" اتوبوس فراشبند مشهد 2 " به آخرین اجرا رسید


محسن پورزارعی میهمان ویژه نمایش "اتوبوس فراشبند مشهد 2 "

شب گذشته محسن پورزارعی میهمان ویژه نمایش "اتوبوس فراشبند مشهد 2 " در تالار وحدت فراشبند بود.

نمایش "اتوبوس فراشبند مشهد 2 " به کارگردانی بهنام بداغی و با بازی محسن علوی، محسن نگهداری، محمد ذوالفقارلو کوهی، فاطمه تعجب، امید آزادی، عباس نوشادی، محمد جواد اسکندری، آمنه ولی زاده، مهران سرائی، زهرا نیکنام، سیدمهدی حسینی، عباس شعبانی و علی اصغر پورقربانی در تالار وحدت اجرا شد. محسن پورزارعی  فرماندار فراشبند دیشب ضمن حضور در تالار وحدت به تماشای این نمایش نشست.



تمدید سه روزه « اتوبوس فراشبند مشهد 2 »

اجرای نمایش « اتوبوس فراشبند مشهد 2  » به دلیل استقبال تماشاگران تا جمعه 25 بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی تئاتر فراشبند، اجرای نمایش «اتوبوس فراشبند مشهد 2 » به نویسندگی محمود سیمکانی و کارگردانی بهنام بداغی بهلولی به دلیل استقبال مخاطبان تا جمعه 25 بهمنماه تمدید شد.

 این نمایش پیش از این قرار بود سه شنبه 22 بهمن ماه به اجرای خود در تالار وحدت فراشبند خاتمه دهد. «اتوبوس فراشبند مشهد 2 » هر روز ساعت 19 در تالار وحدت فراشبند روی صحنه می رود.

گزارش تصویری از نمایش " اتوبوس فراشبند مشهد 2 "

لطفا برای مشاهده گزارش تصویری بر روی ادامه ... کلیک کنید 

ادامه نوشته

رفتیم ، دیدیم ، پسندیدیم

استقبال تماشاگران از نمایش ”اتوبوس فراشبند مشهد 2 ”


نمایش " اتوبوس فراشبند مشهد 2 " به کارگردانی بهنام بداغی بهلولی با گذشت سه روز از اجرا تاکنون با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی تئاتر فراشبند، این اثر نمایشی نوشته محمود سیمکانی و کارگردانی بهنام بداغی بهلولی، که از 12 بهمن ماه 1392 در تالار وحدت اجرای خود را آغاز کرده، تاکنون با گذشت سه روز از اجرای خود در این تالار با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده است.


اجرای ”اتوبوس فارشبند مشهد 2”در تالار وحدت فراشبند


نمایش "اتوبوس فراشبند مشهد 2" نوشته  محمود سیمکانی و کارگردانی بهنام بداغی بهلولی از شنبه، 12 بهمن ماه، در تالار وحدت فراشبند روی صحنه می رود. 

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تئاتر "فراشبند"، محسن علوی، محسن نگهداری، محمد ذوالفقارلو کوهی، فاطمه تعجب، امید آزادی، عباس نوشادی، محمد جواد اسکندری، آمنه ولی زاده، مهران سرائی، زهرا نیکنام، سیدمهدی حسینی، عباس شعبانی و علی اصغر پورقربانی در نمایش طنز " اتوبوس فراشبند مشهد 2 " ایفای نقش می کنند. 
نمایش "اتوبوس فراشبند مشهد 2"، که کاری از گروه تئاتر "اردیبهشت" است، از 12 تا 22  بهمن ماه ساعت 19 در تالار وحدت فراشبند پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
علاقه مندان می توانند برای تماشای این نمایش و رزرو بلیت به نشانی فراشبند، خیابان آبفا، نبش خیابان شهید فروغی، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، مراجعه کنند و یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09179350308 تماس بگیرند.

رونمایی از پوستر نمایش " اتوبوس فراشبند مشهد 2 "

لگوی جدید گروه

در مرحله دوم طرح استقرار گروه های نمایشی سراسر کشور نام گروه تئاتر آیگین به نام " اردیبهشت " تغییر پیدا کرد . 

انالله و انا الیه راجعون

هنرمند گرامی جناب آقای علی اصغر پورقربانی 


 ضایعه درگذشت دایی بزرگوارتان را صمیمانه تسلیت می گوییم و از ایزد منان خواستاریم که با رحمت عظیم خود روح پاک و آزاده آن عزیز را در خلد برین میهمان رستگاران کند.


 باشدکه شما و همه بازماندگان در این آزمون سخت، شکیبا و استوار بر تقدیر حضرت حق تسلیم و مزین به مقام صبر جمیل شوید.


انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فراشبند 

گروه تئاتر اردیبهشت