5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

تراختور آزربایجان میزبان ملوان بندرانزلی در مرحله یک چهارم نهایی


تبریز سسی : روز دوشنبه 22 آذر تیم تراختور آزربایجان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور میزبان تیم ملوان بندرانزلی است.به گزارش گروه خبری تبریز سی به نقل از خبرگزاری ها این دیدار ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه سهند تبریز  برگزار می‌شود و تیم برنده به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه می‌باید.

 

تراختور آزربایجان همچون سایر تیم‌های لیگ برتری از مرحله چهارم وارد جدول مسابقات شده است و در نخستین بازی خود میزبان تیم فجر سپاسی شیراز بود که به دلیل عدم حضور این تیم شیرازی تراختور به مرحله پنجم صعود کرد.

 

تراختور در مرحله پنجم در یک بازی خانگی به مصاف همشهری خود شهرداری آزربایجان رفته و در یک دیدار پرگل با نتیجه پنج بر دو حریف خود را شکست داده و به هشت تیم پایانی صعود کرد.

 

دیدار تراختور و شهرداری به قید قرعه به میزبانی تیم شهرداری آزربایجان برگزار شد تا تراختور در مقابل حریف بعدی خود شانس میزبانی را داشته باشد.

 

ملوان بندر انزلی پرافتخارترین تیم شهرستانی در جام حذفی است که در مرحله قبل در انزلی تیم فولاد نطنز را با سه گل مغلوب و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و چون در مرحله یک هشتم نهایی و در مصاف با حریفانشان تراختور میهمان و ملوان بندرانزلی میزبان بودند در جدال رو در رو این تیم تراختور است که از امتیاز بزرگ میزبانی سود خواهد برد.

 

تراختور آزربایجان بعد از دو پیروزی متوالی مقابل نفت آبادان و پرسپولیس تهران شرایط روحی بسیار خوبی سود جسته و برای پیروزی در این بازی با تمام قوا در میدان ظاهر می‌شود.

 

البته تیم تراختور علی علیزاده مهاجم بلند قامت خود را به دلیل اخراج در بازی با شهرداری نخواهد داشت. هر چند جاسم کرار در مقابل پرسپولیس در لیگ برتر اخراج شد

 

از سوی دیگر برنده دیدار شهرداری یاسوج با کاوه تهران به مصاف استقلال تهران رفته و پیروز این دیدار حریف برنده دیدار تراختور آزربایجان و ملوان بندر انزلی برای شناسایی یک پای فینال است.

 

اگر تیم تراختور بتواند از سد ملوان عبور کند به احتمال فراوان در مرحله نیمه نهایی به مصاف استقلال رفته و پیروزی این میدان به دیدار نهایی جام حذفی راه یابد.

 

مسلما تراختور بعد از گذر از ملوان در مرحله نیمه نهایی سخت‌ترین بازی خود در جام حذفی را پیش رو خواهد داشت زیرا احتمال اینکه بازی تراختور خارج از تبریز برگزار شود بسیار است اما تا پیش از برگزاری بازی‌های استقلال با برنده کاوه تهران و شهرداری یاسوج نمی‌توان در مورد میزبانی تراختور نظر قطعی داد.

 

در کارنامه تیم تراختور دو بار حضور در دیدار پایانی جام حذفی ثبت شده که در سال‌های 54 و 73 تیم تراختور در فینال جام حذفی ایران با شکست مقابل تیم‌های ملوان انزلی و بهمن کرج از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی بازمانده است.

 

براساس این گزارش، روز دوشنبه 22 آذر در جام حذفی دو بازی دیگر برگزار شده و تیم راه آهن در اصفهان به مصاف سپاهان رفته و استیل آذین میزبان تیم فولاد خوزستان است.

 

مشابه بازی‌های فوق روز پنج‌شنبه در چارچوب لیگ برتر برگزار شد که راه آهن با سپاهان دو بر دو مساوی کرده اما استیل‌آذین دو بر یک فولاد خوزستان را مغلوب خود کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد