5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

من در تراکتور فقط برای مردم آذربایجان بازی می کنم

مگر من برای جعفری بازی می کردم که پشت سر من حرف بد بزند ... من فقط بخاطر مردم آذربایجان بازی می کردم ... و خیلی ها نمی خواهند من برای این مردم بازی کنم ... نمی خواهند مردم آذربایجان من را دوست داشته باشند ... امروز از صبح از همه باشگاههای ایران به من زنگ زدند و گفتند بیا با ما قرارداد ببند ... از پرسپولیس و استقلال و سپاهان و ذوب آهن و مس و ...

 

تراکتوراسپور – بعد از اعلام حکم موقت کمیته انضباطی مبنی بر محروم بودن کرار تا اطلاع ثانوی تماسی با کرار برقرار کردیم تا از آخرین وضیعت وی جویا شویم که با تصمیمات جدید و کلایه هایش از مسئولین باشگاه روبرو شدیم که در ادامه خلاصه ای از آن را می خوانید

 

آقای کرار کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی شما را محروم کرده و روز دوشنبه 26 اردیبهشت به کمیته انضباطی دعوت شدید ؟ کمیته انضباطی چی ؟ از چی محروم می خواهند بکنند ... من الان در عراق هستم و دو بازی بعدی هم محروم بودم دیگه از چی می خواهند مرا محروم کنند ؟ اصلا مگر من چکار کردم که من رو می خواهند محروم کردند ... داور جنجال درست کرده ، مردم هم عصبانی شدند زدند همه صندلی ها را شکستند ... حالا می خواهند بدازند گردن من ؟ من چکاره هستم این وسط ؟

در کمیته انضباطی شرکت نمی کنید ؟ نه بابا ... کمیته انضباطی واسه چی برم ...

کی به تبریز برمیگردید ؟ من دیگه تبریز بر نمی گردم

واسه بازی با صنعت نفت که باید برگردید ؟ نه ... ببین من دو کارته بودم که تو بازی با صبا هم کارت زرد گرفتم و هم کارت قرمز گرفتم و اخراج شدم که دو بازی محروم می شوم و تا آخر فصل بازی ها رو از دست می دهم

خوب خلاصه باید تبریز برگردید ... قرارداد برای سال بعد ؟ باشگاه من را اخراج کرده و من هم دیگر خسته شدم دیگر ... نمی خواهم دیگر به تبریز برگردم . با باشگاه هم قراردادم آخر فصل تمام می شود

سال بعد نمی خواهید در تراکتور بازی کنید ؟ ببین من نه بخاطر جعفری ، نه بخاطر کمالوند و نه بخاطر باشگاه تراکتور بلکه فقط بخاطر مردم آذربایجان در تراکتور بازی می کردم ... (کرار با بغض ادامه داد ) مردم آذربایجان ، مردم تبریز من را دوست دارند و من هم این مردم را دوست دارم و بخاطر این ملت بازی می کنم ، من به عشق این مردم هر کاری می کنم من در تراکتور فقط برای مردم آذربایجان بازی می کنم ولی ...

ولی چی ؟ آقای ... تو دوست من هستی ... خودت دیدی که من بعد از بازی ها با تو هم حرف نمی زدم تا حاشیه نباشه . بهانه دست کمیته انضباطی ندهم تا من را محروم کنند ... ولی بجای من از خودشان حرف در می آوردند و در روزنامه چاپ می کردند آنوقت آنها من را به کمیته انضباطی احضار می کردند ... خسته شدم از دست این بی عدالتی ها....

خوب این دلیل نمی شود با تراکتور تمدید نکنی ؟ جعفری من را نمی خواهد ... دیروز مدیر برنامه های من زنگ زد به من و گفت در تلویزیون و رادیو جعفری و کمالوند تو را اخراج کردند و پشت سر تو حرف های بدی زدند ...

مگر من برای جعفری بازی می کردم که پشت سر من حرف بد بزند ... من فقط بخاطر مردم آذربایجان بازی می کردم ... و خیلی ها نمی خواهند من برای این مردم بازی کنم ... نمی خواهند مردم آذربایجان من را دوست داشته باشند ... امروز از صبح از همه باشگاههای ایران به من زنگ زدند و گفتند بیا با ما قرارداد ببند ... از پرسپولیس و استقلال و سپاهان و ذوب آهن و مس و ...

سه برابر پولی که از تراکتور گرفتم به من برای یکسال پیشنهاد دادند ... تیم های تهرانی و سپاهان قدرت دارند و نمی گذارند تا بعد از هر بازی من را به کمیته انضباطی احضار کنند ... آنها قدرت دارند نمی گذارند من را الکی محروم کنند ... آنها نمی گذارند بخاطر جنجالی که داور درست کرده من را محروم کنند ... جعفری و باشگاه تراکتور قدرت ندارد و نمی تواند جلوی آنها را بگیرد ... همه باشگاهها همیشه طرف بازیکن را می گیرند ولی اینها من را اخراج می کنند ...

پس سال بعد را در تراکتور بازی نمی کنی ؟ نه ... می خواهم در تیمی بازی کنم که قدرت دارد ... تراکتور قدرت مقابله با لابی دیگران را ندارد

امسال فش دادیم محروم شدیم ! به ما فش دادند ، ما محروم شدیم ! صندلی شکستند ما محروم شدیم ! صندلی شکستیم ، من محروم شدم ... در انزلی 90 دقیقه فش دادند به من 90 دقیقه صدام حسین کرار گفتند ولی آب از آب تکان نخورد ... کم مانده بود در آن بازی هم من را محروم کنند ... در بازی ها آنقدر با لگد من را می زدند که بعد از بازی یک روز نمی توانستم راه بروم ولی می گفتند کرار فیلم بازی می کند ... می گفتند الکی خودش را زمین می زند ... بابا من آدم هستم ... اگر آدم را با لگد بزنند می خورد زمین ...

می خواهی به کدام تیم بروی ؟ تا آخر هفته با سپاهان و یا تیم های تهرانی تمام می می کنم ... آنها قدرت دارند و سه برابر تراکتور هم پول می دهند...

کرار پس تکلیف مردم آذربایجان چه می شود ؟ این همه عاشق داری در اینجا با دل آنها می خواهی چکار کنی ؟ تکلیف کرار کرار کرار ها چه می شود ؟ می خواهی دل 100 هزار نفری که در استادیوم 90 دقیقه فریاد می زدند انا مجنون کرار را بشکنی ؟ نه ... من آنها را دوست دارم ... من هیچ وقت دل آنها نمی شکنم من بخاطر آنها هر کاری می کنم ولی ... ( سکوت )

ولی چی ؟ ولی باشگاه من را نمی خواهد ... آنها من را اخراج کردند

کرار کی گفته تو اخراج شدی؟ من خودم دیروز با کمالوند مصاحبه می کردم که گفت : (کرار را اخراج نکردیم بلکه گفتیم فعلا تمرین نیاید) شاید آنها به تو استراحت داده اند ... نمی دانم ... نمی دانم چی بگم ...

کرار تو تصمیم گیری عجله نکن و به مردم آذربایجان هم فکر کن ، به صدا های که در استادیوم می شنیدی ؟ به خدا فقط به همین مردم فکر می کنم نه به چیز دیگر ... وقتی به مشکلاتم در این یک سال نگاه می کنم و به پیشنهاداتم فکر می کنم با خودم می گویم می روم تیمی که قدرت دارد ولی وقتی عشق این مردم را در مقابل این همه اتفاقات می گذارم اعصابم خرد می شود ... دیوانه می شوم ... نمی دانم چکار کنم واقعا نمی دانم چکار کنم

کرار هیچ جای ایران تبریز نمی شود و هیچ شهری مردمش دیوانه وار تو را دوست نخواهند داشت می دانم ... هیچ جای تبریز نمی شود و هیچ مردمی ، مردم آذربایجان ... باید با باشگاه صحبت کنم و به همه چیز خوب فکر کنم و بعدا تصمیم بگیرم ...

http://tractorspor.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=785:1390-02-15-11-52-40&catid=101:1389-11-07-17-48-49&Itemid=682

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد