عبداللهي: راي باشگاه شهرداري تبريز هفته آينده اعلام مي‌شود

هواداران عزیز جهت اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای مربوط به تیراختور به آدرس www.TiraxturFans.Com مراجعه فرمایند.

******

عبداللهي: راي باشگاه شهرداري تبريز هفته آينده اعلام مي‌شود

 عضو كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از صدور حكم پرونده ديدار شهرداري تبريز و پرسپوليس تا هفته آينده خبر داد.





حسين عبداللهي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره حضور ميرمعصوم سهرابي مديرعامل شهرداري تبريز در كميته انضباطي براي اداي توضيحات درباره اتفاقات رخ داده در بازي با پرسپوليس اظهار داشت: مديرعامل شهرداري در كميته انضباطي حاضر شد و توضيحاتي را ارائه كرد. ايشان از اقدامات فرهنگي كه براي ارشاد هواداران خود انجام داده اند صحبت كرد.
وي افزود: صحبت هاي ايشان در مورد اين اقدامات فرهنگي ضميمه اين پرونده شد. همچنين قرار شد ظرف 3 روز دفاعيات خود را براي كميته انضباطي ارسال كند.
اين عضو كميته انضباطي تصريح كرد: در هر صورت در هر ورزشگاهي هر اتفاقي رخ دهد اين باشگاه ميزبان و مسئولان اجرايي هستند كه بايد مسئول برگزاري نظم در ورزشگاه باشند و مسئول هر اتفاقي آنها هستند. البته اكنون كار سخت هم شده است.

عبداللهي تاكيد كرد: بعضي آقايان مي گويند گاهي هواداران منتسب به تيم هاي رقيب با برنامه ريزي قبلي در ورزشگاه حاضر مي شوند و عليه تيم حريف شعار مي دهند يا اشيايي را پرتاب مي كنند كه البته در اين حالت هم باز اين باشگاه ميزبان است كه بايد اين مسائل را كنترل كند. امروز بايد دفاعيات باشگاه شهرداري تبريز ارسال شود و هفته آينده راي صادر مي شود.

داربی دوستانه تراکتور و ماشین سازی

قابل توجه کاربران سایت:

سایت هواداران آماده شده است. هواداران می توانند به آدرس TiraxtorFans.Com مراجعه فرمایند.

................................................................

داربی دوستانه تراکتور و ماشین سازی


تيم تراكتورسازي كه قرار بود در صورت برگزار نشدن تورنمنتي چهارجانبه در تبريز در تهران اردو بزند، از برگزاري اين اردو در پايتخت منصرف شد و در همان تبريز تمرينات را پيگيري مي كند. اين تيم فردا با تيم ماشين سازي تبريز مسابقه دارد.
تراکتورسازی روز پنج شنبه نیز دیدار دوستانه دیگری انجام خواهد داد.
اين تيم در حالي تمرينات خود را دنبال مي كند كه محمد نصرتي و تيموريان در اردوي تيم ملي و جاسم كرار نيز در اردوي تيم ملي عراق است. همچنین مسعود ابراهيم زاده نيز در اردوي تيم اميد در ويتنام است
.

.............................................................................................................................

رای متهمان دوپینگ تیم شهرداری تبریز صادر شد

رئیس کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال از صدور و ابلاغ رای متهمین به تخلف از آئین نامه دوپینگ اعضای تیم فوتبال شهرداری تبریز به این باشگاه خبر داد. احمد هاشمیان ضمن اعلام این خبر افزود: پس از برگزاری دو جلسه کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلف دوپینگ و دوجلسه استماع اظهارات متهمان، کمیسیون بدوی رای خود را در خصوص 4 متهم به تخلف دوپینگ شامل بازیکن، پزشک، ماساژور و سرپرست تیم را به این باشگاه ابلاغ کرد. در رای صادره برخی از متهمین تبرئه و برخی طبق آئین نامه تخلفات دوپینگ به محرومیت محکوم شدند.


ادامه نوشته

جناب شهریار! اشتباه نکن ، تو اهل آزربایجان نیستی


قابل توجه کاربران سایت:

سایت هواداران آماده شده است. هواداران می توانند به آدرس TiraxtorFans.Com مراجعه فرمایند.


با عقد قراردادي يك ساله تيموريان به تراكتورسازي تبريز پيوست

خبرگزاري فارس: هافبك تيم ملي فوتبال ايران با تراكتورسازي تبريز قرارداد بست.

به گزارش خبرگزاري فارس، آندرانيك تيموريان با حضور در تبريز و عقد قرارداد يكساله عضو تيم تراكتورسازي شد.
اين بازيكن كه از سپاهان نيز پيشنهاد داشت امروز قرارداد خود را تراكتورسازي ثبت مي كند و طبق قانون از 7 روز ديگر مي تواند براي اين تيم به ميدان برود.

انتشار مطلب ذیل با هدف نشر دیدگاههای گوناگون هواداران صورت می پذیرد و موارد مطروحه در آن دیدگاه نویسنده بوده و الزاماً به منزله ی تأیید آن از جانب سایت نمی باشد.

****************

جناب شهریار ! اشتباه نکن، تو اهل آزربایجان نیستی


دیروز و پس از اتمام بازی شهرداری تبریز با تیم سوگلی پایتخت، در کنفرانس مطبوعاتی اتفاقات عجیب و یا بهتر می توان گفت تلخی روی داد. در این کنفرانس مطبوعاتی، سرمربی تیم تهرانی حرف هایی بر زبان آورد که شنیدنی و در عین حال تاسف آور بود. علی دایی در این کنفرانس مطبوعاتی، از بیست هزار هواداری که در ورزشگاه حضور داشتند، به شدت گله کرد و در واقع کل ملت بزرگ آزربایجان را در هم کوبید. وی با بی غیرت و بی شرف خطاب کردن بیست هزار تماشاگر، در واقع 30 میلیون ترک در ایران را خطاب قرار داد و باطن حقیقی خود که همان عدم داشتن ذره ای تعصب و غیرت نسبت به زادگاه مادری اش می باشد را نمایان کرد. علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که یک آزربایجانی است؛ ولی در پاسخ به این ادعای جناب شهریار! این سوال مطرح می شود که جناب دایی، آیا سند و گواه این که یک فرد اهل منطقه ای باشد یا نباشد، به شناسنامه و کارت ملی است؟ آیا کسی مادر انسان است که او را زاییده و یا کسی که از ابتدا نوزاد را تر و خشک کرده و به وی محبت ورزیده است؟ جناب آقای شهریار ! شما با توجه به نوشته های موجود در شناسنامه و کارت ملی، اهل آزربایجان هستید، اما در اصل اهل آزربایجان نیستید. واضح بگویم روزی که در تهران، 30 هزار طرفدار منتسب به تیم شما، حرمت مهمانان ترک را شکستند و با انواع لفظ های رکیک و دور از شان نه تنها ورزش ، بلکه دور از شان مقام یک انسان، آن ها را مورد حمله و آزار روحی قرار دادند، روزی که حرمت 30 میلیون ترک ساکن ایران جلوی چشمان شما شکست، روزی که غرور جوانان دیار ستارخان لگدمال شد، روزی که لرزه بر اندام شهریار شیرین سخن آزربایجان افتاد، چرا آن روز اهل آزربایجان نبودید؟ چرا آن روز ترک زبان نبودید؟ چرا آن روز و در کنفرانس مطبوعاتی، حتی کوچکترین اشاره ای به لفظ های به کار برده شده از سوی هواداران تیمتان نکردید؟ اما حال که به نگین آزربایجان سفر کرده اید و پس از آن بی تفاوتی بزرگ شما به ملت فهیم آزربایجان، این ملت خشمگین، به معنی واقعی کلمه شما را بی غیرت خطاب کرده اند این گونه از کوره در رفته اید؟  جناب شهریار! شما به مانند اشتباهات بزرگی که در زندگیتان انجام داده اید و بزرگترین آن، پشت کردن به مردم آزربایجان در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی بود، این بار هم در یک اشتباه بزرگ و یا بهتر بگویم در یک توهم پوچالی و غیر واقعی به سر می برید، توهم آزربایجانی بودن! آری شما که ملت آزربایجان را می کوبید و در مقابل شعارهای رکیک نژادپرستانه ی طرفداران تیمتان، سکوت و اظهار رضایت می کنید، اهل آزربایجان نیستید و حق ندارید خود را اهل این خطه معرفی نمایید. این خطه، سرزمین ستارخان ها، باقر خان ها، باکری ها، خیابانی ها، شهریار ها، ثقه الاسلام ها و ... است که تمام دنیا آن ها را با شرافت و غیور بودنشان می شناسند، اما متاسفم که در وصف حال شما بگویم که شما را با پشت نمایی  به  سرزمین مادریتان می شناسند و هیچگاه مردم این سرزمین شما را قهرمان واقعی خود نخواهند پنداشت. در پایان توصیه می کنم که اگر امکان تغییر مکان زادگاه برای اشخاص موجود باشد، هر چه سریعتر به تغییر محل تولد خویش از اردبیل به تهران اقدام نمایید و نام خود را از این دیار پاک بزدایید چرا که مردم این سرزمین به شهریاران پوچالی و سست اراده ای همچون شما که برده ی بیگانگان هستید، احتیاجی ندارد و شهریار واقعی ما همان شهریار قوی پنجه ای است که در وادی شعرای تبریز) مقبره الشعرا ) به آرامی خفته است.

نویسنده مطلب: امیر ایلدیریم 

دایی: آنها که توهین کردند خودشان بی غیرت هستند


بلدییه اسپور-پیروزی تاکیملارینین اویونونون دوروموندا:

ایران فوتبول سوپر لیگاسین 9 جو هفته سینده ، تبریزین سهند ایستادیونودا ، شهرداری تاخیمی تئهرانین پیروزی تاخیمی ایله قارشی قارشیا گله رک بیر عظیملی موباریزه آپاردیلار.

ایلک دقیقه لرده هوجوملو اویون نومایش ائتدیرن بلدیه چیلر آرا بیر اوز قاپیلاری اونونده ده تهلوکلی وضعیت له قارشی لاشیردیلار.

کوبود اویونلاری ایله یاددا هر ایکی تاخیم اساس ایلک یارینی هئچ - هئچه ایله بیتیردیلر.
پیروزی تاخیمین تک گولون محمد منصوری یاریشین 82 دقیقه سینده وردو آمما بو اوستونلوک داوام ائدیلمه دی . و بلدیه نین ایگید اویونچی سی " شهرام گودرزی " اساس واختا علاوه ائدیلن 7 اینجی دقیقه ده ووردور و آزارکش لری سئویندیردی.

قید ائده ک، استادیوندا حاضیر اولان طارفدارلار هامیسی بلدیه نین ایدی . پیروزی تاخیمین کی اوزلری دئمیشکن آسیانین ان بویوک طرفدارلاری دیلار تبریزین سهند یستادیونودا بیر نفر یاردیمجی سی یوخدی !

بو آرادا منجه بلدیه ییغماسینین قاپیچی سی " صوفیانی " و ییرتیجی سی " گودرزی " ان یاخشی فوتبول چی لاردانیدیر .

یاشاسین آزربایجان ، یاشاسین بلدیه و تیراختور

یازار: قافلان بئی

****************

دایی: انها که توهین کردند خودشان بی غیرت هستند/ در تبریز کسی برای فوتبال به ورزشگاه نمی آید

من علی دایی، اهل آذربایجان هستم. به نظر شما چون اهل آذربایجانم باید تیمم را طوری به زمین بفرستم که 10 گل بخورد؟ اگر این کار را بکنم دیگر بی‌غیرت و بی‌شرف نیستم؟


سایت گل- علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک مقابل شهرداری تبریز در حالی در سالن خبری پس از مسابقه حاضر شد که از هتاکی 90 دقیقه‌ای هواداران شهرداری تبریز نسبت به خودش و کریم باقری بشدت ناراحت و عصبانی بود.

دایی گفت: کجای دنیا را سراغ دارید که اینطور به همشهری خود توهین کنند؟ کجا دیده‌اید که پشت دروازه حریف چنین حرکاتی صورت گیرد؟ من علی دایی، اهل آذربایجان هستم. به نظر شما چون اهل آذربایجانم باید تیمم را طوری به زمین بفرستم که 10 گل بخورد؟ اگر این کار را بکنم دیگر بی‌غیرت و بی‌شرف نیستم؟

وی افزود: بی‌غیرت و بی‌شرف خودشان هستند که چنین توهینی را 90 دقیقه به من و کریم باقری کردند. چطور می‌توانند به کریم باقری که جوانی خود را برای فوتبال آذربایجان گذاشته است توهین کنند؟ مردم آذربایجان باید الگو باشند نه اینکه به خاطر بازی همشهریشان در تیم مقابل او را اذیت کنند. همه جای ایران فوتبال را به نام کریم باقری می‌شناسند.

دایی ادامه داد: از یک طرف یک خیابان به نام کریم باقری می‌کنید و از سوی دیگر 90 دقیقه در ورزشگاه به او فحش می‌دهید. مگر ما خانواده‌های خود را از سر راه آورده‌ایم که باید اینچنین مورد هتاکی قرار بگیرند؟ آذربایجان متعلق به ایران است. ما همه برای یک مملکت هستیم اما متاسفانه آنهایی که به ورزشگاه می‌آیند دنبال فوتبال نیستند. آنها دنبال مسائل دیگریند. چرا باید در ورزشگاه یادگار امام آتاتورک تشویق شود؟

وقتی دایی این جملات را با عصبانیت بیان کرد عده‌ای از خبرنگاران این صحبت او را رد کردند اما سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: فیلم چنین تشویق‌هایی موجود است. کسی برای فوتبال در تبریز به ورزشگاه نمی‌آید. من ناراحت فحش شنیدن نیستم. آنها می‌توانند تا صبح به من فحش بدهند. من ناراحت این هستم که چرا شماها خودتان را به راه دیگری می‌زنید. واقعا نمی‌شنوید در ورزشگاه چه می‌گویند؟‌ در تهران هم همین هواداران به کریم باقری توهین کردند و با بطری آب او را زدند. چرا نباید قبول کنید که ما همه از یک مملکت هستیم. آذربایجانی، ترک، عرب، کرد همه متعلق به ایران است. این را بفهمید. مسائل دیگر را وارد فوتبال و ورزش نکنید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: معلوم است داور در این شهر و ورزشگاه می ترسد و هفت دقیقه وقت اضافه می گیرد. این طور که بازی انجام نمی شود! مگر اینهایی که در ورزشگاه هستند اجازه می دهند مسائل فنی در زمین پیاده شود.

وی افزود: در تبریز اتفاق‌هایی که در جریان بازی رقم می خورد به گونه‌ای است که داور را مجاب می کند مسابقه را مساوی به اتمام برساند تا مشکل خاصی ایجاد نشود. داور امروز متاثر از جو ورزشگاه از دقیقه یک تا 97 فقط به سود تیم میزبان سوت زد. دست آخر هم هفت دقیقه وقت اضافه گرفت تا بازی مساوی تمام شود.

دایی در ادامه با ابراز تاسف برای خبرنگارانی که به او اجازه صبحت کردن نمی دانند گفت: کجای دنیا برای یک مسابقه فوتبال هفت دقیقه وقت اضافه می گیرند؟

خبرنگاری در واکنش به این اظهارنظر دایی ورود پزشک به زمین برای مداوای دروازه بان پرسپولیس را دلیل تعیین هفت دقیقه وقت تلف شده عنوان کرد و گفت: دروازه بان تیم من شدیدا مصدوم شده بود. آیا برای مداوای او نباید پزشک به زمین می آمد؟ این که صورت او به شدت مصدوم شده بود، یعنی تمارض کرده است؟!

 

شهرداری1 ـ پرسپولیس1؛ شوک اکبر اوتی به دایی

شهرداری1 ـ پرسپولیس1؛ شوک اکبر اوتی به دایی


اکبر میثاقیان که در دوران بازیگری اش متخصص اوت دستی بود با همین حربه و در ثانیه های پایانی برد را از پرسپولیس گرفت تا دومین شوک متوالی را به علی دایی وارد کند و همچنان به عنوان یکی از گربه سیاه های پرسپولیس باقی بماند


سرمربی: اکبر میثاقیان

سایت گل ـ

گل ها: منصوری(82) برای پرسپولیس، گودرزی(5+90) برای شهرداری

ورزشگاه یادگار امام، تماشاگر10هزارنفر

داور: سعید بخشی زاده

اخطار: علی عسگر، باقری، پروین(پرسپولیس)، گودرزی، ادواردو، محمدپور(شهرداری)

اخراج: باقری(6+90) پرسپولیس

شهرداری: داود نوشی صوفیانی، بابک حاتمی(86 محمد فهیمی)، مهدی محمدپور، ابراهیم ابرقویی، بهنام دادشوند، محمدرضا طهماسبی، کارلوس ادواردو، رسول پیرزاده(79 دو ساندوس)، میثم بائو، شهرام گودرزی، سعید دقیقی

پرسپولیس: رحمان احمدی، شیث رضایی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، حمیدرضا علی عسگری، کریم باقری، مازیار زارع، محمد نوری، محمد پروین(77 مهدی شیری)، امیرحسین فشنگچی(65 محمد منصوری)، سعید حلافی(66 اشپیتیم آرفی)

سرمربی: علی دایی

شرح بازی:

پرسپولیس در تبریز و مقابل تیم قعرنشین شهرداری حتی آن تیم متوسط بازی با پاس نبود و 82 دقیقه آنقدر بد بازی کرد تا از نمایش اخیر سرخپوشان به عنوان بدترین نمایش 9 هفته ابتدایی یاد کرد. پرسپولیس در مصاف با ضعیف ترین خط دفاع لیگ برتر حدود 82 دقیقه ناکام بود و به یک موقعیت جدی گل نرسید. تعویض های علی دایی در 20 دقیقه پایانی همه در راستای بهتر شدن کیفیت تهاجمی پرسپولیس انجام شد و بالاخره یکی از این تعویض ها جواب داد. بعد از گل برتری پرسپولیس شاگردان علی دایی در 4 نوبت می توانستند برتری خود را پر رنگ کنند اما بی دقتی و کمی هم بدشانسی باعث شد تا اتفاقات تلخ بازی گذشته مقابل پاس تکرار شود وقتی پرسپولیس موفق به گل دوم نشد، شهرداری در ثانیه های پایانی گل تساوی را به ثمر رساند تا علی دایی یک بار دیگر در دقیقه آخر شوکه شده و دوباره از صدر جدول فاصله بگیرد. این سومین مساوی متوالی پرسپولیس پس از 5 برد پیاپی بود و باعث شد این تیم تنها 2 امتیاز بالاتر از استقلال داشته و موقعیت دومی خود را هم در خطر ببیند.

شرح گل ها:

1ـ0(پرسپولیس): دقیقه 82 محمد منصوری در جناح چپ جلوی شلوغی دروازه صاحب توپ شد بعد از اینکه مدافع شهرداری توپ را از زاویه بسته به طاق دروازه زد.

1ـ1(شهرداری): دقیقه 5+90 در شلوغی جلوی دروازه پرسپولیس بعد از یک رفت و برگشت توپ نصیب شهرام گودرزی شد و او توپ را وارد دروازه کرد.

بهترین بازیکن: میثم بائو یک تنه اکثر حملات شهرداری را برعهده داشت با بازیگردانی و تلاش های خود یک تنه جلوی هافبک های پرسپولیس عرض اندام کرد.

اتفاق ویژه: مصدومیت و محرومیت 4 بازیکن شهرداری و 4 بازیکن پرسپولیس کلا از کیفیت بازی کاسته بود و در نتیجه بازیکنان ذخیره ای که تا این بازی فرصت حضور در میدان را نداشتند همچون آرفی و پروین در این رقابت به آنها فرصت بازی داده شد.

شهرداری - پیروزی

قابل توجه کاربران سایت:

به علت تغییر سرور و انجام برخی تغییرات در سایت فعلا از طریق وبلاگ پشتیبانی در خدمت شما خواهیم بود، امید آن داریم تا چند روز آینده با سایتی بمراتب زیباتر، روانتر و پر محتواتر به میان شما بازگردیم.

با تشکر مدیر فنی .

........................................................................................................................

روز دوم از هفته نهم ليگ برتر ؛ پرسپوليس دوباره در کشتارگاه ميثاقيان

پرسپوليس امروز در شهري به ميدان مي رود که هفته گذشته ذوب آهن در آن موفق شد تيم قوي تر خطه آذربايجان يعني تراکتورسازي را مغلوب کند. شهرداري تبريز که اکنون در قعر جدول دست و پا مي زند در حالي به ميزباني از پرسپوليس مي پردازد که اين تيم براي رسيدن به صدر جدول بي تاب است و مي خواهد همچون ذوب آهن در هفته گذشته، با کسب رتبه صدر جدول به خانه بازگردد.


akbar Misaghian اكبر ميثاقيان
سایت گل  - پس از جابه جايي هايي که به دنبال نتايج بر جا مانده از روز نخست بازيهاي هفته نهم ليگ برتر در جدول مسابقات صورت گرفت، امروز دو مسابقه ديگر اين هفته در تبريز و تهران برگزار مي شود و مهم ترين نکته در اين باره آن است که در غياب ذوب آهن، بار ديگر احتمال صعود پرسپوليس به صدر جدول بازيها وجود دارد.
ذوب آهن که به دليل بازي در ليگ قهرمانان آسيا، بازي هفته نهم خود برابر راه آهن را در تاريخ 14 مهر ماه انجام مي دهد، دورا دور گوش به زنگ نتيجه مسابقه پرسپوليس در تبريز خواهد بود، تا براي وضعيت آينده خود در ليگ برنامه ريزي کند. پيروزي برابر شهرداري تبريز، پرسپوليس را به صدر جدول مي رساند و در اين صورت بار ديگر شاهد دست به دست شدن اين رتبه ميان پرسپوليس و ذوب آهن خواهيم بود.
 بازي حساس ديگر امروز در تهران به ميزباني استيل آذين برابر تيم دوست داشتني نفت آبادان برگزار مي شود که اين هم نبرد بالاي جدولي به شمار مي آيد و طي آن بويژه مسائل تيم استيل آذين وارد مرحله جديدي مي شود.
 نبرد صدر و قعر؛ شهرداري- پرسپوليس
 حريف امروز پرسپوليس با آنکه در پائين ترين نقطه جدول قرار دارد، همراه با استقلال تهران با 15 گل زده، تاکنون صاحب بهترين خط حمله ليگ بود که البته آبی ها با سه گل دیشب ایت عنوان دلخوشکنک را از شهرداری گرفتند .اما  اين توانايي شهرداري را بايد يک زنگ خطر براي پرسپوليس در اين مسابقه محسوب کرد. اما از سوي ديگر شاگردان اکبر ميثاقيان 23 گل در هشت هفته دريافت کرده اند و شهرداري صاحب بدترين خط دفاع ليگ نيز محسوب مي شود. بر مبناي همين آمار مي توان گفت نماينده دوم شهر تبريز تيمي است با هويت دوگانه و هنوز نتوانسته است به مرز تعادل برسد.
 نکته اينجاست که شهرداري با در اختيار داشتن مهره هايي مثل محسن نيساني، شهرام گودرزي، محمدرضا طهماسبي، ميثم بائو، سعيد دقيقي و... که سالها تجربه بازي در ليگ برتر را دارند، تيم بي تجربه اي نيست، اما همين ترکيب وقتي روياروي حريفان قرار مي گيرند، قافيه را مي بازند! پرسپوليس را در بازي امروز حتماً به عنوان تيمي با روحيه و پرانگيزه در ميدان خواهيم ديد، زيرا صدر جدول اشتهاآور است و پرسپوليس را براي بردن در اين ميدان ترغيب مي کند. از سوي ديگر ترکيب پرسپوليس اين روزها جا افتاده تر از هفته هاي آغازين ليگ به نظر مي رسد و دايي مي تواند برنامه هاي تهاجمي بيشتري را در دستور کار قرار دهد؛ چيزي که براي بردن بايد به آن اقدام کرد.با اين همه وقتي به ياد مي آوريم که پرسپوليس در هفته هشتم در دقايق پاياني پيروزي را با تساوي برابر پاس در تهران عوض کرد، اين نکته واجد اهميت بيشتري مي شود که قرمزها در تبريز بايد تمرکزي جدي روي امور دفاعي هم داشته باشند. بويژه برابر شهرداري که در کار گلزني تبحر هم دارد. نکته طلايي بازي امروز البته حضور دوباره ميثاقيان برابر سرخ هاست.
ميثاقيان هميشه در ليگ برتر دمار از پرسپوليس درآورده است. او با هر تيمي برابر سرخها بوده آنها را جان به لب کرده است. آيا او با شهرداري هم مي تواند مردان دايي را متوقف کند؟
استيل- نفت؛ صعود ممانعت ناپذير
 چه کسي گمان مي کرد استيل آذين پس از گردآوري اين همه ستاره، هفته هشتم را در رتبه سيزدهم جدول به پايان ببرد. اين تيم که بازي قبلي خود را هم در قم با شکست برابر صبا به پايان برد، اين هفته مقابل تيمي قرار مي گيرد که از پديده هاي فصل به شمار مي آيد و صاحب انگيزه بسيار بالايي است.
در معرفي حريف امروز استيل آذين بايد به اين نکته اشاره کرد که صنعت نفت هفته گذشته در بازي با فولاد در حالي که نتيجه دو بر صفر به سود اين تيم بود ناگهان دو گل از حريف خود دريافت کرد و سرانجام نتيجه اي بهتر از تساوي 2 - 2 به دست نياورد، نکته اي که از ضعف نماينده آبادان در حفظ بازي حکايت دارد.
 با اين حال نفت سرشار از نيروي جواني است و استيل آذين که ميانگين سني نسبتاً بالايي دارد، براي نبرد با اين حريف مشکلاتي را هم احساس خواهد کرد، موضوعي که مي تواند روي نتيجه نهايي بازي بشدت اثرگذار باشد

.......................................................................................................................

تدبیر سازمان لیگ برای فرار از دست تماشاگران شهرستانی؛ بازی در روزهای غیر تعطیل!


تلاش می‌کنیم بازی‌های شهرستان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در روز غیر تعطیل برگزار شود به این دلیل که در روزهای تعطیل، در شهرستان‌ها تماشاگران به ورزشگاه هجوم می‌آورند و کنترل آن تعداد تماشاگر واقعا کار مشکلی است.


سایت گل-  روند برنامه های لیگ برتر در این فصل به گونه ای است که بازیهای استقلال یک روز جلوتر از پرسپولیس برگزار می شود که این موضوع باعث انتقاداتی از سازمان لیگ دشه است. بعد از بازی استقلال با سپاهان بود که پرویز مظلومی انتقاد خودش به این اتفاق را در قالب یک سوال مطرح کرد: من از مسئولان فدراسیون فوتبال فقط یک سوال دارم؛ چرا همیشه اول استقلال باید بازی کند، بعد پرسپولیس؟

عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ در مورد این موضوع می‌گوید: ما هم دوست داریم این روند را تغییر دهیم اما نوع برنامه‌ریزی‌ها فعلا به ما این اجازه را نمی‌دهد. ان‌شاء الله این روند در دور برگشت لیگ برتر عوض می‌شود. شاید بعد از داربی این اتفاق بیفتد. به هر حال در داربی، دو تیم استقلال و پرسپولیس در یک روز بازی می‌کنند و ما می‌توانیم از هفته بعد داربی، بازی پرسپولیس را یک روز زودتر برگزار کنیم.

محمدی در ادامه از تدبیر جالب سازمان لیگ برای فرار از دست تماشاگران در بازیهای این دو تیم در شهرستانها نیز می گوید: ما تلاش می‌کنیم بازی‌های شهرستان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در روز غیر تعطیل برگزار شود اما بازی‌های همین تیم‌ها در تهران را تا حد امکان در روز تعطیل برگزار می‌کنیم. به این دلیل که در روزهای تعطیل، در شهرستان‌ها تماشاگران به ورزشگاه هجوم می‌آورند و کنترل آن تعداد تماشاگر واقعا کار مشکلی است. اما در تهران، ورزشگاه آزادی ظرفیت تمام تماشاگران را دارد و مشکلی برای کنترل آن‌ها وجود ندارد.

مس 1ـ تراكتورسازي1؛ روزي كه صمد هو شد

مس 1ـ تراكتورسازي1؛ روزي كه صمد هو شد



صمد مرفاوي در دومين بازي پياپي خانگي تيم خود دو امتياز حساس ديگر را از دست داد تا سكوهاي كرمان زنگ خطر را براي او به صدا آوردند



گل‌ها: سيفي(38) براي مس، ابراهيمي(65) براي تراكتور

ورزشگاه باهنر، تماشاگر 4هزارنفر

داور: احمد صالحي

اخطار: پولادي(مس)

اخراج: فراز كمالوند(مربي تراكتورسازي)

مس: ارشاد يوسفي، فرزاد حسين‌خاني، پيروز قرباني، نبي‌الله باقري‌ها(45 رسول كرد)، مهرداد پولادي، محمد منصوري(65 آندره دياز(80 ميلاد فخرالديني))، قاسم دهنوي، مصطفي سيفي، ادينيهو، احمد حسن‌زاده، فرهاد سالاري

سرمربي: صمد مرفاوي


تراكتور: عباس محمدي، محمد نصرتي، مرتضي اسدي، مجتبي ترشيزي، مصطفي اكرامي، مهدي كياني، عليرضا جليلي، جاسم كرار(72 رسول خطيبي)، لئوناردو پيمنتا(61 محمد ابراهيمي)، علي عليزاده، مسعود ابراهيم‌زاده(90 ابراهيم ترائوره)

سرمربي: فراز كمالوند

شرح گل‌ها:

1ـ0(مس): در دقيقه 37 ياركشي مصطفي سيفي از فاصله 30 متري با يك شوت روي پاي محكم توپ را به طرف دروازه تراكتورسازي شليك كرد كه اين توپ وارد دروازه شد.

1ـ1(تراكتور): در دقيقه 65 ابراهيمي با يك پاس بلند در پشت مدافعان مس صاحب موقعيت شد و با يك بغل پاي نرم دروازه مس را باز كرد.

بهترين بازيكن: محمد ابراهيمي بعد از تعويض‌ و ورود به زمين نتيجه را به سود تراكتور تغيير داد و علاوه بر گلي كه به ثمر رساند موقعيت‌هاي خوبي را براي جلواندازي تراكتور از دست داد.

اتفاق ويژه: شعار عليه مرفاوي و ساسان موسوي سرپرست تيم مس از سوي هواداران در ورزشگاه شهيد باهنر و اخراج فراز كمالوند سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز به علت اعتراض‌هاي پي‌درپي به داوري جز اتفاقات ويژه بازي بود.


برگرفته از سایت گل

..................................................................................................................................

حاشيه ديدار مس كرمان و تراكتورسازي تبريز

تعدادي از هواداران مس پس از تساوي تيم‌شان مقابل تراکتورسازي، خواهان بازگشت لوکا بوناچيچ به کرمان شدند.


ديدار تيم‌هاي مس کرمان و تراکتورسازي تبريز از هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان در حضور بيش از 5000 تماشاگر برگزار شد.

*در ابتداي اين ديدار عباس محمدي که سابقه حضور در مس کرمان را دارد به سمت نيمکت اين تيم نرفت، اما علي عليزاده به سمت مرفاوي رفت و به خوش‌و‌بش با اين مربي و ساير نيمکت‌نشينان پرداخت.

* در شرايطي که 2 دقيقه از زمان اين بازي گذشته بود، داور مسابقه متوجه شد که آمبولانس در ورزشگاه وجود ندارد و بازي به مدت 7 دقيقه توسط داور متوقف شد.
پس از حضور آمبولانس در ورزشگاه، داور دستور ادامه بازي را صادر کرد.

*در نيمه اول در شرايطي که بازي رو به پايان بود، داور مسابقه 6 دقيقه وقت اضافه درنظر گرفت که اين تصميم مورد اعتراض تماشگران کرماني قرار گرفت.

*در وقت‌هاي اضافه نيمه اول مس کرمان دست به تعويض زد و رسول کر جايگزين نبي‌الله باقري‌ها شد.

* محمد منصوري بازيکن مس پس از تعويض از بازي به نشانه اعتراض از حضور و نشستن روي نيمکت اين تيم امتناع کرد.

*در پايان اين ديدار تماشاگران مس که از تساوي خانگي اين تيم مقابل تراکتور ناراحت بودند بر عليه موسوي مدير اين تيم شعار دادند.

*گروهي از هواداران مس با سر دادن شعارهايي خواستار بازگشت لوکا بوناچيچ به کرمان شدند.

* در دقيقه 70 فراز کمالوند به دليل اعتراض به داور از کنار زمين اخراج شد.


قابل توجه کاربران سایت

قابل توجه کاربران سایت:

به علت تغییر سرور و انجام برخی تغییرات در سایت فعلا از طریق وبلاگ پشتیبانی در خدمت شما خواهیم بود، امید آن داریم تا چند روز آینده با سایتی بمراتب زیباتر، روانتر و پر محتواتر به میان شما بازگردیم.

با تشکر مدیر فنی .


ديدار تراكتور سازي و پاس از دقيقه 32 به بعد انجام مي‌شود

 
ديدار تراكتور سازي و پاس از دقيقه 32 به بعد انجام مي‌شود


به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار تراكتور سازي و پاس همدان روز گذشته در ورزشگاه خالي از تماشاگر يادگار امام تبريز برگزار شد و در دقيقه 32 مسابقه به دليل قطع ورزشگاه اين مسابقه نيمه كاره ماند.
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال امروز در مورد اين مسابقه تصميم گيري كرد و قرار شد ادامه اين مسابقه يعني از دقيقه 32 به بعد ساعت 21:45 دقيقه امشب در همان ورزشگاه و بدون تماشاگر برگزار شود.

بر اين اساس ديدار پاس همدان و نفت تهران از هفته پنجم ليگ برتر كه قرار بود روز سه شنبه اين هفته برگزار شود با يك روز تاخير در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

 

تراکتور- پاس امروز تکرار می شود

 
تراکتور- پاس امروز تکرار می شود


 ديدار تيم‌هاي تراكتورسازي و پاس همدان كه به دليل قطع برق ورزشگاه يادگار امام از دقيقه 33 نيمه تمام مانده بود، پس از تصميم ناظر بازي و نماينده فدراسيون، قرار است ساعت 21:45 امشب و از ابتدا آغاز شود. شهبازي، ناظر بازي پس از آنكه تيم‌ها پس از وقفه 40 دقيقه‌اي حاضر به ادامه بازي نشدند، اين تصميم را اتخاذ كرد. يدالله جهانبازي داور اين ديدار بود. براساس راي كميته انضباطي، اين ديدار بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

با توجه به تعویق یک روزه این بازی، احتمالا بازی تیمهای پاس و نفت تهران در هفته پنجم که قرار بود سه شنبه شب در همدان انجام شود، با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد.


منبع :سایت گل


قطع برق ورزشگاه سهند، تصادفی یا عمدی!؟

 
قطع برق ورزشگاه سهند، تصادفی یا عمدی!؟


یک نکته عجیب در قطع برق ورزشگاه سهند تبریز این بود که پروژکتورها یکی بعد از دیگری خاموش شدند در حالیکه اگر برق قطع شده بود همه پروژکتورها باید باهم خاموش می شدند!؟

تنها حالتی که قابل تصور است این است که اشکال در سیم اتصال به هر پروژکتور جداگانه ایجاد شده باشد!؟ تصور اینکه به طور همزمان در سیمهای هر چهار پروژکتور اخلال ایجاد شده باشد بسیار بعید است!

 تنها توجیه قابل قبول این است که کلید پروژکتورها توسط یک یا چند نفر با فاصله چند ثانیه عمدا قطع شده باشد!؟  

اگر برق کل ورزشگاه رفته بود باید همه پروژکتورها همزمان خاموش می شدند نه یکی بعد از دیگری با فاصله چند ثانیه؟ این با هیچ منطقی قابل قبول نیست. پس باید برق پروژکتورها یکی یکی خاموش شده باشد و نه برق کل ورزشگاه. یعنی ورزشگاه برق داشته است ولی برق پروژکتورها قطع شده است! 

اگر فرض کنیم این قطع برق به خاطر نقص فنی بوده معنایش این است که چهار نقص فنی مستقل از هم تقریبا همزمان رخ داده اند! مثلا سیم برق چهار پروژکتور یکی بعد از دیگری دچار خطا شده و قطع شده اند؟ 

 این از لحاظ حساب احتمالات بسیار بعید است و تنها احتمال معقول این است که کلید پروژکتورها عمدا قطع شده باشد و فردی که کلیدها را قطع کرده نتوانسته همه را همزمان قطع کند و کلیدها را یکی بعد از دیگری خاموش کرده است!؟ 

آیا این هم بخشی از سناریوهای دست های پنهان برای نابودی تراختور در فصل جدید است؟

سایت جدید هواداران تراکتور

هواداران عزیز جهت اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای مربوط به تیراختور به آدرس www.TiraxtorFans.Com مراجعه فرمایند.

جلوتر از برنامه حركت مي كنيم

جلوتر از برنامه حركت مي كنيم

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي گفت:از برنامه پنج ساله اي كه تدوين كرده بوديم جلوتريم.

ناصر شفق افزود: ما برنامه پنج ساله‌اي را براي تيم تراكتورسازي در نظر گرفتيم كه طبق هدف‌گذاري‌ها در سال اول صعود به ليگ برتر را در برنامه داشتيم؛ سال دوم بقا در اين مسابقات و داشتن نيم‌نگاهي به رتبه‌هاي تك‌رقمي، سال سوم كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا و نيم‌نگاهي به قهرماني ليگ، سال چهارم قهرماني در ليگ و حضور خوب و شايسته در آسيا و بالاخره در سال پنجم قهرماني در آسيا را هدف‌گذاري كرده‌ايم.
وي تصريح كرد: بر اساس اين هدف‌گذاري، برنامه‌ريزي‌هايي داريم كه باشگاه بايد سال به سال تقويت شود تا بتواند با عملي كردن برنامه‌هايش، انتظار هواداران پرشور خود را هم برآورده سازد.
شفق از فراهم‌آوري سرفصل‌هايي براي درآمدزايي باشگاه خبر داد و گفت: در حال انجام امور مقدماتي اين قضيه است كه شامل ساماندهي هواداران و مديريت آنها بوسيله عضويت در كانون هواداران باشگاه كه با الگويي از باشگاه‌هاي حرفه‌اي اروپايي سامان يابد و نيز صدور كارت هواداري كه عوايدي را براي اين طرفداران كه شامل بيمه مركزي، حضور در راي‌گيري انتخاب مديرعامل باشگاه و... دارد و باشگاه نيز از اين حيث صاحب عوايدي مي‌شود.
وي ادامه داد: همچنين ايجاد ساختار حرفه‌اي و منظمي براي باشگاه با يك برنامه ويژه و برنامه‌هاي اقتصادي ديگر كه در آينده بتوانيم كارخانه تراكتورسازي را هم به منظور حمايت مالي بيشتر از باشگاه بخريم.
وي خاطرنشان كرد: ما مي‌دانيم تيمي كه بخواهد كانديداي قهرماني ليگ را بدست آورد قطعا بايد 10 تا 12 ميليارد تومان هزينه كند؛ لذا براي تامين اين هزينه‌ها برنامه‌هاي متنوع اقتصادي داريم تا به اهداف‌مان برسيم.

برگرفته از: سایت رسمی باشگاه

دعوت از طرفداران آذربایجانی برای حمایت از فولادگستر





دعوت از طرفداران آذربایجانی برای حمایت از فولادگستر

سايت گل ـ اين روزها همه جاي تبريز پر از پلاكاردهايي است كه مردم اين شهر از طريق آن براي تماشاي بازي نيمه نهايي جام حذفي دعوت شده‌اند. گسترش فولاد كه نماينده تبريز و تنها تيم دسته اولي باقيمانده در جام حذفي است تا اينجا شگفتي‌ساز اين جام بوده و چه بسا با مربيگري فرهاد كاظمي و بازيكنان مشهوري كه دارد به فينال نيز برسد. آنها البته به نسبت ذوب آهن تيم ضعيف‌تري هستند اما حمايت تبريزي‌ها ممكن است معادلات را به نفع اين تيم به هم بزند بخصوص كه مربي اين تيم فرهاد كاظمي است كه گرچه كلاً خاطرات خوبي از بازي با ذوب آهن ندارد. اما به هر حال نشان داده كه استاد بازي‌هاي حذفي است. كاظمي كه با بازيكنانش تمرينات سفت و سختي برگزار مي‌كند مثالي، مثل لوييز ونگال سرمربي بايرن درباره نتيجه ديدار احتمالي با بارسلونا زده است. ونگال گفته بودك« اگر 10 با بارسا بازي كنيم ممكن است 9 بار شكست بخوريم اما آن يكدفعه پيروزي بايد در فينال بايرن ـ بارسا به نفع ما اتفاق بيفتد.» اميد كاظمي به خستگي بازيكنان ذوب و مشكلاتي است كه آنها در تيمشان دارند. مشكلاتي كه در روابط خلعتبري و ابراهيم‌زاده كاملا قابل مشاهده است. حال بايد ديد كه تبريزي‌ها مثل تراكتور از گسترش فولاد استقبال مي‌كنند يا نه؟ اما خبرنگار ما در تبريز عقيده دارد حداقل 60 هزارنفر روز جمعه به ورزشگاه يادگار امام خواهند آمد.

گریز پرسپولیس با یک امتیاز از جهنم سهند

یادداشت تحلیلی هفته سی و یکم لیگ برتر

گریز پرسپولیس با یک امتیاز از جهنم سهند

همانطور که انتظار می رفت بازی حساس سرخهای آذربایجان و تهران یک بازی ویژه از آب درآمده و کانون توجه رسانه ها و مطبوعات را بخود اختصاص داد. با وجود آنکه نتیجه تساوی 1-1 دو تیم هواداران تراکتور را که با متجاوز از 100 هزار نفر ورزشگاه را مالامال از جمعیت نموده بودند راضی ننمود و آنان انتظار بیشتری از تیم محبوب خود داشتند ولی بازهم طبق روال معمول این هواداران تراکتور بودند که برنده واقعی این بازی مهیج و داغ بودند.
ادامه نوشته

بررسی پدیده تراکتور در انتهای فصل فوتبال ایران؛ یاتماز اوموت بایراقیمیز

انتشار مطلب ذیل به مفهوم تأیید موارد مطروحه در آن از طرف سایت نبوده بلکه صرفاً با هدف اطلاع  رسانی و تنویر افکار عمومی منتشر می گردد. با وجود تذکر به سایت گل  برای دست کشیدن از تخریب هواداران تراکتور، بازهم در پس زمینه این نوشته تخریبات و تحریفات زیادی بر علیه هواداران تراکتور به چشم می خورد البته ناگفته نماند که به مقدار خیلی کم برخی مطالبات بحق هواداران تراکتور نیز مورد اشاره قرار گرفته است. کوبیدن مارکهای منسوخی مانند پان تورکیست و ... بر پیشانی هواداران تراکتور چنان بی معنی است که لزومی بر نگاشته شدن مطلب درباره آن جس نمی گردد ولی برخی افراد ذاتاً علاقه به این دارند که طبق توهمات دلخواه خود درباره دیگران قضاوت نموده و آنان را چنین تصور نمایند که خود می خواهند! ما هرگز ندیده ایم که فلان کشور بر طبل الحاق گری بکوبد وانگهی بر فرض محال حتی اگر اینگونه نیز باشد رویکرد سیاسی برخی کشورها چه ارتباطی به هواداران پرشور تراکتور دارد؟. به جرأت می توان گفت که اکثریت قریب به اتفاق هواداران تراکتور حتی رنگ پرچم کشورهایی از قبیل ترکیه را نیز نمی شناسند چه برسد به این که تحت تأثیر آنان نیز قرار بگیرند. چسباندن این وصله های ناجور به هواداران تراکتور فقط از ذهن علیل برخی مغرضان و کوته اندیشان به بیرون تراوش می نماید و گرنه هوادار تراکتور را چه به این کشور و آن کشور؟ در ایرانی بودن هواداران تراکتور کسی شبهه ای ندارد اما کسی نمی تواند منکر اشتراک زبانی هواداران تراکتور با همزبانان خود در کشور ترکیه و برخی کشورهای مشابه گردد. مگر هموطنان فارس با همزبانان خود در کشورهایی مانند افغانستان و تاجیکستان هیچگونه ارتباطی ندارند؟ و اگر پاسخ آری است پس چرا کسی آنان را به پان فارسیسم متهم ننموده و مهر پان فارسیست را بر پیشانی آنان نمی کوبد؟ تمام مردم جهان از حق طبیعی ارتباط با همدیگر و یا با همزبانان خود در بقیه نقاط جهان بهره مند می باشند و هواداران تراکتور نیز از این قاعده کلی مستثنا نیستند آیا ارتباط مردم جهان با همدیگر به مفهوم افتادن در دام الحاقگری است؟


بررسی پدیده تراکتور در انتهای فصل فوتبال ایران؛ یاتماز اوموت بایراقیمیز

 

این یادداشت بررسی فهرست‌وار مسایلی است که پرداختن به آنها تصویر روشن‌تری از پدیده تراکتور ارائه می‌دهد. شاید این نکات سرنخ‌هایی برای یافتن پاسخ برای این پرسش باشد: وقتی از تراکتور حرف می‌زنیم، دقیقاً از چه حرف میزنیم؟

 

 داستان تراکتور به نقطه ثبات رسیده. امروز نه ترس سقوط هست و نه آرزوی سهمیه آسیا. تراکتور در اولین فصل حضور در لیگ برتر در میانه‌های رو به بالای جدول قرار گرفته و حالا راحت‌تر می‌توان درباره پدیده این فصل فوتبال ایران حرف زد. بدون شک تاثیری که تراکتور و البته هوادارن پرشورش بر فوتبال ایران گذاشته‌اند، تا مدت‌ها می تواند نقل محافل فوتبالی و انگیزه بحث‌های اجتماعی و مردم‌شناختی باشد. این یادداشت بررسی فهرست‌وار مسایلی است که پرداختن به آنها تصویر روشن‌تری از پدیده تراکتور ارائه می‌دهد. شاید این نکات سرنخ‌هایی برای یافتن پاسخ برای این پرسش باشد: وقتی از تراکتور حرف می‌زنیم، دقیقاً از چه حرف می‌زنیم؟

ادامه نوشته

پرسپوليس را با حضور بيش از يكصد هزار نفر در تبريز شكست خواهيم داد

پرسپوليس را با حضور بيش از يكصد هزار نفر در تبريز شكست خواهيم داد

  

 


روز جمعه در ورزشگاه يادگار امام تبريز با  حضور خود حماسه اي خواهيم آفريد كه فوتبال ايران, آسيا و حتي جهان تا بحال نظير آن را در خود به ياد نداشته باشد.

ما عاشقان تراكتور هستيم و تراكتور را  هيچ وقت تنها نخواهيم گذاشت و اكنون كه تراكتور بيش از پيش نيازمند ما است به هيچ وجه تنها نميگذاريم  .

تراكتورسازي تبريز و آذربايجان تا به امروز پستي بلنديهاي بسياري را در طول سالها به خود ديده است و ايمان داريم كه اگر اينگونه مشكلات به دردانه هاي فوتبال ايران يعني پرسپوليس و يا استقلال اصابت ميكرد اكنون بايستي در محلات تهران دنبال اين تيمها ميگشتيم .

حال با مطرح كردن اين مورد بر اين باوريم كه ما هواداران تراكتورسازي تبريز و آذربايجان اينگونه حواشي ريز و درشت را در طول اين مدت بسيار ديده ايم و هيچ احدي نميتواند اتحاد ما را دوباره خدشه دار كند. چرا كه اينبار مصمم به حمايت چند لايه اي از تيم محبوب خودمان تراكتور هستيم و ميخواهيم همانطور كه آذربايجان سر ايران است تراكتور را هم تنها مرواريد يكه تاز فوتبال ايران بكنيم و ثابت كنيم آذربايجان و تبريز قدرت مطلق در فوتبال و تمام رشته هاي ورزشي هست.

هواداران تراكتور سازي تبريز معتقد هستند اكنون زمان امتحان مسئولان ورزشي كشور فرا رسيده و عملكرد اين افراد با تك تك  هواداران ميليوني تراكتور نشان دهنده اين خواهد بود كه اينان تا چه حد به فوتبال ارزش قائل هستند و  نا خود آگاه اين سوال در ذهن آدمي به وجود  مي آيد كه آيا اين افراد براي تخريب فوتبال آمده اند و يا براي پيشرفت آن ؟!

هنوز كه هنوز است  عده اي از كارشناسان داوري و فوتبالي و تلوزيوني به جاي حمايت و احترام به اين تيم با اين همه سرمايه  خواسته يا نا خواسته به دلايل نامعلوم به تخريب اين تيم كمك ميكنند. اما ما ميگوييم كه نميگذاريم و نخواهيم گذاشت و نميتوانيد با اين همه هوادار  اين تيم را دوباره نابود كنيد.

حال با وجود اينگونه عملكردهاي سخيفانه و شايد مغرضانه آيا ميتوان به اين مسئولان  ورزشي كه به دلايل نامعلوم تنها به تيمهاي  تهراني و اصفهاني ارزش ميدهند نام دلسوز  نهاد؟!!و ميپرسيم كه با حمايت مالي هنگفت از تيمهاي اصفهاني با وجود هوادار بسيار كمي كه اين دو تيم دارند و همچنين حمايت مالي و حمايت رسانه اي از دو تيم پرسپوليس و استقلال در شبكه هاي ملي ايران  در طول اين سالها و حتي متاسفانه گاهي حمايت از تيم بدون هوادار استيل آذين ميخواهید فوتبال اين كشور را به كجا بكشانيد؟!!

خدا ميداند و بس!!!

با توضيحات گوشه اي از  موارد فوق ميخواهيم بگوييم كه ما تمام موارد فوق را در ريزترين شرايط آن مورد بررسي قرار ميدهيم و همه موارد را با چشم خود ميبينيم و از مسولان ورزشي خواهشمنديم در سياستهاي ورزشي خود تغييرات اساسي انجام دهند و دست از غرض ورزي بردارند تا بتوان به كمك همديگر در اين رشته و حتي رشته هاي ورزشي ديگر دوباره به موفقيتها دست پيدا كرد  .

اكنون نيز ميگوييم با تمام وجود دوباره به پذيرايي از تيم پرسپوليس خواهيم رفت و با شكست اين تيم در تبريز با كمك هواداران تراكتور نشان خواهيم داد تراكتور با اينگونه عملكردها قويتر ميشود و به هيچ كدام از حريفانش در تبريز باج نميدهد.

روز جمعه روز تراكتور خواهد بود چرا كه  پرسپوليس با تمام احترامي كه به علي دايي و كريم باقري داريم توان رويارويي با تيم دسته يكي پتروشيمي تبريز را هم نداشت و در تهران هم ثابت كرد كه حرفي براي گفتن در مقابل تراكتور ندارد و تنها حمايت مالي و رسانه اي نام اين تيمها را بزرگ كرده است.

از تمام بازيكنان خود ميخواهيم به اين تيم كوچكترين رحمي نكنند و بدانند ما هواداران تراكتور بيش از قبل براي حمايت از تيم محبوبمان تراكتور و شما بازيكنان ارزشمند و غیورمان به ورزشگاه خواهيم آمد.

برگرفته از: وبلاگ دوزلو اوغلان


www.Tiraxtorfans.com

پرسپولیس بدنبال چهاردهمين برد تاريخ در تبريز

پرسپولیس بدنبال چهاردهمين برد تاريخ در تبريز

سايت گل- تيم پرسپوليس تاکنون 27 بار در طول تاريخ خود  در مسابقات ليگ و جام حذفي در تبريز به ميدان رفته است و با تيمهاي تراکتور سازي، ماشين سازي، شهرداري و پتروشيمي روبرو شده است. پرسپوليس يک بار نيز در ليگ 79 با سپاهان در تبريز روبرو شده است که ان بازي به علت اماده نبودن ورزشگاه آزادي در تبريز برگزار شد. در مجموع سرخپوشان در تبريز 13 برد، 10 تساوي و 4 باخت کسب کرده اند. پرسپوليس مقابل تراکتورسازي، ماشين سازي و شهرداري در تبريز يک بار شکست خورده است. پرسپوليس در اخرين حضورش در تبريز، اسفندماه گذشته مقابل پتروشيمي در جام حذفي به ميدان رفت و 2-1 پيروز شد.

اين تيم  در طول تاريخ خود تاکنون 3 بار در ورزشگاه يادگار امام تبريز به ميدان رفته است. سرخپوشان اولين بار در سال 75 در ورزشگاه يادگار تبريز مقابل تراکتورسازي قرار گرفتند و به تساوي 1-1 دست يافتند. در همان فصل پرسپوليس مقابل ماشين سازي در اين ورزشگاه 2-1 باخت. آخرين بازي پرسپوليس در ورزشگاه يادگار امام نيز ديدار سال گذشته مقابل پتروشيمي تبريز بود که اين بازي را 2-1 برد.

همچنين اخرين شکست پرسپوليس در تبريز مقابل تيمهاي تبريزي به سال 76 برمي گردد که پرسپوليس از شهرداري تبريز شکست خورد. سرخپوشان پايتخت با رکورد 13 سال بدون باخت در تبريز، در هفته سي و يکم ليگ برتر در تبريز به مصاف تراکتور سازي مي روند.

برگرفته از: گل

عملکرد تراکتور در تبريز؛ يک باخت خانگي در 15 بازي

عملکرد تراکتور در تبريز؛ يک باخت خانگي در 15 بازي

 

سايت گل- تيم تراکتورسازي در بازيهاي خانگي اين فصل خود در 15 بازي موفق به 8 برد و 6 تساوي و فقط يک باخت شده است. تنها باخت تراکتورسازان مقابل سايپا در نيم فصل اول بود. در بين تيمهاي ليگ برتري رکورد کمترين تعداد باخت خانگي متعلق به تراکتورسازي است و ساير تيمها حداقل دو باخت خانگي در کارنامه دارند. راه اهن، فولاد، ابومسلم، مس، صبا،پيکان،ملوان و استيل آذين تيمهايي بودند که بدون امتياز تبريز را ترک کردند. تراکتور به جز بازي با پرسپوليس فقط يک بازي خانگي ديگر مقابل استقلال اهواز در هفته سي و سوم دارد. اين تيم در بازيهاي خانگي 19 گل به ثمر رسانده و11 گل نيز دريافت کرده و با کسب 30 امتياز ار بازيهاي خانگي تيم پنجم در جدول رده بندي بازيهاي خانگي است.

نکته اخر اينکه تراکتورسازان در 10 بازي اخير خود در تبريز بدون باخت بوده اند و بايد منتظر نتيجه بازي انها مقابل پرسپوليس ماند

برگرفته از: گل

دايي براي اولين بار مقابل تراکتور

دايي براي اولين بار مقابل تراکتور

سايت گل- علي دايي سرمربي سرخپوشان پايتخت براي اولين بار در طول دوران مربيگري خود مقابل تيم تراکتورسازي تبريز قرار مي گيرد. در دوران مربيگري دايي در سايپا، تيم تراکتورسازي در ليگ برتر نبود. دايي در دوران بازيگري اش در پرسپوليس نيز فقط يک بار مقابل تراکتور قرار گرفته بود که ان بازي در فصل 73 با تساوي 1-1 خاتمه يافت. تراکتورسازي از معدود تيمهايي است که دايي موفق به گلزني مقابل ان نشده است.

  برگرفته از: گل  

سؤال از هواداران؛ چگونه به استقبال بازی داغ و مهیج سرخهای آذربایجان و تهران خواهید رفت؟


سؤال از هواداران؛ چگونه به استقبال بازی داغ و مهیج سرخهای آذربایجان و تهران خواهید رفت؟


www.TiraxtorFans.com

 

روز جمعه هفته کنونی یک بازی فوق العاده حساس بین سرخهای آذربایجان و تهران برگزار خواهد گشت. تراکتور بعد از کش و قوسهای فراوان در فصل کنونی و حواشی و التهابات بعد از بازی با ابومسلم که برای چندین روز سرتیتر رسانه ها و مطبوعات را بخود اختصاص داد و هنوز هم پس لزره های رسانه ای آن فروکش ننموده است، دوباره یکی از حساس ترین بازیهای فصل خود را در پیش رو دارد. در این بازی تیم پیروزی به دلیل رقابت شدیداً تنگاتنگ با تیمهای استقلال و استیل آذین برای گرفتن سهمیه آسیایی به 3 امتیاز آن نیاز مبرم دارد در سوی دیگر هرچند که بعد از بازی با ابومسلم، تیراختور تا حدودی امیدهای خود برای آسیایی شدن را کمرنگ دید ولی هنوز شانس خود را بطور کامل از دست نداده و تحمیل شکست بر پیروزی می تواند امیدهای این تیم را برای آسیایی شدن همچنان زنده نگه داشته و نگاهها را به 3 بازی باقیمانده انتهای فصل معطوف نماید. تیراختور در ورزشگاه آزادی یکی از بهترین بازیهای فصل خود را مقابل پیروزی انجام داد ولی قدری بدشانسی به همراه بی تجربگی مانع از غلبه اش بر این تیم گشت ولی جو حاکم بر ورزشگاه سهند بکل با آزادی متفاوت خواهد بود هرچند که در آزادی نیز تراکتور نه در موقعیت میهمان بلکه کاملاً صاحبخانه بود. تراکتور نشان داده است که تا آخرین لحظه با تمام توان می جنگد و سربازان آن برای موفقیت تیم به واقع از جان مایه می گذارند.   

اینروزها اخبار زیادی پیرامون بازی تراکتور-پیروزی در جریان است بازی کردن یا نکردن کریم باقری شوالیه محبوب فوتبال آذربایجان؛ شیوه استقبال از علی دایی، قهرمان و اسطوره آذربایجانیان؛ تنشهای رسانه ای پدید آمده بعد از مسابقه نظرسنجی پرطرفدارترین تیم ایران در برنامه نود و نشاندن عامدانه پپروزی بر تخت پرهوادارترین تیم کشور و تحقیر، طرد و تمسخر هواداران تراکتور؛ التهابات پدید آمده بعد از بازی با ابومسلم؛ حساسیت بازیهای انتهایی فصل و ... شدیداً بر این بازی سایه افکنده و از جهات زیادی بر حساسیتهای آن دامن زده و آن را به یک بازی ویژه تبدیل نموده است. از شهرهای مختلف آذربایجان خبر می رسد که شور و حال زایدالوصفی بین هواداران تراکتور جهت استقبالی شایسته از این بازی در جریان است و هواداران این تیم پرطرفدار از همین اکنون خود را برای حضوری پرازدحام و خلق حماسه تاریخی دیگری در ورزشگاه سهند آماده می نمایند. در برخی سایتها حتی خبرهایی در مورد حضور خانم ها برای تماشای بازی از تپه های مشرف به ورزشگاه نیز درج شده است. به هر حال تراکتور است و نوآوریها و ویژه گریهای محتص بخود. آیا در این بازی رکورد حضور تماشاگران حضور یافته در ورزشگاه در تاریخ فوتبال کشور خواهد شکست؟ آیا رسانه ها اخبار بزرگترین داربی فوتبال کشور را به طور بی طرفانه و مطابق رسالت رسانه ای و مطبوعاتی شان منعکس خواهند نمود و یا دوباره شاهد شانتاژها و تحریفات معمول رسانه ای خواهیم بود؟ در روزهای آینده پاسخ این سؤالات به روشنی داده خواهد شد.  

با توجه به آنکه هواداران خود را برای حضوری شایسته و به یادماندنی در این بازی آماده می نمایند سایت هواداران تراکتور آذربایجان نیز در نظر دارد که با طرح سؤالاتی به استقبال این بازی ویژه برود. پرسش ما از هواداران این است:

1- شما تعداد هواداران حضور یابنده در ورزشگاه را چقدر پیش بینی می نمایید؟

2- نظرتان در مورد نتیجه بازی چیست؟

3- شیوه استقبالتان از این بازی چگونه خواهد بود؟ برای مثال با پرچمهای سرخ؟ شال و کلاه قرمز؟ و ...

4- چه شعارهایی را پیشنهاد می نمایید؟

5- انتظارتان از پلیس ورزشگاه و مسئولان برگزاری مسابقه چیست؟

6- چه توصیه هایی به هواداران دارید؟

هواداران عزیز می توانندً پاسخهای خود به سؤالات فوق را طبق شماره مربوط به هر پرسش در بخش نظرات این نوشتار پاسخ دهند. دوستان لطفاً از مطرح نمودن مباحث غیرورزشی خودداری نمایند.


 www.TiraxtorFans.com

گفتگو با فراز کمالوند سر مربی تیم قبل از دیدار با پرسپولیس

گفتگو با فراز کمالوند سر مربی تیم قبل از دیدار با پرسپولیس


در رابطه با شرایط و اوضاع و احوال تیم برایمان توضیح دهید ؟

بعد از اتفاقات هفته گذشته که ما نیاز به یک بازسازی روحی و روانی داشتیم  توانستیم به این مهم دست یابیم و خدا رو شکر به غیر از محرومیت محمد ابراهیمی  مهاجم 9 گله تیم که 3 اخطاره است یکی دو تا از بچه ها هم مصدومیت جزئی پیدا کردند که از جمله میر شفیعیان که به خاطر در رفتگی مچ پا مجبور شد خود را به تهران رسانده و مورد مداواقرار گیرد که خوشبختانه این مساله بخوبی مرتفع شده و نگرانی خاصی نیست و امیدواریم به بازی برسد و دست ما بیشتر از این بسته نشود .

 شرایط تیم پرسپولیس رو چطور ارزیابی میکنید ؟

 

پرسپولیس تیم بزرگی است و از یک مربی بزرگ نیز بهره مند است که این تیم را متحول کرده و با توجه به شرایط جدول مسابقات لیگ آنها با انگیزهبرای کسب سهمیه آسیا از تمام توانشان استفاده خواهند کرد و بلحاظ مهره نیز تیم ما قابل مقایسه با آنها نیست و کفه ترازو به نفع آنها سنگینی میکند که البته ما هم با اتکا به هواداران پور شورمان و لطف خدا با امیدواری بیشتری به این بازی نگاه میکنیم و امیدواریم سربلند از میدان خارج شویم

با توجه به اتفاقات هفته گذشته خبرهایی مبنی بر حضور نمایندگانی از کمیته انظباطی به گوش میرسد در این رابطه توضیح میدهید؟
این مساله را من روشن کنم که بحث حضور نمایندگان کمیته انضباطی نیست بلکه در آخرین روز کاری سال 88 روز پنجشنبه 27 اسفند در جلسه که در کمیته انضباطی حضور آقای دکتر شریفی بودیم من از طرف باشگاه از ایشان دعوت کردم که در تعطیلات عید خدمت ایشان و همکارانش باشیم تا از نزدیک از مشکلات و مسائل باشگاه تراکتور آشنا شوند که ایشان هم بخاطر حضور در مشهد مقدس در تعطیلات نوروز خودشان در همان جلسه وعده حضورشان را بازی پرسپولیس اعلام کردند که حتی بلیط پروازشان قبل از بازی با ابومسلم رزرو شده بود و کلا به دعوت اجابت نموده اند 
 
 در رابطه با بازی و و نتیجه آن پیش بینی میکنید  ؟
این بازی همانطور که اشاره شد از حساسیت ویژه ای برخوردار است چرا که 3 امتیاز این دیدار برای پرسپولیس بر کسب سهمیه آسیا حیاتی و برای ما هم از جهت هوادارانمان به همان اندازه اهمیت دارد ولی این عوامل نباید تماشاگران ما را از جاده اعتدال خارج کند . آرامش تماشاگران ضامن موفقیت تیم است و امیدوارم با پرهیز از هرگونه حاشیه و توهین به حریف و دیگر اشخاص مسئول این بازی بیاد ماندنی در اذهان باقی بماند و از این طریق از همه هواداران تراکتور که من را بعنوان سر مربی تیم قبول دارند تقاضا دارم به موارداشاره شده دقت لازم را کرده و رعایت مسائل انضباطی را از یاد نبرند.
 
 در رابطه با کریم باقری که در رسانه ها اعلام کرده که مقابل تراکتور بازی میکند چه نظری دارید ؟
به قول معروف صلاح مملکت خویش خسروان دانند و کریم باقری هم فرد مورد علاقه همه ماست و هر طور که خود مصلحت ببیند آنرا انجام دهد و ما هم از حضور ایشان در بازی خوشحال میشویم.
برگرفته از: سایت رسمی باشگاه

خودم شریفی را به تبریز دعوت کردم؛کمالوند: هوادارن ما از جاده اعتدال خارج نشوند  

خودم شریفی را به تبریز دعوت کردم؛کمالوند:هوادارن ما از جاده اعتدال خارج نشوند

 صلاح مملکت خویش خسروان دانند . کریم باقری هم فرد مورد علاقه همه ماست و هر طور که خود مصلحت ببیند آنرا انجام دهد و ما هم از حضور ایشان در بازی خوشحال می شویم

 سایت گل - فراز کمالوند درآستانه بکی از مهمترین بازیهای زندگی فوتبالی خود است؛ تراکتور-پرسپولیس که شاید رکورد حضور تماشاچی در فوتبال ابران را بشکند...
در رابطه با شرایط و اوضاع و
احوال تیم برایمان توضیح دهید ؟
بعد از اتفاقات هفته گذشته که ما نیاز به یک بازسازی روحی و روانی داشتیم توانستیم به این مهم دست یابیم و خدا رو شکر به غیر از محرومیت محمد ابراهیمی مهاجم 9 گله تیم که 3 اخطاره است یکی دو تا از بچه ها هم مصدومیت جزئی پیدا کردند که از جمله میر شفیعیان که به خاطر در رفتگی مچ پا مجبور شد خود را به تهران رسانده و مورد مداواقرار گیرد که خوشبختانه این مساله بخوبی مرتفع شده و نگرانی خاصی نیست و امیدواریم به بازی برسد و دست ما بیشتر از این بسته نشود
شرایط تیم پرسپولیس را چطور ارزیابی میکنید ؟
پرسپولیس تیم بزرگی است و از یک مربی بزرگ نیز بهره مند است که این تیم را متحول کرده و با توجه به شرایط جدول مسابقات لیگ آنها با انگیزه برای کسب سهمیه آسیا از تمام توانشان استفاده خواهند کرد و بلحاظ مهره نیز تیم ما قابل مقایسه با آنها نیست و کفه ترازو به نفع آنها سنگینی میکند که البته ما هم با اتکا به هواداران پهر شورمان و لطف خدا با امیدواری بیشتری به این بازی نگاه میکنیم و امیدواریم سربلند از میدان خارج شویم.
 
با توجه به اتفاقات هفته گذشته خبرهایی مبنی بر حضور نمایندگانی از کمیته انضباطی به گوش میرسد در این رابطه توضیح می دهید؟
این مساله را من روشن کنم که بحث حضور نمایندگان کمیته انضباطی نیست بلکه در آخرین روز کاری سال 88 روز پنجشنبه 27 اسفند در جلسه که در کمیته انضباطی حضور آقای دکتر شریفی بودیم من از طرف باشگاه از ایشان دعوت کردم که در تعطیلات عید خدمت ایشان و همکارانش باشیم تا از نزدیک از مشکلات و مسائل باشگاه تراکتور آشنا شوند که ایشان هم بخاطر حضور در مشهد مقدس در تعطیلات نوروز خودشان در همان جلسه وعده حضورشان را بازی پرسپولیس اعلام کردند که حتی بلیط پروازشان قبل از بازی با ابومسلم رزرو شده بود و کلا به دعوت اجابت نموده اند.
 
در رابطه با بازی و و نتیجه آن پیش بینی می کنید ؟
 
این بازی همانطور که اشاره شد از حساسیت ویژه ای برخوردار است چرا که 3 امتیاز این دیدار برای پرسپولیس بر کسب سهمیه آسیا ئی حیاتی و برای ما هم از جهت هوادارانمان به همان اندازه اهمیت دارد ولی این عوامل نباید تماشاگران ما را از جاده اعتدال خارج کند . آرامش تماشاگران ضامن موفقیت تیم است و امیدوارم با پرهیز از هرگونه حاشیه و توهین به حریف و دیگر اشخاص مسئول این بازی بیاد ماندنی در اذهان باقی بماند و از این طریق از همه هواداران تراکتور که من را بعنوان سر مربی تیم قبول دارند تقاضا دارم به موارداشاره شده دقت لازم را کرده و رعایت مسائل انضباطی را از یاد نبرند.
 
در رابطه با کریم باقری که در رسانه ها اعلام کرده که مقابل تراکتور بازی میکند چه نظری دارید ؟
 
به قول معروف صلاح مملکت خویش خسروان دانند . کریم باقری هم فرد مورد علاقه همه ماست و هر طور که خود مصلحت ببیند آنرا انجام دهد و ما هم از حضور ایشان در بازی خوشحال میشویم .

برگرفته از: گل

گفتگو با مجید باقر نیا از اعضای کادر فنی تیم

گفتگو با مجید باقر نیا از اعضای کادر فنی تیم

در رابطه با اتفاقات هفته گذشته و شرایط فعلی تیم برایمان توضیح دهید ؟

حقیقت مطلب اینست که قبل از بازی با ابومسلم تیم ما از شرایط مسابقه خارج شده بود و به این دلیل نسبت به روزهای خوب خود خیلی ضعیف ظاهر شدیم و هیچ شباهتی با تراکتور قبل از تعطیلات نداشتیم و متاسفانه اتفاقات آن بازی نیز تاثیر منفی خود را گذاشت و ما با شروع تمرینات باید مشکلات موجود را حل میکردیم چه به لحاظ روحی و روانی چه به لحاظ آمادگی جسمانی که خدا رو شکر یکسری تغییرات در تمرینات اعمال شد هم به لحاظ فیزیکی و هم روحی و روانی که خوشبختانه بر مشکلات فائق آمدیم و این را در تمرینات یکی دو روز گذشته بخوبی دیدیم 

 برای بازی با پرسپولیس چه تدابیری اندیشده اید 

ما با تشکیل جلسات تئوری با تیم پرسپولیس بهتر آشنا شدیم و هم ما به عنوان کادر فنی هم تکتک بازیکنان از اهمیت این بازی آگاه هستند هر چند این بازی 13 امتیاز دارد ولی 3 امتیازاین بازیها متفاوت است و تماشاگران هم دوست دارند که در این بازی برنده از زمین خارج شود 

 نتیجه بازی رو چطور پیش بینی میکنید ؟

نتیجه بازی به لحاظ عددی قابل پیش بینی نیست ولی این ادعا را میتوانیم داشته باشیم که یک کار بزرگی و مهمی را انجام دهیم و پیروز از میدان خارج شویم که امیدوارم با حمایت تماشاگران تراکتور این مهم عملی شود .
 
 چه توصیه ای به هواداران تراکتور دارید ؟

چیزی که همه هواداران تراکتور بهتر میدانند اینست که هم  برای حال هم برای آینده تراکتور نیاز به آرامش دارد و تماشاگران فهیم ما هم هیچوقت دنبال حاشیه و جو سازی نرفته و نخواهند رفت و همه دست در دست هم اعضای کادر فنی و بازیکنان و تک تک تماشاگران کمک خواهیم کرد که یک پذیرایی خوب از تیم پرسپولیس و کلیه همراهان این تیم به عمل آید و یاد و خاطره خوش باقی گذاریم و به هیچ فرد یا مسئول ورزشی نیز توهین یا اهانتی نکرده و با تشویق های سالم خود شادی را همراه خود به خانه هایمان ببریم 
برگرفته از: سایت رسمی باشگاه

گفتگوی علی نظرزاده با سایت رسمی باشگاه

علی نظر زاده که برای آنالیز بازی پرسپولیس و سایپا در تهران حضور داشت در گفتگوی اختصاصی با سایت باشگاه به سوالات ما جواب داد

در رابطه با شرایط تیم و آخرین وضعیت بازیکنان توضیح دهید ؟

بعد از اتفاقات که در هفته گذشته روی داد و تاثیرات منفی که خصوصا از نظر روحی و روانی روی تیم گذاشته بود تمام سعی و تلاش کادر فنی و سرمربی معطوف به بازسازی روحی و روانی و کسب امادگی جسمانی لازم بود و در صدر برنامه های تمرین قرار گرفت و روز به روز به شرایط آرمانی نزدیک شدیم که در یکی دو روز گذشته به حمد الله وضعیت خوب شده و بچه ها نشان دادند که با فراموشی اتفاقات اخیر خود را برای یک بازی  مهم و سخت آماده میکنند.
 
 با توجه به حضور شما جهت آنالیز بازی پرسپولیس و سایپا در استادیوم آزادی چه ارزیابی از شرایط این تیم دارید ؟
واقعیت این است که بازی فوق قدرت واقعی تیم پرسپولیس نبود چرا که اردوی دوبی تیم را از شرایط مسابقه خارج  کرده بود و ارزیابی از این بازی ما را گمراه میکند بلکه سعی ما بر تمرکز روی بازیها بوده که پرسپولیس در یک روند رو به رشد در هفته های پایانی سال 88 داشت که خوشبختانه موفق شدیم نکات خوب و فنی و تاکتیکی نسبتبه شرایط حریف مقابل انجام دهیم  که امیدواریم بازی روز جمعه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند که تمامی نکات تاکتیکی یک فوتبال را دارد در مستطیل سبز به اجرا در آید .
 
 چه توصیه ای به تماشاگران این دیدار دارید ؟
بازی مقابل استقلال و پرسپولیس چه در تهران چه در شهرستانها همیشه برای کادر فنی و تک تک بازیکنان تیم های مقابل از حساسیت خاصی ویژه ای برخوردار است که این حساسیت بخاطر پخش مستقیم تلوزیونی دو چندان شده و عاملی است تا بازیکنان دیگر تیمها با انگیزه بیشتری وارد میدان شوند که همین موارد در مورد تماشاگران نیز صادق هست و امیدواریم تماشاگران تبریزی یکبار دیگر با حضور پر شور و بدون حاشیه یک حماسه دیگر را به فوتبال آذربایجان به ارمغان آورند.
برگرفته از: سایت رسمی باشگاه

گالاتاسراي پيشنهاد تراكتورسازي براي انجام مسابقه را بررسي مي‌كند


گالاتاسراي پيشنهاد تراكتورسازي براي انجام مسابقه را بررسي مي‌كند

آنكارا- يك هيات سه نفره از تيم فوتبال باشگاه گالاتاسراي تركيه براي بررسي پيشنهاد مسابقه تيم تراكتورسازي به ايران عزيمت مي‌كند.

به گزارش ايرنا، مسوولين تيم گالاتاسراي از پيشنهاد مهدي شيرازي از مسوولين تيم تراكتورسازي ايران براي انجام مسابقه بين دو تيم استقبال كرده اند.

به گزارش رسانه‌هاي تركيه، يك هيات سه نفره براي بررسي اين پيشنهاد روز جمعه عازم تبريز خواهد شد.

هيات ياد شده همچنين در بازي تراكتورسازي و پرسپوليس نيز حضور خواهد داشت.

به گزارش پايگاه اينترنتي حريت، گفته مي‌شود تيم گالاتاسراي از تراكتورسازي براي انجام اين مسابقه ‪ ۵۰۰‬هزار دلار درخواست كرده است و مسوولين تركتورسازي نيز در مقابل اين درخواست پيشنهاد فروش لباسهاي فرم گالاتاسراي را در ايران ارايه كرده اند.

تيم گالاتاسراي هم اكنون پس از بورسا اسپور و فنر باغچه، در رده سوم جدول سوپر ليگ تركيه و بالاتر از تيم بشيكتاش قرار دارد.

برگرفته از: ایرنا

پرسپولیس در تبریز تماشاگر ندارد

فراز کمالوند: پرسپولیس در تبریز تماشاگر ندارد


 فراز کمالوند در گفت و گو با پانا:
پرسپولیس در تبریز تماشاگر ندارد

 سرمربی تراکتورسازی گفت: پرسپولیس در تبریز تماشاگر ندارد و ما بازی را می بریم.

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا، پیرامون بازی مقابل پرسپولیس گفت: همه 34 بازی سخت است و پرسپولیس خارج از این قاعده نیست مهم این است که باید در همه آنها جنگید.

 

وی افزود: شناخت خوبی از پرسپولیس داریم. آنها بعد از آمدن دایی تیم تر شده اند و برای کسب سهمیه آسیا تلاش می کنند. پرسپولیس همیشه بزرگ است و قطعا در تبریز برای مستحکم کردن جایگاه خود می آید.

 

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم هرچند دیگر امیدی به کسب سهمیه آسیا ندارم ولی بازیکنان دوست دارند در جلوی هواداران خودی پرسپولیس را شکست دهند.

 

کمالوند گفت: کسانی که به ما تهمت تبانی می زنند بعد مثل آن استقلالی هایی که می گفتند استقلال و استقلال اهواز تبانی کرده اند، یقینا پشیمان می شوند چون مشکلاتی برای آنها پیش می آید و محروم می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: تهمت و افترا زدن الکی نیست باید با سند و مدرک حرف زد. یاوری که این حرف را زده به خاطر این است که تیمش ته جدول قرار دارد و می خواهد از این طریق شرایط خوبی برای خود بوجود آورد. این حرف ها بسته به وجدان او دارد.

 

سرمربی تراکتور افزود:اصلا اگر می خواستیم تبانی کنیم که بازی را باخته بودیم و پنالتی را هم می خوردیم همه چیز تمام می شد. نیاز ما به 3 امتیاز بیشتر از ابومسلم بود چون شانس کسب سهمیه داشتیم.

 

کمالوند در پایان گفت: مشکل رودباریان هم حل شده و اگر بتواند خود را با شرایط وفق داده و آمادگی کاملی داشته باشد به ترکیب اصلی هم خواهد رسید.

برگرفته از: پانا

شخصيت فوتبالي پرسپوليس محترم، اما تراكتور برنده است آذرنيا: قرمز تراكتور در يادگار پررنگ تر خواهد بو

شخصيت فوتبالي پرسپوليس محترم، اما تراكتور برنده است
آذرنيا: قرمز تراكتور در يادگار پررنگ تر خواهد بود

سرپرست تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با تاكيد بر اينكه تماشاگران حاضر در ورزشگاه يادگار امام تبريز روز جمعه شاهد يك بازي زيبا و پر هيجان خواهند بود، گفت:  بدون شك در اين روز قرمز تراكتور بر روي سكوهاي  ورزشگاه  پررنگ تر خواهد بود.

 حسن آذرنيا روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه آذربايجان شرقي، افزود: تيم ما براي كسب هر سه امتياز اين ديدار حساس در آمادگي كامل به سر مي برد و با توجه به آناليز بازي هاي اخير  تيم حريف بسير اميدواريم  تا با ارايه يك بازي هجومي با كسب نتيجه اي شايسته  هر سه امتياز  اين ديدار را از آن خود كنيم.

 وي اضافه كرد: پس از بازي با ابومسلم و حواشي اين بازي، در طول هفته جاري تمرينات خوب و منظمي را برگزار كرده ايم و  تمامي نفرات تيم در آمادگي  مطلوب به سر مي برند.

 آذرينا ادامه داد: براي بازي با پرسپوليس به جز محمد ابراهيمي مهاجم 9 گله خود كه سه اخطاره است، بقيه بازيكنان مي توانند تراكتور را در اين ديدار همراهي كنند.

 وي  با تاكيد بر اينكه هواداران تراكتور در اين بازي نيز همچون بازي هاي گذشته از تيم محبوب خود حمايت خواهند كرد، اظهارداشت: بدون شك يار دوازدهم ما تماشاگران فهيم و نكته سنج ما هستند كه بدون اغراق با تزريق انرژي مثبت به تيم زمينه موفقيت هاي تراكتور را فراهم مي سازند.

 آذرينا با بيان اينكه  هر دو تيم قرمز پوش ليگ برتر از هواداران بسياري سود مي برند، يادآورشد: اما در تبريز همه يك تيم دارند و آنهم تراكتور است و روز جمعه سكوهاي ورزشگاه يادگار امام مملو از قرمزهايي خواهند بود كه تراكتوري هستند نه  پرسپوليسي .

 وي با اشاره به بازي روان و زيباي تراكتور در بازي رفت مقابل پرسپوليس ، گفت: متاسفانه در اين ديدار عدالت رعايت نشد و تراكتور عليرغم ارايه بازي زيبا و هجومي نتيجه را واگذار كرد اما در تبريز سعي خواهيم كرد هر سه امتياز را كسب كنيم.

 آذرنيا اضافه كرد: تيم تهراني با حضور دايي متحول شده و انگيزه و اراده چند برابري به اين تيم تزريق شده است ولي تيم تراكتور نيز سعي خواهد كرد با حمايت هوادارانش ارايه گر بازي زيبا و تماشاگرپسندي باشد.

 ديدار تيم هاي تراكتور و پرسپوليس روز جمعه راس ساعت 17 در ورزشگاه 70 هزار نفري يادگار امام (ر ه)  برگزار مي شود.

برگرفته از: ایسنا

با مصدوم شدن در تمرين ديروز پرسپوليس؛ عدم حضور كريم مقابل تراكتور قوت گرفت

با مصدوم شدن در تمرين ديروز پرسپوليس؛ احتمال عدم حضور كريم مقابل تراكتور قوت گرفت

ديروز در جريان تمرينات پيروزي كريم باقري مصدوم شد و عدم حضور او در مقابل تراكتور سازي قوت گرفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)منطقه آذربايجان شرقي، كريم باقري بازيكن ارزشمند تيم پرسپوليس با مصدوم شدن در جريان تمرينات ديروز اين تيم به احتمال زياد بازي مقابل تراكتور سازي را از دست خواهد داد.

فريد زرينه پزشك تيم فوتبال پرسپوليس در اين ارتباط افزود: در تمرين ديروز صبح، كريم باقري دچار مصدوميت از ناحيه عضله دوقلو شد.
 
گفتني است: در تمرينات ديروز پرسپوليس هوار ملا محمد نيز با آسيب‌ديدگي مواجه شد و با اجازه دايي به استراحت پرداخت. 

براساس اين گزارش، با مصدوم شدن كريم و هوار و نيز غيبت شيث رضايي و ميثم بائو مهره هاي ارزشمند پرسپوليس مقابل تراكتور غايب خواهند بود و اين تيم در تبريز در مقابل هواداران پر شمار تراكتور سازان تحت فشار زياد خواهد بود.

برگرفته از: ایسنا

خطیبی: مقابل ذوب آهن به حمایت مردم آذربایجان نیازمندیم

تبریزی ها اسطوره این شهر را تشویق کنند
خطیبی: مقابل ذوب آهن به حمایت مردم آذربایجان نیازمندیم


خبرگزاری فوتبال ایران- رسول خطیبی کاپیتان تیم دسته اولی گسترش فولاد تبریز اعتقاد دارد با حمایت مردم آذربایجان این تیم می تواند به فینال جام حذفی ایران هم صعود کند.

 به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، گسترش فولاد تبریز از لیگ یک به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی صعود کرده است و در مرحله نیمه نهایی در تبریز میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.خطیبی به خبرگزاری فوتبال می گوید: به سود فوتبال ایران است که تیم هایی همچون گسترش فولاد رشد کنند تیم هایی که با سرمایه شخصی و با اتکا به بخش خصوصی به فوتبال ایران خدمت می کنند. در اولین فصل نشان دادیم که بخش خصوصی می تواند به موفقیت های بزرگی در فوتبال دست پیداکند و در تاریخ فوتبال ایران اولین تیمی هستیم که از دسته اول به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کردیم. گسترش فولاد لیاقت چنین جایگاهی را داشت و با حضور فرهاد کاظمی در تیم به خواسته های بزرگ تر از این هم فکر می کنیم.

وی ادامه می دهد:بازی حساس و بزرگی در تبریز مقابل ذوب آهن اصفهان خواهیم داشت که برای استان آذربایجان این بازی اهمیت دارد و مردم آذربایجان برای حمایت تیم شهر خود باید در بازی با ذوب آهن از ما حمایت کنند. اکنون ما نماینده استان آذربایجان هستیم و به حمایت مردم آذربایجان که تعصب زیادی به تیم های خود دارند نیاز داریم.

وی تاکید می کند:سال هاست که تیم های آذربایجانی به این مرحله از یک جام معتبر صعود نکردند و اکنون این فرصت محیاست تا افتخار بزرگی برای آذربایجان رقم بخورد که فقط این امر با حمایت مردم استان آذربایجان صورت می گیرد. گسترش فولاد تبریز توان و پتانسیل حضور در فینال جام حذفی را دارد . ذوب آهن تیم خوبی در لیگ است اما اگر در سوم اردیبهشت ورزشگاه یادگار امام (ره) پر شود همین تیم را شکست خواهیم داد. امیدوارم بتوانیم افتخار بزرگی را برای استان پر افتخار آذربایجان شرقی رقم بزنیم.

او درباره بازگشت دوباره کریم باقری به تبریز پس از شانزده سال گفت: کریم باقری بزرگترین بازیکن فوتبال تبریز است و باید شان او در این بازی حفظ شود. از مسئولان استان می خواهیم تا مثل یک اسطوره از او استقبال کنند و تماشاگران بازی تراکتور سازی - پرسپولیس در طول بازی باید این افتخار بزرگی تبریز را تشویق کنند.

برگرفته از: خبرگزاری فوتبال ایران