5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

منیم گولوم سنینگ بایرامونگ موبارک اولسون

داغلار دایاقین اولسون

گونش چراغین اولسون

آچیلسین باغلی یوللار

گؤزلرین آیدین اولسون


هامیلارا بایرامی تبریک دئییم

بوگون بایرامی آخشامی گئتدیک اوستاد شهریارین قبری اوسته

دوزون سوزوو اولین باریدی گئدیردیم

اولده منی آغلاماق توتدو

سونرا واقعا بیراز اوستادینان دردلشدیم

دئدیم اوستاد قالخ آیاغا گؤر اورمو گولوموز قورویوب داهی بئله اونون گؤروشونه گئده بیلمیرم

آمما بو ایل گئده جیم ...

اوستاد قالخ آیاغا گؤر داهی آزربایجانین بئله داغلارین قازیب آپاریرلار

آمما دوزون دئسم چوخ کدرلندیم سونرا دوشوندوم کدر له غمله ایش چیخمازکی

اوستادیمیز اوزامان گلدی حیدربابانی یازدی

کاش هر کس اوز وطنینه بئله اوز بورجون ادا ائلیه

بو ایل ان شالله بیر ایل اولسون کی ایشله مک ایلی اولسون داهی سوز اولماسین

اورمو گولوموز قوروماسین

یولونو بئله تاپمالییق

داغلارمیزی قورومالییق

بوتون بونلار آللاهین نعمتلریدیر بیزیم الیمیزده دیلر

بیز شوکرونی اونلاری حفظ ائله مکله یئرینه یئتیرمه لییک

آمما بوگون سئویندیم چون پیسپیس اوتوزدو و اس اس ده کی مساوی ائله دی تراختور لااقل یئنمه دی

من چوخ اومیدیم وار بو ایل ان شالله ترختوردا گئدر آسیایا

هامییا بایرامی تبریک دئییرم



اهنـگ سازیم سینیق

سه تار و آواز:حمید احمدی

با همکاری:سعید ذولفقاری

شاعر:محسن رجایی پناه

*البوم جدید دونیا*

اهنگ زیبای "سازیم سینیق" از هنرمند جوان اقای حمید احمدی هست

ایشون که ساکن شیراز هستند از پدری دره شوری و مادری فرهادلو متولد شده اند

البوم "دونیا" دوازدهمین اثر این هنرمند خوش ذوق هست که شما رو به شنیدن این

قطعه دعوت می کنم

فرمت MP3

 

 

 دانلود   4shared

http://shahrambadri.titrblog.com/post280.php

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا 1389/12/29 ساعت 10:11 ب.ظ

قیزیل گول ایواندادی
هر گولو بیر یاندادی
بو بایرامین دادی یوخ
متین پور زینداندادیر

شاختا آیلار سووشدو
گوللر گولور ناخوشدی
او گونلرین اییچینده
سعیدین یئری بوشدو

پسر پارسی 1389/12/29 ساعت 10:29 ب.ظ http://persiannboy1.blogfa.com

درود
بسیار خوشحالم که بالاخره بعد از مدتها وبلاگ نویسی از ایل خودم ایل بزرگ قشقایی پیدا کردم.
من هم پسری هستم از دیار پارس و البته از ایل بزرگ قشقایی.
اگه مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن

سلام
من شما را لینک می کنم چون قشقایی هستید
پسر پارسی با قشقایی بودن واقعا خیلی جالب است!!
شما را با اسم پسر قشقایی لینک کردم
موفق باشید بایرامینگیز موبارک اولسون

علی 1390/01/02 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.mikhak.net

سلام همشری وبلاگ چوخ گوزل دی انشاالله که تراختور همیشه قهرمان گالسین. اگه مایل به تبادل لینک با ما هستید . میتوانید ابتدا لینک ما را با نام میخک دات نت درج کنید و سپس با مراجعه به سایت www.mikhak.net و با کلیک بر روی تبادل لینک با ما لینک خود را ثبت کنید .

بایرامین مبارک .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد