5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

جانیم گولوم 

 

نجور کی اورمو گولو سوسوزدور  

کیم بونو آنلیا بیلر  

 

آشیق اولان بیری 

 

بیر آشیق کی یارینین یولونو گوزله ییر   

بیر آددیم هئچ زامان زور اولا بیلمز 

آللاهیم ................  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
Connect To 1391/03/01 ساعت 03:25 ق.ظ http://connectto.blogfa.com

سلام خوبی ؟؟
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی
حتما بیاییا

ترک_بالاسی 1391/03/07 ساعت 12:48 ب.ظ

واسه بار اوله اومدم به سایت قشنگتون.100 افسوس که دیر فهمیدم اینجور سایتی هم هست و هزاران افسوس که مطالب قشنگتون درباره امکانات کم قشقایی ها را خوندم و دلم آتیش گرفت.مطلبی که به اسم شکلات داغ نوشته بودین اشکمودر آورد.چون خودم بارها در تاکسی ها در تبریز شاهد اینجور چیزها بودم و به قول شما در ظاهر خندیدم ولی در درون خودم گریه کردم.یاشاسین با غیرت قشقایی لار

امین 1391/03/27 ساعت 10:23 ب.ظ

یاشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد