5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

تورکلرین افتخاری تراختور

افتتاح سایت جدید و ۳ هدیه برای هواداران  

 

 http://www.tractorfans.com

همراهان عزیز سایت:

بعد از یک هفته که به دلیل تغییر سیستم سایت از طریق وبلاگ پشتیبان به خدمت رسانی مشغول بودیم، افتخار داریم سایت جدید را با امکانات متنوعتری خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم مثل همیشه ما را یاری کنید با محتوی بسیار غنی در مورد تیم مورد علاقه مان یعنی تراختور تهیه و در اختیار عموم قرار دهیم.

سایت جدید سه سورپرایز نیز برای شما آماده کرده است:

عضویت رایگان در سایت

اول به دلیل افتتاح سایت جدید ثبت نام در سایت تا آخر ماه رمضان رایگان است و شما میتوانید با مراجعه به صفحه عضویت اینکار را انجام دهید. به دلیل تغییر سیستم امکان منتقل کردن حساب های قبلی به سیستم جدید نبود بنابراین دوستانی عزیزی هم که در سایت قبلی دارای نام کاربری بودند لازم است هرچه سریعتر دوباره ثبت نام کنند.لطفا در هنگام انتخاب نام کاربری از حروف لاتین استفاده نمایید و لقب قبلی خود را در قسمت نام وارد کنید. بعد از ثبت نام ایمیل فعال سازی به ایمیل شما فرستاده میشود و که با کلیک روی لینک موجود در آن اکانت شما فعال خواهد بود(ممکن است این ایمیل به قسمت اسپم ایمیل شما ارسال شود). لازم به ذکر است تنها کسانی قادر به نظر دادن هستند که عضو شده باشند.

کتابچه الکترونیکی راهنمای هواداران

دوم. دوست عزیزمان آقا سهند زحمت کشیده اند و کتابچه الکترونیکی شعارها و معرفی باشگاه برای هواداران تهیه کرده اند که شما عزیزان میتوانید آن را بر روی گوشی هایی که سیستم جاوا را پشتیبانی میکنند نصب و استفاده نمایید.

مارش جدید تراکتورسازی

سوم. با خبر شدیم یکی از هنرمندان عزیز خطه آذربایجان سرودی و مارشی برای تراکتورسازی تهیه کرده است که در روز بازی استقلال نیز در استادیوم پخش خواهد شد. لازم است همه هواداران با گوش کردن به این سرود و تمرین آن آماده شوند تا در روز بازی با استقلال باز هم نشان دهیم تبریز شهر اولین ها است. شعر این سرود در زیر می آید.

گلمیشیق بیز میدان لاردان ظفر آلماقا
سهندیمه، ساوالانا باش اوجاتماقا
غیرتیمدن، شرفیمدن الهام آلماقا
آذری ائلینه افتخار یاراتماقا
قهرمانلیق چوخ یاراشیر سنه ترختور
آذربایجان چوخ گوونیرسنه ترختور

سئل تک جوشاریق، داغ تک دوراریق
آرخان دا هر آن، قارتال ترختور
تبریز سنه فخر ائیله یر بوقون دونیادا
یاشاد هر آن افتخارلار قالسین یادلاردا
الهام آلیب قرمز رنگی «عینال» داغین دان
سینه ن اوسته قیزیل اولسون تمام تورلاردا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد