5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

محرومیت کرار جاسم بخشیده شد

Azarbaijan Sport - کرار جاسم بازیکن عراقی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که به خاط مسائل پیش آمده در بازی با پیروزی با محرومیت 6 جلسه ای روبرو شده بود که 5 جلسه این محرومیت به خاطر حکم کمیته انظباطی و یک جلسه محرومیت نیز به خاطر کارت قرمزاخذ شده در این دیدار بوده است مورد بخشش کمیته انظباطی فدارسیون فوتبال قرار گرفت.
مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فوتبال از بخشش کلیه محرومیت‌های اهالی فوتبال و فوتسال به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.
مجتبی شریفی ‌اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و با توجه به درخواست‌های فراوانی که باشگاه‌ها از کمیته انضباطی به منظور عفو محرومیت‌ها داشتند کلیه محرومیت‌ها تا دو جلسه مورد بخشش قرار گرفته و این عفو و بخشش در تمام رده‌های فوتبال و فوتسال اعمال خواهد شد.
وی ادامه داد: سازمان لیگ، کمیته مسابقات فوتبال و کمیته مسابقات فوتسال و سایر کمیته‌های برگزاری مکلفند بخشودگی اعلام شده را در خصوص محرومیت بازیکنان، مربیان و سایر دست‌اندرکاران فوتبال اعمال نمایند.
کرار جاسم که 4 جلسه از محرومیت خود را سپری کرده بود و 2 جلسه از محرومیتش باقی مانده بود با توجه به بخشش 2 جلسه ای محرومیت تمام بازیکنان خاطی این بازیکن نیز محرومیتش به اتمام رسید و با این حساب می تواند تراکتور را در دیدار با شاهین بوشهر یاری کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد