5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

tiraxtor havadarlarinin 90 progremine itiraz uchun...

کمپین امضای اعتراض هواداران تراکتورسازی به برنامه نود شبکه سه

 

چهارشنبه  ٣۰ دی ۱٣٨٨ -  ۲۰ ژانویه ۲۰۱۰

 

برنامه تلویزیونی 90 در مورخه 28/10/1388 به مجری گری عادل فردوسی پور اقدام به برگزاری نظرسنجی پرطرفداران ترین تیم فوتبال باشگاهی ایران نمود. با توجه به اینکه ارسال گزینه 3 از طریق اس ام اس به منزله انتخاب تیم فوتبال تراکتورسازی بود, لذا ما هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی با در نظر گرفتن موارد ذیل به این نظرسنجی اعتراض داشته و بر آن باور هستیم که در این نظرسنجی تقلب انجام پذیرفته است.

1- ارسال عدد 3 امکان پذیر نبوده و در عوض سایر گزینه های به راحتی ارسال می شده اند.

2- ارسال اس ام اس از مناطق آذری نشین بر خلاف مناطق دیگر به سختی انجام می پذیرفته است و به نوعی می شود گفت که امکان پذیر نبوده است.

3- در صورت ارسال عدد 3 در موارد فراوان, گزارش ارسال عدد 2 را نشان میداد.

همچنین ما آذریها و دوستداران آذربایجان و تیم فوتبال تراکتور نسبت به طرز تهیه گزارشات برنامه نود اعتراض شدید داریم و بر آن اعتقاد هستیم که تهیه کنندگان این برنامه با تهیه گزارشات هدفدار در صدد تحقیر و اهانت به مردم آذربایجان و تیم فوتبال تراکتور هستند و هدفی جز تمسخر آذربایجانی ندارند.

ما هواداران تیم فوتبال تراکتور با امضای این طومار اعتراض شدید خود را نسبت به برنامه نود اعلام داشته و از مسئولین محترم تراکتور و صداو سیما می خواهیم که از این به بعد جلوی پخش هرگونه مطلبی در مورد تراکتور از برنامه نود را بگیرند. و  همچنین انتظار داریم برخورد مناسب با افراد خاطی این برنامه انجام پذیرد.

http://www.ipetitions.com/petition/trakhtor/

(لازم به ذکر است با ایمیل معتبر فقط یکبار می توانید امضا کنید)

نظرات 3 + ارسال نظر
araz 1388/10/30 ساعت 10:41 ب.ظ

آیت الله بیات زنجانی : ترکها در ایران حقوق ملی خود را مطالبه کنند



چهارشنبه ٣۰ دی ۱٣٨٨ - ۲۰ ژانویه ۲۰۱۰



پس از فتوای مرحوم آیت الله منتظری، دومین فتوای یک مرجع تقلید در خصوص حقوق اقوام غیر فارس بخصوص ترکها و آذربایجانیها در ایران منتشر گردید. این بار آیت الله بیات زنجانی از ترکها و آذربایجانیها خواست تا حقوق خودشان را از حکومت مطالبه کنند. وی همچنین دفاع از مردم قره باغ را وظیفه رژیم تهران دانست.

وظیفه ای که حکومت تهران نه تنها انجام نداد بلکه با یاوری دادن به داشناکها، در قتل مسلمانان آنسوی ارس به حکومت منجاوز ایروان کمک نمود. اکنون به سئوالات، پاسخها و تصویر فتوای ایشان توجه فرمایید:...

بسم الله الرحمن الرحیم

دفتر حضرت آیت الله بیات زنجانی با سلام و عرض ادب ؛

متن سوال شما همراه با پاسخ مرجع عالیقدر به شرح زیر می باشد:

استفتائ در امور سیاسی مسلمینبا سلام و عرض تسلیت به مناسبت محرم الحرام و رویدادهای ناگوار جاری در ایرانحضرت آیت الله مواضع حضرتعالی در دفاع از اسلام و مسلمین بر کسی پوشیده نمی باشد . لذا خواهشمند است به سوالات اینجانب در صورت امکان جواب مقتضی داده شود:

1.مواضع پان ایرانیستی و باستان گرایی (که از حکومت منحوس پهلوی در ایران شروع شده و تاکنون ادامه دارد )و به رسمیت نشناختن زبان مردم آذربایجان و ممنوعیت آموزش آن و نیز عقب ماندگی های عمدی اقتصادی و اجتمایی این قسمت از کشور زخم عمیقی در روح و جان هموطنان ترک آذربایجانی ایجاد نموده است. لطفا اعلام بفرمایید ادامه این وضع از نظر شرعی مجاز می باشد یا خیر؟ و همچنین تکلیف شرعی مسلمانان ترک آذربایجانی برای مقابله با این شرایط چیست؟

پاسخ : با سلام و تحیت ؛ اصل پانزدهم قانون اساسی تکلیف دولت و مردم را مشخص کرده است و هموطنان ترک زبانمان باید تلاش کنند این اصل به طور کامل احیا گردد چرا که مطالبه حق از تکالیف همه مسلمانان است.

2.همانگونه که مستحضر می باشید بیست درصد خاک جمهوری آذربایجان که شیعه و مسلمان می باشند و ارتباط بسیار نزدیک فرهنگی و دینی و زبانی و خونی با هموطنان ترک آذربایجانی در ایران دارند توسط دولت غیر مسلمان ارمنستان به اشغال در آمده و قتل عام های متعدد در روستاها و شهرهای قره باغ اشغالی انجام شده است. آیا همکاری و پشتیبانی مستقیم و غیر مستقیم دولت جمهوری اسلامی ایران با دولت اشغال گر ارمنستان از نظر شرعی صحیح می باشد یا خیر؟ و نیز تکلیف شرعی آذربایجانی های ایران در صورت آغاز جنگ با نیروهای اشغالگر چه می باشد؟

پاسخ : تکلیف اولیه همگان از مردم مسلمان و نیز نظام جمهوری اسلامی، دفاع از برادران شیعه و سنی آذربایجان است و این وظیفه اختصاص به آذربایجان ندارد و شامل همه ملل مظلوم عالم می شود ؛ بنابراین دفاع از مردم مسلمان قره باغ هم تکلبف دول اسلامی از جمله جمهوری اسلامی و نیز مسلمانان عالم است.

با آرزوی طول عمر و عزت برای اسلام و مسلمین و رفع تضییقات نسبت به عموم مسلمین.

میللی حرکت

araz 1388/10/30 ساعت 10:44 ب.ظ http://up.iranblog.com/7/1264050154.jpg

http://up.iranblog.com/7/1264050154.jpg

http://www.oyrenci.com/News.aspx?newsId=8626

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد