5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 97 مقابل شهرداری تبریز متوقف شد.


 دیدار تیم های پرسپولیس و شهرداری تبریز از ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در حضور بیست هزار نفر آغاز شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. محمد منصوری در دقیقه 81 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند و در دقیقه 97 شهرام گودرزی بازی را به تساوی کشاند.
قضاوت این مسابقه بر عهده سعید بخشی زاده بود. وی به ادواردو و مهدی محمدپور از شهرداری تبریز و حمیدرضا علی عسگر، کریم باقری و محمد پروین از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. در دقیقه 97 مازیار زارع از پرسپولیس با دریافت کارت قرمز اخراج شد. پرسپولیس هفته گذشته نیز برابر پاس در لحظات آخر برد را با تساوی عوض کرد.

پرسپولیس با این تساوی 18 امتیازی شد و در همان رده دوم جدول باقی ماند و شهرداری تبریز نیز 6 امتیازی شد و همچنان در قعر جدول ماند.

بازیکنان شهرداری تبریز:
داود نوشی صوفیانی، بابک حاتمی(85- محمد سهیمی)، مهدی محمدپور، ابراهیم ابرکوهی، بهنام داداش‌وند، محمدرضا طهماسبی، ادواردو، رسول پیرزاده( 79- دوسانتوز)، میثم بائو، شهرام گودرزی، سعید دقیقی
سرمربی: اکبر میثاقیان

بازیکنان پرسپولیس:
رحمان احمدی، شیث رضایی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، حمیدرضا علی عسگر، کریم باقری، مازیار زارع، محمد نوری، محمد پروین( 77- مهدی شیری)، امیرحسین فشنگچی(66- محمد منصوری)، سعید حلافی(67- آرفی)
سرمربی: علی دایی


هو شدن دایی و باقری و پرتاب شی به سمت کاشانی

 هواداران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز علی دایی و کریم باقری را هو کردند.

 هنگامی که کریم باقری همراه سایر بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شد از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه هو شد. در این بین علی دایی نیز بی نصیب نماند و هو شد. علی دایی هرگاه کنار زمین می آمد هواداران علیه او شعار می دادند.

* حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس که قصد داشت به سمت جایگاه خبرنگاران برود تا بازی را تماشا کند مورد بی مهری هواداران قرار گرفت.


 
تساوی پرسپولیس و شهرداری تبریز در نیمه اول

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرداری تبریز در نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان رسید.

 دیدار تیم های پرسپولیس و شهرداری تبریز از ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در حضور بیست هزار نفر آغاز شد و در نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.
قضاوت این مسابقه بر عهده سعید بخشی زاده است. وی در نیمه اول به ادواردو از شهرداری تبریز و حمیدرضا علی عسگر از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

از نکات حاشیه ای این دیدار می توان به هو شدن کریم باقری اشاره کرد.

http://samadtb60.blogfa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد