5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

نصرتی: برای کسب سه امتیاز به مصاف تیم فوتبال مقاومت سپاسی می روی

نصرتی: برای کسب سه امتیاز به مصاف تیم فوتبال مقاومت سپاسی می رویم سرگروه تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: به منظور کسب سه امتیاز و کم کردن فاصله خود با تیم صدر جدولی لیگ برتر، به مصاف تیم فوتبال مقاومت شیراز خواهیم رفت.

"محمد نصرتی" روز شنبه با بیان این مطلب به ایرنا افزود: جایگاه کنونی ما در جدول رده بندی لیگ برتر مناسب این تیم نیست چرا که توانایی های تیم ما بیش از این است.
وی در این خصوص به ناپختگی جوانان و نرسیدن مصدومان به بازیهای تیم اشاره کرد و افزود: ‌رفته رفته و با گذشت زمان جوانان تراکتور سازی به شرایط بازی در لیگ برتر آشناتر می شوند از سوی دیگر مصدومیت بازیکنان خارجی ما نیز برطرف شده و به زودی از آن ها در ترکیب اصلی استفاده خواهیم کرد.
سرگروه تیم تراکتور سازی تبریز ادامه داد: این مساله به خوبی در دیدار برابر استقلال تهران مشهود بود بازیکنان جوان تراکتور برای نخستین بار مقابل دیدگان 80 هزار هوادار و پخش زنده تلویزیونی فوتبال بازی می کردند، در همین راستا به خوبی نتوانستند توانایی های خود را به نمایش بگذارند.
نصرتی درباره دیدار روز یکشنبه (فردا) تیمش برابر مقاومت شهید سپاسی نیز گفت: مقاومت تیم خوب و جوانی است که تاکنون نیز نتایج قابل قبولی کسب کرده است.
وی افزود: در طول هفته گذشته ضمن پیگیری تمرینات منظم بازی های این تیم را آنالیز کرده ایم تا با شناختی کامل به دیدار این تیم برویم.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: به طور حتم با ادامه لیگ برتر از تیم تراکتورسازی از جوانان این تیم بیش از این خواهید شنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد