5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

gələnəklərin koçməsi qaşqay elindən

gələnəklərin koçməsi qaşqay elindən

qaşqayi eli İRANDA 3 milyondan çox cəmiyəti var

 

amma

 

radiyo və telviziyasi yox

 

millət vəkili yox

 

oz dilində yazib oxumasi yox


منبع: مهر نیوز

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/01/06 ساعت 08:18 ب.ظ

البته هامی قشقاییلار وضعی بئله دییل
هنوز ده گؤزل قره چادیرلاری چؤللرده تاپماق اولار

دومان قره قانلو 1389/01/06 ساعت 08:18 ب.ظ

لبته هامی قشقاییلار وضعی بئله دییل
هنوز ده گؤزل قره چادیرلاری چؤللرده تاپماق اولار

بو بیر خبریدی کی مهر خبرگزاری سی وورموشدو
منیم اوز نظریمجه چوخ یاخشیدیر کی قشقایی لر ده گون تکنولوژی سیندن بهره آپارسینلار
اونلارین دا حاققی وار راحات یاشاماقا

ماچانلو 1389/01/06 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.eymur.trk.ir

سلام
بختیار بیر سوروم وار سندن
سن هاردا یاشیورین؟وهانو طایفا تیره دنین؟ونئچه یاشیندا؟

من دوغروسو قشقایی دئییلم
آمما اویرنجی اولان زامان صمیمی دوستلاریم قشقایی ایدیلر
و من او قدر اوزومو قشقایی لره یاخین حس ائدیرم کی دئیه بیللم بیر قشقایی یم
من او قدر قشقایی یولداشلاریمدان محبت گورموشم کی دئمک اولماز
همیشه ده تعریف لرین ائله رم
ان یاخین دوستوم کی قشقایی ایدی بیز بیر بیریمیزله قشقایی و تورکی دانیشارذیق و بیر بیریمزی ده یاخشی باشا دوشردیک
آمما هانی او گونلر
فقط دئیه بیللم
چکدیک چکیریک بیز کی یوزایلدن بری حسرت
دوندردی قارانلیقلارا گوندوزلری حسرت

محمد-تبریز 1389/01/07 ساعت 10:25 ب.ظ

turkel - FC RUBIN KAZAN |Registered |2010-03-27 21:13:55

تاتارستان پرچمدار هویت ترکی- اسلامی در جمهوری فدراتیو روسیه


http://armanazer.blogsky.com/1389/01/07/post-471/
این جمهوری تیم فوتبال مشهوری دارد بنام FC RUBIN KAZAN که چند بار
قهرمان لیگ برتر روسیه شده است و سر مربی آن یک ترکمن است

نمی دونم جطور بگم اما خیلی خوشحال شدم

ماچانلو 1389/01/30 ساعت 05:01 ب.ظ http://pat.1368@yahoo.com

من سن سیرم یالان ددیرم.خیلی عجله دارم و گرنه مینوشتم پس تا روز دیگه که وقت کافی داشته باشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد