5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

مسئولین باشگاه تراکتور در حق هواداران جفا نکنید

مسئولین باشگاه تراکتور در حق هواداران جفا نکنید

11 آبان 1388

مسلما فاکتور مشخصه تراکتور در لیگ امسال برخورداری از حمایت هواداران پرشور و پرتعدادی است که از نظر تعداد طبق نظرسنجی های سایت گل و برنامه نود پرتعداد ترین هواداران ایران هستند. از نظر اخلاقی با کنار هم قرار دادن انتخاب هواداران تراکتور به عنوان هواداران اخلاق در هفته های دوم ودهم از سوی سازمان لیگ و نیز مصاحبه مربیان حریف در تبریز که همگی از هواداران تراکتور به جهت رعایت اخلاق و احترام به حریف تمجید کرده اند، میتوان به این نکته رسید که هواداران تراکتورسازی الگوی هواداران فوتبال در ایران هستند. اما باید دید باشگاه تراکتورسازی آیا آن طور که باید و شاید از این هواداران حمایت کرده است؟ توجه شما را به این نکات جلب مینماییم:

1- حضور غیر قانونی حمید استیلی در بازی استیل‌اذین و تراکتورسازی و اتفاقات آن بازی موجب شد تراکتورسازی از 2 امتیاز مسلم دیگر محروم شود. باشگاه در قبال این تخلف چه اقدامی انجام  داده است؟ آیا شکایت کرده است؟ در بازی پاس همدان و شاهین بوشهر، بوشهری ها با توجه به حضور غیر قانونی یک بازیکن پاس شکایت کردند و توانستند نتیجه بازی را 3-0 به نفع خود اعلام کنند اما چرا باشگاه تراکتور در مورد حضور غیر قانونی حمید استیلی کاری انجام نمیدهد؟ زمانی که هواداران در هر شهری خود را به ورزشگاه میرسانند و تیم را در همه جا حمایت میکنند لازم است باشگاه هم با پیگیری این موارد حق خود را ادا کند.
2- با گذشت 15 هفته از لیگ برتر هنوز رفت آمد هواداران به ورزشگاه یادگار امام با مشکل مواجه هست و عمده مشکل نیز کمبود اتوبوس برای حمل و نقل هست که بارها در تلویزیون و مطبوعات نسبتا به این مسئله اعتراض شده اما مسئولین شهر تبریز هنوز نتوانسته اند بعد از گذشت سه ماه و نیم مشکل حمل و نقل هواداران را مدیریت کنند که جا دارد باشگاه تراکتورسازی با تعامل خود با شهرداری تبریز نسبتا به این مسئله اقدام نمایند که اختصاص تنها 20 اتوبوس به حمل نقل تماشاگران نه در شان شهر تبریز و نه در شان باشگاه و هوادارانش نیست.

3- مسئله سوم زمان بازیهای تراکتورسازی است که اکثر هواداران با برگزاری بازی در ساعت 14 مخالف هستند. سوالی که مطرح میشود این است که چرا هواداران تراکتور نمیتوانند بازی را در زیر نور تماشا کنند؟ هئیت فوتبال و ورزشگاه از محل بلیط فروشی در هر بازی صاحب پول سرشاری میشوند اما حاضر نیستند بازیها را در زیر نور برگزار کنند.

امیدواریم مسئولین باشگاه با اقدامات مناسب خود جواب خوبی به حمایت های بی دریغ هواداران بدهند

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد