5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

درخشان : بازی زیر فشار اینهمه تماشاگر سخت است

درخشان : بازی زیر فشار اینهمه تماشاگر سخت است



سرمربی تیم فوتبال پیکان قزوین پس از باخت یک بر صفر مقابل تراکتورسازی تبریز ، گفت: بازی زیر فشار تشویق های بی امان این همه تماشاگر، برای هر تیمی سخت است.

به گزارش ایرنا، “حمید درخشان” در مصاحبه پس از بازی در جمع خبرنگاران افزود: البته فوتبال همین است و فشار تماشاگران قسمتی از یک فوتبال حرفه ای است.
وی با اشاره به جریان بازی در دو نیمه، اضافه کرد: تیم ما در ۴۵ دقیقه اول با کاهش فشار تماشاگران و ارایه یک بازی خوب، نتیجه قابل قبولی گرفت اما، در نیمه دوم و روی اشتباه فردی دفاع چپ تیم و دادن یک ضربه پنالتی به تیم تراکتورسازی، نتیجه را واگذار کردیم.
درخشان گفت: اگر ضربه پنالتی به ثمر نمی رسید بازی با نتیجه مساوی که عادلانه نیز بود، به پایان می رسید.
وی با اشاره به نحوه داوری این بازی و اعلام رضایت از آن، گفت: البته داور بازی روی یک صحنه بر روی جهانگیر عسگری اشتباه کرد که به نظر من پنالتی بود.
درخشان همچنین دلیل شکست تیمش را در اختیار نداشتن چند مهره کلیدی عنوان کرد و گفت: اگر ما در این دیدار میثم رضا پور و ایمان رزاقی را در ترکیب داشتیم شاید با دست پر از تبریز برمی گشتیم.
وی افزود: این رسم فوتبال است که در برخی موارد بازی عادلانه تمام نشود و نتیجه دیدار تراکتور و پیکان نیز از آن موارد خاص بود.
سرمربی تیم پیکان در پاسخ به این سووال که آیا تراکتورسازی در هر دو بازی رفت و برگشت تیم برتر بوده، خاطر نشان کرد: اگر در جریان بازی تراکتورسازی تبریز ۲۰ موقعیت داشت و پنج گل به ثمر می رساند آن موقع می توانستید بگویید که تراکتورسازی تیم برتر بود، در صورتی که این چنین نبود.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز با تقدیم این پیروزی به “حسن آذرنیا” گفت: تیم ما از هر نظر مستحق پیروزی در این دیدار بود و ما با تلاش جمعی به این پیروزی دست یافتیم.
فراز کمالوند افزود: موقعیت های ما به مراتب بیشتر از پیکان قزوین که اصلا موقعیت نداشت و یک بر صفر حداقل نتیجه ای است که می بایست در این دیدار رقم می خورد.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر در تیم تراکتورسازی و همچنین نبود یار کافی در تیم، خاطر نشان کرد: این نتیجه با توجه به کاستی ها، یک نتیجه قابل قبول است و آنچه برای تراکتورسازی مهم بود سه امتیازی بازی بود که به دست آوردیم.
دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پیکان قزوین از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر، با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی پایان پذیرفت.
تراکتورسازی هم اکنون با ۳۲ امتیاز از ۲۲ بازی در رده هفتم جای دارد.

منبع: ایرانا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد