما گفتن

توصیه هایی برای ترمیم مشکلات استادیوم یادگار امام و مشکلات هواداران

مطلبی در سایت تراکتور اف سی منتشر شده که به نظرم انتشار آن لازم و ضروری آمد و تصمیم به درج آن در وبلاگ خبری تراکتورسازی گرفتم. دعوت میکنم در ادامه مطلب مطالعه فرمایید.

ادامه نوشته

مخالفت هيات مديره تراکتور با استعفاي جعفري

هيات مديره باشگاه تراکتورسازي با استعفاي سردار جعفري مخالفت کرد.




استعفاي سردار جعفري از مديرعاملي باشگاه تراکتورسازي مورد موافقت اعضاي هيات مديره اين باشگاه قرار نگرفت.

به گزارش ايسنا،البته قرار است عصر امروز (شنبه) در نشستي مطبوعاتي با حضور اعضاي هيات مديره باشگاه، در اين باره توضيحاتي ارايه شود.

همچنين پيش از اين هواداران تراکتورسازي با تجمع در مقابل محل تشکيل جلسه هيات مديره باشگاه خواهان بازگشت سردار جعفري شده بودند.

جعفري از مديرعاملي تراکتورسازي استعفا کرد


جعفري مديرعامل باشگاه تراکتور سازي تبريز پس از شکست اين تيم مقابل داماش و کنار رفتن از جام حذفي، از مديرعاملي باشگاه با صدور بيانيه اي استعفاء کرد.(متن بیانیه در ادامه مطلب)


ادامه نوشته

تراکتورسازي را به ديگر پيشنهادها ترجيح دادم

بازيکن مياني سابق تيم فوتبال شهرداري تبريز گفت: تراکتورسازي را به ديگر پيشنهادهاي داده شده از سوي تيم هاي ليگ برتر فوتبال ترجيح دادم.(بقیه در ادامه مطلب)


ادامه نوشته

برنامه زمان‌بندی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

 به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی در دو منطقه شرق و غرب حریفان خود را در مرحله پلی‌آف و گروهی شناختند.(بقیه در ادامه مطلب)

ادامه نوشته

تراكتوري‌ها براي همدردي با زلزله زدگان ورزقان لخت شدند!

پس از عريان شدن هواداران تراكتورسازي، مأموران حاضر در ورزشگاه به شدت به اين موضوع واكنش نشان داده و با ضرب و شتم آذري‌ها به مقابله به مثل به اين حركت انسان‌دوستانه پرداختند.(بقیه در ادامه مطلب)

ادامه نوشته

بسیار مهم: مسافران حتما بخوانند - مزیت های مدیر سیاسی


وحيد نوروزي مشاور محيط زيست معاون حمل و نقل و ترافيک شهر تهران با توجه به وضعيت غير بهداشتي کيفيت هواي تهران از ضرورت لغو ديدار فردا خبر داد.(بقیه در ادامه مطلب)

ادامه نوشته

پوشش خبری آنلاین بازی

با توجه به احتمال عدم پخش دیدار بین تیم های تراکتورسازی با سپاهان اصفهان به جهت تداخل زمانی با پخش دعای عرفه در صورت عدم پخش تلویزیونی این دیدار سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی به صورت آن لاین این بازی را پوشش خواهد داد. 

لینک سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی:

پوشش خبری آنلاین بازی

با توجه به احتمال عدم پخش دیدار بین تیم های تراکتورسازی با سپاهان اصفهان به جهت تداخل زمانی با پخش دعای عرفه در صورت عدم پخش تلویزیونی این دیدار سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی به صورت آن لاین این بازی را پوشش خواهد داد. 


تونی : دوست داریم حرفمان را در زمین بزنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری گفت: ما دوست داریم مانند سایر بازی‌ها حرف خود را در زمین بزنیم و امیدوارم در بازی فردا عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم .(بقیه در ادامه مطلب)

ادامه نوشته

ستم کرد در بلخ آهنگری / به شوشتر زدند گردن مسگری!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم تراکتورسازی را جریمه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم پیکان تهران و فولاد خوزستان از سری رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر در حالی برگزار شد که تماشاگران تیم پیکان مرتکب تخلفاتی شدند.

بر همین اساس کمیته انضباطی، تخلفات تماشاگران را طبق بند 4 ماده 22 آئین نامه انضباطی تشخیص داده و تیم فوق را به پرداخت 2 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

ضمن این‌که این کمیته اعلام کرده است که در صورت تکرار تخلف در مسابقات آتی، تنبیهات شدیدتری برای تیم پیکان در نظر گرفته می‌شود.

همچنین در دیدار تیم‌های فجر سپاسی شیراز و تراکتور سازی تبریز در هفته دهم لیگ برتر، تماشاگران تیم فجر شهید سپاسی با سردادن شعارهای غیر اخلاقی و تماشاگران تیم تراکتورسازی با اعتراض به تصمیمات داور مرتکب تخلفاتی شدند که بر همین اساس کمیته انضباطی تخلفات تماشاگران را طبق بند 4 ماده 22 آئین‌نامه انضباطی تشخیص داده و با توجه به سابقه تکرار این تخلفات از سوی هر دو تیم در هفته‌های گذشته، تیم‌های فجرسپاسی و تراکتورسازی را به ترتیب به پرداخت 3 میلیون تومان و 7 میلیون تومان محکوم کرد.

رای صادره نسبت به تیم‌های پیکان و  فجرسپاسی قطعی است و رای تیم تراکتورسازی قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

قلعه نويي مربي بزرگي است و نيازي به دسته گل من ندارد

مهدي كياني جواب كري خواني برهاني را مي دهد:قهرماني را مي بينيم نه خواب نايب قهرماني را / قلعه نويي مربي بزرگي است، نيازي به دسته گل من ندارد!

كياني در اين مصاحبه جواب كري خواني آرش برهاني را هم مي دهد. برهاني گفته بود تراكتوري ها خواب نايب قهرماني را ببينند و حالا كياني مي گويد ما قهرماني را مي بينيم نه خواب نايب قهرماني.

مهدي كياني و صحبت با او هميشه جالب از آب در مي آيد. هافبك جنگنده تراكتورسازي در گفت و گو با خبرنگار زندگي از شرايط تراكتورسازي صحبت مي كند و اينكه آنها آماده اند استقلال را در تبريز شكست دهند. كياني در اين مصاحبه جواب كري خواني آرش برهاني را هم مي دهد. برهاني گفته بود تراكتوري ها خواب نايب قهرماني را ببينند و حالا كياني مي گويد ما قهرماني را مي بينيم نه خواب نايب قهرماني. متن اين گفت و گو را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید....

ادامه نوشته

اوليويرا: خوب مي‌شد رونالدو و مسي اينجا بودند

سرمربي تراکتورسازي در واکنش به استفاده نکردن بازيکنان اين تيم از فرصت‌هاي گلزني گفت: خيلي خوب مي‌شد رونالدو و مسي اينجا بودند و موقعيت‌ها را گل مي‌کردند.(بقیه در ادامه مطلب)

ادامه نوشته