5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

دغدغه ی هواداران ! حضور در تهران یا تبریز ؟

نظر به قرعه کشی جهت دار روز گذشته ی سازمان لیگ ، و حضور دو تیم از آذربایجان در این دوره و همزمانی روز بازیها ی تراختور و بلدیه اسپور بر حسب ضرورت بحث این هفته را به این مهم تخصیص دادیم .

 


 

دغدغه ی هواداران ! حضور در تهران یا تبریز ؟

کمتر کسی فکر می کرد قرعه کشی مسابقات لیگ برتر و به دنبال آن مشخص شدن وضع بازیها،  تا این حد باعث دغدغه هواداران تیمهای تراکتور و شهرداری شود. سوالی که خیلی  از هواداران از خود می پرسند حضور در تهران و حمایت از تیم محبوب آذربایجان یعنی تراکتور و یا حضور در تبریز و حمایت از تیم تازه به لیگ برتر آمده شهرداری می باشد. با اینکه جواب این سوال چندان سخت به نظر نمی آید، اما هواداران سعی می کنند با احتیاط به این سوال پاسخ دهند. اکثریت هواداران حضور در تهران را مناسب تر از گزینه دیگر می دانند؛ این عده معتقد می باشند که اولا تیم تراکتور نماینده اول آذربایجان است و محبوبیتی بسیار بیشتر از شهرداری دارد . این عده معتقدند که حضور در ورزشگاه آزادی می تواند ، بار دیگر پرهوادارتر بودن تیم تراکتور را به رخ هواداران پرسپولیس بکشد و نشان دهد که امسال هم هیچ تیمی نمی توانند همانند تراکتور محبوب و پرهوادار باشد. همچنین کری و رقابتی که از سالها قبل بین فوتبال تبریز و تهران بوده دلیل دیگری برای حضور در ورزشگاه آزادی می باشد. اما حضور هواداران در ورزشگاه یادگار در تبریز هم از طرفی حائز اهمیت می باشد. به طبع به علت حضور شهرداری بعد از سالها در لیگ برتر بارقه یی از امید را بین هواداران بوجود آورده و آنان را امیدوار به آینده فوتبال تبریز کرده است. باید به خاطر داشت که یکی از نکات برجسته بازیهای خانگی فصل قبل تراکتور عدم حضور تماشاگران سایر تیمها در ورزشگاه یادگار به خصوص در بازی با پرسپولیس می باشد و حضور حداکثری در تهران این شائبه را به وجود می آورد که اگر ورزشگاه یادگار به وسیله ی هواداران شهرداری پر نشود باعث حضور تماشاگران استقلال در ورزشگاه خواهد شد. در این میان به نکته ای که باید دقت کرد این است که دربازیهای فصل قبل تراکتور که در شهر تهران انجام شد،همه ی تماشاگران طرفدار تراکتور صرفا از شهرهای آذربایجان نرفته بودند، بلکه درصد زیادی از آنها ترکهای مقیم شهر تهران و اطراف تهران بودند. پس با این حساب می تواند گفت که می توان باری دیگر ورزشگاه آزادی را به تسخیر در آورد و همانند بازی برگشت با استقلال برگ زرینی در دفتر خاطرات فوتبال کشور به نام هواداران تراکتور ثبت کرد. البته بی شک هوادارانی هم خواهند بود که به هر دلیل نخواهند توانست خود را به تهران رسانده و در بازی هفته ی اول تراکتور با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور یابند،که به طبع انتظار از این هواداران حضور در ورزشگاه یادگار و حمایت از دیگر تیم دیار آذربایجان، شهرداری می باشد.

حال با این شرایط تصمیم گیری بر عهده تک تک هواداران است، تا دلایل خود را گفته و حضور در تهران و یا تبریز را مشخص کنند.خرد جمعی که همیشه هواداران تراکتور و شهرداری داشته اند باعث موفقیت این تیم ها تاکنون شده است و امروز هم یکبار دیگر تراکتور و شهرداری به آن نیاز دارد.
تصمیم با شماست تهران یا تبریز؟

فرزاد

http://www.trakhtorfans.com/component/content/article/784--16.html#JOSC_TOP

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد