5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

Scooter ball Gold medal

حسن عباسی فیروزآبادلی تورک، قیزیل مدالین اؤز وطنداشلارینا تقدیم ائله دی: 

 

Scooter ball Gold medal
Iran, Islamic Republic Of


Inventor: HASSAN ABBASI

Company:

Section: Games - Sports - Culture - Leisure

Description: Our patent is a mean to rise excitement and is a group sport. Teams are arranged in two groups of 7 people, football rules apply. Players enter the game, the ball is moved with handspike from the top edge of the system and the vertical motions comes with  
مخترع ورزش علمی اسکوتربال:
مدال طلای جشنواره جهانی بلژیک را به مردم فیروزآباد اهدا می‌کنم

خبرگزاری فارس: طراح ورزش علمی اسکوتربال گفت: به پاس قدردانی از همراهی مشارکت و همدلی مسئولان و شهروندان صمیمی فیروزآبادی، مدال طلای جشنواره جهانی بلژیک را به فرمانداری و مردم فیروزآباد فارس اهدا می‌کنم.

سن عباسی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: در جشنواره بین‌المللی نوآوران و نخبگان بیش از 50 کشور جهان که از 26 آبان ماه تا دوم آذر ماه سال جاری در کشور بلژیک (بروکسل) برگزار شد، با ارائه طرح ورزش علمی اسکوتربال که ترکیبی از علم و ورزش است، موفق شدم برای نخستین بار در سطح جهان این طرح را معرفی و به‌عنوان یک رشته جدید ثبت کنم.
این مخترع جوان افزود: این رشته ورزشی که تلفیقی از قدرت‌بدنی، سرعت، دقت و همکاری گروهی است را می‌توان در دو گروه هفت نفره در زمین‌های اسکیت، ‌هندبال و بسکتبال برگزار کرد.
وی اضافه کرد: بازیکنان با یک پا روی دستگاه مخصوصی سوار شده و با پای دیگر که مخصوص ایجاد رانش است حرکت کرده و با فشار دادن اهرم انتهایی دستگاه با نوک دستگاه ضربه به توپ وارد می‌کنند.
عباسی گفت: دستگاه این ورزش در سه سایز مختلف تهیه که بر اساس سن و وزن افراد طراحی می‌شود.
مخترع جوان فیروزآبادی هزینه طراحی و ساخت و راه‌اندازی این رشته ورزشی را 100 هزار دلار اعلام کرد و بیان داشت: برای طراحی و ساخت دستگاه مخصوص این ورزش و شرکت در جشنواره مدت دو سال وقت صرف شد و حدود 20 میلیون تومان هزینه نخستین آن بوده است.
عباسی خاطرنشان کرد: کشور بلژیک و کشور‌های متعددی تقاضای خرید امتیاز این طرح و ثبت آن به‌نام کشور خودشان را با پرداخت هزینه‌های بالا داشتند.
این مخترع جوان که هم‌اکنون دانشجوی رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های هندوستان است، در ادامه افزود: به کشور‌های متقاضی خرید طرح گفتم که افتخار این طرح متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم خوب ایران اسلامی است.
وی گفت: به پاس قدردانی از همراهی مشارکت و همدلی مسئولان و شهروندان صمیمی فیروزآبادی، مدال طلای جشنواره جهانی بلژیک را به فرمانداری و مردم فیروزآباد فارس اهدا می‌کنم.
این مخترع ایرانی بیان داشت: سایت www.brussels-innova.com حاوی اطلاعات و مشخصات این طرح است.

نظرات 2 + ارسال نظر
TEBRIZLI 1388/09/13 ساعت 10:44 ب.ظ

BU NE GOZEL MAHNI!! COOOX SEVDIM QASQAY QARDASLARIMI UREKTEN TEBRIK EDIREM
TEBRIZLI TURK

Yaser 1394/08/14 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام و درود بی پایان بر دانشمند جوان و متدین اسلامی,که به جد باعث افتخار شهرستان فیروزآباد و طایفه بزرگ قشقایی شده,احسنت و خسته نباشید خدمت دکتر حسن عباسی عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد