5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

محرومیت سنگین جاسم کرار

 

 

کمیته انضباطی اعلام کرد؛
محرومیت سنگین جاسم کرار
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جاسم کرار مهاجم عراقی تیم تراکتورسازی تبریز را به دلیل حرکات غیرورزشی و رفتار ناشایست با محرومیتی سنگین جریمه کرد.

بنابر اعلام کمیته انضباطی جاسم کرار که در دیدار با پرسپولیس پس از اخراج از زمین مسابقه اقدام به حرکات غیرورزشی، رفتار ناشایست و تحریک تماشاگران کرده بود و به دنبال آن عامل خشونت تماشاگران و خسارت به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز معرفی شده بود، به پنج جلسه محرومیت و 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است که کرار 3 جلسه از این محرومیت را پشت سر گذاشته و باید دید آیا این بازیکن میتواند از هفته ششم و دیدار تراکتور با ملوان بازی کند یا خیر. این سنگینترین حکم کمیته انضباطی در این چند سال است که علیه یک بازیکن فوتبال صادر میشود.

باشگاه تراکتورسازی نیز به دلیل تخلف تماشاگران منتسب به این باشگاه در دیدار با پرسپولیس تهران 10 میلیون تومان جریمه شد.

همچنین حسین کعبی بازیکن تیم استیل آذین که در دیدار مقابل نفت تهران پس از دریافت کارت قرمز از سوی داور اقدام به حرکات غیرورزشی کرده بود به یک جلسه محرومیت و پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

 


نظرات 1 + ارسال نظر

یاشاسین تورک میللتی.تورک میللتی گرک بیر اولا.یاشاسین 35میلیون تورک.قشقایی تورکلری,آذربایجان تورکلرینین دالیسیندا دوروبلار.آذربایجان دا قشقایی لرین دالیسیندا دوروب.یاشاسین قاشقایلار.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد