فراز کمالوند سرمربی تراکتورسازی با یک خانواده تبریزی وصلت کرد.

چهارشنبه، 8 ارديبهشت ماه ، 1389


مربی جوان تراکتورسازی، در روزهای گذشته در تبریز به خواستگاری رفت و پاسخ مثبت را از خانواده همسر آینده‌اش دریافت کرد.جالب اینکه در مراسم خواستگاری وی، ناصر شفق مدیرعامل تراکتورسازی نیز حضور داشته است. ظاهرا کمالوند قصد دارد بیشتر از اینها در تبریز بماند. این نشانه‌ای بر تبریزی شدن آقافراز است که فقط سه بازی تا پایان فصل با تراکتور فاصله دارد.کمالوند در حالی با یک خانواده تبریزی وصلت کرده است که در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی او از تراکتور سازی مطرح شد ولی حالا به نظر می رسد که او همچنان در تراکتور بماند خصوصا اینکه مدیرعامل باشگاه هم در مراسم خواستگاری اش حضور داشته است.

پی نوشت:
سرمربی محترم تیم تراکتور جناب آقای فراز کمالوند صمیمانه ترین پیام تبریک ما را جهت شروع زندگی مشترکتان پذیرا باشید .آرزوی زندگی خوب و خوش همراه با سربلندی را از خداوند منان برای شما و همسرتان خواستاریم .

کناره گیری از لیگ به اصطلاح پاک ایران بهتر از شنیدن شعارهای نژاد پرستانه است

دلیل اصلی فراخوانی تیم تراکتور به بیرون از زمین شاید به نظر مشکل داوری باشد ولی چیز دیگری بود.!
وقتی از مشهد مطلع شدیم ، که این اقدام عجیب کادر مدیریتی تیم در چه راستایی بوده هست. به دلیل جو سنگین ورزشگاه و شعارهای نژاد پرستانه و توهین های نژادی صورت گرفته به تماشاگرهای هوادار تراختور و تورک زبانهای حاضر در ورزشگاه ، تمامی کادر مدیریتی تیم یک صدا به خاطر اعتراض به این عمل زشت – که نه تنها اولین بار نبود بلکه در شهرهای اصفهان، انزلی، بوشهر و.. نیز رخ داده بود – بیرون کشیدن و خواستار رسیدگی به این وضع ورزشگاهها شده اند. که چه بسا در صورت عدم رسیدگی، مسبب اتفاقاتی ناگوار در آینده و رنجش این هواداران خواهد شد. و دلیل عدم ارائه این موضوع در کنفراس مطبوعاتی، وجود این جو سنگین، هزاران مامور و پلیس ضد شورش اطراف هواداران تراختور و ادامه فحاشی های تماشاگران مشهدی به قومیت آذربایجانیها بوده است.

وقتی در این لیگ به اصطلاح پاک برای هوادران تراختور در ورزشگاه که با برخورد های خارج از عرف بیش از 4000 هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی و حراست ورزشگاه شوکه شده بودند حضور بیش از حد نیروهای انتظامی که شامل کماندوها و پلیس های ضد شورش و نفر برهای زرهی و حتی چترباز که در نوع خود برای یک بازی فوتبال بی نظیر است که جو ورزشگاه را همچون میدان جنگی تبدیل کرده بودند. عدم اجازه ورود هرگونه روزنامه ، بطری آب و حتی خودکار به ورزشگاه برای هواداران تیم تراختور و برخورد بسیار نامناسب و تفتیش های خارج از عرف فوتبالی که نشان از جوسازی های بی اساس بر علیه تیم تراختور و هوادارانش را در مشهد مقدس دارد.

ادامه نوشته

گالاتاسرای در تبریز

                     

اين روياي بسياري از هواداران پرطرفدار تبريزي است. گالا كه سابقه قهرماني در جام يوفا را نيز دارد، از باشگاه‌هاي مشهور اروپايي محسوب مي‌شود كه در حال حاضر فرانك ريكارد را به عنوان سرمربي در اختيار دارد. ديشب

 ناصر شفق مديرعامل باشگاه تراكتور از مذاكره اين باشگاه با گالا براي برگزاري يك ديدار دوستانه گفت. به گفته او نماينده باشگاه تراكتور در استانبول در ملاقات با ارجاموتلو عضو هيئت مديره گالاتاسراي درخواست رسمي باشگاه را به وي تسليم كرده است و او نيز شرايط طرف ترك را اعلام كرده كه شامل موارد زير است:

«560 هزاردلار هزينه شامل: هواپيماي چارتر، هزينه اقامت در تبريز و مخارج جانبي با اين شرط كه كليه بازيكنان خارجي گالا در اين بازي حضور داشته باشند.» تاريخ پيشنهادي گالاتاسراي 17 روز ديگر است و باشگاه تراكتور فعلا در حال بررسي موضوع است و ظاهراً نتيجه نهايي در 3،2 روز آينده اعلام خواهد شد.

 به گفته يكي از اعضاي هيئت مديره باشگاه تراكتورسازي امتيازي كه گالا براي تراكتور در نظر گرفته اين است كه طرف ايراني مي‌تواند از پيراهن اين باشگاه تركي براي تبليغات استفاده كند و ضمناً  محدوديتي در اين تبليغات يا  استفاده از چهره‌هاي شاخص اين باشگاه وجود نخواهد داشت.

در تبريز همه منتظر نتيجه اين مذاكره خواهند بود...

تراکتور به کمک پترو می رود تا دوباره آذربایجان حماسه ساز شود

سرپرست تيم فوتبال پتروشيمي تبريز : با حمايت تراکتوري‌ها پرسپوليس را مي بريم

حبيب تيموري با بيان اينکه اين تيم توانايي شگفتي سازي در رقابت‌هاي جام حذفي را دارد، گفت: هدف ما گرفتن انتقام از پرسپوليس و شکست اين تيم است.

 

حبیب تیموری گفت: در شهرخودمان برابر پرسپولیس به میدان می رویم. البته مطمئن هستیم تماشاگران تراکتورسازی هم برای رسیدن به این پیروزی از ما حمایت خواهند کرد.

 وی ادامه داد: درست است بضاعت ما یکسان نیست ولی بازیکنان تیم تا حد توان خود در زمین می جنگند تا بتوانند برابر پرسپولیس که یکی از بهترین تیم‌های ایران است نتیجه بسیار خوبی را کسب کنند.

 سرپرست تیم فوتبال پتروشیمی تبریز افزود: با کمال احترامی که برای مسئولان، کادرفنی، بازیکنان و تماشاگران پرسپولیس قائل هستیم باید بگویم می توانیم با شکست این تیم شگفتی بزرگی را رقم بزنیم، همانگونه که برابر پیکان و برق شیراز هم با ارائه بازی‍های قابل قبول به پیروزی دست یافتیم.

 تیموری اشتباهات بازیکنان را دلیل شکست این تیم برابر پرسپولیس در بازی 2 سال گذشته دانست و در پایان گفت: در شهر خودمان به فکر انتقام از پرسپولیس به خاطر آن شکست 4 بر یک هستیم تا به مراحل بالاتر جام حذفی صعود کنیم.

 دیدار تیم های فوتبال پتروشیمی تبریز و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی روز 27 اسفندماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

محرومیت کمالوند لغو شد

طی خبری که دقایقی پیش دریافت کردیم محرومیت مربی تیم تراکتورسازی تبریز تمام شد و از این پس این مربی میتواند با رسانه های جمعی گفتگو کند .

منبع : روابط عمومی باشگاه

                                          

کعبی: تا زنده ام دیگه به تبریز نمیام!!!

حسین کعبی بعد بازی سخت مقابل تراکتورسازی که زیر جو بسیار سنگین هواداران تراکتور قرار داشت اصلا قادر به ادامه بازی نبود در اواسط نیمه دوم تعویض شد...

 

حسین کعبی دقیقا مثل تمام تیم های دیگر که به تبریز می آمدند و می گریختند با تیمش استیل آذین از تبریز گریخت اما در ورزشگاهی که به جهنم تبریز معروف شده است بازی کردن برای هر کسی فوق العاده دشوار است .

کعبی درباره بازی رفت می گوید : مگه من تو بازی رفت چیکار کردم که اینگونه جواب منو دادند؟ تازه جور علی کریمی را هم من کشیدم ما فقط تنها کاری که کردیم خوشحالی بعد از گل بود. آیا خوشحالی بعد از گل عیبی دارد؟ به خدا تو عمرم همچنین هوادارهایی رو ندیده بودم که هر کاری جز تشویق  کردند...

کعبی در ادامه گفت: واقعا خوشحالم که تراکتورسازی این بازی رو برد چون اگه نمی برد من الان اینجا نبودم و معلوم نبود سرم چه بلایی می آوردند. من از آمدن به تبریز ژشیمان شدم خوش به حال علی که نیومد کاش منم قرمز می گرفتم ولی من اینو میگم که دیگه من غلط می کنم به تبریز بیام و از این به بعد با هر تیمی هم که قرارداد ببندم اولین شرطم اینه که به تبریز نیام. 

جا دارد از آقای قهرمانی کمال تشکر را بکنم که خیلی خوب بازی را قضاوت کرد و در آخر این برد را به هواداران تراکتور تبریک میگم اما بدونند این چنین هواداری اصلا درست نیست و دور از فرهنگ است.

بوی گل محمدی - گتی یوخدی گلمدی!!!

هواداران تراكتورسازي همچنان مهمترين اتفاق ليگي هستند كه تماشاگر چنداني ندارد. آنها امروز ورزشگاه يادگار امام را پر كردند

tractor fans

وقتي كه از شبكه سهند، نماي دور ورزشگاه را ديديم، باورمان نمي‌شد. اين شلوغ‌ترين بازي هفته بود كه با حضور ۱۰۰هزارتماشاچي در ورزشگاه يادگار امام برگزار مي‌شد.
 هواداران تراكتورسازي امروز با اشغال تمام صندلي‌ها، دوباره نشان دادند كه در فوتبال ايران همتا ندارند. اين در حالي است كه با توجه به جو سنگيني كه در استاديوم برعليه علي كريمي و تيم استيل آذين وجود داشت، شعارهايي جهت مخالفت با علي كريمي از طرف تماشاگران داده مي‌شد كه جالب‌ترين آن اين بود كه: «بوی گل محمدي كريمي ترسيدي نيومدي» .
 در اين بين حضور سه تماشاگر ويژه از كشور هلند در جايگاه وي آي پي با شال و پيراهن همرنگ تراكتورسازي به شدت جلب نظر مي‌كرد. خبرنگار سايت گل در تبريز گزارش مي‌دهد كه اين سه علت حضورشان را علاقه‌‌اي به هواداران تراكتورسازي به خاطر حضورهاي پرشورشان در ورزشگاه اعلام كردند.
 به هر حال تراكتور در حال حاضر پرهوادارترين تيم ايران است و بعيد نيست كه هواداراني هم از كشورهاي مختلف نيز به خود جلب كند.

تراکتور می تونه!

پیروزی شیرین برای تیم محبوب ما در یک بازی حیثیتی، پیروزی که باید به هواداران 100 هزار نفری که هم در ورزشگاه و هم در بیرون ورزشگاه حضور داشتند، تقدیم کرد. و به قول پیروانی کارشناس فوتبال  جام جم ، به احترام این تماشاگرها همه مردم ایران باید خبردار وایساد. این بازی با دو گل کرار برای تراکتورسازی و تک گل شاپوزاده برای استیل آذین با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

ولی بازهم در این بازی باید از بازی حیثیتی تمام بازیکن ها تک تکشان تشکر ویژه داشت. کرار عالی بود، کیانی مثل همیشه جنگنده بود، ثابتی واقعا اشمایکل ما بود، ولی نباید از بازی ترشیز، فولادی، ابراهیم زاده، خیرخواه، و کاپیتان محبوب تیم...

طبق معمول < بازی خوب اما نتیجه بد >

تراختور این تیم دوست داشتنی ما، بازی خود در برابر تیم پر قدرت اصفهانی را با تساوی به پایان رساند. البته اگر کم لطفی داور و یا کم دقتی مهاجمان - همان قصه ی آشنای قدیمی - نبود، الان ما پیروز میدان بودیم. البته نباید از حق گذشت که سپاهان هم موقعیت های خطرناک داشت که با درخشش ثابتی و کم دقتی مهاجمانش از دست داد.

آنچه در این بازی مسلم بود، حضور پرشور ۶۵ هزار تماشاگر و شعارهای هماهنگ آنها بود، که همه حتی پیمان یوسفی رو هم مجبور به اعتراف این موضوع کرد.

حواشی:

* چندین بار بازی به خاطر اعتراض بازیکنان سپاهان متوقف شد. البته یکم بزرگ نمایی و بازی روانی بود.

* سه صحنه مشکوک در محوطه ی جریمه رخ داد که به اعتقاد تماشاگران و بازیکنان پنالتی بود.

 

 گلزنان بازی : فرهاد خیر خواه دقیقه 6 و توره دقیقه 9

 

پخش مستقيم بازيهاي تراكتورسازي از شبکه ملی

 با پيگيري نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در استان آذربايجان شرقي هفت بازي آينده تراكتورسازي از شبكه 3 سيما به صورت زنده پخش مي‌شود.
روابط عمومي تراكتور در اين باره مي گويد: با توجه به خيل عظيم هوادران تراكتورسازي در اقصا نقاط كشور و درخواست‌هاي پياپي باشگاه تراكتورسازي مبني بر پخش زنده مسابقات تيم تراكتور خوشبختانه با اين مسئله موافقت شدواز اين پس و در ادامه بازي‌هاي باقيمانده در ليگ برتر فوتبال، تمام بازي‌هاي تراكتورسازي از شبكه سه به صورت زنده براي علاقه‌مندان و هواداران اين تيم پخش مي‌شود.تراكتور اين هفته شنبه با سپاهان بازي دارد.
باشگاه تراكتورسازي مراتب تشكر و قدرداني خود را از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مديريت شبكه سه سيما اعلام داشته است.
 
خبر فوری : همچنین بازی تیم سپاهان با تراکتورسازی روز شنبه ۱۵ اسفند ماه از ساعت ۱۵ از شبکه سهند تبریز و شبکه سوم سیما و همچنین شبکه جام جم ۲ پخش زنده خواهد شد.