5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

استیل‌آذین 34 درصد از سهام باشگاه تراکتورسازی را خرید

  در آستانه دیدار حساس روز جمعه
استیل‌آذین 34 درصد از سهام باشگاه تراکتورسازی را خرید

 خبرگزاری فارس: شرکت استیل‌آذین ایرانیان 34 درصد از سهام باشگاه تراکتورسازی را در توافق‌نامه‌ای خریداری کرد.
 شرکت استیل‌آذین ایرانیان که یک شرکت سهامی عام است و عیسی رضایی ریاست هیات مدیره آن را به عهده دارد امروز نشستی با ناصر شفق مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برگزار کرد. در پایان این جلسه طی توافقنامه‌ای شرکت استیل‌آذین 34 درصد از سهام باشگاه تراکتورسازی را خریداری کرد. حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین با تائید این خبر به خبرگزاری فارس گفت: هدف من از این کار خدمت به مردم آذربایجان و گسترش و توسعه فوتبال در این خطه از سرزمین ایران است. این شرکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه حسین هدایتی است. استیل آذین و تراکتورسازی جمعه در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم می‌روند.


آیاز: آقای شفق شما مدیر موفقی هستی و بر خلاف تیم ابومسلم خراسان که در حال نابودی است در تیم تراختور بسیار موفق ظاهر شده اید که قسمت عمده این موفقیت را مدیون هواداران بیشمار تیم هستید. آیا شما این حق را به ما نمی دهید که با این کار شما موافق نباشیم؟ اگر شما مشکل مالی را دلیل این کار ذکر کنید اعلام می کنم که می توانستید و می توانید با در خواست از هواداران و ایجاد سازوکار لازم به یکی از ثروتمند ترین باشگاههای کشور و بلکه آسیا تبدیل شوید.

ولی مطمئنم که شما در این مورد و موارد مشابه خود را جوابگو نمی دانید و با انتشار اخبار دلخواهتان از زبان یک کانون هواداران جعلی سعی می کنید که بر افکار عمومی هواداران سیطره داشته باشید. آقای شفق چرا تاکنون اجازه نداده اید کانون هواداران تراختور تشکیل شود و یا انتخابات برگزار کند. کجا رفت آن شعارهای زیبا؟ من زنگ خطر برای تراختور را احساس می کنم

http://traktorfans.blogfa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد