5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

جانیم گولوم 

 

نجور کی اورمو گولو سوسوزدور  

کیم بونو آنلیا بیلر  

 

آشیق اولان بیری 

 

بیر آشیق کی یارینین یولونو گوزله ییر   

بیر آددیم هئچ زامان زور اولا بیلمز 

آللاهیم ................  

 

دانلود کلیپ جدید و فوق العاده زیبای ترکان قشقایی

دانلود کلیپ جدید و فوق العاده زیبای ترکان قشقایی

این کلیپ با زیرنویس ترکیه ای و فارسی است . فوق العاده است

این کلیپ شاد است و پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید . . .

من که واقعا لذت بردم

http://s3.picofile.com/file/7378552789/sanam.wmv.html 

ادامه مطلب ...

کجا شد ایل قشقایی کزو دشمن هراسان بود

کجا شد ایل قشقایی کزو دشمن هراسان بود  

 


  

رحمتلیک استاد شهریار


ادامه مطلب ...

گر اصفهان نصف جهان است آذربایجان کل جهان است


نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مخالفت با این پیشنهاد گفت: اگر اصفهان نصف جهان است آذربایجان کل جهان است.

وی ادامه داد: اگر جایی باید این اجلاس برگزار شود آن شهر قم است. شهر دینداران، شهر علما و مراجع تقلید.

قاضی پور خطاب به لاریجانی افزود: اگر شهر مذهبی می‌خواهید برای برگزاری این اجلاس قم است. اگر شهر سرسبز می‌خواهید شمال ایران است اگر به دنبال غیرت و شهامت است آذربایجان است .

در این هنگام نمایندگان کردستان، خوزستان، مشهد ، سیستان و ... هر کدام شهرهای خود را فریاد می‌زدند و خواستار برگزاری این اجلاس در شهرهای خود بودند.

اولیا نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی با دوربین عکاسی خود از این ماجرا عکس می‌گرفت و سایر نمایندگان نیز اطراف قاضی پور جمع شده بودند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: این اجلاس بین المللی است ابتدا قرار بود در کیش برگزار شود و سپس به دلیل مصالحی مقرر شد در اصفهان برگزار شود.

در پایان وکلای ملت با 69 رای موافق، 114 رای مخالف ، 16 رای ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر در مجلس با تصویب این پیشنهاد مخالفت کردند.

ادامه مطلب ...

تی شرتهایی که دقتها را متوجه خشک شدن دریاچه اورمیه

تبریز سسی : دانشجویان تورک می خواهند با پوشیدن تی شرتهایی که دقتها را متوجه خشک شدن دریاچه اورمیه کنند .

آذوح

کاپیتان شهبازی برای دیدن دیدار تیم های فوتبال تراکتور سازی تبریز

کاپیتان شهبازی برای دیدن دیدار تیم های فوتبال تراکتور سازی تبریز و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حاضر شد



قلقه نویی باید در تیم بماند. ما باید جعفری را مجبور کنیم که به خواسته ملت تن بدهد.

قلعه نویی بمان...

ادامه مطلب ...

yeni sayt qashqay sayti

   گیرم که هزاران تحصیل کرده قشقایی،  

 

همه فاضل از فضل آنان مردم ایل را چه حاصل؟

(ما نام قشقایی را بجای ماشین قشقایی، بر بخشی از سرزمین پدری خود میخواهیم.)

 http://zeinalvazirinia.blogfa.com/

گرچک شامپیون (قهرمان حقیقی): تیراختور

شنبه, 23 اردیبهشت 1391 ساعت 19:42

گئچمیش یاریشلاردا بیر-ایکی اویوندا، اوتماغا حسرت چکمک، ایسته میرم! چونکو دونن تیراختور سانکی گرچک شامپیون ایدی. تبریز و آزربایجانداکی سئوینج و شنلیک شامپیون آدلانلارین ویجدانیندا بو سورغونو یاراتدی کی: “گرچک دن بیز شامپیون اولماغا لاییق ایدیک یوخسا آزربایجانین تیراختورو!؟”. هر حالدا تیراختور آسیایا گئتمک سهمیه سی نی قازانیب و بو قهرمانلیقدان اؤنملی دیر. تیراختورو آسیا و دونیانین زیروه لرینده گؤرمک ایسته ییریک.

دونن کی یاریشدان بیر آز ویدئو و نئچه گؤرونتو حاضیرلامیشام؛ آشاغیدا باخابیلرسیز:

ادامه مطلب ...

جشنواره و نمایشگاه ایلات و عشایر کشور،دانشگاه شهید بهشتی تهران

تاری آدینان

بازدید برای عموم آزاد است

به اطلاع تمامی دانشجویان قشقایی تهران و سایر علاقمندان به آداب و رسوم و فرهنگ ایل قشقایی می رساند جشنواره و نمایشگاه ایلات و عشایر و روستایی به مدت 5 روز از تاریخ شنبه، 23 اردیبهشت ماه لغایت چهارشنبه،27 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.در ضمن به افتخار پدر آموزش و پرورش عشایر ایران این جشنواره تحت یادواره استاد محمد بهمن بیگی خواهد بود.از تمامی علاقمندان جهت بازدید از چادر های ایل قشقایی و هم چنین سایر ایلات حاضر دعوت به عمل می آید.

دانشجویان قشقایی تهران ضمن با ارزش شمردن این جشنواره در غرفه مربوطه مجموعه ای از محصولات فرهنگی ،صنایع دستی و کتب مربوط به تاریخ،فرهنگ و زبان ایل قشقایی را در معرض دید عموم به نمایش می گذارد (تمامی کتابها را با 10% تخفیف ارائه خواهیم داد).

در غرفه مربوط به استاد محمد بهمن بیگی نیز مجموعه کتب تالیفی خود ایششان به علاوه سایر کتب و مستندات و فیلم های در رابطه با کارها و زندگی استاد موجود خواهد بود.

جهت نمایش لیست کتب موجود در غرفه دانشجویان قشقایی تهران به ادامه مطلب سر بزنید...

از کلیه دوستان عزیز گروه که توانایی همکاری در اداره غرفه ها را دارند خواهشمند است از طریق ایمیل و یا در بخش نظرات(خصوصی) اعلام نمایند. 

http://qashqaee.blogfa.com/post/206

تیراختور 2 ملوان صفر؛ نایب قهرمانی سرخهای آزربایجان و افسوس فرصت

جمعه, 22 اردیبهشت 1391 ساعت 20:27

Tiraxturfans.Com. تیراختور در حضور افزون بر 40 هزار هوادار پرشور خود با پیروزی مقابل ملوان برای نخستین بار در تاریخ باشگاه به نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

شروع طوفانی تیراختور درست در دقایق 3 و 6 سبب فرو ریختن دروازه ی ملوان برای دو بار توسط فلاویو لوپز و محمد براهیمی گشت تا هواداران به تماشای یک مسابقه ی پرگل و جذاب امیدوار شوند. ملوان که در دقابق ابتدایی مسابقه ساختار تیمی خود را بهم ریخته می دید در ادامه بخود آمده و چند بار در ضد حملات خطرناک ظاهر شد اما عکس العملهای عالی محسن فروزان دروازه ی تیراختور را بسته نگه داشت تا دو تیم با پیروزی 2 بر صفر تیراختور به رختکن بروند.

در نیمه ی دوم ملوانیها انسجام بیشتری به بازی خود داده و به نسبت نیمه ی اول تسلط بیشتری بر توپ و میدان پیدا نمودند و در مقابل تیراختور نیز بطور جسته و گریخته برای افزودن بر گلهای خود تلاش نمود اما تلاش هیچکدام از آنها مثمر ثمر واقع نشد تا این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر تیراختور به نقطه ی پایانی خود رسیده و تیراختور ماراتن پرفراز و نشیب لیگ یازدهم را با کسب عنوان نایب قهرمانی به اتمام برساند.

در مسابقه ی حساس همزمان سپاهان در اصفهان با تساوی 0-0 مقابل مس سرچشمه متوقف شد تا تنها با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیراختور برای سومین فصل پیاپی و برای چهارمین بار در کل ادوار لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست یابد. قهرمان شدن سپاهان فقط با یک امتیاز بیشتر، بیش از پیش افسوس فزصتهایی که به سادگی در طول فصل، بوِیژه با تساوی هفته ی قبل مقابل مس سرچشمه برای تیراختور و خیل عظیم هوادارانش از دست رفت را بر جای گذاشت.

در دیگر مسابقه استقلال در استادیوم آزادی با پیروزی 3 بر صفر مقابل نفت تهران با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به تیراختور در جایگاه سوم قرار گرفت و نفت را نیز از دستیابی به مقام چهارمی و صعود به آسیا باز داشت.

گرچه با قدری دقت، احساس مسئولیت بیشتر و دوری از برخی حواشی ضربه زننده و البته نبود حاشیه سازیها، اشتباهات فاحش و مفتضحانه ی داوران علی الخصوص در بازی با استقلال، حق خوریها، سنگ اندازیها و چوب لای چرخ کردنهای معمول فوتبال ایران، تیراختور براحتی می توانست جام قهرمانی را نیز بالای سر ببرد اما امید است که کادر فنی تیم، مدیریت باشگاه و سایر ارکان دخیل در اداره ی تیم با درس گیری از نتایج این فصل تیراختور و دوری از برخی اشتباهات زمینه ی قهرمانی آن را برای فصل دوازدهم مهیا سازند.

پورتال هواداران تیراختور کسب عنوان نایب قهرمانی سرخهای آذربایجان را که خیل عظیم عاشقان این تیم نقش ویژه ای در نیل به آن داشتند به آحاد ملت قهرمان آزربایجان تبریک و تهنیت گفته و برای تیم محبوب آزربایجان آرزوی درخشش در آسیا و روزهایی پر از پیروزی و موفقیت می نماید. 

http://www.tiraxturfans.com/1390-10-08-14-43-51/29-1389-08-16-07-59-16/5185--2-.html