5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

مقاومت- تراکتورسازى /نیمکت هاى جوان به هم رسیدند

شاید بتوان گفت که مقاومتى ها که حالا انتظارها را در شیراز از خود به مراتب بالاتر از شروع فصل و آغاز بازى ها مى دانند، در بازى فردا شب خود به سد سختى برخورد کرده اند، تیمى که تا به امروز نشان داده است که با هیچ تیمى شوخى نداشته و مفت باز نیست.مقاومتى ها در بازى آخر خود در لیگ در کرج و مقابل سایپا به تساوى خوب یک بر یک دست یافتند تا همچنان یکى از تیم هاى بدون شکست لیگ نهم باشند. شاگردان مهابادى خوب مى دانند که حریف سختى را مقابل خود دارند حریفى که باعث مى شود تا جدال جان سخت ها دیدنى تر از همیشه باشد. تراکتورسازان تبریز در بازى با استقلال و در پیش چشم ۸۰ هزار تماشاگر مقابل استقلال شکست یک بر صفر را باتساوى یک بر یک عوض کردند تا ثابت کنند قادر به انجام هر کارى در فوتبال هستند. براى تراکتورسازان در بازى فردا یکبار دیگر محمد نصرتى مى تواند براى تیمش به میدان برود و این مسأله به لحاظ روحى به نفع تراکتورسازان است. تیمى که خوب فوتبال بازى مى کند و از خیل عظیم تماشاگر هم برخوردار است. تیمى که چنین به نظر مى رسد براى انجام کارهاى بزرگ پاى به عرصه لیگ گذاشته است

منبع ؟ ابرار ورزشی

خبر سایت هواداران تایید شد

هفته گذشته و به دنبال انتشار اخباری مبنی بر محرومیت قطعی هواداران تراکتور سازی به دلیل اتفاقات بازی برابر استقلال تهران برای اولین بار سایت هواداران تراکتور سازی اعلام کرد که با توجه به بررسی شرایط و تلاش های صورت گرفته در راستای ارائه واقعیات محرومیتی برای تراکتور سازی در نظر گرفته نخواهد شد.

امروز ایرنا به نقل از باشگاه تراکتور سازی اعلام کرده که محرومیتی برای تراکتور سازی در نظر گرفته نشده ولی به دلیل مشکلات ورزشگاه یادگار امام این تیم باید بازی های خود را تا اطلاع ثانوی در ورزشگاه اختصاصی انجام دهد.

اما به نظر میرسد با توجه به تلاش های صورت گرفته برای اماده سازی ورزشگاه هفتاد هزار نفری و نیز تدارک برای اجرای طرح بلیط الکرونیکی و استقبال فراوان از بازی های تراکتور سازی ورزشگاه یادگار امام همچنان میزبان سرخ های تبریز باشد. 

 

http://www.tractorfans.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد