5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

شفق: اعتراض ما به تغییر داور بود

شفق: اعتراض ما به تغییر داور بود
http://traktorfans.blogfa.com/post-300.aspx

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تغییر داور دیدار با ابومسلم شب قبل از این بازی را دلیل اصلی بیرون کشیدن بازیکنان این تیم از زمین عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، دیدار عصر امروز تیم های فوتبال ابومسلم و تراکتورسازی در شرایطی در دقیقه 64 نیمه کاره رها شد که بازیکنان تبریزی با دستور فراز کمالوند سرمربی این تیم و به نشانه اعتراض به عملکرد داور زمین را ترک کردند.
ناصر شفق مدیرعامل این باشگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به تغییر داور این بازی اعتراض داشته اند گفت: باید مشخص شود چرا یک شب قبل از بازی داور دیدار ما با ابومسلم تغییر کرده است.
وی ادامه داد: بعد از اینکه بازیکنان به رختکن رفتند با آنها صحبت کردم و به زمین برگشتیم تا بازی را ادامه دهیم اما داوران و بازیکنان حریف نبودند.
شفق در پاسخ به این پرسش که آیا شما تلفنی با کمالوند گفتگو کردید تا تیم را از زمین بیرون بکشد؟ گفت: من نمی دانم ایشان تلفنی با چه کسی صحبت می کرد.


حواشی بازی

حضور بیش از هزار نفری هواداران تیم تراکتور که بعد از زیارت از بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به ورزشگاه رسیده بودند که با برخورد های خارج از عرف بیش از 4000 هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی و حراست ورزشگاه شوکه شده بودند

حضور بیش از حد نیروهای انتظامی که شامل کماندوها و پلیس های ضد شورش و نفر برهای ضرهی و حتی چترباز (که عکس های آن متاقبا ارسال خواهد شد)که در نوع خود برای یک بازی فوتبال بی نظیر است .

عدم اجازه ورود هرگونه روزنامه ، بطری آب و حتی خودکار به ورزشگاه برای هواداران تیم تراکتور و برخورد بسیار نامناسب و تفتیش های خارج از عرف فوتبالی که نشان از جوسازی های بی اساس بر علیه تیم تراکتور و هوادارانش را در مشهد مقدس دارد.

برخورد بد حراست ورزشگاه ثامن الائمه مشهد با خبرنگاران و توقیف فله ای دوربین های عکاسی و فیلم برداری خبرنگاران اصحاب رسانه .

پرتاب متعدد ترقه از طرف هواداران تیم ابومسلم که با عدم برخورد عوامل نیروی انتظامی مشهد مقدس همراه بود.

التهابات و واکنش های عجیب و غریب سرمربی تیم ابومسلم آقای حنطه که در نوع خود بی نظیر بود که به نظر کارشناسان برای تحت تاثیر قرار دادن داور کافی بود.


کمالوند: انتظار نداشتیم بخشی‌زاده تا آخر فصل برای ما قضاوت کند
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: انتظار نداشتیم سعید بخشی‌زاده تا آخر فصل برای تیم ما قضاوت کند.
 فراز کمالوند پس از ترک زمین از سوی تراکتورسازی در بازی برابر ابومسلم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سعید بخشی‌زاده در دیدار تراکتورسازی و سپاهان با اشتباهاتی که مرتکب شد نتیجه بازی را تغییر داد که پس از اعتراض تراکتورسازی این داور 3 یا 4 جلسه از سوی کمیته داوران محروم شد.
وی ادامه داد: به دلیل این اتفاق انتظار نداشتیم بخشی‌زاده تا پایان فصل برای تراکتورسازی قضاوت کند. تا ظهر دیروز نیز محمود رفیعی داور این مسابقه بود که این داور تغییر کرد و این تغییر و تحول و ذهنیت منفی بازیکنان نسبت به بخشی‌زاده باعث شد چنین اتفاقاتی رخ بدهد.
سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه دستور ترک زمین را چه کسی صادر کرد گفت: سرمربی فقط در مسایل فنی تصمیم‌گیرنده است. من می‌توانم 11 بازیکن را تعویض کنم اما نمی‌توانم بگویم تیم بازی کند یا بازی نکند، به سفر برود یا به سفر نرود. این مسائل مدیریتی و سرپرستی است. با این حال یک تصمیم گروهی بوده که گرفته شده است.
کمالوند در مورد اینکه قبل از ترک زمین با تلفن مدیرعامل باشگاه در تماس بود یا نه گفت: من با بینندگانی که پای تلویزیون مسابقه را نگاه می‌کردند تماس گرفتم تا بدانم پنالتی اعلام شده به سود ابومسلم درست بوده یا نه که گفتند پنالتی نبوده است. بازیکنان نیز پس از حضور در رختکن دوباره به میدان بازگشتند که داور مسابقه اعلام کرد دیگر وقت گذشته است و نمی‌توان دوباره بازی را از سر گرفت.

کمالوند در مورد اینکه چنین حرکاتی در فوتبال حرفه‌ای منسوخ شده است گفت: اگر چه برای بخشی‌زاده احترام زیادی قائلیم اما انتظار نداشتیم با توجه به اینکه او برای تیم ما در دیدار با سپاهان مشکل ایجاد کرده بود در این فصل برای ما قضاوت کند. ظاهرا محمود رفیعی داور اصلی مسابقه به دلیل فوت یکی از اقوامش به مشهد نیامد.

وی در مورد اینکه چرا پیش از این به قضاوت بخشی‌زاده اعتراض نشد گفت: شب قبل به عنایت و بهروان از مسئولان کمیته داوران و عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ اعتراض خود را اعلام کردیم اما کار از کار گذشته و بخشی‌زاده به مشهد آمده بود.
سرمربی تراکتورسازی در مورد وضعیت ابومسلم گفت: من در ابومسلم و پیام مشهد مربیگری کردم و امیدوارم ابومسلم در لیگ بماند و پیام نیز به لیگ برتر صعود کند.
بازی ابومسلم و تراکتورسازی نیمه تمام ماند/ اعتراض به تغییر داور بازی

دیدار تیم های فوتبال ابومسلم و تراکتورسازی در شرایطی از دقیقه 64 نیمه کاره رها شد که کادر فنی و مسئولان تراکتور به تغییر داور یک روز قبل از مسابقه اعتراض داشتند.
به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، در این دیدار که عصر امروز (یکشنبه) از هفته سی ام رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد، تیم فوتبال ابومسلم تا دقیقه 64 با یک گل از حریف خود پیش بود اما پس از اعلام ضربه پنالتی به سود ابومسلم، کادر فنی تراکتورسازی دستور ترک زمین به بازیکنان را داد.
پس از این اتفاق داور بازی دقایقی منتظر بازگشت بازیکنان تراکتورسازی شد و پس از آنکه انها به زمین برنگشتند سوت پایان بازی را به صدا در آورد.
مسئولان تراکتور به تغییر داور این دیدار اعتراض داشتند. فدراسیون فوتبال روز 14 فروردین سعیدبخشی زاده را به عنوان جانشین محمود رفیعی داور این دیدار معرفی کرده بود.
باید منتظر گزارش ناظر بازی و داوری به فدراسیون فوتبال و متعاقب آن اعلام نظر نهایی سازمان لیگ برتر و کمیته انضباطی در مورد نتیجه نهایی این دیدار بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
باران 1389/01/16 ساعت 03:39 ب.ظ http://mari18.blogfa.com

سلام.... نمی دونم باور میکنید اگه بگم خیلی خوشحال شدم که به وبلاگتون سر زدم واقعا جالب بود اما ای کاش از خودتون هم گفته بودید...و لی نا گفته معلومه انسان با ذوقی هستین بهتون تبریک میگم...ممنونم که به من سر زدین بازم زحمت بکشین و سر بزنین خوشحال میشم....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد