لیست کمالوند

TractorFC.coM-سرمربی تیم تراکتور بعد از عقد قرارداد داخلی با تیم تراکتور خواستار جذب بازیکنان مورد نظراز سوی مدیریت باشگاه شده است که در این لیست نام بازیکنان بزرگی به چشم میخورد


شاید تا کنون اسامی بازیکنان زیادی را در رسانه ها و مطبوعات مبنی بر لیست خرید تیم تراکتور شنیده و یا خوانده اید که در این راستا حتی نام بازیکنان بزرگ خارجی نیز به میان آمد که غالبا از حقیقت دور بود.
طی تماسی که با سرمربی محبوب تیم تراکتور داشته ایم از ایشان خواهش کردیم تا لیست واقعی بازیکنان مد نظرشان را در اختیار ما بگزارند تا هواداران نیز از این امر مطلع شده و فریب اخبار کذب را نخورند.
اسامی تعدادی از بازیکنان مد نظر سرمربی تیم تراکتور به شرح زیر میباشد: ( برای اولین بار در کلوب هواداران تراکتور)
1.وحید طالب لو
2.محمد نصرتی
3.مجتبی جباری
4.جواد کاظمیان
5.ایمان مبعلی
6.خسرو حیدری
7.آرش برهانی
8.فرهاد مجیدی
9.لوسیانو ادینیو
10.مهدی رجب زاده
11.میلاد میداودی

امید است مدیریت باشگاه با درایت و سیاست مناسب بتواند در یارگیری موفق عمل کند تا به امید خدا و یاری هواداران پرشور این تیم،عنوان قهرمانی لیگ 89-90  را کسب نماییم. البته در این راه مثل همیشه چشم به راه کمک های مالی مسئولین محترم استانی نیز هستیم.

کمالوند: مشکلي براي مربيگري در ليگ برتر ندارم

کمالوند: مشکلي براي مربيگري در ليگ برتر ندارم

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: برخلاف ادعاي برخي رسانه ها هيچ مشکلي براي مربيگري در ليگ برتر فوتبال ايران ندارم.


  فراز کمالوند گفت: برخلاف ادعاي برخي رسانه ها هيچ مشکلي براي مربيگري در ليگ برتر فوتبال ايران ندارم ؛برهمين اساس فصل آينده، کار خود را با تراکتور سازي ادامه مي دهم.
 وي ادامه داد: در گفتگويي که با رييس سازمان ليگ برتر و رييس کميته انضباطي داشتم آنها تذکراتي را در خصوص مصاحبه هايي که انجام مي دهم، دادند.
 سرمربي تيم فوتبال تراکتور سازي تبريز با اشاره به سفري که به برزيل خواهد داشت، گفت: با هماهنگي مسئولان باشگاه براي جذب سه بازيکن راهي برزيل شده و در آنجا 12 بازي ليگ اين کشور را از نزديک مشاهده خواهم کرد. 
 کمالوند در خصوص مذاکرات باشگاه تراکتور سازي با بازيکنان صاحب نام فوتبال ايران تصريح کرد: در ليست خريد ما بازيکنان سرشناسي هستند که تاکنون مذاکرات خوبي با باشگاه داشته اند.
 وي اظهار داشت: براي فصل آينده سعي مي کنيم ترکيب اصلي تيم خود را حفظ کنيم و با خريد تعدادي بازيکن قدرت تيم خود را افزايش دهيم.
 کمالوند گفت: در صورت جذب بازيکنان مد نظرم، در ليگ دهم براي کسب مقام قهرماني تلاش خواهيم کرد.
 سرمربي تيم فوتبال تراکتور سازي تبريز افزود: تراکتور سازي با توجه به هواداراني که دارد يکي از نمايندگان ايران در دور بعد ليگ قهرمانان آسيا خواهد بود.
 وي با اشاره به تقويت کادر فني تيم تراکتور سازي گفت: با حفظ اعضاي کادر فني قصد داريم يک مربي خارجي صاحب کارنامه را نيز به تيم خود اضافه کنيم.

اشکهایت را پاک کن لطفاً و به قناری کوچک رویاهایت بگو نمیرد

فولادگستر باخت ولی قهرمانانه. تیمی که نه از نظر میزان امکانات، سطح کیفی بازیکنان، حمایت نوازشگرانه ی رسانه ها و مطبوعات کشور، ظرفیت ۱۰ درصدی اجباری اختصاص داده شده به هواداران این تیم و در بیرون ورزشگاه حبس نمودن سیل هواداران آن که از تهران، آذربایجان و سایر مناطق تورک نشین کشور در ورزشگاه حضور یافته بودند و غیره و غیره بهیچ وجه با پرسپولیس سوگلی برابری نمی نمود ولی تا سرحد توان جنگید و از حیثیت فوتبال آذربایجان دفاع نمود.

همانطوری که با بردن یک بازی فینال فوتبال برای یک تیم فوتبال به پایان نمی رسد طبیعی است که با از دست دادن قهرمانی نیز دنیا برای آن به آخر نمی رسد و یقیناً این فینال مقدمه ای برای فینالها و موفقیتهای بعدی بوده و از تیمهای فوتبال آذربایجان زیاد خواهیم شنید. صعود فولادگستر تا همین مرحله از جام حذفی نیز افتخاری بس بزرگ برای برای فوتبال آذربایجان بود و افتخار بزرگتر حمایت تمام و کمال آذربایجانیان از آبیهای آذربایجان، ماورای تمامی رنگها بود. ناگفته پیداست که هر جا نام آذربایجان می درخشد رنگها مفهوم خود را از دست داده و اتحاد گسست ناپذیر آذربایجانیان جای آن را فرا می گیرد.

فوتبال آذربایجان پس از نزدیک به یک دهه رکود و مردگی به یکباره از خوابی سنگین بیدار شد. این بیداری چنان فراگیر و تأثیرگذار بود که شعاع آن گستره ی وسیعی از فوتبال کشور را فراگرفته و به آن رنگی نو بخشید رنگی برآمده از افتخارات تاریخی آذربایجانیان. ما این فینال را صرفنظر از نتیجه ی بدست آمده در آن به فال نیک گرفته و از همین امروز خود را مهیای حضور در فینالهای مهمتر ملی و بین المللی می نماییم. ما در این فصل با بازیهای درخشانی که از تیراختور در لیگ برتر کشور و فولادگستر در جام حذفی کشور دیدیم راه ورود به دروازه های جهانی را پیدا نموده و می دانیم که تا پای گذاشتن در قله های رفیع جهانی راه درازی در پیش نداریم. مطمئناً صعود فولادگستر تا قله ی جام حذفی اتفاقی نبوده و باختش به پیروزی در نقطه ی انتهایی آن نیز که به واقع می توان گفت تمامی امکانات فوتبال کشور را به ناحق به تصرف خود درآورده است چیزی از شایستگیهای این تیم جوان و جویای نام کم نمی نماید. فولادگستر اولین تیمی است که در تاریخ جام حذفی کشور برای اولین بار از دسته ی اول به فینال مسابقات راه یافته که این موفقیت به روشنی حکایت از پتانسیل عظیم فوتبال آذربایجان می نماید.

ما برای همیشه با تیمهای آذربایجان که با تار و پود زبان، هویت و فرهنگ آن در هم تنیده شده اند خواهیم ماند و با اتحاد و انسجام مثال زدنی خود تیمهای آذربایجانی را به روزهای پیروزی بخش آینده هدایت خواهیم نمود. به امید آینده ای روشن برای فوتبال آذربایجان در تمامی عرصه های ملی و بین المللی.

منبع:Tiraxtorfans.com

طالب‌لو و جباری در فهرست خرید تراکتورسازی

فراز کمالوند که قول داده در صورت ماندن در تراکتورسازی این تیم را در لیگ دهم قهرمان کند فهرست خرید بازیکنان مورد نیازش را بر اساس نیازهای تیمش به باشگاه ارائه کرده است.

 در این فهرست نام بازیکنان نامی به چشم می آید که از جمله می توان به وحید طالب لو و مجتبی جباری اشاره کرد.
 محمد نصرتی دیگر بازیکنی است که مورد توجه کمالوند قرار دارد. نصرتی اواسط فصل پیش به دلیل پیوستن به تیم النصر امارات تراکتورسازی را ترک کرد.

 این باشگاه همچنین برای در اختیار داشتن بازیکنان خارجی خوب در نظر دارد ۳ بازیکن برزیلی بگیرد.
 پیمنتا بازیکنی که به صورت قرضی از تراکتورسازی به برزیل بازگشت از بازیکنانی است که فصل آینده نیز در این تیم تبریزی توپ خواهد زد.
یک بازیکن برزیلی دیگر حاضر در لیگ برتر ایران و یک بازیکن بزریلی دیگر مدنظر این باشگاه هستند.
 تمرینات تیم تراکتورسازی برای فصل جدید از اواخر خرداد آغاز می شود.

منبع:www.TTTFans.com

کمالوند با تراکتور تمدید می کند.

کمالوند در جلسه ۵ ساعته که با مدیر عامل تیم داشتم برای ماندن در تراکتور سازی به توافق رسیدم.

فراز کمالوند درباره روند مذاکراتش با تیم تراکتورسازی اظهار داشت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با آقای شفق جلسه داشتم و برای ماندن در این تیم با هم به توافق رسیدیم. حضور سایر مربیانی که شایعه شده بود به تبریز می آیند گمانه زنی بود. تا قبل از اینکه توافق نهایی را با شفق انجام دهم می گفتند آقای استیلی قرار است به تراکتورسازی بیاید اما او در حال مذاکره با تیم دیگری است.

 وی عنوان کرد: بیشترین بحثی که داشتم مربوط به مسائل مالی بود. به آقای شفق گفتم اگر می خواهد تیمش برای قهرمانی بسته شود، باید به وضعیت مالی رسیدگی شود وگرنه نمی توانیم به مردم قول بدهیم.

کمالوند ادامه داد: در هفته ای که گذشت با استاندار، مدیرکل تربیت بدنی استان آذربایجان و رئیس هیات فوتبال آذربایجان قرار داشتم و آنها اعلام کردند از این تیم حمایت مالی خواهند کرد.

 سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا قراردادی بین او و باشگاه تراکتورسازی بسته شده است، گفت: مشکلی وجود ندارد و پنجشنبه قرارداد داخلی بسته شده است. لیست ۵ نفره از ملی پوشانی که می خواهم را به شفق داده ام. با دو لژیونر هم صحبت کرده ایم و چند بازیکن لیگ دسته اولی نیز جذب می کنیم.

کمالوند که گفته می شود از صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان پیشنهاد دارد، تصریح کرد: تا قبل از اینکه تکلیفم با تراکتورسازی مشخص نشده بود از این تیم ها فرصت خواسته بودم اما اکنون تکلیفم با تراکتورسازی مشخص شده است.

منبع:www.TTTFans.com
 

چند جمله درباره تراختور

Tiraxturتراکتور تیمی که در سال ۱۹۷۰ میلادی با حمایت کارخانه تراکتور سازی تاسیس شد. این تیم از بدو حضور یک تیم پر طرفدار و قدرتمند بود ولی بعد از چند مدت با فراز نشیب های فراوانی رو به رو شد تا کار به جایی رسید که هشت سال قبل تیم به دسته یک سقوط کرد ولی تراکتور باز با حمایت هوادارانش همه ساله با قدرت در این مسابقات شرکت کرد ولی به دلایل متعدد نتوانست به لیگ برتر راه یابد تا اینکه سال قبل تراکتور با برد های پیاپی و حمایت شدید مردمی خود دیگر جای هیچ بحثی را نگذاشت و توانست با لیاقت تمام به لیگ حرفه ای ایران راه یابد در اوایل همه فکر می کردند تراکتور در لیگ نمی تواند کاری انجام دهد ولی از همان موقع نقل انتقالات تراکتور توانست همه را متعجب کند تراکتور با خرید های موفقی که داشت توانست یک تیم قدرتی را برای این فصل از رقابت ها اماده کند این فصل برای تراکتور با تمامی فصل های فوتبالی قبلیش فرق می کرد این بار دیگر هواداران تراکتور بیش از قبل عشق به این تیم می ورزیدند و می دانستند که بعد هشت سال زجر در دسته یک چگونه باید از تیم خود حمایت کنند تراکتور از همان بازی اول حضور گرم هوادارانش را در کنار تیم با تمام وجود حس کرد و این بود اغاز یک فصل رویایی برای تیمی از خطه همیشه ازاد اذربایجان تراکتور این فصل تمامی رکورد ها را شکست این تیم توانست با اوردن میانگین ۸۰ هزار تماشاگر پر شور در هر بازی و شکستن رکورد تماشاگر در بازی خارج خانه مقابل تیم ابی پوش تهرانی با ۵۰ هزار هوادار در ورزشگاه ازادی تهران خیلی ها را متعجب کند. و البته خیلی هم برای خود دشمن درست کند مثل کسانی که همیشه در صدد بودند در رسانه عمومی و روزنامه ها این تیم را تخریب کند که من نمی خواهم با پرداختن به چنین مسائلی تمامی زیبایی هایی این فصل را خراب کنم و با گذشت از این مسئله تراکتور در این فصل با بازی های زیبایی که در مقابل تیم های بزرگ انجام داد و نتایج خوبی که گرفت و صد البته با حمایت میلیونی هوادارانش توانست نام تراختور را از محدوده ایران خارج و به تمام دنیا معرفی کند تا جایی که چند تیم مطرح اروپایی پیشنهاد بازی به این تیم را دادند که باز با دخالت عوامل غیر فوتبالی انها هم انجام نگرفت. می توان گفت تراکتور این فصل پدیده لیگ بوده. از تیم که بگذریم واقا جای دارد چند صفحه ای از بی نظیری هواداران میلیونی تراکتور بنویسیم هوادارانی که در سرما گرما زیر برف و باران داخل خانه و خارج خانه تیم خود را تشویق می کردند ویک لحظه ان را تنها نمی گذاشتند هوادارنی که با امدن به ورزشگاه ها روح مرده فوتبال ایران را جانی تازه بخشیدند هوادارانی که فرهنگ جدیدی را به فوتیال ایران وارد کردند و به تمام شهر های دیگر اموختند که از تیم خود حمایت کنند هوادارنی که هیچ وقت در مقابل ظلم جا خالی نکردند و جواب ان هایی را که در صدد بودند با ساخت برنامه هایی حضور انها را کم رنگ نشان دهند دادند ایستادند و جوابشان را با در دست داشتن عدد ۳ دادند.هوادارانی که چند کیلومتر راه خاکی را با پای پیاده طی می کردند تا فرزند اذربایجان تنها نماند واقا هر چه قدر از بی نظیری این هواداران بگویم باز کم گفته ام فقط می توانم در یک جمله انها را خلاصه کنم "بهترین هواداران دنیا"                     

دیگر این فصل تمام شد و باید در فکر فصل بعد باشیم من از اینجا به عنوان یک هوادار کوچک تراکتور از تمام مسئلان تیم می خواهم تا با تدبیر اندیشه هایی تیمی با قدرت و توانا را برای فصل اینده اماده کنند چون همان طور که سر مربی محبوب تیم گفته هواداران در فصل اینده از تیم قهرمانی می خواهند.

www.TTTFans.com

نقدی درباره اخرین بازی تراکتور در این فصل

فردا اخرین بازی تراکتور در این فصل از رقابت های لیگ در مقابل تیم پاس همدان صورت می گیرد تیمی که خطر سقوط را با تمام وجود حس می کند و محکوم به نتیجه گیری در این بازی است.

در این چند روز اخیر اخبار ضد نقیص بسیاری از خبر گزاری های سیاه بر این موضوع که احتمال تبانی در این بازی وجود دارد منتشر شده که با جواب مسعولان و بازیکنان تیم روبه رو بوده در جواب این اتهامات مدیر عامل تیم به بازیکنان اعلام کرده است که در صورت نتیجه نگرفتن در این بازی از مبلغ قرار داد هر کدام از بازیکنان ۷ میلیون تومان کم خواهد شد.

گذشته از این مسائل این بازی برای هواداران تیم تراکتور هم از حساسیت خاصی برخوردار است چون هم بازی اخر تیم است و هواداران انتظار پیروزی از تیم را دارند تا خوشحال فصل را به پایان برسانند هم اینکه به مدت چند ماه بازی ها تعطیل خواد بود و جدایی هواداران از تیم برای انها سخت خواهد بود دیگر تا چند ماه بازی نخواهد بود که هواداران عاشق تراکتور به ورزشگاه ها رفته  و تراکتور را تشویق کنند.

به طور کل این فصل برای تراکتوری ها فصل خوبی بود تیمی که بعد از هشت سال دوری از لیگ به یکباره با امدن به لیگ برتر برای هر بازی ان به طور میانگین ۸۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه ها می امدند. و همین هواداران باعث شدند تا اوازه نام تراکتور به تمام دنیا برسد تا تیم های بزرگی از ایتالیا، المان و ترکیه پیشنهاد بازی به این تیم را بدهند. تراکتور با این شرایط لقب پدیده این فصل را به خود اختصاص داد. تا همه را به قهرمانی در فصل اینده امیدوار کند.

به امید سرفرازی تراکتور در تمامی دنیا

منبع:www.TTTFans.com

خطيبي: پرسپوليس هيچ بار فني ندارد

خطيبي: پرسپوليس هيچ بار فني ندارد

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز گفت: پرسپوليسي‌ها نسبت به تيم ما هيچ بار فني ندارند.


  جمشيد خطيبي درباره جو منفي عليه تبريزي ‌ها بعد از بازي اين تيم مقابل پرسپوليس و اتفاقي که براي علي دايي رخ داد، خاطرنشان کرد: هيچ جو منفي عليه تبريزي ها وجود ندارد و اين جوسازي پرسپوليسي هاست تا در تهران بتوانند ما را ببرند.

 وي گفت: در مورد ضربه اي که به دايي وارد شده معتقدم چنين اتفاقي رخ نداده است. در جايگاهي که گفته مي شود علي دايي مضروب شده عوامل اجرايي بازي حضور دارند و از سوي ديگر اتوبوس حامل بازيکنان، خبرنگاران حضور دارند و امکان ندارد کسي بتواند وارد اين جايگاه شود. ضمن اينکه تيم ما و هوادارانمان 20 دقيقه زودتر از پرسپوليس ورزشگاه را ترک کردند.

 مديرعامل باشگاه دسته يکي گسترش فولاد عنوان کرد: نمي دانم چرا چنين مسئله اي اين قدر بزرگ شده و روي آن بحث مي کنند؟ با وجود همه اين جوسازي ها در تهران پرسپوليس را شکست مي دهيم. در تبريز مقابل اين تيم بازي خوبي انجام داديم در حالي که بازيکنان پرسپوليس هيچي نبودند و خواهيد ديد که تيم گسترش فولاد در تهران بازي بهتري انجام مي دهد.
 وي در مورد حضور هواداران پرسپوليس در ورزشگاه آزادي گفت: هواداران پرسپوليس هر چقدر هم زياد باشند، قرار نيست جاي بازيکنان بازي کنند.

 خطيبي در خصوص پيغام هايي که هواداران پرسپوليس در سايت اين باشگاه بابت خبر مضروب شدن علي دايي گذاشته و فرهنگ هواداران تبريزي را مورد انتقاد قرار داده اند، اظهار داشت: فرهنگ تبريزي ها جاي خودش را دارد و در تاريخ ماندگار است و با حرف اين افراد مسئولان فدراسيون با ما برخورد نمي کنند.

 مديرعامل گسترش فولاد در خصوص شعار " دايي بي غيرت " در ورزشگاه يادگار امام، عنوان کرد: چنين شعاري عليه دايي داده نشد و من نشنيدم. پرسپوليس چون ضد فوتبال بازي مي کرد تماشاگران شعار " دايي ضد فوتبال " را سر داده بودند. اين مسائل در فوتبال طبيعي است. چطور در تهران به داوران فحاشي مي شود کسي چيزي نمي گويد؟

مصاحبه تراختورچی با شیرازی فر در مورد فصل اینده

در گفتگوی اختصاصی سایت هواداران تراکتورسازی تبریز، Traxtorchi.ir ، با مدیر روابط عمومی باشگاه عنوان شد : 4 نفر از هوادارانی که بصورت رسمی عضو کانون هواداران هستند و برایشان کارت صادر خواهد شد ، به قید قرعه در اردوی اسپانیا شرکت خواهند کرد.

Traxtorchi - با سلام خدمت شما و تشکر بابت قبول کردن انجام مصاحبه با شما، جناب شیرازی فر سوالات فراوانی را داشتیم که هواداران مشتاق شنیدن پاسخ مسئولان بلند پایه همچون شما هستند، ما چکیده ای از این سوالات را اماده کردیم و در طول این مصاحبه از شما جواب هایشان را جویا خواهیم شد.

در خدمتم

Traxtorchi - اولین سوال ما در مورد مشکلات مالی تراکتور می باشد ، اینطور به نظر میرسد یکی از عمده ترین مشکلاتی که باشگاه با ان دست و پنجه نرم می کند مشکلات مالی تیم است، همچنان که بر ایند و اثر ان نیز در برخی از مسائل همچون لغو دیدار با گالاتاسارای به وضوح دیده میشود،در ابتدای فصل خبر از واگذاری یک در صد از سود سهام مس سونگون اذربایجان به تیم تراکتور بود، ایا این مبلغ به حساب تراکتور واریز میشود؟

در ابتدای عرایض خدمتتان عرض کنم ، تا کنون از ابتدای فصل فقط و فقط 200 میلیون تومان از حساب مس سونگون به حساب باشگاه واریز شده است و به جز ان دیگر هیچ پولی از طرف هیچ ارگان و نهاد و شخصی برای باشگاه کمک مالی نکرده اند.در ابتدای فصل نیز شرکت تراکتورسازی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به حساب تراکتورسازی واریز کرده است، و یک میلیارد و پانصد میلیون تومان دیگر نیز از یکی از موسسات وام گرفته ایم، این کل بودجه ی رسمی باشگاه تراکتورسازی می باشد.

Traxtorchi - فصل اینده شرکت تراکتورسازی به چه مقداری برای باشگاه کمک خواهد کرد؟

هیچ مبلغی، طی صحبت هایی که با شرکت تراکتورسازی شده است،انها عنوان نموده اند هیچ مبلغی به باشگاه در فصل جدید واریز نخواهد شد، لذا باشگاه خود باید در امد زایی نموده و به مرحله سود دهی برساند.

Traxtorchi - همواره از زبان مسئولان تیم شنیده ایم که فصل اینده تیم را برای قهرمانی خواهیم بست، اما از طرف دیگر نیز بر این نکته اذعان داشتید که تیم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، برای این موضوع چه تمهیداتی در نظر گرفته اید؟
خوب باشگاه طرح های سود دهی زیادی برای فصل بعد در نظر گرفته است که با انجام این طرح ها امیدواریم طی چند سال اخیر به حرفه ای ترین باشگاه در ایران تبدیل شویم، اما زود بازده ترین طرح ، همان صدور کارت هواداری با مبلغ سالیانه 30 هزار تومان می باشد.

Traxtorchi - از این طرح استقبال شده است؟

اگر واقعیت امر را بخواهید انطور که ما انتظار داشتیم فعلا استقبال نشده است ، تا کنون تنها 15 میلیون تومان به حساب تراکتورسازی واریز شده است که نزدیک به 500 نفر میشود، این رقم از میان این همه هوادار بسیار پایین است.

من از هواداران این سوال را دارم ،تمامی هواداران تیم تراکتورسازی تیم را برای فصل بعد فقط برای قهرمانی میخواهند، اما با این حال نه موافق واگذاری درصدی از سهام باشگاه به سرمایه داران هستند، و نه از طرح سالیانه هر هوادار 30 هزار تومان استقبال می کنند، خوب راه حل چیست؟؟ انها به ما راه حلی زود بازده نشان دهند ما ان را انجام دهیم،طرح های بلند مدت اجرایی شده و در بلند مدت صد در صد جوابگو خواهد بود، اما طرحی زود بازده و کوتاه مدت همین کمک هواداران به باشگاه می باشد،

هیچ ارگان و سازمانی از باشگاه حمایت نمی کند، در صورتی که هواداران می خواهند تیم برای قهرمانی بسته شود باید در عمل نیز مارا حمایت نمایند.تیم تراکتور تنها و تنها مورد حمایت هواداران خود می باشد.

Traxtorchi - شاید این طرح به اندازه کافی تبلیغ نشده است و هواداران در مورد این طرح به اندازه کافی توجیح نشده اند، اگر مایلید در مورد این طرح توضیحاتی ارائه دهید چون در صورتی که هواداران بدانند تراکتور به این مبلغ احتیاج دارد قطعا به این طرح جواب مثبت خواهند داد.
اولین موردی که مایلم خدمتتان عرض نمایم، حضور 4 نفر به قید قرعه در اردوی اسپانیای تیم است، به این معنی که هر یک از هوادارانی که این مبلغ را واریز نمایند ، در اردوی تابستانی تیم، شانس مسافرت رایگان به اسپانیا را خواهند داشت.

نکات عمده ی دیگری را که می توانم از انها نام ببرم، تخفیف ویژه برای دارندگان این کارت با شرکت های طرف قرار داد با باشگاه می باشند،برای مثال شخصی که می خواهد برای خود یک کامپیوتر شخصی بخرد، در صورتی که دارنده این کارت باشد، از شرکت های طرف قرار داد میتواند با تخفیف 10 درصد خریداری نماید، و در یک کامپیوتر 600 هزار تومانی 60 هزار تومان تخفیف داشته باشید،میبینید که یک هوادار تنها در یک خرید بازشگت سرمایه دو برابر را داشته، ضمن انکه هریک از کسانیکه دارای این کارت می باشد ،مشترک بیمه حوادث باشگاه تحت عنوان بیمه معلم تاسیس شده در باشگاه می باشد، هم اکنون بیمه معلم باشگاه تمامی بیمه خودرو ها و انواع بیمه ها را ارائه می دهد و به دارندگان کارت هواداری نیز تخفیف ویژه ارائه میشود،این کارت ها به شبکه شتاب متصل بوده و هواداران می توانند در هر عابر بانکی خواستند پول واریز کرده و دریافت نمایند.ضمن انکه 5 هزار از این 30 هزار تومان نیز در خود کارت خواهد بود،

با این توضیحات کوتاه می خواهم بگویم هواداران عزیز مطمئن باشد که با اینکار هم به باشگاه و تیم مورد علاقه خود کمک شایانی کرده و بسیاری از مشکلات باشگاهشان مرتفع خواهد شد و هم سرمایه 30 هزار تومانی خود را در کمترین زمان ممکن برداشت خواهند کرد.

Traxtorchi - ما هم امیدواریم مشکلات تیم به زودی رفع شود - خوب جناب شیرازی فر از مشکلات مالی و کمک هواداران به باشگاه که بگذریم ، هواداران مایلند بدانند بازیکنان جدا شده به تیم برخواهند گشت ؟

اگر منظورتان پیمنتا و نصرتی است،باید عرض کنم پیمنتا با ما قرار داد دارد ، و دقیقا 21 روز بعد به باشگاه ملحق خواهد شد، اما محمد نصرتی بازیکن تیم نیست و بازگشت ایشان در اینده مشخص خواهد شد.

Traxtorchi - در مورد خرید یک بازیکن سرشناس برای تیم ، ایا چنین خریدی خواهد بود؟

بله قطعا، شما مطمئن باشید فصل اینده یک بازیکن نامی و مطرح خارجی در تیم تراکتورسازی خواهید دید، اقای شفق امیدوارند در صورتی که مشکلاتی در راه خرید این بازیکن برای تیم ایجاد نشود، قطعا به تیم خواهند امد.

Traxtorchi -در نظر سنجی که در این مورد در سایت قرار داده بودیم، 64 درصد هواداران خواهان خرید بازیکن از کشور ترکیه و 26 درصد خواهان خرید از کشور برزیل و 10 درصد باقی مانده از سایر گزینه های موجود در نظر سنجی بود؛ با توجه به این موضوع ،این بازیکن از کدام کشور خواهد بود؟

در اینده نزدیک اعلام خواهد شد، و به اطلاع هواداران خواهد رسید.

Traxtorchi - به عنوان اخرین سوال، ایا مایل به انتشار روزنامه اختصاصی نیستید؟

سوال خوبیست، فصل اینده هر هفته بعد از هر بازی یک هفته نامه حال چه بصورت کاغذی و چه بصورت CD منتشر خواهد شد،در صورتی که بصورت CD باشد، صحنه های حساس بازی به تصویر کشیده خواهد شد، با بازیکنان مصاحبه تصویری خواهیم داشت، و تحلیل بازی توسط کارشناسان انجام خواهد شد و موارد ریز دیگر که در ان زمان شاهد ان خواهیم بود، نکته مهم دیگر این که این CD ها به قیمت بسیار ارزان منتشر خواهد شد.

اتمام مصاحبه
.......................................................................................

هواداران گرامی در صورتی که مایل به کمک به باشگاه از طریق واریز مبلغ یاد شده در مصاحبه هستید می توانید به بانک سپه شعبه تراکتورسازی به شماره حساب 100044/22 واریز نمایید.در صورتی که مایل به انتقال کارت به کارت از طریق عابر بانک ها و یا اینترنت می باشید به شماره 982300842305 انتقال دهید.

رسوایی دیگر برای فردوسی پور


كل هواداران تراكتور در برنامه نود 190 هزار نفر!!!؟ هواداراني كه از آقاي شفق سوال دارند يك ميليون و دويست هزار نفر؟؟؟

بدون شك هوادران تراكتورسازي بزرگترين پديده ليگ نهم بوده و هيچ كس نمي تواند حضور آين هوادران را در ورزشگاههاي داخل و خارج از خانه كتمان نمايد.

اما مدتي پيش در برنامه به اصطلاح پربيننده 90 و در مسابقه sms فقط 190 هزار نفر بعنوان هوادار به تراكتور راي دادند كه حرف و حديثهاي زيادي در پي داشت و صداقت اين برنامه را زير سوال برد.وي روز جمعه و در برنامه« ورزش از نگاه دو» كه مديرعامل محترم باشگاه هم در برنامه حضور داشت اعلام شد هر كس در خصوص باشگاه سوال دارد سوال خود را از طريق سامانه 30000220 به برنامه ورزش از نگاه دو ارسال نمايد اين درحالي بود كه بيش ازيك ميليون دويست هزار نفر از هوادران كه فقط سوال داشتند به برنامه پيامك فرستادند « فقط آندسته از هوادراني كه سوال داشتند» و مجري در اواسط برنامه از هوادران تراكتورخواست تا ديگر sms نفرستند همچنين بدليل ارسال ايميلهاي فراوان و تماسهاي تلفني بسيار زياد به غير از ارسال پيامك برنامه توان دسته بندي آنها را ندارد.

اكنون اين سوال نه تنها در ذهن هوادران تراكتور، بلكه در اذهان كل مردم ايران ايجاد مي شود كه چگونه جمع هوادران تراكتور به دويست هزار نفر نمي رسد ولي از اين هوادران يك ميليون دويست هزار نفر فقط براي پاسخ به سوال خود به برنامه خوب آقاي كوثري sms مي فرستند.

حال مشخص مي شود كه كدام يك از برنامه ها بي طرف هستند و كدامشان دوست ندارند تراكتور پرهوادراترين باشگاه كشور لقب بگيرد.

به هر حال از برنامه ورزش از نگاه دو و آقاي كوثري كه بي طرفانه موجب باز شدن اين گره شدند كمال تشكر را داريم و شايسته است ديگر برنامه ها ي تلويزيوني كه از محل بودجه ملي و دولتي اداره مي شوند يك برنامه به باشگاه تراكتورسازي و هوادران ميليونيش اختصاص دهند.

تراختور 2 -1 استقلال اهخوالز

تراكتورسازي مقابل استقلال اهواز به پيروزي رسيد


ديدار تيم‌هاي تراکتورسازي و استقلال اهواز با نتيجه 2 بر يک به سود تيم تبريزي به پايان رسيد.


   ديدار تيم هاي تراکتورسازي و استقلال اهواز از ساعت 18 در ورزشگاه يادگار امام با حضور 30 هزار تماشاگر آغاز شد.
به دليل اينکه نتيجه اين مسابقه براي دو تيم تفاوتي نداشت نيمه اول اين ديدار چندان تماشاگر پسند نبود اما نيمه دوم در دقيقه 67 مهرداد پولادي گل تراکتورسازي را به ثمر رساند اما در دقيقه 73 اسماعيل شريفات گل تساوي استقلال اهواز را وارد دروازه حريف کرد.
شاگردان کمالوند در دقيقه 90+7 توسط مهرداد پولادي بار ديگر به گل رسيدند تا شرايط استقلال اهواز سقوط کرده بدتر شود.
قضاوت اين مسابقه بر عهده محمود رفيعي بود. وي از تراکتورسازي به ترائوره و از استقلال اهواز به حسين ماهيني و رضا معقولي کارت زرد داد.

اظهارات آقاي عزيز محمدي در مورد شكايت باشگاه تراكتورسازي از تماشاگران كرماني

 

TractorFC.com-اظهارات آقاي عزيز محمدي در مورد شكايت باشگاه تراكتورسازي از تماشاگران كرماني.

عزيز محمدي درباره توهين هايي كه هفته گذشته در جريان بازي مس كرمان و تراكتورسازي از سوي هواداران كرماني به تبريزي‌ها شد، اظهار داشت: سازمان ليگ شعارهاي هواداران مس را به كميته انضباطي گزارش داده است. از طرفي، امروز جلسه اي با شفق داشتم و ايشان هم شكايت تراكتورسازي را به كميته انضباطي ارائه كرد.

وي افزود: به طور حتم با اين حركت هواداران مس و اين باشگاه برخورد قاطعي خواهيم كرد تا ديگر شاهد چنين توهين هايي نباشيم. از مردم خوب آذربايجان شرقي هم معذرت خواهي مي كنيم. از آنها انتظار داريم كه فردا به ورزشگاه بروند و در حضور نمايندگان AFC فقط تيم خود را تشويق كنند و مثل هميشه ورزشگاه را پر كنند.