5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

kəmalvənd: saypa qabaginda KƏRAƏ oynuya bilmiyəcək

کمالوند: کرار نمی تواند در برابر سایپا بازی کند

اختصاصی- فراز کمالوند اعلام کرد جاسم کرار بازیکن عراقی تیم تراختور به دلیل دوری ده روزه از تمرینات تراختور نمی تواند خود را به بازی این تیم در برابر سایپا برساند.
وی اعلام کرد جاسم کرار بعد از دوری ده روزه از تمرینات تراختور روز شنبه ۲۳ بهمن به تراکتورسازان پیوست.
کمالوند توضیحی در این خصوص نداد که چرا کادر فنی تیم با وجود اطلاع از بازیهای حساس تراختور و نقش تاثیرگذار این بازیکن در میدان نمی تواند با برنامه ریزی، بهترین استفاده را از این بازیکن داشته باشد. ای کاش مدیران و کادر فنی تیم مسئولانه تر برخورد کنند. اینکه به یک بازیکن این امکان داده می شود که ده روز از تیم دور باشد و بعد اعلام کنند که نمی تواند در بازی حساس آینده بازی کند قابل توجیه نمی باشد. ذکر منبع شرط امانتداری !!!


پتروشیمی با یک گل تراختور را شکست داد

توپچو- تیم فوتبال پتروشیمی تبریز در یک بازی دوستانه توانست تیم لیگ برتری تراختور را با شکست مواجه کند.  به گزارش خبرنگار توپچو، این بازی روز یکشنبه در ورزشگاه شهید باکری (اختصاصی تراکتور) برگزار شد و تنها گل این دیدار را مرتضی بهشتی برای تیم پتروشیمی به ثمر رساند.  دو تیم در این دیدار از ترکیب اصلی خود در بازیهای رسمی استفاده کرده بودند. به دلیل عدم اطلاع رسانی این دیدار در حضور تعداد اندک هوادار برگزار شد. تیم های تراختور و پتروشیمی روز جمعه در برابر سایپا و مس رفسنچان به میدان خواهند رفت. منبع http://topcu.blogfa.com


http://traktorfans.blogfa.com/post-252.aspx

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد