5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

tirəxtorun yeni marşi BAS GAZA

دانلود مارش جدید تراختور بنام باس گازا تراختور

http://www.az-cdshop.blogfa.com


برای دانلود آهنگ باس گازا تراختور بر روی لینک زیر کلیک کنید



http://www.tractorspor.ir/mp3/88-11-26-Asghar%20Safi%20Poor-Traxtor-2-Toofan.mp3.zip

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد-تبریز 1388/12/06 ساعت 02:50 ب.ظ

http://www.trt.net.tr/trtinternational/fa/newsDetail.aspx?HaberKodu=197e8c39-ed0e-4238-b2fb-6767661dd402&title=زبان ترکی یکی از زبانهای عرصه تکنولوژی اروپا گردید

. 1388/12/07 ساعت 02:53 ب.ظ

عزم هواداران تراکتور برای حمایت از عروس آذربایجان!

بیشک هواداران تراکتور پدیده ای در ورزش ایران هستند که توانستند شگفتی‌های زیادی را در فوتبال ایران رقم بزنند. شگفتی هایی که هرگز مثال و مانند آن قابل تصور نبوده و نیست. اینبار هم همین هواداران در یک اقدام مبتکرانه در حرکتی قصد دارند تا در روز طبیعت ( 13 فروردین) با حضور در کنار دریاچه ارومیه حمایت همه جانبه خود را از این دریاچه که در مسیر خشک شدن قرار گرفته اعلام کنند تا نشان دهند فرهنگ هوادار تراکتور با کسانی که در لباس هواداری فوتبال در ورزشگاهها سر پرنده بیگناه را از تنش جدا میکنند یا روشنایی چشمان سرباز خادم کشور را برای همیشه میگیرند یا به بد ترین و رکیک ترین فحشها تیم میهمان را استقبال میکنند بسیار تفاوت دارد.

آری بعد از حمایت همه جانبه هواداران از فرزند برومند آذربایجان (تراختور) اینبار زمان آن رسیده تا عروس زیبای آذربایجان ( دریاچه ارومیه) که متاسفانه به دلیل بی توجهی و خشکسالی رو به خشکیدن میرود و هرساله نیم متر از سطح آب آن پایین میرود و شوری بیش از حد در حال نابود کردن نسل آرتمیا در این دریاچه است را مورد حمایت قرار دهند. برای این منظور هواداران تلاش میکنند تا با اطلاع رسانی بتوانند در روز 13 فروردین این دریاچه را با زنجیره انسانی محصور کنند تا دریاچه ارومیه را نیز در میان پرچمهای قرمز رنگ با آغوش بکشند و هر نفر در یک حرکت نمادین با اضافه کردن مقداری آب به آب این دریاچه توجه بیشتر مسولان محیط زیست را به عروس آذربایجان خواستار شوند.از شما خواننده محترم نیز دعوت میشود تا با اطلاع رسانی به دوستان و هواداران تیم گامی در جهت حمایت از این زیبای آذربایجان که امروز نیازمند کمک ما است بردارید.

بیشک باشگاه نیز از این حرکت فرهنگی استقبال خواهد کرد و اعضا و بازیکنان تیم در کنار هواداران سیزده به در سال 89 را به خاطره ای فراموش نشندی برای آذربایجان تبدیل خواهند کرد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد