5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

تمامی حاشیه های بازی تراختور با استقلال

تمامی حاشیه های بازی تراختور با استقلال


* از ۸۰ هزار طرفداری که امروز به آزادی رفته بودند ۴۵ هزارنفر طرفدار تراختور و ۳۵ هزار نفر طرفدار استقلال بودند

*عزیزمحمدی رییس سازمان لیگ به خبرنگاران در رابطه با سهمیه ۱۰٪ تیم تراکتور  گفت: ما اعلام کردیم که 10 درصد به هواداران تراکتورسازی تعلق می‌گیرد، این تعداد تماشاگر حضور پیدا کرد، اگر می‌گفتیم بیش از 10 درصد ورزشگاه آزادی از آن هواداران تراکتورسازی خواهد بود معلوم نبود چه میزان هوادار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کند.

*در حالی که بیش از یک ساعت از پایان بازی استقلال و تراکتورسازی تبریز می‌گذرد، در خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی ترافیک بسیار سنگینی ایجاد شده است.
* در شرایطی که امروز بیش از 85 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند، یک ساعت پس از پایان این بازی ترافیک بسیار سنگینی در خیابان‌های در غربی ورزشگاه آزادی به وجود آمده است. این در شرایطی است که حضور پلیس هم چندان چشمگیر نیست.


*یکی دیگر از نکات قابل توجه حضور تماشاگران در بیرون از ورزشگاه است که آنها با پای پیاده به سمت مقاصد خود در حال حرکت هستند. آنها حاضرند با قیمت چند برابر ماشین کرایه کنند اما غافلگیری تماشاگران برای حضورشان در ورزشگاه باعث شده که وسایل نقلیه عمومی هم به اندازه کافی وجود نداشته باشد.
*جاسم کرار مهاجم عراقی تراکتورسازی که فرصتی برای حضور در بازی امروز پیدا نکرده بود، دقایقی پس از پایان بازی و به تنهایی در حالی که چمدان در دستش بود عازم هتل المپیک شد، این در حالی است که سایر بازیکنان تراکتورسازی با اتوبوس خود را به این هتل رساندند. مشخص نیست که آیا او از عدم حضورش در ترکیب ناراحت بوده یا اینکه به خاطر ترافیک جلوی در ورزشگاه ترجیح داده با پای پیاده مسافت ورزشگاه تا هتل را طی کند.
*دقایقی پس از پایان بازی تعدادی از تماشاگران استقلال در ورزشگاه آزادی ماندند و شعارهایی را علیه صمد مرفاوی سر دادند.
*یکی دیگر از نکاتی که به اتفاقی تکراری در ورزشگاه آزادی تبدیل شده این است که خبرنگاران حاضر در ورزشگاه مجالی برای گفت‌وگو با بازیکنان پیدا نمی‌کنند. در حالی که در گذشته رسم بر این بود که پس از پایان بازی خبرنگاران در پله‌های پایین زمین بازی با بازیکنان گفت‌وگو می‌کردند اما هفته‌ها است که به خبرنگاران چنین اجازه‌ای داده نمی‌شود و ماموران از آن‌ها می‌خواهند که در میکسدزون با بازیکنان گفت‌وگو کنند؛ اما زمانی که سرمربیان دو تیم در محل نشست مطبوعاتی حاضر می‌شوند بازیکنان دو تیم هم سوار بر اتوبوس می‌شوند تا به محل اقامت‌شان عزیمت کنند. این ناهماهنگی باعث ناراحتی خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی شده به طوری که آنها امروز این مسئله را با رییس سازمان لیگ در میان گذاشتند و او به خبرنگاران قول داد تا این مشکل در هفته‌های آتی برطرف شود.
*پس از دریافت گل استقلال تعدادی از هواداران آبی شعارهایی را علیه وحید طالب‌لو دروازه‌بان استقلال سر دادند.
* برخی از تماشاگران شعارهایی را علیه امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال سر دادند.
*تماشاگران استقلال از اختصاص بیش از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی تبریز انتقاد داشتند و همچنین این موضوع در جایگاه خبرنگاران نیز به یکی از موضوعات مورد بحث تبدیل شده بود.
*عزیزمحمدی رییس سازمان لیگ به خبرنگاران در این رابطه گفت: ما اعلام کردیم که 10 درصد به هواداران تراکتورسازی تعلق می‌گیرد، این تعداد تماشاگر حضور پیدا کرد، اگر می‌گفتیم بیش از 10 درصد ورزشگاه آزادی از آن هواداران تراکتورسازی خواهد بود معلوم نبود چه میزان هوادار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کند.

*طبق هماهنگی نیروی انتظامی خبرنگاران برای سهولت کار از دری که بازیکنان وارد ورزشگاه می شوند به داخل ورزشگاه راهنمایی شدند.

*ناصر شفق، احمد ابهران، عزیز محمدی، هاشم ساعدی و سیروس دین محمدی در جایگاه ویژه حضور دارند.

*ترافیک سنگینی از صبح امروز در بزرگراه تهران و کرج به وجود آمده است.

*هواداران تراکتورسازی پلاکاردهای زیادی را به زبان ترکی به حمایت از تیم خود در ورزشگاه نصب کرده‌اند.

*تماشاگران استقلال بازی امروز را یادآور دربی پایتخت می‌دانند.

*هواداران تراکتورسازی پرچم بزرگی به زبان ترکی در دستان خود داشتند با مضمون "آذربایجان دیار ماست، تراکتورسازی افتخار ماست. "

*افشین قطبی و مهدی تاج از تماشاگران ویژه در ورزشگاه آزادی هستند.

*هواداران تیم استقلال پس از دریافت گل از سوی تراکتورسازی، علیه واعظ آشتیانی شعار دادند.

*بعد از گل زیبای مهرداد پولادی به تیم استقلال تهران هواداران این تیم شعار می دادند "وای به حالت واعظ اگر اس اس ببازه"!* تصاویر تلویزیون ثانیه هایی از بازی عقب‌تر است.

*در پی حرکت غیر اخلاقی یکی از عکاسان به هواداران استقلال، علاقه‌مندان این تیم علیه تمامی عکاسان شعار داده و به سمت آنها سنگ پرتاب کردند.

*پس از برخورد شدید میرشفیعیان با ثابتی دروازه‌بان تراکتورسازی در محوطه جریمه، میرشفیعیان به شدت آسیب دید و به بیرون از زمین منتقل شد. آسیب‌دیدگی شفیعیان به حدی حاد بود که این بازیکن نتوانست به بازی ادامه دهد و از طریق آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

*مهرداد پولادی که سابقه حضور در استقلال را دارد پس از به ثمر رساندن گل برای تراکتورسازی، خوشحالی نکرد.

*هواداران تیم استقلال پس از دریافت گل و بازی دفاعی تراکتورسازی فراز کمالوند را به ضد فوتبال متهم کردند و علیه وی شعار دادند.

*سید مهدی سید صالحی مهاجم استقلال به دلیل سه اخطاره بودن این بازی را از دست داده و از جایگاه، این دیدار را تماشا می کند.

*بین دو نیمه در حالی که مهدی تاج و افشین قطبی قصد ورود به اتاق استراحت داشتند، با شعار هواداران استقلال علیه خود روبرو شدند. این شعارها واکنش‌ نایب رئیس فدراسیون را در پی داشت و علت این هتاکی ها را جویا شد.

*بازیکنان استقلال دیرتر از تراکتور سازی برای شروع نیمه دوم وارد میدان شدند.

*ناصر شفق مدیر عامل تراکتور سازی پس از به ثمر رسیدن گل دوم نماینده تبریز برای هواداران خود دست تکان داد که این حرکت واکنش هواداران استقلال را در پی داشت. لیدرهای استقلال در جایگاه 5 در تلاش بودند تا هواداران را از فحاشی برحذر دارند.

*پس از واکنش دیدنی وحید طالب لو در یکی از صحنه ها هواداران استقلال به شدت وی را تشویق کردند. دروازه بان استقلال عملکرد خوبی در این دیدار نداشت.

*در یکی از دقایق بازی محمد نصرتی مصدوم شد و به روی زمین افتاد و هواداران استقلال نیز به شدت علیه این بازیکن شعار دادند.

*خبرنگاران پس از پایان بازی برای تهیه خبر به هنگام ورود به تول آزادی با رفتار نامناسب ماموران حراست روبرو شدند. نکته جالب توجه این بود که این ماموران حراست هیچ یک از بازیکنان و مسئولان دو تیم را نیز نمی شناختند.

*هواداران تراکتورسازی پس از پایان بازی با تشویق شدید تیم خود ورزشگاه را ترک کردند. در این بین محمد نصرتی بیش از سایرین تشویق شد.

*امیر حسین صادقی که آخرین بازیکنی بود که در حال ترک زمین بود پس از اعتراض یک هوادار مبنی بر اینکه عملکرد خوبی نداشته با این هوادار درگیر شد.

* تعداد اندکی از هواداران استقلال که در حال ترک ورزشگاه بودند علیه واعظ آشتیانی شعار دادند.

منبع: http://trakhtornews.tk/

http://traktorfans.blogfa.com/post-207.aspx

نظرات 1 + ارسال نظر
araz 1388/10/26 ساعت 08:12 ق.ظ

ویدیویی از هواداران تراختور در ورزشگاه آزادی – امروز بازی تراختور با استقلال

Turk dilinde medrese, olmalidir herkese

تورک دیلینده مدرسه، اولمالیدیر هرکسه

مدرسه به زبان ترکی (زبان مادری) برای همه

http://www.youtube.com/watch?v=Yt1-_8gwXQM

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد