5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

بلدییه اسپور-پیروزی تاکیملارینین اویونونون دوروموندا:



ایران فوتبول سوپر لیگاسین 9 جو هفته سینده ، تبریزین سهند ایستادیونودا ، شهرداری تاخیمی تئهرانین پیروزی تاخیمی ایله قارشی قارشیا گله رک بیر عظیملی موباریزه آپاردیلار.

ایلک دقیقه لرده هوجوملو اویون نومایش ائتدیرن بلدیه چیلر آرا بیر اوز قاپیلاری اونونده ده تهلوکلی وضعیت له قارشی لاشیردیلار.

کوبود اویونلاری ایله یاددا هر ایکی تاخیم اساس ایلک یارینی هئچ - هئچه ایله بیتیردیلر.
پیروزی تاخیمین تک گولون محمد منصوری یاریشین 82 دقیقه سینده وردو آمما بو اوستونلوک داوام ائدیلمه دی . و بلدیه نین ایگید اویونچی سی " شهرام گودرزی " اساس واختا علاوه ائدیلن 7 اینجی دقیقه ده ووردور و آزارکش لری سئویندیردی.

قید ائده ک، استادیوندا حاضیر اولان طارفدارلار هامیسی بلدیه نین ایدی . پیروزی تاخیمین کی اوزلری دئمیشکن آسیانین ان بویوک طرفدارلاری دیلار تبریزین سهند یستادیونودا بیر نفر یاردیمجی سی یوخدی !

بو آرادا منجه بلدیه ییغماسینین قاپیچی سی " صوفیانی " و ییرتیجی سی " گودرزی " ان یاخشی فوتبول چی لاردانیدیر .

یاشاسین آزربایجان ، یاشاسین بلدیه و تیراختور

یازار: قافلان بئی

****************

دایی: انها که توهین کردند خودشان بی غیرت هستند/ در تبریز کسی برای فوتبال به ورزشگاه نمی آید

من علی دایی، اهل آذربایجان هستم. به نظر شما چون اهل آذربایجانم باید تیمم را طوری به زمین بفرستم که 10 گل بخورد؟ اگر این کار را بکنم دیگر بی‌غیرت و بی‌شرف نیستم؟


سایت گل- علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک مقابل شهرداری تبریز در حالی در سالن خبری پس از مسابقه حاضر شد که از هتاکی 90 دقیقه‌ای هواداران شهرداری تبریز نسبت به خودش و کریم باقری بشدت ناراحت و عصبانی بود.

دایی گفت: کجای دنیا را سراغ دارید که اینطور به همشهری خود توهین کنند؟ کجا دیده‌اید که پشت دروازه حریف چنین حرکاتی صورت گیرد؟ من علی دایی، اهل آذربایجان هستم. به نظر شما چون اهل آذربایجانم باید تیمم را طوری به زمین بفرستم که 10 گل بخورد؟ اگر این کار را بکنم دیگر بی‌غیرت و بی‌شرف نیستم؟

وی افزود: بی‌غیرت و بی‌شرف خودشان هستند که چنین توهینی را 90 دقیقه به من و کریم باقری کردند. چطور می‌توانند به کریم باقری که جوانی خود را برای فوتبال آذربایجان گذاشته است توهین کنند؟ مردم آذربایجان باید الگو باشند نه اینکه به خاطر بازی همشهریشان در تیم مقابل او را اذیت کنند. همه جای ایران فوتبال را به نام کریم باقری می‌شناسند.

دایی ادامه داد: از یک طرف یک خیابان به نام کریم باقری می‌کنید و از سوی دیگر 90 دقیقه در ورزشگاه به او فحش می‌دهید. مگر ما خانواده‌های خود را از سر راه آورده‌ایم که باید اینچنین مورد هتاکی قرار بگیرند؟ آذربایجان متعلق به ایران است. ما همه برای یک مملکت هستیم اما متاسفانه آنهایی که به ورزشگاه می‌آیند دنبال فوتبال نیستند. آنها دنبال مسائل دیگریند. چرا باید در ورزشگاه یادگار امام آتاتورک تشویق شود؟

وقتی دایی این جملات را با عصبانیت بیان کرد عده‌ای از خبرنگاران این صحبت او را رد کردند اما سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: فیلم چنین تشویق‌هایی موجود است. کسی برای فوتبال در تبریز به ورزشگاه نمی‌آید. من ناراحت فحش شنیدن نیستم. آنها می‌توانند تا صبح به من فحش بدهند. من ناراحت این هستم که چرا شماها خودتان را به راه دیگری می‌زنید. واقعا نمی‌شنوید در ورزشگاه چه می‌گویند؟‌ در تهران هم همین هواداران به کریم باقری توهین کردند و با بطری آب او را زدند. چرا نباید قبول کنید که ما همه از یک مملکت هستیم. آذربایجانی، ترک، عرب، کرد همه متعلق به ایران است. این را بفهمید. مسائل دیگر را وارد فوتبال و ورزش نکنید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: معلوم است داور در این شهر و ورزشگاه می ترسد و هفت دقیقه وقت اضافه می گیرد. این طور که بازی انجام نمی شود! مگر اینهایی که در ورزشگاه هستند اجازه می دهند مسائل فنی در زمین پیاده شود.

وی افزود: در تبریز اتفاق‌هایی که در جریان بازی رقم می خورد به گونه‌ای است که داور را مجاب می کند مسابقه را مساوی به اتمام برساند تا مشکل خاصی ایجاد نشود. داور امروز متاثر از جو ورزشگاه از دقیقه یک تا 97 فقط به سود تیم میزبان سوت زد. دست آخر هم هفت دقیقه وقت اضافه گرفت تا بازی مساوی تمام شود.

دایی در ادامه با ابراز تاسف برای خبرنگارانی که به او اجازه صبحت کردن نمی دانند گفت: کجای دنیا برای یک مسابقه فوتبال هفت دقیقه وقت اضافه می گیرند؟

خبرنگاری در واکنش به این اظهارنظر دایی ورود پزشک به زمین برای مداوای دروازه بان پرسپولیس را دلیل تعیین هفت دقیقه وقت تلف شده عنوان کرد و گفت: دروازه بان تیم من شدیدا مصدوم شده بود. آیا برای مداوای او نباید پزشک به زمین می آمد؟ این که صورت او به شدت مصدوم شده بود، یعنی تمارض کرده است؟

http://www.tiraxtorfans.blogfa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد