5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

کمپین امضا برای راه اندازی شبکه استانی قشقاییها



کمپین امضا برای راه اندازی شبکه استانی قشقاییها



سه‌شنبه  ۵ بهمن ۱٣٨۹ -  ۲۵ ژانویه ۲۰۱۱



با توجه به اینکه در استان آذربایجان غربی کردها علاوه بر داشتن شبکه محلی مهاباد در شبکه استانی نیز 30 درصد برنامه ها را تحت اختیار خود دارندبا اینکه اکثریت استان را تورکها تشکیل میدهند. و این در حالی است که قشقایی ها با وجود جمعیت میلیونی شان در استان فارس دارای هیچ شبکه ارتباطی حتی یک مجله نیز نیستند چه برسد به شبکه محلی .

ما امضا کنندگان زیر علاوه بر اعتراض به این ناعدالتی موجود ، خواستار تشکیل شبکه ای محلی برای تورکهای قشقایی می باشیم . چه اینکه عدم انجام این کار به منزله نقض قانون اساسی کشور است و قانون شکنان باید در مقابل ملت تورک پاسخگو باشند

http://www.petitiononline.com/qashqaie/petition.html


و




یادمان اساتید بزرگ موسیقی قشقایی - اسفند 89 تهران

انجمن فرهیختگان و متخصصین قشقایی (افق) با همکاری دانشجویان و قشقایی های مقیم تهران یادمان اساتید بزرگ موسیقی قشقایی استاد حبیب خان گرگین پور - استاد هلاکو خان جانی پور قشقایی - استاد محمد حسین کیانی و استاد تهمورث خان کشکولی را تحت عنوان (یادمان چهار استاد) در اسفند ۸۹ برگزار میکند. همچنین از استاد بی بدیل که عمر نازنین خود را در جهت احیای موسیقی قشقایی سپری نمودند استاد فرود گرگین پور بطور ویژه تجلیل خواهد شد.از یکایک علاقمندان حفظ و معرفی فرهنگ و هنر اصیل قشقایی دعوت میشود جهت برگزاری هرچه بهتر و پربارتر و همچنین آبرومندانه تر این مراسم همکاری نمایند. گفتنی ها - خاطرات - عکس - فیلم کوتاه و پیشنهادات (و هر آنچه که در معرفی بیشتر این عزیزان کمک نماید) شما خوبان ارزشمند خواهد بودو با جان و دل پذیراییم . جزییات دقیقتر برنامه را بزودی به آگاهی عموم خواهیم رساند.

جهت دریافت خبر های بیشتر با تلفن ۸۱۲۱ ۵۵۳ ۰۹۱۹ نادر نامداری قره قانی

تماس داشته باشید. 

email:nadernamdari@yahoo.com

http://qashqaee.blogfa.com/post-139.aspx

نظرات 2 + ارسال نظر
aydin 1389/11/10 ساعت 12:17 ق.ظ

چوخ یاخشى اولار

sadiq miyanali 1389/11/16 ساعت 11:39 ب.ظ

qaşqayi'lərin özləri nəqədr bu sozdən xəbərləri varmi?

imzalardan bəlli olar

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد