5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

ƏLİ DAYİ AZƏRBAYCANLİ OLMAQİM MƏNİM BOYUK İFTİXARİMDİ

علی دایی:
تبریز سرزمین دوم من استبزرگترین افتخار من این است که آذربایجانی هستم

توپچو: علی دایی سرمربی تیم پیروزی تهران بعد از بازی پیروزی و پتروشیمی در پاسخ سوال خبرنگاری  که از وی در مورد صحت و سقم بلوتوث منتسب به وی در مورد تبریزی ها سوال کرد گفت: تبریز سرزمین دوم من است و من مخلص تمامی تبریزی ها و آذربایجانی ها هستم.
علی دایی ادامه داد: دو سه سال پیش درست بعد از بازی تیم ملی ایران با تیم آذربایجان که آذربایجانی ها من را چندین بار تشویق کردند  این شایعات شکل گرفت.
علی دایی با جعلی خواندن این بلوتوث عنوان کرد: این افراد نمی توانند محبوبیت فرزند آذربایجان را ببینند و می خواستند با این خباثت ها برادران را از هم متنفر کنند.
دایی با اعلام اینکه من زمان زیادی در تبریز فوتبال بازی کرده ام افزود: صمیمی ترین دوستان من در زندگی تبریزی هستند اینهایی که این مسائل را جعل می کنند به دنبال ایجاد اختلاف در بین ما هستند.
 وی در پایان گفت: در همه جای دنیا که باشم به آذربایجانی بودن خودم افتخار می کنم و در حقیقت آذربایجانی بودن بزرگترین افتخار من است.


دایی:تراکتور تیم دوم من است
مطمئنا با این همه هوادار پرشور که تراکتور در اختیار دارد بازی در تبریز برای هر تیمی مشکل خواهد بود. مطمئنم یکی از سخت ترین دیدار های ما بازی در مقابل این تیم در تیریز خواهد بود ولی ما برای کسب پیروزی و کسب سه امتیاز یه این شهر خواهیم آمد. سرمربی سابق تیم ملی در مورد ستارگان فوتبال آذری زبان مانند خودش و کریم باقری در سطح ملی و نبود چنین ستاره‌هایی در تیم ملی فعلی گفت: فوتبال آذربایجان نسبت به چهار پنج سال قبل رشد خوبی داشته است. تیم‌های تبریز اکنون در لیگ برتر و لیگ دسته اول خیلی خوب ظاهر می‌شوند و بسیار بهتر از گذشته شده‌اند. امیدوارم تیم‌های فوتبال در سراسر ایران قدرتمند شوند تا شاهد تیم ملی قدرتمندی باشیم و انشا ا... ستارگانی بهتر از من و کریم باقری در تیم ملی ظهور می‌کنند.دایی در مورد دیدار پرسپولیس با تراکتور سازی در تبریز در لیگ برتر اظهار داشت: باید به مردم تبریز تبریک بگویم. آنها مشتاقانه تیم تراکتورسازی را تشویق می‌کنند و این مسئله برای هر آذربایجانی مایه افتخار است. با غیرت و تعصبی که آذری‌ها دارند، همواره کارهای بزرگی می‌کنند. مردم آذربایجان ثابت کرده‌اند که اگر بزرگانی از خطه آذربایجان حضور دارند این مسئله بی‌مورد نبوده است. بازی در تبریز برای تمامی تیم‌ها سخت است. تراکتور هم باید قدر هوادرانش را بداند و ما هم دیدار سختی برابر تراکتور سازی در لیگ در پیش خواهیم داشت.
نظرات 4 + ارسال نظر

سلام ساق اول سیز
بیز سیز عزیز یولاشا سال ۱۳۸۹ تبریک دیرم امودواراو کی همیشه ساق اولایز

سلاملار عزیز وطنداش
گوزل وبلاگیز وارمی
آذربایجان تراختورا و باشقا ایدمانچی لارا فخر ائدیر
من سیزی باغلانتیلاریما آرتیردیم
سئوینرم سیزده منی لینک ائلسوز

ترک 1388/12/29 ساعت 10:39 ق.ظ

آذربایجان خلقی بو بایرامی بوتون ایران ترکلرینه مخصوصا
قشقایی ترکلرمیزه تبریک دییر
منیم دوستوم اوردا خیتمت الیب سیزلردن چوخ چوخ گوزل خاتیرلری وار
یاشاسین ترک قشقایی

تبریز 1388/12/29 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام دوسته عزیز من این عید رو به همه ترکهای قشقایی تبریک میگم سال خوبی داشته باشید
آهنگاتونم دانلود کردم خیلی خوب بود اگه میشه بیشتر باشه
علاقه زیادی به ترک قشقایی دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد