5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

شفق: 18 امتیاز تراکتورسازی به دلیل ضعف داوری از دست رفت

شفق: 18 امتیاز تراکتورسازی به دلیل ضعف داوری از دست رفت 

تبریز- مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با انتقاد از عملکرد داوران قضاوت کننده در لیگ برتر، گفت: 18 امتیاز این تیم به دلیل ضعف داوری از دست رفته و کمیته داوران باید پاسخگو باشد.   
"ناصر شفق"افزود: داوران قضاوت کننده در لیگ برتر با اشتباهات خود تاکنون موجب از دست رفت 18 امتیاز این تیم شده اند و اگر این 18 امتیاز را به ابومسلم هم بدهند سهیمه آسیا می گیرد.
وی اضافه کرد: کمیته داوران "یدالله جهانبازی" را که با اشتباهات خود در بازی رفت تیم های ملوان و تراکتورسازی، موجب از دست رفتن دو امتیازمان شده بود سه جلسه محروم کرد اما بعد مشخص شد که این داور از سوی این کمیته و برای تشویق به چین اعزام شده است.
وی خاطر نشان کرد: با این عمل کمیته داوران،چنین وانمود می شود که هر داوری که بیشتر سر تیم تراکتور را ببرد بیشتر تشویق خواهد شد.
شفق با تشریح ضعف ها و خطاهای داور بازی تراکتورسازی و سپاهان، گفت : این داور در برخی از صحنه ها که خطای فاحش روی بازیکنان ما صورت می گرفت، عکس العملی نشان نمی داد و به راحتی از کنار آن می گذشت.
وی اضافه کرد: در صحنه خطای ابراهیم توره روی علیرضا میرشفیعیان، داور بازی به دادن کارت زرد اکتفا کرد در صورتی که اگر توره به میرشفیعیان ضربه زده باید کارت قرمز می گرفت و اگر نزده اصلا نباید کارت می گرفت.
وی با بیان اینکه داور بازی تراکتورسازی و سپاهان در حد و اندازه این بازی نبود ، گفت: این داور در رقابت های فصل گذشته لیگ یک نیز با اشتباهات خود موجب شکست تراکتورسازی از شاهین بوشهر شد و تعیین وی برای بازی های تراکتورسازی جای تامل دارد.
وی با ابراز تاسف از عملکرد ضعیف داوران، افزود: من همیشه به وضعیت فرهنگی حاکم بر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز غبطه می خوردم اما ضعف های داوری از آستانه تحمل تماشاگران فهیم و با فرهنگ تبریزی بالاتر رفت و آنها را وادار به گفتن حرف های ناشایست کرد.
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در پایان با تبریک به تیم فوتبال سپاهان که توانست در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز همپای تراکتورسازی بازی کند اظهار داشت: سپاهان با کسب این تساوی نشان داد که تیم بزرگی است.

تصاویر زیبایی از بازی تراختور و سپاهان در وبلاگ اویرنجی


http://traktorfans.blogfa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد