5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

شعر کوه سرخ -شاعر:تیمور گردانی

امروز مراسم تشییع

با تسلیت مجدد به علت درگذشت شاعر طنزپرداز ایل قشقایی

 استاد تیمور گردانی به اطلاع کلیه عزیزان میرساند مراسم تشییع

 پیکر پاک ایشان امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ و از ساعت ۱۰ صبح

 از دارالرحمه شیراز به سمت زادگاهش پس کوهک (دره مارون)

 بوده و در همانجا به خاک سپرده می شود


شعر کوه سرخ

شاعر:تیمور گردانی

گزیده ای از شعر کوه سرخ رو از شاعر گرانقدر زنده یاد تیمور گردانی کشکولی واستون اماده کردم

شاعری که همیشه با عشق فراوان شعر میگفتند و حتی در لحظات پایانی زندگیشان هم با سرودن شعر، ایل قشقایی را وداع گفتند

چون من خودم در صحنه مرگ مرحوم گردانی حضور داشتم الان دارم لحظات سختی رو سپری میکنم

از صمیم قلب آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده ی این شاعر عزیز به اندازه ی دریای غمشون باشه

کوه سرخ

دئدیم الله کوه سرخ داغ کُمهر و کاکاندان اوجدادور
امجگلی سوینگ اشکفت طاق بستاندان اوجادور

کوه سرخ پیاگاه لرینگنه داها تفنگ تاقلاماز
گچّه لرینگ پرکلاماز پازانلارینگ باقلاماز

سنه باخنده او گینلر گئنه یادیمه دیشیلار
چاره یوخوم اه چکیرم ایکّی گؤزلرده جوشیلار

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد