5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

مهندس اشکبوس شرفی، دانشجوی قشقایی دانشجوی نمونه کشوری

مهندس اشکبوس شرفی، دانشجوی سر افراز ایل قشقایی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری

        شرفی



اشکبوس شرفی دانشجوی کارشناسی بهداشت محیط

در مراسم امسال، برای نخستین بار مهندس اشکبوس شرفی، دانشجوی سر افراز ایل قشقایی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی و طی مراسمی مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

وبلاگ مهندس اشکبوس شرفی :http://sargashteh.blogfa.com/


مقاله :http://www.icrasn.com/hamayesh/hamayeh2/fehreste%20mataleb.doc


http://www.qashqaie.mihanblog.com/post/94

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا دادخواه 1391/03/25 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام آقای شرفی خوبید؟من دادخواه هستم که اون روز تو دانشگاه تون باهاتون آشنا شدم خیلی دلم میخواد بازم ببینمتون کاش پیامم بدستتون برسه ممنون موفق باشی التماس دعا

دادخواه 1391/03/25 ساعت 08:26 ب.ظ

راستی شماره تماسم هست 09398768662خیلی دلم میخاد بازم ببینمتون ممنونم شماره مو به این خاطر دادم که بدونم کی میتونم باز شما رو ببینم برام خیلی دعا کن

ناشناس 1391/11/09 ساعت 05:33 ب.ظ

مدال گرفتن هنر نیست !
چیز میز گرفتن از دست رئیس جمهور هنر نیست !‌

مهم اون ته ته دله !‌
مهم همونه و بس !‌

خودش خوب می دونه من چی می گم !‌
مهم همون دلیه که شکستی ای که دم از معرفت و خدا . رنگ دوست و ...... می زدی . پس کجایی؟
ای داد بیداد از این روزگار
و ای بد به حالت که دلی را شکسته ای و خود را از قد نمی اندازی !‌

هنر دل بدست آوردن است و بس . همین.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد