5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

تساوی یک بر یک/ چرا؟

فرار پرسپولیس با یک امتیاز

 دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 17 با حضور بیش از 100هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام آغاز شده بود با نتیجه تساوی به اتمام رسید.  این چندمین بار است که در بازی های مشابه این و با حضور دهها هزار طرفدار مشتاق در استادیوم و درحالی که همه چیز برای برد مهیا است باز هم نتیجه مساوی رقم می خورد. نتیجه ای که برای بازی قابل پیش بینی نبود و انتظار هر نتیجه ای غیر از این می رفت.
دو تیم بازی را در شرایطی آغاز کردند که ورزشگاه یادگار امام مملو از هواداران تیم میزبان بود. شاگردان فراز کمالوند بازی بهتری را نسبت به سرخپوشان تهرانی ارائه کردند و موقعیت های خوبی را در جریان بازی از دست دادند.
نتیجه تلاش تبریزی ها گل دقیقه 38 توسط فرهاد خیرخواه بود. در حالی که لحظه ای قبل از گل، علیرضا حقیقی با واکنشی مناسب توپ را از عرفان اولروم گرفته بود در توپ برگشتی به دلیل اشتباه محرز جلال اکبری به راحتی دروازه خود را باز شده دید.
شاگردان علی دایی در نیمه دوم برای جبران نتیجه به میدان آمدند و موفق شدند در دقیقه 56 توسط هادی نوروزی به گل تساوی برسند.
پرسپولیس در دقیقه 90+1 فرصت بسیار خوبی را از دست داد و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

قضاوت این مسابقه بر عهده سعید مظفری زاده بود. وی در نیمه اول از تراکتورسازی به جاسم کرار و فرهاد خیرخواه و از پرسپولیس به حسین بادامکی کارت زرد نشان داد.
پرسپولیس با این تساوی 51 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. تراکتورسازی نیز 43 امتیازی شد.

بازیکنان تراکتورسازی:
مهدی ثابتی، مجتبی ترشیز، مصطفی اکرامی، علی میرشفیعیان، علو ترائوره، مهدی کیانی، جاسم کرار(63- امیر محبی)، علیرضا جلیلی، مهرداد پولادی(87- امیر امینی فر)، اولروم و فرهاد خیرخواه(55- اسماعیل قروی)
سرمربی: فراز کمالوند
بازیکنان پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، مجتبی شیری، علیرضا محمد، جلال اکبری، هوار محمد، تیاگو(78- مجتبی زارع)، حسین بادامکی، هادی نوروزی، محسن خلیلی، مهدی شیری(46- کریم باقری)

سرمربی: علی دایی

http://traktorfans.blogfa.com/post-312.aspx

نظرات 2 + ارسال نظر
امید 1389/01/27 ساعت 07:50 ب.ظ http://S-P-R.BLOGSKY.COM

یاشاسین آذرباییجان
یاشاسین تراختور
ایول به همه شون

سلام دوست عزیز
شما با افتخار لینک شدید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد