5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

آخرین اخبار از استادیوم یادگار امام سهند(پایانی)


آخرین اخبار از استادیوم یادگار امام تبریز، این بخش به محض دریافت خبر جدید به روز میشود.


* ساعت 12:50

جاده های منتهی به استادیوم، شاهد حضور تعداد زیادی هوادار است. هواداران از هر نقطه خود را به استادیوم رسانده اند. تعداد زیادی هوادار در حال ورود به استادیوم هستند.

* ساعت 13:05

با اینکه بیش از 4 ساعت به آغاز بازی حساس دو تیم تراکتور و زسپاهان باقی مانده است، هم اکنون بیش از ده هزار نفر از هواداران تراکتور وارد استادیوم شده اند و بیش از ده هزار نفر از هواداران، در حال کنترل و ورود هستند. به گفته خبرنگار کلوب هواداران تراکتورسازی، این ازدحام جمعیتی تا کنون بی سابقه بوده است و پیشبینی میشود تا ساعت 3 کل استادیوم مملو از تماشاگر شود.

امروز در استادیوم، بلیط کاغذی هم عرضه میشود و هوادارانی که موفق به شارژ بلیط های خود نشدند، میتوانند بلیط کاغذی خرید کنند و یا بلیط خود را در استادیوم شارژ کنند.

* ساعت 13:30

ساعت شروع دیدار تغییر کرد، به گزارش کلوب هواداران تراکتورسازی به نقل از فدراسیون فوتبال ساعت شروع دیدار از ساعت 17:00 به ساعت 16:45 تغییر یافت.

* ساعت 13:45

گزارش ها از داخل شهر، حاکیست، تبریز امروز در تعطیلی کامل به سر میبرد و در تمامی مناطق تبریز، همه مردم در حال رفتن به استادیوم یادگار امام هستند. اتوبوسهای شرکت واحد، با ظرفیت تکمیل در حال عزیمت به سوی استادیوم میباشند و همه هواداران، از پیر و جوان، خود را به استادیوم میرسانند.

* ساعت 14:20

هم اکنون بیش از 40 هزار نفر از هواداران پر تعداد تیم تراکتورسازی، داخل استادیوم هستند و تعدادی بیشتری در بیرون از ورزشگاه در حال ورود هستند. با این ازدحام جمعیتی، پیشبینی میشود، رکورد پر تماشاگرترین دیدار تاریخ فوتبال ایران شکسته شود.

* ساعت 14:30

کارلوس کی روش به دلیل مصدومیت از ناحیه پا، به تبریز نیامد. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که قرار بود برای دیدن دیدار دو تیم تراکتورسازی و سپاهان به تبریز بیاید، به دلیل مصدومیت و توصیه پزشکاه به تبریز نیامد.

* ساعت 14:45

با اینکه دو ساعت به شروع مسابقه باقی مانده است، طبقه اول استادیوم به طور کامل پر شده است و هواداران به طبقه بالا هدایت میشوند، با توجه به فشردگی تماشاگران در طبقه اول، تخمین زده میشود بیش از 60 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشته باشند. هواداران از شهرهای مختلف، مانند ارومیه، اردبیل، هشترود، قزوین، کرج، تهران، همدان و ... با پلاکاردهای زیبا به استادیوم آمده اند تا تیم محبوبشان را تشویق کنند.

* ساعت 15:05

سکوهای ورزشگاه یادگار امام به طور کامل پر شده اند و با توجه به فشردگی میتوان گفت، بیش از 80 هزار نفر هم اکنون در استادیوم هستند. درهای استادیوم بازا ست و هر لحظه به تعداد تماشاگران اضافه میشود.

* ساعت 15:50

تیمها وارد زمین شدند و درحال گرم کردن میباشند.
امیر قلعه نویی به شدت توسط هواداران تراکتورسازی تشویق شد.
هم اکنون بیش از 100 هزار نفر در داخل استادیوم حضور دارند و عده زیادی از هواداران پشت درهای استادیوم هستند.

* ساعت 16:15

ترکیب تیم تراکتورسازی برای این دیدار، عباس محمدی، مجتبی ترشیز، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، آندرانیک تیموریان، مهدی کیانی، جاسم کرار، مسعود ابراهیم زاده، علی علیزاده و محمد ابراهیمی میباشد.

* ساعت 16:25

شبکه استانی شهند، طی زیر نویسی از همه هواداران خواست، به دلیل تکمیل شدن ظرفیت ورزشگاه یادگار امام، در خانه بمانند و این دیدار را از طریق تلویزیون دنبال کنند.

http://www.tractorfc.com/read.php?newsid=502

نظرات 1 + ارسال نظر
az 1390/01/26 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام دوستان

متاسفانه در تاریخ 6/1/1390 تمامی سی دی و نوار کاست های ترکی قشقایی از تمامی استریو ها ( از جمله استریو دل آواز و قشقایی ) اعم از نوار مادر و موجودی های انبار توسط اماکن شیراز جمع آوری گردیده و به احتمال قوی در صدد معدوم کردن آن ها می باشند ، آهنگ هایی که عمر آن ها از تمامی ما بیشتر می باشد : ماه پرویز – دارغا شاه میرزا – محمد قلی خورشیدی – محمد حسین خان کیانی – زینت – آفتاب و .....

لطفا" اطلاع رسانی کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد