نه قرمز نه آبی فقط تیم قشقایی

حالا که ما خودمان تیم فوتبال به نام قشقایی داریم همه باید با هر توانی از این تیم حمایت کنیم تا بتوانیم این تیم را در لیگ برتر ببنیم نه قرمز نه آبی فقط تیم قشقایی

نماینده کود گیاهی کود مایع آلی هیومی فولی کاملترین کود در کشور برای اولین بار در ایران (با 22 عنصر )


کود مایع آلی هیومی فولی کاملترین کود در کشور برای اولین بار در ایران (با 22 عنصر )
    یادمان باشد کاری نکنیم که به قانو ن زمین بر بخورد     

                                                                          

                                                        شرکت کوشا تجارت مروارید

                                                                                          شماره ثبت: 384039

                                                                                          (نمایندگی جنوب کشور)

                                                                                                   استان فارس                 

دفتر مرکزی :

تهران ، ستارخان ، بعد از فلکه اول  صادقیه برج گلستان طبقه 7 واحد 14    تلفن: 8- 44299457-021 – فکس  : 44299460- 021

نماینده فروش مرکز جنوب کشور (استانهای فارس ، بوشهر ، هرمزگان و خوزستان ) : شیراز

نجیم مرادی_بابک موصلی 09123593460_   09396732480                                 

نمایندگی فروش در شهرستانهای  :

                                     فیروزآباد ، قیرکازرین ، فراشبند ، سپیدان

نماینده فروش :آفای ایرج صفری تلفن:  09170653992_09174750904

آدرس سایت :

WWW.KTMFUL.COM                 

سلام دوستان

سلام دوستان
تصوير فوق مربوط به دومين تيم قشقايى است اين تيم در ليگ برتر شيراز بازى ميكند واولين بازى خود راهفته گذشته مقابل آپادانا شيراز بانتيجه يك بر صفر پيروز شد ودومين بازيش روز يكشنبه ٩٢/١٠/٢٩ برابر تيم مشعل شيراز درورزشگاه شهيد دستغيب شيراز برگزار ميشود.
اين دوتيم در فصل بعد تبديل به يك تيم خواهدشدو بازيكنان ديگرى هم جهت تقويت اضافه خواهند شد تاجهت شركت درليگ كشورى با اقتدارظاهرشويم.

سلام وتبريك به هواداران ایل قشقايى

سلام وتبريك به هواداران ایل قشقايى


تيمهاى قشقايى هردو گل كاشتند:
ازسرى مسابقات ليگ برتراستان فارس  دوشنبه ٩٢/١٠/٢٣تيم قشقايى با ٤ گل حريف خود پادنا ميمند را پشت سرگذاشت

تيم دوم قشقايى ازسرى مسابقات ليگ برترشيراز اولين بازى خود رابا بردى شيرين مقابل آپاداشيراز شروع نمود.

نگاره: ‏سلام وتبريك به هواداران قشقايى
تيمهاى قشقايى هردو گل كاشتند: 
ازسرى مسابقات ليگ برتراستان فارس امروز دوشنبه ٩٢/١٠/٢٣تيم قشقايى با ٤ گل حريف خود پادنا ميمند را پشت سرگذاشت  
عصرديروزهم تيم دوم قشقايى ازسرى مسابقات ليگ برترشيراز اولين بازى خود رابا بردى شيرين مقابل آپاداشيراز شروع نمود.‏


نیمه اول دربی به نفع داور

نیمه اول دربی به نفع داور

در نیمه اول داور بیشتر به نفع استقلال خطا می گرفت.

نیمه اول صفر صفر

نخستن باشگاه فوتبال قشقایی

نخستین باشگاه فرهنگی ورزشی ایل قشقایی در شیراز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد
شیراز - ایرنا- نخستین باشگاه فرهنگی ورزشی ایل قشقایی عصر امروز دوشنبه طی آئینی خاص و با برگزاری یک کنفراس مطبوعاتی فعالیت رسمی خود را در شیراز اعلام و آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ایل قشقایی در استان فارس همراه با دیگر اعضای این باشگاه در حاشیه این آئین در یک کنفراس مطبوعاتی گفت: این باشگاه در تمام رشته های ورشی تیم های باشگاهی تشکیل می دهد.

ˈامرالله یوسفی ˈ افزود: این باشگاه نوبنیاد با توجه به نامگذاری اش به نام ایل قشقایی می تواند آینده درخشانی برای ورزش فارس در رشته های مختلف ورزشی به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این باشگاه محوریت برنامه های خود را اخلاق مداری در ورزش قرار داده اظهار داشت :از سال آینده نسبت به ایجاد مدارس فوتبال نیز در استان اقدام خواهیم کرد.

یوسفی ادامه داد: باشگاه ایل قشقایی خارج از هر نوع سیاسی کاری به کار فرهنگی خواهد پرداخت و امید دارد خود باشگاه بتواند تامین کننده هزینه های خود باشد.

وی گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته تمام اقدامات این باشگاه بر اساس قانون تدوین و به سرانجام خواهد رسید.

نجف پورمدیرعامل این باشگاه نوبنیاد فرهنگی ورزش هم گفت: در حال حاضر دو تیم فوتبال توسط باشگاه فرهنگی ورزشی خریداری شده و در لیگ فوتبال شیراز و استان مشغول بازی هستند.

نجف پور با اشاره به جمعیت پنج میلیونی ایل قشقایی در کشور گفت: این تیم با توجه به پتانسیل های ویژه و نام بزرگ و افتخارآمیز قشقایی می تواند جزو چهار تیم پرطرفدار لیگ برتر کشور شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تیم فوتبال ایل قشقایی در آینده نزدیک وارد لیگ برتر فوتبال کشور می شود.

این مسئول بیان کرد: در آمدزایی و الگو گیری از باشگاه های مطرح دنیا در این زمینه از برنامه های محوری باشگاه است.

وی افزود: یکی از برنامه های ما استعدادیابی از بین عشایر استان فارس و ایجاد شعبه هایی از این باشگاه در شهرستان های مختلف استان فارس می باشد.

نجف پوردر خاتمه از یکایک عشایر دعوت کرد تا با پیوستن به این باشگاه و پشتیبانی آنان زمینه توسعه و افتخار آفرینی ان را در استان و کشور بالا ببرند.

کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزش این باشگاه نیز در این نشست خبری نیز گفت: باشگاه ایل قشقایی زیرنظر موسسه فرهنگی ورزشی نام آوران تاسیس و فعالیت کاری خودر را آغاز کرده است .

عسکری افزود: تشکیل تیم های گوناگون در رده های پایه، ایجاد مدارس فوتبال و تیم داری در تمام رشته ها از برنامه های محوری این باشگاه می باشد.

همچنین در این کنفراس خبری سرپرست تیم فوتبال قشقایی نیز از حرکت نجف پور مدیرعامل باشگاه ایل قشقایی به عنوان بهمن بیگی دیگر در ورزش ایل قشقایی نام برد و گفت: یکی از اهداف مهم ما ورود تیم فوتبال قشقایی به لیگ برتر فوتبال کشور است و در آینده ای نزدیک نیز این مهم محقق می شود.

افشین حاتمی افزود: از تمام علاقه مندان به ورزش و مسئولان درخواست حمایت مادی و معنوی از تیم فوتبال ایل قشقایی را داریم .

معاون فرهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی ایل قشقایی نیزگفت: امیدواریم با همگرایی تمام عشایر و مسئولان بتوانیم شاهد افتخار آفرینی باشگاه ایل قشقایی در عرصه های مختلف ورزشی باشیم.

مهران نامداری افزود: امروز عشایر دارای پتانسل های زیادی در عرصه ورزش هستند که ایجاد باشگاه ایل قشقایی در شکوفایی آن موثر است.

وی گفت : بی تردید این باشگاه با حمایت همه جانبه علاقمندان به موضوعات ورزشی و فرهنگی بخصوص در ایل بزرگ قشقایی می تواند در ارتقا فرهنگ ورزش که تبیین همان فرهنگ پهلوانی و جوانمردی می باشد نیز نقش بارزی ایفا کند

ایلم قشقایی

وای نه دیم ...اما من بلیزچه دعا ادرم چون هم سیزه چخ سیرم هم فوتباله
الم قشقای جانم قشقای دین وایمانم قشقای من افتخار ادیرم بلیزه موفق اولایز کاکالار

قشقایی

سلام وتبريك به هواداران قشقايى
ازسرى مسابقات ليگ برتر استان شنبه ٩٢/١٠/٨ تيم فوتبال قشقايى موفق شد حريف قدرتمند خود تيم عقاب نيروى هوايى را كه از بازيكنان حرفه اى وسرباز ساير استانها بهره مند بود با دوگل شكست دهد. ( قشقايى ٢-٠عقاب )
سلام وتبريك به هواداران قشقايى
ازسرى مسابقات ليگ برتر استان شنبه ٩٢/١٠/٨ تيم فوتبال قشقايى موفق شد حريف قدرتمند خود تيم عقاب نيروى هوايى را كه از بازيكنان حرفه اى وسرباز ساير استانها بهره مند بود با دوگل شكست دهد.  ( قشقايى ٢-٠عقاب )

رویانیان: اجازه بدهید ما گندم وارد کنیم.

رویانیان: اجازه بدهید ما گندم وارد کنیم.

مرجع خبری باشگاه پرسپولیس: محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگوی شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو ایده‌های خود درباره درآمدزایی در پرسپولیس را عملی کرد. البته او برخلاف همه دنیا که پول فوتبال را از داخل فوتبال درمی‌آورند. 
به دنبال این است که از راه معافیت‌های گمرکی و  انحصار واردات، پولی به جیب بزند و پرسپولیس را هم پیش ببرد. رویانیان گفت: من یک وام 100 میلیاردی می‌خواهم برای 3 سال تضمین‌هایش را می‌دهم. ما این ماه با این وام به طور خودکفایی می‌شوم ضمن اینکه مبلغ را با 4 درصد بازمی‌گردانیم.
او سپس می‌گوید: ما شرکت تجاری به اسم پرسپولیس ثبت کرده‌ایم که می‌توانیم با آنها کار تجاری انجام بدهیم. امروز مملکت سالی 5 میلیون تن گندم وارد می‌ کند. من به دوستان در وزارت بازرگانی گفتم از این میزان یک میلیون تنش را بدهید ما وارد کنیم. این موضوع در مورد خودرو و گوشت هم وجود دارد. درمورد خودرو که اصلا کار من این است، آنها به ما اجازه واردات بدهند تا ما از این طریق شرایط اقتصادی باشگاه را متحول کنیم.
رویانیان در ابتدای حضور در پرسپولیس از طریق واردات خودروهای لوکس توانست گلیم خود را از آب بکشد اما با تغییرات دولت و خروج او از ستاد سوخت این موهبت رانتی به پایان رسید و او دیگر آن مدیر ثروتمند سال گذشته نیست.

حسینی: تبریک دایی و رویانیان من را غافلگیر کرد.

حسینی: تبریک دایی و رویانیان من را غافلگیر کرد.

مرجع خبری باشگاه پرسپولیس: سیدجلال حسینی در گفت‌وگویی در مورد پیروزی مقابل سایپا اظهار داشت.
با توجه به بازی رفت و شناختی که از تیم سایپا داشتیم می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم اما با توجه به فاصله کم در بالای جدول و شرایط حریفان اجازه نداشتیم امتیاز این بازی را از دست بدهیم.
وی افزود: شاید بازی را کمی آرام شروع کردیم اما در نیمه دوم به مراتب حقمان برد مقابل سایپا بود. در این شرایط جدول به نظر من هیچ تیمی حق اشتباه ندارد و خوشبختانه ما هم با یک پیروزی شیرین توانستیم در جمع بالانشینان بمانیم.
حسینی ادامه داد:کار ما به مراتب در بازی‌های آینده سخت‌تر است و باید با تمام تمرکز و انگیزه در بازی‌های آینده به میدان برویم و فریب بازی‌های گذشته را نخوریم من یکبار گفتم و باز هم تکرار می‌کنم فقط می‌توانیم 24 ساعت برای یک بازی خوشحالی کنیم و باید پس از آن به بازی‌های دیگر فکر کنیم چون واقعا حریفانی سرسخت و خطرناک داریم.
حسینی درباره به دنیا آمدن فرزندش و تبریک علی دایی و رویانیان به وی گفت: من از دایی و رویانیان سپاسگزارم که به من تبریک گفتند.
وی در مورد همنامی نام دخترش(نورا) با دختر علی دایی گفت: من این تصمیم را سال گذشته گرفته بودم و با یک تصمیم خانوادگی اسم فرزندم را مشخص کردم و خوشبختانه با به دنیا آمدن فرزندم پرسپولیس هم با یک بازی خوب توانست 3 امتیاز حساس مقابل سایپا را بگیرد واقعا تبریک دایی در نشست مطبوعاتی و پس از ساعتی بعد توسط رویانیان غافلگیرم کرد. امیدوارم به اندازه خودم دل هواداران را به دست آورده  و برای پرسپولیس موثر بوده باشم.
مدافع قرمزپوشان خاطرنشان کرد: از همه هواداران هم تشکر می‌کنم که در سرمای آزادی ما را تنها نگذاشتند. مطمئن باشید در بازی‌های آینده به مراتب در روزهای سخت هواداران ما را بیشتر حمایت خواهند کرد و من به این موضوع شک ندارم ما در هفته جاری بازی بسیار سختی را مقابل تیم خوب ملوان داریم و باید برای رسیدن به امتیاز کامل یک روز بسیار سخت را پشت سر بگذاریم، ملوان تیم خیلی خوبی است و امیدوارم که دست پر به تهران برگردیم.
وی در پایان درباره عصبانیتش در بازی‌های پرسپولیس نیز گفت: مسئله خاصی وجود ندارد فقط متاسفانه برخی‌ها کنار زمین بعضی اوقات حرف‌هایی می‌زنند که لایق خودشان است که من هم جوابی ندادم اما همیشه از بازیکنانمان خواسته‌ام با تمام وجود تلاش کنند تا به 3 امتیاز بازی ها برسیم. در هیچ‌کدام از بازی‌ها نباید پس از یک گل همه‌چیز را تمام شده بدانیم فوتبال 90 دقیقه است و باید بسیار جنگنده و جدی در طول 90 دقیقه باشیم چون اکثر بازی‌ها دیگر برای ما حکم فینال را دارد و اگر خدایی ناکرده بخواهیم بازی‌ها را و حریفان را دستکم بگیریم دچار مشکلاتی خواهیم شد که بعدا برای ما دردسرساز خواهد شد. ما باید برای حفظ صدر جدول بیشتر تلاش کنیم و قطعا در بازی‌های آینده کارمان بسیار سخت‌تر از اینی است که الان شاهد آن هستیم.

اسامی تیم ستارگان پرسپولیس اعلام شد

اسامی تیم ستارگان پرسپولیس اعلام شد

مرجع خبری باشگاه پرسپولیس: به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری نشست محمد رویانیان با علی پروین و دیگر اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و متعاقب آن نشست بزرگان دهه 40 و 50 پرسپولیس در باشگاه و مشورت و تبادل نظر درباره نحوه انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس اسامی این تیم برای رویارویی با  میلان اعلام شد.
در این باره علی پروین به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: قبلا هم گفتم و حالا هم تاکید می کنم این بازی می تواند بهانه ای برای همدلی و اتحاد هرچه بیشتر خانواده بزرگ پرسپولیس باشد. این بازی بهانه ای شده تا کدورت ها و دلخوری ها را کنار بگذاریم و همه آنهایی که به عشق پرسپولیس و هواداران روزگاری در این تیم بوده و دوران جوانی‌شان را با این تیم سپری کرده‌اند بیایند و کنار هم باشند. خدا را شکر پرسپولیس بزرگان و مردان پرافتخار بسیاری دارد و انتخاب یک تیم برای یک بازی شاید سخت ترین کار ممکن باشد اما ماشاءالله پرسپولیسی‌ها آن قدر با معرفت و صمیمی هستند که وقتی دور هم جمع شوند این حرف که کی بازی کند معنی و مفهومی پیدا نمی‌کند.
وی افزود: ما یک جلسه با آقای رویانیان داشتیم و یک نشست صمیمی هم با بزرگان پرسپولیس و آنهایی که بانی شکل گیری پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا بودند. با آقایان جاسیمان ، کلانی ، معینی ، ممبینی، طاووسی ، وطنخواه و خوردبین در باشگاه جلسه داشتیم. آقای ظلی عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال هم به دعوت بنده قبول زحمت کرده و تشریف آورده بودند تا با فدراسیون هم هماهنگ باشیم. بنده هم روز سه شنبه و هم امروز با این عزیزان و بزرگان یا جلسه داشتم یا تلفنی صحبت کردم ، آقای رضا وطنخواه چون در تبریز بودند نتوانستند در جلسات حضور یابند ، با آقای همایون بهزادی هم چون در کرج ساکن هستند و کسالت داشتند تلفنی صحبت کردم. این دوستان ما نظرات و دیدگاه هایی داشتند که آنها را در نظر گرفتیم. بنده هم چند وقتی بود روی این موضوع فکر می کردم که چه کنیم و با چه معیاری تیم را شکل دهیم. در نهایت سه لیست انتخاب کردیم. یک لیست نفراتی که در تمرینات حضور پیدا می کنند و از بین آنها 20 الی نهایت 25 نفر برای بازی انتخاب می شوند. یک لیست هم شامل بزرگان پرسپولیس است که به علت عدم آمادگی جسمانی و آسیب دیدگی ها قادر به بازی نیستند اما در مراسم خاص، تمرینات ، کنفرانس خبری ، خداحافظی مهدوی کیا ، ضیافت شام و ... کنار تیم خواهند بود. همچنین عزیزانی که طی این سال‌ها از پیشکسوتان و باشگاه به طرق مختلف حمایت مالی و معنوی کرده اند در کنار این تیم از روز اول خواهند بود. اعضای کادر تیم هم پس از مشورت با دوستان انتخاب شده اند. البته ممکن است نام افرادی از قلم افتاده باشد که در این صورت متعاقبا اطلاع رسانی خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال ستارگان پرسپولیس در ادامه گفت: آقای رویانیان در جلسه سه روز پیش تاکید کردند که ملاک انتخاب نفرات موافق بودن یا  مخالف بودن پیشکسوتان با ایشان نباشد که باید از چنین دیدگاهی تقدیر کرد . همچنین انصافا ایشان در لیست هیچ دخالتی نکرده و حتی یک بار هم از ما سوالی در این باره نپرسیدند و صرفا طی یکی دو روز اخیر برای تشکر از بنده و سایر بزرگان پرسپولیس تماس‌هایی با ما داشتند. آقایان منتقمی، استیلی و قدوسی هم با ما در تماس بوده و امروز هم به  دفتر بنده آمدند تا اقدامات مربوط به پشتیبانی برای بازی را انجام دهند. ما روز شنبه و یکشنبه و سه شنبه ساعت سه بعدازظهر در ورزشگاه کارگران تمرین می‌کنیم و هیچ محدودیتی برای هواداران و رسانه‌های وجود ندارد و جا دارد از همکاری مدیران ورزشگاه کارگران که زمین را در اختیار ما قرار دادند تقدیر و تشکر کنیم.
علی پروین اسامی اعضای تیم ستارگان پرسپولیس را به شرح ذیل در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار داد:
بزرگان پرسپولیس که تیم را از زمان شروع تمرینات همراهی خواهند کرد: همایون بهزادی ، جعفر کاشانی ، حسین کلانی ، امیر عابدینی ، بیوک و رضا وطنخواه ، هادی طاووسی ، فریدون معینی ، فریدون ممبینی ، کاظم رحیمی ، ابراهیم آشتیانی ، محمد دادکان ، محمد مایلی کهن ، محمد صادقی ، بهرام میرشیبانی ، علیرضا عزیزی ، محمدحسن انصاری فرد ، عباس کارگر ، وازگن سفریان ، محمد رزمجو ، داریوش مصطفوی ، جواد الله وردی ، جواد منافی ، محمد دستجردی ، محمد زادمهر ، بیژن ذوالفقارنسب ، ناصر نورایی ، یعقوب فاطمی مقدم و مصطفی قنبرپور.
اسامی کادر تیم: حمید جاسمیان (مدیر) ، محمود خوردبین (سرپرست) ، کاظم سیدعلی خانی و محمد پنجعلی (دستیار) ، علی قربانی (پزشک) ، رضا ریاضتی (مدیر امور رسانه ای) ، روح الله صابری و علی شاجانی (ماساژور) ، الیاس مژده جو و حسین رحیمی کرمانشاهی(تدارکات)
اسامی حامی پیشکسوتان و باشگاه  که در کنار تیم خواهند بود: حسین کلانی ، حسین هدایتی ، احمد یوسفی ، آقای طباطبایی ، شاهین خلیج
بازیکنان: حمید درخشان ، ضیاء عربشاهی ، حسین کاشی نژاد ، وحید قلیچ ، بهروز سلطانی ، ناصر محمدخانی ، جواد حسن زاده ، روح الله عبادزاده ، مرتضی فنونی زاده ، نادر محمدخانی ، رحیم یوسفی ، محسن عاشوری ، مرتضی کرمانی مقدم ، سعید نعیم آبادی ، حسن شیرمحمدی ، سعید عزیزیان ، فرشاد پیوس ، حسین عبدی ، حمید استیلی ، مجتبی محرمی ، محمد خاکپور ، نادر باقری ، محمود خوراکچی ، بهزاد داداش زاده ، رضا شاهرودی ، علی دایی ، افشین پیروانی ، احمدرضا عابدزاده ، مهدی مهدوی کیا ، نعیم سعداوی ، نیما نکسیا ، بهروز رهبری فرد ، یحیی گل محمدی ، کریم باقری ، ادموند بزیک ، مهرداد میناوند ، حامد کاویانپور ، مهدی هاشمی نسب ، اسماعیل هلالی ، داود فنایی ، علی انصاریان ، پایان رافت ، مهدی تارتار ، رحمان رضایی ، رضا جباری ، حسن خان محمدی ، علیرضا امامی فر ، علی کریمی ، پژمان جمشیدی ، هادی مهدوی کیا ، بهنام ابوالقاسم‌پور

تا یک هفته آینده تکلیف روشن نشود بازی با ستارگان میلان لغو می‌شود

تا یک هفته آینده تکلیف روشن نشود بازی با ستارگان میلان لغو می‌شود

رجع خبری باشگاه پرسپولیس: مسئولان باشگاه میلان ایتالیا برای حضور ستارگانش در ایران برای برگزاری یک بازی تدارکاتی به توافق رسیدند اما بر سر زمان مسابقه به دلیل ایام عاشورا و تاسوعای حسینی به مشکل برخوردند که قرار شد پرسپولیسی‌ها پس از مذاکرات نهایی تاریخ جدیدی را برای این بازی آماده و اعلام کنند.

با توجه به گذشت چند مدت و حضور ستارگان میلان برای یک بازی نمادین در یکی از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس مسئولان امور بین‌الملل باشگاه میلان در آخرین تماس خود به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که در صورتی که تا یک هفته آینده زمان این بازی را مشخص نکنند این دیدار لغو خواهد شد.
گفتنی است که پرسپولیسی‌ها مذاکراتی را با مجموعه ورزشی آزادی برای در اختیار گرفتن و برگزاری این بازی داشته‌اند اما به توافقی سر زمان بازی نرسیده‌اند

نامه جدید پرسپولیسی‌ها به میلانی‌ها/ سکوبرت برای توافق دعوت شد

نامه جدید پرسپولیسی‌ها به میلانی‌ها/ سکوبرت برای توافق دعوت شد

مرجع خبری باشگاه پرسپولیس: پس از درخواست عجیب هامبورگی‌ها و  منتفی شدن حضور این تیم در تهران، پرسپولیسی‌ها مجدداً روی به دعوت از تیم ستارگان میلان کردند تا مسابقه دوستانه ای بین شاگردان دایی و ستاره‌های میلان برگزار شود.
از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس در جدیدترین اقدام نامه‌ای به ستارگان میلان زدند و خواستار حضورشان برای یک بازی دوستانه برای دومین بار در ایران شدند که هنوز میلانی‌ها جوابی به قرمزپوشان نداده‌اند.
*خبر دیگری از پرسپولیس اینکه پس از صحبت‌های انجام شده و موافقت شفاهی محمد رویانیان، قرار است نشستی بین مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس و سکوبرت برگزار شود و در خصوص امضای توافق‌نامه و حل اختلاف در مورد پرداخت مبلغ 50 هزار دلار طرفین با یکدیگر به تفاهم لازم برسند.
سکوبرت معتقد است که پرسپولیسی‌ها باید 50 هزار دلار به او بدهند اما مسئولان پرسپولیس معتقدند که این مبلغ درست نیست و باید دلارهای کم‌تری به این بازیکن پرداخت شود.

مدیر برنامه‌های خلعتبری: پرداختی پرسپولیس به عجمان خیلی کم است

مدیر برنامه‌های خلعتبری: پرداختی پرسپولیس به عجمان خیلی کم است

مرجع خبری باشگاه پرسپولیس: انتقال خلعتبری به پرسپولیس طی یکی دو روز آینده نهایی می‌شود. مدیر برنامه‌های محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت انتقال این بازیکن به پرسپولیس اظهار کرد.

مسئولان باشگاه عجمان حاضر شده‌اند که تخفیف قابل توجهی به پرسپولیس بدهند. من رقم‌هایی را در رسانه‌های ایران دیده‌ام که به هیچ عنوان صحت ندارد و حتی این رقم خیلی کمتر از ۳ و نیم میلیاردی است که بعضی‌ها مطرح کرده‌اند.
وی ادامه داد: توافقات بین دو طرف انجام شده و فقط بر سر نوع پرداخت مبلغ رضایتنامه بین دو طرف کمی اختلاف است که آن هم طی یکی دو روز آینده برطرف می‌شود. عجمانی‌ها اصلا اذیت نکردند و ما کاملا با آن‌ها یک همکاری فوتبالی داشتیم.
زمانی، با اشاره به اینکه خلعتبری در قرارداد خود با پرسپولیس هم تخفیف ویژه‌ای قائل شده گفت: قرارداد خلعتبری با پرسپولیس دوساله خواهد بود که برای سال اول او تخفیف خیلی ویژه‌ای به پرسپولیس داده است و شک نکنید یکی از دلایلی که این انتقال انجام می‌شود، این است که خلعتبری راضی شده در سال اول حضور خود در پرسپولیس مبلغ کمی بگیرد. شما اگر به قرارداد بازیکنان خوب در لیگ برتر نگاه کنید که البته قیمت آن‌ها هم گفته نمی‌شود، متوجه می‌شوید که چه رقم‌هایی وجود دارد. اما خلعتبری حاضر شد برای سال اول مبلغ کمی از پرسپولیس بگیرد.
وی درباره اینکه چرا در مقطعی مذاکرات دو باشگاه به بن بست خورده بود گفت: مشکلی در میان نبود. آن خبری که منتشر شده بود و گفته بودند دو باشگاه به توافق نرسیده‌اند درست نبود. همه چیز خیلی دوستانه بین مسئولان دو باشگاه انجام شد. به هر حال باشگاه عجمان باید همین پول را برای جذب بازیکن دیگری هزینه کند. مشکل آن‌ها این است که خلعتبری سهمیه بازیکن آسیایی‌شان محسوب می‌شود و خیلی سخت می‌توانند بازیکن آسیایی بگیرند. ضمن اینکه آن‌ها به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن خلعتبری نبودند اما با توجه به درخواست پرسپولیس موافقت کردند که این بازیکن به ایران برگردد.
زمانی همچنین گفت: در این قرارداد باشگاه پرسپولیس ضرر نمی‌کند. فراموش نکنید که خلعتبری با عجمان قرارداد دو ساله به ارزش ۷ و نیم میلیارد تومان داشت اما ما در سال جام جهانی قرار داریم و هیچ بازیکنی وجود ندارد که حضور در جام جهانی را به همراه تیم ملی کشورش از دست بدهد. خلعتبری هم از این قاعده مستثنی نیست و دوست دارد با تیم ملی مسافر برزیل باشد.

برنامه کامل لیگ سیزدهم فوتبال اعلام شد فوتبال ایران

برنامه کامل لیگ سیزدهم فوتبال اعلام شد فوتبال ایران - لیگ برتر خبرگزاری هواداران پرسپولیس : برنامه کامل لیگ سیزدهم فوتبال ایران ( جام خلیج همیشه فارس ) پس از قرعه‌کشی مشخص شد. به گزارش خبرگزاری هواداران پرسپولیس ، برنامه کامل لیگ سیزدهم به شرح زیر است: هفته اول: داماش- سایپا گسترش فولاد- استقلال فجرسپاسی- نفت تهران راه‌آهن- مس کرمان استقلال خوزستان- ذوب آهن سپاهان- فولاد صبا- ملوان پرسپولیس- تراکتورسازی هفته دوم: ملوان- داماش استقلال - سپاهان فولاد خوزستان- فجرسپاسی مس کرمان - استقلال خوزستان سایپا - راه آهن ذوب آهن- پرسپولیس نفت تهران- صبای قم تراکتورسازی- گسترش فولاد تبریز هفته سوم: داماش گیلان- نفت تهران فجرسپاسی- استقلال پرسپولیس- مس کرمان راه آهن- ملوان ذوب آهن- تراکتورسازی گسترش فولاد - سپاهان استقلال خوزستان - سایپا صبای قم- فولاد خوزستان هفته چهارم: فولاد خوزستان- داماش گیلان استقلال - صبای قم گسترش فولاد- فجرسپاسی مس کرمان- ذوب آهن نفت تهران- راه آهن سایپا- پرسپولیس سپاهان- تراکتورسازی ملوان - استقلال خوزستان هفته پنجم: داماش - استقلال فجرسپاسی- سپاهان تراکتورسازی- مس کرمان راه آهن- فولاد خوزستان ذوب آهن- سایپا استقلال خوزستان- نفت تهران صبای قم - گسترش فولاد پرسپولیس- ملوان هفته ششم: گسترش فولاد- داماش استقلال- راه‌آهن فجرسپاسی- تراکتورسازی سایپا- مس کرمان ملوان- ذوب آهن نفت تهران- پرسپولیس سپاهان- صبای قم فولاد خوزستان- استقلال خوزستان هفته هفتم: داماش- سپاهان استقلال خوزستان- استقلال تهران صبای قم- فجرسپاسی مس کرمان- ملوان راه‌آهن- گسترش فولاد ذوب آهن- نفت تهران تراکتورسازی- سایپا پرسپولیس- فولاد خوزستان هفته هشتم: فجرسپاسی- داماش استقلال- پرسپولیس نفت تهران- مس کرمان سپاهان- راه آهن فولاد خوزستان- ذوب آهن گسترش فولاد- استقلال خوزستان ملوان- سایپا صبای قم - تراکتورسازی تبریز هفته نهم: داماش- صبای قم ذوب آهن- استقلال راه آهن- فجرسپاسی مس کرمان- فولاد خوزستان سایپا- نفت تهران پرسپولیس- گسترش فولاد استقلال خوزستان- سپاهان تراکتورسازی- ملوان هفته دهم: داماش- تراکتورسازی استقلال- مس کرمان فجرسپاسی- استقلال خوزستان صبای قم- راه آهن گسترش فولاد- ذوب آهن نفت تهران- ملوان فولاد خوزستان- سایپا سپاهان- پرسپولیس هفته یازدهم: راه آهن- داماش سایپا- استقلال پرسپولیس- فجرسپاسی مس کرمان- گسترش فولاد ذوب آهن- سپاهان تراکتورسازی- نفت تهران استقلال خوزستان- صبای قم ملوان- فولاد خوزستان هفته دوازدهم: داماش- استقلال خوزستان استقلال- ملوان فجرسپاسی- ذوب آهن سپاهان- مس کرمان راه آهن- تراکتورسازی فولاد خوزستان- نفت تهران گسترش فولاد- سایپا صبای قم - پرسپولیس هفته سیزدهم: پرسپولیس- داماش نفت تهران- استقلال مس کرمان- فجرسپاسی استقلال خوزستان - راه آهن ذوب آهن- صبای قم ملوان- گسترش فولاد سایپا- سپاهان تراکتورسازی- فولاد خوزستان هفته چهاردهم: داماش- ذوب آهن استقلال- فولاد خوزستان فجرسپاسی- سایپا صبای قم- مس کرمان راه آهن- پرسپولیس گسترش فولاد- نفت تهران سپاهان- ملوان استقلال خوزستان- تراکتورسازی هفته پانزدهم: مس کرمان- داماش تراکتورسازی- استقلال ملوان- فجرسپاسی ذوب آهن - راه آهن نفت تهران- سپاهان فولاد خوزستان- گسترش فولاد سایپا- صبای قم پرسپولیس- استقلال خوزستان

سایت فیفا: ایران بازی انتقام‌جویانه از کره را برد

 

سایت فیفا: ایران بازی انتقام‌جویانه از کره را برد



 

سایت فیفا: ایران بازی انتقام‌جویانه از کره را برد

خبرگزاری پرسپولیس نیوز : سایت فیفا به پیروزی تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا که سهمیه صعود مستقیم به این رقابت‌ها را برای شاگردان کارلوس به ارمغان آورد، اشاره کرد.

فیفا با اشاره به رجزخوانی‌هایی که پیش از دیدار دو تیم میان سرمربیان دو تیم صورت گرفت نوشت: پس از پیروزی استرالیا برابر عراق و صعود این تیم به جام جهانی ۲۰۱۴، ایران در یک بازی انتقام جویانه در شهر اولسان کره جنوبی، تیم ملی این کشور را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا در صدر جدول گروه A قرار بگیرد. ایرانی‌ها با این پیروزی لحظات پراضطراب سختی را به میزبان خود که هر لحظه انتظار شنیدن خبری جدید از تاشکند در خصوص نتیجه بازی ازبکستان برابر قطر داشت، تحمیل کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: مهاجمان کره چندین بار رحمان احمدی دروازه‌بان تیم ملی ایران را محک زدند اما هرگز راه به جایی نبردند. کره جنوبی با وجود تسلط بر بازی در نیمه نخست، در خلق موقعیت‌های جدی روی دروازه ایران مشکل داشت به خصوص در نیمه دوم که ایران بازی را با انگیزه‌تر شروع کرد و به لطف اشتباه کیم یونگ گیون، مدافع کره جنوبی توسط رضا قوچان‌نژاد به گل رسید.

فیفا همچنین نوشت: ازبک‌ها در نیمه دوم بازی با قطر ۵ گل به میهمان خود زدند اما باز هم نتوانستند به هدف خود که زدن ۷ گل و کسب تفاضل گل بهتر نسبت به کره جنوبی بود برسند تا چشم به مرحله پلی‌آف و بازی با تیم سوم گروه B بدوزند. به این ترتیب غول‌های آسیا، ایران، کره جنوبی و استرالیا در کنار ژاپن که دو هفته پیش صعودش را قطعی کرده بود، به عنوان تنها تیم‌هایی که تاکنون صعودشان به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ را قطعی کردند، بلیت سفر به برزیل را به دست آوردند.



رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا:ایرانی‎ها ثابت کردند یکی از قدرت‎های برتر آسیا هستند/ فوتبال آسیا پیشرفت

 رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا:
ایرانی‎ها ثابت کردند یکی از قدرت‎های برتر آسیا هستند/ فوتبال آسیا پیشرفت کرده است
شیخ سلمان بن ابراهیم الخلیفه ضمن تبریک به سه تیم آسیایی که روز سه شنبه جواز حضور در رقابتهای جهانی 2014 برزیل را کسب کردند از ایران به عنوان یکی از قدرت‌های برتر آسیا یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در هفته پایانی رقابتهای مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا تیم ملی کره جنوبی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به عنوان تیم صدرنشین به رقابتهای جام جهانی صعود کند و همچنین تیم ملی استرالیا نیز توانست با شکست یک بر صفر تیم ملی عراق در خانه خود به عنوان تیم دوم گروهش جواز حضور در رقابتهای جام جهانی را به دست آورد.  رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا صعود تیم های ملی فوتبال ایران، کره جنوبی و استرالیا را به رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل تبریک گفت.

شیخ سلمان بن ابراهیم الخلیفه در پیام تبریک خود اظهار داشت: می‌خواهم به سه تیم ایران، کره جنوبی و استرالیا که روز گذشته موفق به صعود به جام جهانی شدند تبریک بگویم. این موضوع خیلی دلگرم‌کننده است که می‌بینیم سطح رقابتها در فوتبال آسیا به حدی رشد کرده که سه تیم در روز آخر موفق می شوند به جام جهانی صعود کنند.

وی در خصوص صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014  تاکید کرد: ایرانی‌ها پس از آنکه موفق نشدند به رقابتهای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی صعود کنند، یک بار دیگر ثابت کردند که یکی از قدرت‌های برتر فوتبال آسیا هستند.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آُسیا در خصوص تیم ملی کره جنوبی نیز تصریح کرد: کره جنوبی موفق ترین تیم آسیایی در ادوار گذشته رقابتهای جام جهانی بوده است. امیدوارم آنها در نهمین حضور خود در برزیل پیشرفت فوتبالشان را نشان دهند.

وی در خصوص تیم ملی فوتبال استرالیا نیز اظهار داشت: استرالیا از سال 2006 به یکی از قدرت‌های برجسته فوتبال آسیا تبدیل شده است. مطمئنم آنها سال آینده در برزیل توانایی‌های خود را ثابت خواهند کرد.

ئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در خاتمه تاکید کرد: من همچنین برای تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و اردن در بازی پلی آف آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین و شایسته‌ترین تیم در بازی پلی آف بین قاره‌ای به مصاف نماینده آمریکای جنوبی برود.

عکس روز: متشکریم آقای کیروش

http://www.fifa.com/mm/photo/tournament/competition/02/11/23/28/2112328%5fbig-lnd.jpg

تیم ملی ایران به جام‌جهانی صعود کرد

با پیروزی برابر کره‌جنوبی؛
تیم ملی ایران به جام‌جهانی صعود کرد
تیم ملی فوتبال ایران که تا شروع دور برگشت مرحله مقدماتی از شانس کمی برای صعود مستقیم به جام‌جهانی برخوردار بود، در آخرین دیدار این مرحله دست به کار بزرگی زد و با پیروزی برابر کره‌جنوبی به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی 2014 صعود کرد.

 به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره جنوبی، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه مونسو شهر اولسان و در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر و قضاوت داور چینی برگزار شد که در پایان شاگردان کارلوس کی روش با برتری یک بر صفر برابر کره به طور مستقیم راهی جام جهانی شدند. رضا قوچان نژاد در دقیقه 59 تنها گل ایران را به ثمر رساند.

 در این دیدار رحمان احمدی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، خسرو حیدری(65 غلامرضا رضایی)، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، مسعود شجاعی(82 احسان حاجی صفی) و رضا قوچان‌نژاد(92 فرزاد حاتمی) برای ایران به میدان رفتند و در نیمه اول تحت فشار حملات پیاپی کره قرار گرفتند اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند.

 * دقایق ابتدایی این دیدار طبق پیش بینی ها با حملات پرتعداد کره ای ها آغاز شد و آنها تلاش کردند با ارسال از جناحین دروازه ایران را به خطر بیندازند. با این حال بازیکنان ایران در پنج دقیقه ابتدایی به دنبال گرفتن توپ از بازیکنان حریف بودند.

 * در دقیقه 6 این دیدار یکی از ارسال های کره ای ها با ضربه محکم مهاجم این تیم از روی دروازه به بیرون رفت که این مهمترین موقعیت کره بود.

 * مسعود شجاعی در دقیقه 10 قصد داشت مجتبی جباری را درون محوطه جریمه کره صاحب توپ کند که دروازه بان حریف زودتر از بازیکن ایران به توپ رسید.

 * شلیک پرقدرت "هوک" در دقیقه 13 در حالی که درون چارچوب بود در دستان رحمان احمدی آرام گرفت تا کره ای ها از حملات خود به نتیجه نرسند.

 * کره ای ها در 10 دقیقه دوم بازی هم تیم برتر میدان بودند و همچنان روی ارسال از جناحین تاکید داشتند.

 * در دقیقه 19 یک ضربه ایستگاهی برای کره ای به دست آمد که این ضربه از روی دروازه به بیرون رفت.

 * کره ای ها در دقیقه 21 بازهم از حربه اصلی شان استفاده کردند و توپ بلندی را برای "کیم شین ووک" مهاجم بلند قامت خود ارسال کردند که مهاجم حریف روی مدافعان ایران مرتکب خطا شد.

 * در دقیقه 28 کره ای ها بازهم با ارسال های بلند قصد بازکردن دروازه ایران را داشتند که مدافعان تیم ملی کشورمان با دفاعی کم اشتباه اجازه باز شدن دروازه را ندادند.

 * در دقیقه 35 ایران در یکی از معدود حملاتی که قصد داشت روی دروازه کره پی ریزی کند ناموفق بود و توپ خسرو حیدری را از جناح راست به بیرون زدند.

 * دقایق پایانی نیمه اول ایران کمی از لاک دفاعی خارج شد و توپ را در میانه میدان در اختیار گرفت اما شاگردان کی روش توان و تمرکز لازم برای حمله کردن را نداشتند.

 * ایران در دقیقه 40 صاحب یک ضربه خطا از میانه میدان شد که مسعود شجاعی این توپ را بلند درون محوطه جریمه فرستاد که تبدیل به یک ضد حمله شد و کره ای ها از بهترین موقعیت خود نتوانستند استفاده کنند و در شرایطی که رحمان احمدی هم بیرون آمده بود مهاجم کره ناکام ماند.

 * در پنج دقیقه پایانی کره ای ها همچنان برتری خود را حفظ کردند اما توان دقایق ابتدایی بازی برای رسیدن به دروازه ایران را نداشتند. کره ای بهترین موقعیت خود را در دقیقه 41 از دست دادند. در مجموع نیمه اول برتری کامل با کره جنوبی بود اما بازیکنان ایران با ارائه یک بازی کم اشتباه اجازه باز شدن دروازه را ندادند.

 * شروع نیمه دوم بازهم با برتری کره ای ها همراه بود و آنها همچنان به ارسال از جناحین تاکید داشتند.

 * در دقیقه 49 رضا قوچان نژاد در یکی از موقعیت های کم تعداد ایران می توانست دروازه کره را با خطر مواجه کند که تعلل او این فرصت را از ایران گرفت.

 * در دقیقه 51 تعلل مسعود شجاعی و پاس اشتباه او موقعیت را در اختیار کره ای ها قرار داد.

 * در دقیقه 55 آندرانیک تیموریان به خاطر خطایی که مرتکب شد و توپ را با دست لمس کرد، از داور چینی کارت زرد گرفت.

 * در دقیقه 59 رضا قوچان نژاد از اشتباه دفاع کره استفاده کرد و از یک موقعیت کم اثر بهترین موقعیت را برای خود ایجاد کرد و با ضربه دقیق و فنی دروازه کره را باز کرد تا ایران از حریف پیش بیفتد.

 * بعد از این گل کره ای ها که رمق نیمه اول را نداشتند تلاش کردند تا بازهم روی دروازه ایران خطرساز شوند اما کم اشتباه بودن مدافعان ایران این فرصت را از آنها گرفت.

 * در دقیقه 75 خطای امیرحسین صادقی یک موقعیت ایده ال را در جناح راست برای کره ایجاد کرد که ارسال این توپ دو موقعیت مطلوب برای کره را بوجود آورد که رحمان احمدی با شهامت این دو موقعیت که بهترین موقعیت های کره بودند را مهار کرد. احمدی در این صحنه نمایشی فوق العاده داشت.

 * در دقیقه 82 مسعود شجاعی پشت محوطه جریمه خطایی را روی بازیکن کره انجام داد اما حریف نتوانست از این موقعیت استفاده کند. شجاعی در دقیقه 82 با دریافت کارت زرد و در شرایطی که مصدوم شده بود جایش را به احسان حاجی صفی داد.

 * در دقایق پایانی کره ای ها حملات زیادی را روی دروازه ایران انجام دادند اما نتوانستند به گل برسند.

 تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی 16 امتیازی شد و به عنوان تیم اول گروه نخست به طور مستقیم راهی جام جهانی شد. این چهارمین حضور فوتبال ایران در جام جهانی بود. ایران قبل از این در جام‌های جهانی 1978، 1998، 2006 نیز حضور داشته است.

فولاد آسیایی شد، تراکتورسازی نایب قهرمان/ آلومینیوم سقوط کرد

 

فولاد آسیایی شد، تراکتورسازی نایب قهرمان/ آلومینیوم سقوط کرد

 

 پرسپولیس نیوز : هفته سی و چهارم و پایانی لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت ۱۸ به صورت همزمان آغاز شد. در مهمترین بازی‌ها تراکتورسازی مقابل پرسپولیس با حساب ۳ بر یک به برتری رسید و عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر ار از آن خود کرد. این تیم هفته گذشته به لیگ قهرمانان صعود کرده بود.

ذوب‌آهن اصفهان با برتری یک بر صفر مقابل ملوان برای ماندن در لیگ برتر راهی پلی‌آف شد.

فولاد خوزستان هم امروز در دیدار با نفت تهران به تساوی بدون گل دست یافت و به لیگ قهرمانان راه یافت.

فجر سپاسی ۲ – راه‌آهن ۲

گل‌ها: مهدی نظری دقیقه ۱۴ و هادی ایمانی دقیقه ۲۰ و پیروز قربانی دقیقه ۸۲ و میرهانی هاشمی دقیقه ۸۹ برای راه‌آهن

صبای قم صفر – مس یک

گل: رضا عنایتی دقیقه ۷۴

نفت آبادان ۲ – پیکان صفر

گل:روح‌الله عرب در دقایق ۵۸ و ۹۰

گهر دورود صفر – سایپا ۳

گل‌ها: کاوه رضایی دقیقه ۵۲ و علی زینالی ۶۴

نفت تهران صفر – فولاد صفر

 

ملوان صفر – ذوب‌آهن یک

گل: مهدی رجب زاده ۱۴

سپاهان ۲- آلومینیوم ۲

گل‌ها: میلاد میداودی دقیقه ۱۹ و امجد شکوه مقام دقیقه ۴۲ برای آلومینیوم و خلعتبری دقایق ۲۸ و ۵۵ برای سپاهان

اخراج: احسان حاج صفی دقیقه ۴۴ از سپاهان

تراکتورسازی ۳ – پرسپولیس یک

گل‌ها: سید صالحی دقیقه ۳۳ و مهدی کریمیان دقیقه ۵۳ گیلسون ۶۹ برای تراکتورسازی و  رضا حقیقی ۶۹ برای پرسپولیس

پیش از این تیم‌های نفت آبادان، گهر و پیکان به لیگ دستنه اول سقوط کرده‌ بودند و آلومینیوم هم با این تساوی به جمع این ۳ تیم پیوست.



 

پرسپولیس تهران میزبان دیدار پایانی جام حذفی فوتبال ایران خواهد بود.

پرسپولیس تهران میزبان دیدار پایانی جام حذفی فوتبال ایران خواهد بود.

به گزارش ایسنا، پس از کش وقوس های فراوان ورزشگاه آزادی تهران در تاریخ 15 اردیبهشت میزبانی دیدار پایانی جام حذفی فوتبال ایران - حماسه آزادسازی خرمشهر - را بر عهده خواهد داشت. شهر میزبان دیدار فینال جام حذفی با قرعه کشی بین دو شهر تهران و اصفهان انتخاب شد. قرار است تماشاگران دو تیم نیز به صورت 50 - 50 در ورزشگاه حاضر شوند.

مراسم قرعه کشی محل فینال جام حذفی در حالی آغاز شد که مهدی تاج برای انتخاب قرعه ها از خبرنگاران پرسید که آیا در میان آن ها خانواده شهید حضور دارد یا خیر، که وی قرعه را بکشد. ولی با توجه به اینکه چنین فردی در میان خبرنگاران حضور نداشت، امینی عضو هیات رییسه باشگاه سپاهان که از خانواده شهداست قرعه ها را انتخاب کرد.

محمد رویانیان و محمدرضا رحیمی در لحظاتی که قرعه ها برداشته می شد بسیار استرس داشتند و با درآمدن قرعه میزبانی به نام پرسپولیس مدیرعامل باشگاه سپاهان آه سردی کشید ولی بدون هیچ مسئله ای اعلام کرد که قرعه را قبول دارد.

این تصمیم در حالی گرفته شد که باشگاه پرسپولیس دیروز (دوشنبه) اعلام کرده بود ...

رویانیان: آقای کفاشیان به رای مردم در برنامه 90 احترام بگذارید

رویانیان: آقای کفاشیان به رای مردم در برنامه 90 احترام بگذارید

پرسپولیس نیوز :  محمد رویانیان از کفاشیان می‌خواهد به رأی مردم احترام گذاشته و در مدیریت داوری تغییراتی ایجاد کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به نتیجه نظرسنجی شب گذشته برنامه 90 اظهار کرد: در 90 هم مشخص شد که مردم نسبت به داوری چه قضاوتی دارند. آرای مردم پیام مهمی برای فدراسیون فوتبال دارد. آقای کفاشیان باید به رأی مردم احترام بگذارید و در مدیریت داوری تعبیراتی ایجاد کنید. به هر حال این حرف مردم است و فدراسیون باید به نظر مردم عمیقا احترام بگذارد.

وی ادامه داد: انتقاد من به سیستم داوری بود نه خود داوران. اشتباه‌ها در داوری زیاد شده چرا که برنامه‌ریزی و مدیریت درست نیست. مهمترین دغدغه ما هم این است که پرسپولیس دیگر از ناحیه داوری ضربه نخورد اما متأسفانه برخی از عملکردها نشان می‌دهد که هنوز باید مراقب این موضوع باشیم.

رویانیان با اشاره به اینکه درباره دپارتمان داوری صحبت‌های زیادی دارد، گفت: درباره عملکرد دپارتمان داوری و اشتباه‌های داوران که می‌تواند لطمه‌های جبران ناپذیری به تیم‌ها وارد کند به طور جدی صحبت دارم اما بعدا آنها را مطرح خواهم کرد. داوران به شدت مورد احترام من هستند اما نحوه داوری‌ها به نوع مدیرت فدراسیون برمی‌گردد. سیستم داوری به ما ضربه زده است و آثار آن را در نیم فصل دوم دیده ایم. 9 پنالتی پرسپولیس را نگرفتند و اخراج‌ها و آفسایدهای بی موردی هم علیه تیم ما گرفته شده است .

وی افزود: مثلا در بازی قبل داوری با سوت‌هایش ریتم بازی را خراب کرد. این موضوع از اشتباه‌های داوری نیست اما داور می‌تواند با این نوع تصمیم‌ها در روند بازی تأثیرگذار باشد. ما یک سال برای پرسپولیس هزینه کرده‌ایم و انصاف نیست که حتی با اشتباه‌های نا خواسته با سرنوشت تیم ما و 30 میلیون هوادار بازی شود. این حق ماست که بخواهیم که اشتباهات داوری به حداقل برسد هر چند که اصل بر این است که اشتباهی وجود نداشته باشد.

رویانیان در ادامه گفت:‌ برای بازی ما با آلومینیوم داوری فرستادند که دو، سه هفته قبلش محروم بوده است این غلط بودن مدیریت را نشان می‌دهد. داوران هم نیاز دارند که بعد از اشتباه توجیه شوند و به نوعی ریکاوری داشته باشند. باید این باور به وجود بیاید که اشتباه داوران از سوی مسئولان پذیرفته و اعلام شود.

همچنین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان نشست هیات مدیره این باشگاه درباره نتایج این نشست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هیات مدیره درباره پیشنهاد بنده برای کنار کشیدن تیم از لیگ و جام حذفی صحبت کردیم و قرار شد، کلیه جوانب و تبعات این پیشنهاد بررسی شود و در جلسه بعد به طور قطعی درباره آن تصمیم‌گیری کنیم. اعضای هیات مدیره بر این باور هستند که باید محاسن و معایب این پیشنهاد را بررسی کرد اما من مصرم که این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد همه از تیم و گل‌محمدی حمایت کنند. ضمن اینکه اعضای هیات مدیره اقدام داور در بازی قبل که دو مربی ما را اخراج کرد را تقبیح کردند. این کار در 20 سال گذشته سابقه نداشته که در عرض نیم ساعت دو مربی از یک تیم اخراج شوند.

رویانیان درباره این صحبت کفاشیان که گفته بود پرسپولیسی‌ها باید موقعیت‌های خود را گل می‌کردند، گفت: ما هم می‌خواهیم گل بزنیم اما یا آفساید می‌گیرند و یا پنالتی‌هایمان را نمی‌گیرند. معلوم است که در این شرایط نمی‌توانیم گل بزنیم، چراکه بازیکنان ما تا می‌آیند گل بزنند، داور سوت می‌زند. ماشاءالله مسوولان فدراسیون عجب هنری کردند که چنین حرفی زدند. آفتاب را می‌بینند و می‌گویند روز است. هر موضوعی به کسی ربطی دارد اگر ما گل نزنیم، به کادرفنی تیم مربوط می‌شود و عملکرد داوران هم به فدراسیون برمی‌گردد. ما باید عملکرد خودمان را درست کنیم و آنها هم باید به فکر کار خودشان باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: در نیم فصل اول همه مردم دیدند که در نتیجه گرفتن ناکام بودیم اما این ناکامی را گردن هیچ‌کس نینداختیم. در فصل گذشته دوازدهم شدیم اما به داور کاری نداشتیم. در نیم فصل اول هم نگفتیم که وضعیت داوری ما را به این رتبه فرستاده است. در حال حاضر به نظر خودم بهترین تیم لیگ هستیم، اما نمی‌گذارند پرسپولیس به جلو برود. نمی‌دانم از ریخت و قیافه من خوششان نمی‌یاد یا مساله دیگری وجود دارد.

وی ادامه داد: من می‌گویم که تمام داوران ایران مورد احترام من هستند و هر بازیکنی که به آنها بی‌احترامی کند با او برخورد می‌کنم اما اصلا رییس دپارتمان داوری و مدیریت داوران را قبول ندارم، چراکه آنها داوری را بی‌حرمت کردند. مدیریت داوری باید عوض شود. داوران ما تضعیف شده‌اند. من معتقدم که از مربی و بازیکن گرفته تا داور و باشگاه همه ارزش دارند. الکی نیست که با بازی و خنده زحمات افراد بی‌ارزش شود. چرا داور ما باید بی‌ارزش شود.

رویانیان با انتقاد از برخورد دوگانه کمیته انضباطی گفت: چطور فحش به بازیکن خوب است، اما به داور خوب نیست؟ مگر می‌شود؟ حرفی که بد است برای همه بد است و هرچه خوب است هم برای همه. شما خبرنگارید، رییس‌تان غذا میل می‌کند و نیاز به هوا دارد آن‌وقت می‌شود شما به غذا و هوا نیاز نداشته باشید؟ در مسائل عدالت و قانون همه با هم برابرند و هیچ فرقی بین افراد وجود ندارد. فرقی نمی‌کند که چه کسی به ورود ممنوع می‌رود می‌خواهد وزیر باشد یا یک فرد عادی.

رویانیان تاکید کرد: اما در فوتبال برخورد دوگانه وجود دارد. اگر یک مربی خطایی کرده، مربیان دیگر هم خطا کرده‌اند. اگر بازیکنی اشتباه کرده، بازیکنان دیگر هم اشتباه کرده‌اند.

خبرنگاری از رویانیان درباره اظهارنظر علیپور که گفته بود "درودگر و رویانیان را از حضور در فوتبال تعلیق می‌کنیم" سوال کرد که وی در جواب، گفت: آنهایی که این حرف را زده‌اند، این کاره نیستند و بالاتر از حد خودشان حرف می‌زنند. آقای علیپور سرور من است اما این موضوع در ارتباط با هرکس باشد نمی‌توانند کسی را تعلیق کنند. ضمن اینکه اگر دوست دارند تعلیق کنند. خیلی خوشحال می‌شوم که تا ساعت 9 فردا صبح (امروز) من را از حضور در فوتبال تعلیق کنند. احترام علیپور برای من واجب است اما او باید در حرفش تجدیدنظر کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هنوز اصرار دارد که از لیگ کنار بکشد، گفت: متاسفانه هیات‌مدیره هم باید نظر بدهد. البته من تبعات این تصمیم را می‌پذیرم. چرا فوتبال درست نمی‌شود؟ همه به اینجا می‌رسند و می‌خواهند کنار بکشند. ما اگر کنار هم بکشیم، محکوم می‌شویم، بلکه جریان‌سازی‌هایی که می‌شود محکوم است و رسانه‌ها محکومند. خبرنگاران یکی از سنگربانان ارزش‌های هر جامعه هستند. خبرنگاران هم باید برای پاکسازی و اصلاح فوتبال تلاش کنند تا وقتی قیر سیاه باشد، چیزی عوض نمی‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت فدراسیون فوتبال ضعیف است، گفت: اعتقاد جدی به ضعف مدیریت در فدراسیون دارم. من به کفاشیان رای دادم اما در آن زمان تازه به فوتبال آمده بودم و امیدوار بودم که در فوتبال تغییر ایجاد کند اما الان دیگر به او رای نمی‌دهم و برای این کار هم دلیل دارم. یکی از دلایل من برای ضعف کفاشیان همین بحث داوری است. مدیریت داوری جدا ضعیف است. اصلا چرا وقتی داور خطایی انجام می‌دهد، آن را اعلام نمی‌کنید؟ شاید جراتش را ندارند. چرا محکومیت مربی و بازیکن را اعلام می‌کنیم اما محکومیت داور را نمی‌گویید؟ اشتباه داوری ممکن است اتفاق بیفتد، ما هم کاری به اشتباه داوری نداریم،‌اما این موضوع برای ما از حالت اشتباه خارج شده و تبدیل به یک پدیده شده است که باید مدیریت شود. این نشان‌دهنده ضعف فدراسیون است.

وی افزود: وقتی بازیکنی خطا می‌کند، تصویرش را در تلویزیون نشان می‌دهند و او را محکوم می‌کنند اما چرا خطای داور را به تصویر نمی‌کشید؟ چرا او را محکوم نمی‌کنید؟ در همین ورزشگاه آزادی چند سال پیش برخورد پلیس با تماشاگران به حالت قهری بود و باعث می‌شد صندلی‌ها و خیلی چیزهای دیگر شکسته شود اما الان هواداران آرام هستند. چراکه می‌دانند پلیس با آنها دوست است. چرا شما فکر می‌کنید داور از یک کره دیگر آمده است؟ دور داوران خود یک سپر کشیده‌اید، داور باید باور کند که بازیکن هم احساس دارد. باید در بین همه اعتماد متقابلی ایجاد شود. اگر اینطور باشد وقتی داور تصمیم می‌گیرد، همه بازیکنان به او احترام می‌گذارند. ما باید به سمت چنین فضایی برویم. نه اینکه دور داوران سپر بکشیم، به خاطر همین بود که گفتم که داوری را دو هفته دست من بدهید. شما باید به داورنتان هم تعلیم بدهید. این فرموده پیامبر ماست که زگهواره زگور دانش بجوی. مگر کسب علم ننگ است؟

رویانیان با اشاره به عملکرد دوگانه کمیته انضباطی گفت: یکسری افراد با شخصیت در کمیته انضباطی هستند اما خروجی این کمیته باعث شده اقتدارش زیر سوال برود. یک جا زودتر حکم می‌دهد و یک جا دیرتر. چرا؟ به خاطر اینکه مدیریت ضعیف است. چرا ما همه این اتفاقات را تهدید می‌دانیم. اینها همه فرصت است. یک مدیر خوب، همه تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کند اما در فوتبال ما فرصت‌سوزی می‌شود. کسی که تازه به فوتبال آمده است را می‌کوبند اما آدم‌های جدیدی به فوتبال آمدند. خوب بیایید از ظرفیت آنها استفاده کنید. همه باید با هم یکی شویم.

وی افزود: من رویانیان مخلص همه هستم. اما وقتی نماینده پرسپولیسم، دیگر نمی‌توانم سکوت کنم و باید اعتراض کنم اگر من را تعلیق کنند، حتی به من توهین هم بکنند، از خودم دفاع نمی‌کنم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که هنوز هم روی حرفتان هستید که عسگری یک فرد تبانی‌گر است، گفت: بله، رییس دپارتمان داوری بعد از بازی چرتکه انداخته و گفته شما دو تا پیاز داشتید و یک دوغ و فلان چیز. مگر می‌شود که شما بگویید پرسپولیس دو مربی‌اش اخراج شده، دو آفساید برایش به اشتباه گرفته شده و بازیکنش هم با کارت زرد سه اخطاره شده است. بعد می‌گویید که اتفاقی نیفتاده است. من از این نوع گفتمان متنفرم. مرد باشید. چرا می‌ترسید. هرکس دکان داشته باشد می‌ترسد. کسی که دکان ندارد، ترسی هم ندارد. مثلا من که سرباز صفرم می‌خواهید با من چه کار بکنید؟

رویانیان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به مدیریت کفاشیان گفت: شما با دولت مخالفید و دولت هم با شما. شما دارید زنده زنده سرمان را می‌برید. معلوم است که دولت شما را حمایت نمی‌کند، باید اعتمادسازی کنید. همه چیز در سایه تفاهم حل شدنی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان درباره پیگیری پرونده "مانوئل ژوزه" گفت: ما پیگیر این پرونده هستیم. آن آقا به ما ضربه زده و ما هم باید جلوی او بایستیم. اگر بخواهد ناحق پول بگیرد، ما ازحقمان نمی‌گذریم.

Tags: ایسنا

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال/ ترکی؛ داور دیدار پرسپولیس - گهر دورود

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال/ ترکی؛ داور دیدار پرسپولیس - گهر دورود

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی اعلام شد که محسن ترکی قضاوت دیدار تیم‌های پرسپولیس و گهر دورود را بر عهده خواهد داشت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه، زمان، مکان و اسامی داوران و ناظران هفته بیستم مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال به شرح زیر اعلام شد:

جمعه 15 دی ماه 1391

پرسپولیس - گهر دورود، ساعت 17:30  آزادی تهران

داوران: محسن ترکی - رسول فروغی - علیرضا ایلدورم - محمدرضا اکبریان - ناظر: اسماعیل صفیری

صنعت نفت آبادان - فجر سپاسی، ساعت 15،  تختی آبادان

داوران: بابک وسیله بر - تورج عیوض محمدی - فرزاد بهرامی - اسماعیل آمری - ناظر: نادر جعفری

ملوان - صبای قم، ساعت 15، تختی انزلی

داوران: محمدحسین اسدی - سعید علی نژادیان - حسن توماری - بیژن حیدری - ناظر: حسین عرب براقی

راه‌آهن- سپاهان، ساعت 15،  اکباتان تهران

داوران: محسن قهرمانی - حمید غمزه - سخاوت سلیمان نژاد -  سیدمهدی سیدعلی - ناظر: حسین عسگری

شنبه 16 دی ماه 1391

پیکان - داماش گیلان، ساعت 15، تختی تهران

داوران: قاسم واحدی - بهرام کیانی - حمیدرضا رحیمی - پیروز سیف الله پور - ناظر: علیرضا رجبلو

سایپا- فولاد خوزستان، ساعت 15، انقلاب کرج

داوران: سعید مظفری زاده - حسن کامرانی فر - محمدجواد مداح - حسن اکرمی - ناظر: یدالله سلیمانی

آلومینیوم-‌نفت تهران، ساعت 15،  خلیج فارس بندرعباس

داوران: اشکان خورشیدی - رضا عبدوس - یعقوب سخندان - جمشید محمدی - ناظر: مسعود عنایت

مس کرمان- تراکتورسازی، ساعت 15، امام علی (ع) کرمان

داوران: علیرضا فغانی - رضا سخندان - فرهاد مروجی - رضا کرمانشاهی - ناظر: ابراهیم میرزابیگی

ذوب آهن - استقلال، ساعت 17:30  فولاد‌شهر

داوران: تورج حق وردی - محمدرضا منصوری - حسن یوسفی - محمد کمانی - ناظر : سعید بطحایی.

برنامه جام حذفی اعلام شد

برنامه جام حذفی اعلام شد/ استقلال و پرسپولیس، ۲۴ و ۲۶ آذر به میدان می‌روند

لیگ برتر - فدراسیون فوتبال، برنامه جام حذفی را به باشگاه‌ها اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مرحله یك شانزدهم نهایی جام حذفی روزهای 24 و 26 آذرماه برگزار می‌شود. در روز 24 آذر استقلال به مصاف سایپا می‌رود و 26 آذر هم پرسپولیس با ملوان بازی می‌كند.
برنامه مسابقات مرحله یك شانزدهم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:
جمعه 24/09/91
* تراکتورسازی تبریز - آلومینیوم هرمزگان
* پارسه ایرانیان - داماش گیلان
* سایپا شمال - مس سرچشمه
* فجرسپاسی شیراز - سنگ آهن بافق یزد
* ذوب‌آهن اصفهان - ملی حفاری اهواز
* شهرداری یاسوج - مس کرمان
* استقلال اهواز - استیل آذین گهر دورود
* استقلال تهران - سایپا البرز
* صبای قم - نفت مسجد سلیمان
* ابومسلم مشهد - پیکان تهران
* نیروی زمینی تهران - صنعت نفت آبادان
* راه‌آهن تهران - شاهین بوشهر
* مس رفسنجان - برق شیراز
* سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان
یکشنبه 26/09/91
* شهرداری تبریز - نفت تهران
* پرسپولیس - ملوان بندرانزلی

بازی پرسپولیس با مس کرمان

بازی پرسپولیس با مس کرمان

 

نتیجه بازی پرسپولیس و مس کرمان جمعه ۵/۸/۹۱ در ادامه مطلب…

 

جمعه ۰۵/۰۸/۱۳۹۱ ساعت : ۱۵:۱۵
هفته ۱۳ جام خلیج فارس : مس – پرسپولیس
زنده از شبکه سه

حاشيه ديدارپرسپوليس وپرسپوليس ورامين

حاشيه ديدارپرسپوليس وپرسپوليس ورامين


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي امروز در بازي دوستانه از صحبت درباره تيم ملي ايران و علي کريمي خودداري کرد.


به گزارش فارس، پرسپوليس از ساعت 15 امروز در ديداري تدارکاتي در زمين شماره 2 مجموعه ورزشي آزادي به مصاف پرسپوليس ورامين رفت و با نتيجه 4 بر صفر به برتري رسيد که حاشيه‌هاي اين بازي را در زير مي‌خوانيم:

*شهاب گردان، دروازه‌بان پرسپوليس به دليل سرماخوردگي در بازي امروز به ميدان نرفت.

*‌عليپور، فيزيوتراپ پرسپوليس که براي شرکت در کلاسي راهي امارات شده بود امروز به جمع قرمزپوشان اضافه شد.

* داوري بازي امروز پرسپوليس مانند چند بازي ديدار تدارکاتي گذشته اين تيم برعهده سيد علي هاشمي بود.

* غلامرضا رضايي با دستور ژوزه زير نظر يکي از دستياران سرمربي پرسپوليس به تمرين اختصاصي در کنار زمين پرداخت.

* در حاشيه بازي يحيي گل‌محمدي، مربي پرسپوليس به داور بازي اعتراض داشت که پيراهن دروازه‌بان حريف شبيه بازيکنان تيم است، همين موضوع باعث شد تا بازي متوقف و پيراهن دروازه‌بان پرسپوليس ورامين عوض شود.

* در بازي امروز پرسپوليسي‌ها به دليل کمبود بازيکن 5 نفر از بازيکنان اميد خود را همراه آورده بودند.

* بازي خشن در نيمه اول باعث شد تا ژوزه تذکراتي را به بازيکنان بدهد. او اعتقاد داشت که دوست ندارد، بازيکنانش مصدوم شوند.

* اعتراض‌هاي مهدي مهدوي کيا نيز در بازي امروز در نوع خود جالب بود. وي به بازيکنان گوشزد مي‌کرد که بايد بازي تدارکاتي را جدي بگيرند نه اينکه بي‌خيال باشند.

وي خطاب به بازيکنان گفت: متاسفانه برخي از بازيکنان به جاي بازيکن هوا را مي‌گيرند.

* حدود 30 هوادار بازي امروز را از نزديک تماشا کردند.

* در دقيقه 20 بازي رضا نورمحمدي، مدافع پرسپوليس دچار مصدوميت جزئي شد که سريعا ژوزه او را تعويض و خانزاده را جايگزينش کرد.

* اين ديدار با پايان نيمه اول با نتيجه 2 بر صفر به نفع پرسپوليسي‌ها خاتمه يافت.

گل اول توسط مهدي مهدوي‌کيا از فاصله 25 متري و بر اثر يک شوت به ثمر نشست و گل دوم روي پاس زيباي مهدوي‌کيا به جواد کاظميان براي قرمزپوشان وارد دروازه پرسپوليس ورامين شد.

*ژوزه پس از بازي امروز به سمت سرمربي تيم حريف که در ليگ 2 سوت مي‌زند رفت و گفت واقعا به شما بابت اين جوانان تبريک مي‌گويم و به نظرم شما تيم با پتانسيلي هستيد؛ اميدوارم به ليگ بالاتر صعود کنيد.

وي همچنين خطاب به خبرنگاران پس از درخواست مصاحبه نيز گفت: بازي دوستانه نيازي به مصاحبه ندارد؛ بعدا در خدمت شما هستم.

وي همچنين با اصرار خبرنگاران در خصوص آخرين وضعيت کريمي و پيروزي تيم ملي فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبي نيز گفت: من در اين باره هيچ حرفي ندارم، اميدوارم موفق باشيد.

* ترکيب پرسپوليس در نيمه اول

نيلسون، قدمي، معدنچي، نقي‌زاده، آقازماني، بنگر، مهدوي‌کيا، نورمحمدي، نوروزي، کاظميان و اسماعيل‌زاده.

* ترکيب پرسپوليس در نيمه دوم

عابدزاده، بنگر، آقازماني، خانزاده، اسماعيل‌زاده، سيف‌اللهي، معدنچي، نقي‌زاده، فشنگچي، نوروزي و برزگر.


پروين: بچه‌ها مقابل کره شاهکار کردند

پروين: بچه‌ها مقابل کره شاهکار کردند


پيشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با حمايت 100هزار هوادار که نام آنها را طلاي ناب ايراني بايد گذاشت کره را شکست داديم.


    علي پروين در خصوص پيروزي يک بر صفر ايران مقابل کره جنوبي عنوان کرد: اين برد شيرين و غرور آفرين را تبريک مي‌گويم، مخصوصا به علي کريمي که خداوکيلي بار سنگين فوتبال ما روي دوش او است و سختي‌هاي زيادي در اين مدت تحمل کرد. بايد قبول کنيم در اين برد کفاشيان هم نقش بسزايي داشته است.


به گزارش فارس، وي افزود: دومين تبريک من به کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي است نکته مهمي که در بازي روز گذشته ديدم يکدلي داخل و بيرون زمين بود. اگر هر تيمي اين رمز موفقيت را داشته باشد زلزله هم نمي‌تواند جابجايش کند.


پروين عنوان کرد: وقتي گل زديم به غير از اينکه ورزشگاه آزادي منفجر شد و مردم در خانه‌ها اشک شوق مي ريختند بازيکنان تيم ملي و مخصوصا نيمکت نشينان از خود بي خود شده بودند. يک لحظه ديدم علي کريمي با کاور در ميانه زمين مي‌دود در دل خودم گفتم کي اين تعويض‌ها شده که من آنها را نديدم؟! بعد متوجه شدم بچه ها به خاطر گلزني نکونام مي دوند. آفرين به غيرت تک تک بازيکنان ما و کادر فني.


وي در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه آزادي گفت: قبل از بازي گفتم نياز به بيانيه و مصاحبه نيست و اگر ورزشگاه 200 هزار نفري هم داشتيم لبريز از عاشقان فوتبال مي شد. با حمايت 100هزار هوادار که نام آنها را بايد طلاي ناب ايراني گذاشت کره را شکست داديم. مهمترين کار هواداران حمايت 90 دقيقه‌اي بود.


پروين در خصوص کيفيت فني بازي خاطرنشان کرد: بايد قبول کنيم با تيم دويستم جهان بازي نمي‌کرديم. کره يکي از بهترين تيم‌هاي آسياست و در رده بندي فيفا نيز رتبه بسيار خوبي دارد. آنها فوتبالي دارند که کامپيوتري رو به جلو مي رود به نظر من بچه هاي ما روز گذشته شاهکار کردند و از جان مايه گذاشتند.


وي اضافه کرد: نصيحت من به فوتبالدوستان و حتي اصحاب رسانه اين است که کاري نکنيم خداي ناکرده با اين برد دچار غرور شويم. درست است راه رفتن ما به جام جهاني هموار شده اما هنوز به جام جهاني نرفته‌ايم. ديدار ما مقابل ازبکستان که تيم فوتبال‌بلد و قدرتي است بسيار سخت و حساس است.

ايران- ازبکستان، چهارشنبه در ورزشگاه دستگردي

ايران- ازبکستان، چهارشنبه در ورزشگاه دستگردي


برنامه مرحله نيمه نهايي رقابتهاي نوجوانان آسيا اعلام شد.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال و به نقل از فوادي، مدير رسانه اي تيم ملي نوجوانان، با توجه به نتايجي که در مرحله نيمه نهايي بدست آمد و تيم عراق سه بر يک از سد کويت گذشت، ازبکستان پس از تساوي يک بر يک مقابل کره جنوبي در ضربات پنالتي 5 بر سه چشم بادامي ها  را شکست داد و همچنين پيروزي پرگل 5 بر يک ايران در مقابل استراليا و شکست دو بر سوريه در مقابل ژاپن، تيمهاي ايران، ازبکستان ، عراق و ژاپن جواز حضور در رقابتهاي جام جهاني 2013 امارات را بدست آوردند تا به همراه امارات 5 سهميه آسيا در جام جهاني نوجوانان باشند.


برنامه رقابتهاي مرحله نيمه نهايي رقابتهاي نوجوانان آسيا به شرح زير است:

ايران – ازبکستان، ساعت 17 روز چهارشنبه 12 مهر 91 ، ورزشگاه شهيد دستگردي اکباتان

عراق- ژاپن، ساعت 19 روز چهارشنبه 12 مهر 91، ورزشگاه راه آهن

ديدار فينال هم روز شنبه 15 مهر 91 و ساعت 19 در ورزشگاه دستگردي برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است رقابتهاي نوجوانان آسيا ديدار رده بندي ندارد.

اولین کانال تلویوزیونی اینترنتی پرسپولیس تیوی

اولین کانال تلویوزیونی اینترنتی پرسپولیس تیوی

یه کانال انترنتی به نام پریپولیس تیوی ایجاد کردم که هواداران پرسپولیس می توانند نگاه کنند.

http://worldtv.com/perspolistv


هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هفته جاری

  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ برنامه هفته یازدهم مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال به شرح زیر اعلام شد:

    دوشنبه 10 مهر 1391

    استقلال- صبای قم، ساعت 18:15، ورزشگاه آزادی تهران

    نفت تهران- تراکتورسازی، ساعت 17:15، ورزشگاه دستگردی تهران

    داماش گیلان - ذوب آهن، ساعت 17:15، ورزشگاه شهید عضدی رشت

    آلومینیوم هرمزگان- فجر سپاسی، ساعت 18، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

    مس کرمان - ملوان انزلی، ساعت 18، ورزشگاه امام علی کرمان

    فولاد خوزستان- صنعت نفت آبادان، ساعت 18:30، ورزشگاه تختی اهواز

    سه شنبه 11 مهر 1391

    سایپا - پرسپولیس، ساعت 18:15، ورزشگاه تختی تهران

    پنجشنبه 13 مهر 1391

    راه آهن- پیکان، ساعت 16، ورزشگاه اکباتان تهران

    گفتنی است؛ دیدار تیم های سپاهان و گهر که قرار بود روز سه شنبه 11 مهر برگزار شود، به دلیل حضور تیم سپاهان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، به زمان دیگری موکول شد.