5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

حضور سرخ آسیایی

havadar2.jpg

چند دقیقه بیشتر به پایان بازی سپاهان و تراکتور باقی نمانده بود همه یا در حال رفتن بودند یا ساکت و آرام نشسته بودند و چشمشان به داور بود که هرچه زودتر در آن سوتی که در دستش بود بدمد.


بازی تمام شد آن هایی که هنوز بودند نای بلند شدن از صندلی را نداشتند اما با همان حال خراب بلند شدند و تشویق کردند تراکتور شکست خورده شان را و چه زیبا بود آن صحنه. بیرون از استادیوم حال و هوای عجیبی بود آن صد هزار نفری که آمده بودند تا هلهله کنان بازگردند حالا ناراحت و غمگین فوج فوج به سوی شهر روانه می شدند. آن شب با تمام تلخی اش گذشت. فردایش شهر هنوز در بهت و حیرت بود. بعضی ها می گفتند آسیا خداحافظ ... بعضی دیگر هنوز خوشبین بودند. همه جا همه ی حرف مردم این بود چه شد به سپاهان باختیم ؟!!!
چند روز گذشت کم کم داشت تلخی بازی با سپاهان به فراموشی سپرده می شد. حالا هوادارن به فکر بازی با پیکان افتاده بودند. آن ها می دانستند این آخرین فرصت است. پس عزمشان را جزم کردند برای قزوین. بازیکنان ، سرمربی و خلاصه همه به این باور رسیده بودند که باید برنده ی بازی با پیکان باشیم. جمعه فرا رسید. استادیوم شهید رجایی قزوین باز هم پر شده بود از بیرق های سرخ . تشویق و تشویق و باز هم تشویق ... چند دقیقه بیشتر به پایان بازی نمانده بود باز هم همه منتظر سوت پایان بازی بودند ولی این بار نه ساکت و نه اندوهگین بلکه شاد و خوشحال و پای کوبان چون تراکتورشان از تیم حریف جلو بود. بازی تمام شد، تراکتور برد. امید بار دگر روی خوش نشان داد به آذربایجان.
و حالا چیزی تا آسیا نمانده است. فقط سه گام ...
هموطن ، هم زبان ، یؤلداش می دانم یک سال است زحمت کشیده ای ، می دانم در سرما و گرما با تمام سختی ها به ورزشگاه رفته ای و عشقت را با جان و دل تشویق کرده ای . اکنون تراکتور بیش از هر زمان دیگری به تو نیازمند است. حالا که آخرین قدم ها را در راه آسیا برمی داریم مبادا نا امید شده باشی ، مبادا شک داشته باشی برای حضور. اصلا بازی سپاهان را فراموش کن . اصلا بیا فکر کنیم آن بازی یک اتفاق بود. تراکتور ( یا نه همان تراختور ) مال توست ، بدون تو هیچ است. صاحب اصلی اش توئی و تک تک مردم آذربایجان. اگر تو نباشی او هم نیست. تراختور با وجود توست که در میدان یکه تازی می کند.
پس بیا ، محکم تر از همیشه ، با صلابت تر از گذشته . بیا و یادگار را جهمنمی دیگر برای صبایی ها و سایپایی ها درست کن. بیا و بدان که همین حضور توست که مشت می کوبد بر دهان دشمنان آذربایجان. بیا تا طوفانی به پا کنیم در این دو بازی. تا 90 دقیقه حریف را زجر دهیم با تشویق تراختومان.
حرف آخر : لیگ ایران برای ما خیلی کوچک است ، آسیا ما را صدا می زند پس تراختورت را تنها نگذار ...

علی قهرمان زاده

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد