5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

وقتی قرار نباشد تراختور اسیایی شود داور پنالتی گرفته شده خود را

وقتی قرار نباشد تراختور اسیایی شود داور پنالتی گرفته شده خود را دقیقه 95 پس میگیرد!


سایت متحد هواداران تراکتور:واقعا دنیای عجیبی شده است در زمین خودت پنالتی گرفته شده را با اعتراض تیم مهمان و فشار روی دارو پنالتی لغو میشود.واقعا چه فشاری روی داور بود که پنالتی خود را پس گرفت چه شنید و چه گذشت ؟

اگر قرار نیست تیمی از آذربایجان به نمایندگی از کشور ایران در آسیا حضور یابد بگویند تا دیگر چنین سرمایه ای روی این پدیده در خطه آذربایجان گذاشته نشود. پیروزی با ناجوانمردی برای حضور در آسیا دست و پا میزدند تا شاید نگذارد تیم محبوب آذربایجان به این مهم دست یابد.
سالها بود که فوتبال ایران بدون حضور نماینده از آذربایجان  به حیات خود ادامه میداد  ولی با حضور تیمی از این خطه پس از سالها تمام سنگ اندازیها شد تا نتواند حضور پر رنگی میان دیگر تیمها داشته باشد  چه از نظر رسان ها چه مطبوعات ولی با این وجود و با پشتوانه عظیم ملت آذربایجان توانست خود را در میان تیمهای صدر جدول ببیند ولی گویی باز رگ ترک ستیزی عده ای باد کرده تا نگذارد بیش از این بالا رود .کنفرانس خبری کمالوند در پایان بازی با صبا گواه بر این ادعا بود جایی که گفت:: معتقدم برخی تصور نمی‌کردند که تراکتورسازی تا اینجای لیگ هم پیش بیاید و شاید نباید بیش از این بالا برویم.سرمربی تراکتورسازی با اشاره به پنالتی دقیقه 95 گفت: آیا داور سوت پنالتی را به صدا درآورد یا نه، اگر این سوت را زد چرا بعد از 30 ثانیه تصمیمش را عوض کرد. ما از حق تراکتورسازی نمی‌گذریم. آنهایی که به تراکتورسازی لطمه می‌زنند را به خدا واگذار می‌کنم.


با این وجود میگوییم اندکی صبر سحر نزدیک است و به قول تورک ها:: گلجک بیزیمدی


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد