5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

استیلی اخراج شده روی نیمکت!!!!!

استیلی اخراج شده روی نیمکت!!!!!

حمید استیلی سرمربی استیل آذین در بازی مقابل سایپا در هفته یازدهم از زمین مسابقه اخراج شده بود اما در بازی با تراکتورسازی روی نیمکت استیل اذین نشسته بود و این مسئله سوالی در ذهن هواداران تراکتور ایجاد کرده که چرا کمیته انضباطی با استیل آذین اینطور مهربانانه برخورد میکند؟ علی کریمی هم که با درست کردن حاشیه و جنجال کل ورزشگاه را به هم ریخت و با تمارض یک پنالتی برای تیمش گرفت چه خواهد شد؟ آیا کمیته انضباطی در مورد داوران هم کاری میکند؟ چرا داوران بازیهای تراکتورسازی همیشه خطاهایی علیه تیم تراکتور انجام میدهند؟

این سوالهایی است که با درست کردن حاشیه توسط کریمی و جنجال او در مطبوعات در سایه قرار گرفته و تا حدی هم بایکوت شده است. امیدواریم کمیته انضباطی به هواداران ترکتور پاسخ دهند که چرا استیلی محروم روی نیمکت نشسته بود.

نظرسنجی مجدد سایت گل

سایت گل در اقدامی مجدد به برگزاری نظرسنجی با عنوان شما طرفدار چه تیم ایرانی هستید مبادرت کرده  و هواداران تراکتورسازی برای شرکت در این نظرسنجی ابتدا لازم است با مراجعه به صفحه ثبت نام سایت گل ثبت نام کرده و سپس به تیم تراکتورسازی رای دهند. قابل ذکر است تراکتورسازی در نظرسنجی قبلی با ۳۹ درصد آرا اول شده بود و در تا لحظه نگارش این نوشته در نظرسنجی جدید نیز پیشتاز است.

وضعیت فعلی تراکتورسازی

تراکتورسازی در هفته سیزدهم که پنج شنبه برگزار خواهد شد در تبریز میزبان ابومسلم بحران زده است. تراکتورسازی در این بازی محکوم به برد چرا که با برد در این دیدار اولا امتیازات خود را زیاد کرده و در جدول تکانی به خود خواهد داد و از سوی دیگر برای بازی بعدی مقابل پرسپولیس که بازی سختی در تهران خواهد بود از نظر روحی تقویت خواهد شد. اما اگر خدای نکرده در بازی با ابومسلم نتیجه لازم را نگیرد اولا روحیه تیم کمتر نیز خواهد شد و  نیز با از دست دادن امتیاز وضعیتش در جدول نیز وخیم تر خواهد شد. از سوی دیگر کمالوند باید در تمرینات و تفکرات خود تجدید نظر کند زیرا که گذشت ۱۲ هفته از لیگ نشان داده تراکتور هنوز به مرز آمادگی نرسیده و بازیکنان تراکتور مخصوصا در نیمه دوم از نظر بدنی کم می اورند و با این اوصاف ممکن است حمایتهای هواداران تراکتور از کمالوند نیز رنگ ببازد 

 

 

منبع:http://www.tractorfans.com/component/content/article/101-tractor-news/1430-1388-07-27-07-38-10#JOSC_TOP

نظرات 1 + ارسال نظر
ساسان 1388/07/27 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام
اگه خواستین از اینترنت درآمد داشته باشین کافیست به این آدرس مراجعه کنید شرایطش رو بخونید و بعد ثبت نام کنید.
با گذاشتن تبلیغات در سایتتان به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات شما 80 تومان به حساب شما واریز می شود .
آدرس سایت : jolback.mihanblog.com/post/category/91
ایمیل : sasanplc@yahoo.com

تیرختور حمله اله ترخ یرین تابسان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد