5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

دکتر سعید بهاءلو بر خاسته از دل ایل قشقایی


یاد ش گرامی


 یادی کنیم از قهرمان و پزشک   کوهنوردی کشورمان دکتر سعید بهاءلو ،

دو سال پیش در زمانی که برای فتح قله هیمالیا وبرافراشتن پرچم عزیز میهنمان به همراه تیم ملی کوهنوردی سفر کرده بود بر اثر افت دمای بدن سقوط کرد .

ویادش را جاودانه ساخت.خانواده محترمش هنوز  چشم به راه آمدنش هستند .

دکتر سعید بهاءلو بر خاسته از دل ایل قشقایی که مانند دیگر جوانان این قوم سخت کوش ودلیر برای سر افرازی این مرز وبوم بسی افتخار کسب کرد تا یادش را در اعماق ذهنها برای همیشه ، چون مدالهای افتخاری که کسب کرده بود بدرخشد.

وطلایی تر از همه مدال ورزشی اش باشد

یادش گرامی باد

 می توانید جهت اطلاع بیشتر به این آدرس مراجعه نمایید:

http://chashmdarraham.blogfa.com


نظرات 1 + ارسال نظر
الینا 1390/09/15 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام من االینا بعاءلو از بستگان سعید بهاءلو هستم
اگه مایلید حاضرم بهتون کمک کنم اطلاعات زیادی از ایل قشقاشش دارم
ای دی من: eli_x0917
موفق باشید بدرود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد