5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

حاشیه های بازی

حاشیه های بازی :
دقایقی قبل از شروع بازی دقیقا بالای چایگاه ۲۵ طبقه اول پلاکاردی با این نوشته توسط دلاوران آذربایجان آویزان شد ” تورک دیلینده مدرسه اولمالیدیر هر کسه ” که اندکی بعد سوت بازی به صدا در آمد و پلیس با این تفکر که هیچکس حواسش به این نوشته نیست اقدام به جمع آوری آن کرد که در این لحظه تمام تماشاچیان با حالتی بسیار خشمگین رو به پلیس کرده و با سر دادن شعار اعتراض خود را به این عملکرد پلیس نشان دادند که متاسفانه جند تن از نیروهای پلیس بین جمعیت حاضر آمده و قصد دستگیری داشتند که با هوشیاری تماشاچیان و اعتراض بسیار شدید فرار را بر قرار ترجیح دادند و جو به حالت عادی برگشت.
لازم به ذکر است که بین پلیس از عزیزان تورک زبانمان نیز حاضر بودند که همواره با رویی خوش از ما استقبال می کردند که جای تشکر از این برادران تورک را دارد.

توقف استقلال تهران در آزادی برابر تراکتور میزبان!

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با برگزاری یک دیدار جنجالی آغاز شد و آبی‏پوشان در روزی که چندان حکم میزبان را نداشتند و قانون ده درصد برایشان رعایت نشده بودند، در فضای پرتشنج آزادی متوقف شدند تا صمد مرفاوی یک گام به تغییر و سپردن نیمکت تیم استقلال به یک مربی خارجی نزدیک‏تر شود.

دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه آزادی با حضور بیش از ۹۰ هزار تماشاگر آغاز شد و بیش از ۵۰ هزار هوادار اذربایجانی از تمام نقاط ایران برای حمایت از تراکتور در ورزشگاه حضورداشتندو حدود۲۰ هزار هوادار تراکتوری نیز نتوانستند به ورزشگاه راه بیابند بازی از همان ابتدا با هیجان خاصی آغاز شود.

در این دیدار که وحید طالب لو، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده(۸۳- مهید امیرآبادی)، حسین کاظمی، امید رضا روانخواه(۵۹- آرش برهانی)، جانواریو، سایوش اکبرپور(۸۳- مجتبی محبوب مجاز) و فرهاد مجیدی برای استقلال به میدان رفته بودند، مهدی ثابتی، محمد نصرتی، امیر رضا میرشفیعیان(۳۹- الو ترائوره)، مصطفی اکرامی، مجتبی ترشیز، مهدی کیانی، علیرضا جلیلی(۷۴- زعفرانی)، مهرداد پولادی، محمد ابراهیمی، فرهاد خیرخواه و امیر محبی(۴۵- مسعود ابراهیم زاده) در آن سوی میدان برای تبریزی‏ها پا به توپ شدند.

تراکتورسازی از همان ابتدای بازی با تکیه بر هوادارانش جو را به دست گرفت و خطرناک ظاهر شد تا در دقایق ابتدایی بازی توپی به تیرک دروازه استقلال برخورد کرده و زنگ خطر در محوطه جریمه آبی‏های پایتخت به صدا در آید.

پس از حملات گاه و بیگاه دو تیم در دقیقه ۳۱ مهرداد پولادی با استفاده از ضربه ایستگاهی توانست دروازه استقلال را باز کند و بعد از این گل استقلالی ها به حملات خود افزودند تا سرانجام در دقیقه ۴۱ فرهاد مجیدی توانست گل تساوی را به ثمر برساند و پیش از رفتن تیم‏ها به رختکن، شرایط روحی دو تیم به توازن برسد.

بازی در نیمه دوم با همان شور و حال آغاز شد و البته این بار نیز تراکتوری ها بودند که در دقیقه ۴۹ بازی توسط مصطفی اکرامی به گل دوم رسیدند تا استقلال مجدداً درصدد جبران گل خورده، برحملاتش بیافزاید تا سرانجام در دقیقه ۶۹ حنیف عمران زاده گل تساوی آبی پوشان را به ثمر برسد.

بعد از این گل دو تیم تلاش های خود را برای تغییر نتیجه انجام دادند اما فایده ای نداشت و تساوی سرانجام دیداری بود که حضور هزاران هوادار آذربایجانی همه جوانب را تحت الشعاع قرار داد.
به نظر میرسد تراکتور با این تعداد تماشاگر حرفهای زیادی برای گفتن دارد و بایستی به این تیم به عنوان پرطرفدار ترین تیم احترام ویژه ای قائل شد.

قضاوت این مسابقه پرتشنج که تراکتور تقریباً در آن حکم میزبان را داشت و استقلال تهران شبیه میهمان بود، بر عهده مسعود مرادی بود. وی از استقلال به پژمان منتظری و از تراکتورسازی به محمد نصرتی کارت زرد نشان داد. استقلال با این تساوی ۳۴ و تراکتورسازی ۳۳ امتیازی شدند

http://trakhtorfans.com/?p=513#comments

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد