5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

ابراهیمى، اولین بازیکنى که به عیادت عابدینى رفت


بیش از پنج ماه از اتفاق ناگوارى که براى على عابدینى افتاد میگذرد. دیروز محمد ابراهیمى همراه با خبرنگار کلوب هواداران تراکتورسازى، به عیادت این هوادار رفت و دقایقى با خانواده محترمش صحبت کرد. ابراهیمى تنها بازیکنى است که از عابدینى عیادت کرده است.


وضعیتش رو به بهبود است، اما هنوز روى ویلچر است. پزشکش، دکتر محمد مهدى حسینیان، گفته تا دو سه سال بهبود کامل میابد. عاشق تیم تراکتور است. این را میشود با ورود به اتاقش فهمید. همه جاى اتاقش پوشیده از پوستر، پرچم و عکسهاى بازیکنان است. میشود گفت، اتاقش قرمز است.

دیروز آقایان جعفرى و یاوران، همراه با مسئولین بیمه به عیادتش رفته بودند. قرار است از طرف بیمه 10 میلیون تومان به وى پرداخت شود. اما دلگیر است. در این مدت هیچ کدام از بازیکنان به عیادتش نرفته اند. بازیکنانى که خنده هایشان، در عکسهاى روى دیوار اتاق دیده میشوند.

13 آذر، روز شنبه، اواسط نیمه اول. مهدى کیانى شوت میزند. توپ به تیر دروازه برخورد میکند. همه به خیال اینکه توپ گل شده، فریاد شادى میکشند. على نمیتواند این همه هیجان را تحمل کند. روى زمین مى افند. دوستانش از روى زمین بلندش میکنند و با آمبولانس استادیوم، او را به بیمارستان انتقال میدهند.

هفته گذشته مربیان و تعدادى از بازیکنان صبا به دیدنش رفته بودند. ویسى گفته بود، ما على را در برنامه نود دیدیم و وظیفه خود دانستیم از او عیادت و دلجویى کنیم. سرمربى صبا اعتقاد دارد، هوادار، یار دوازدهم تیم است، همانطور که وقتى بازیکنى مصدوم میشود، براى درمان وى، زمین و آسمان را به هم میدوزیم، باید، هوادارمان را نیز، تاج سر کنیم. آنها مقدارى هم کمک مالى میکنند، اما از خانواده اش میخواهند، این موضوع رسانه اى نشود.

از دیدن محمد ابراهیمى خیلى خوشحال است، میگوید، بال ندارم که پرواز کنم. برق را میشود در چشمانش دید. شالى که ابراهیمى برایش آورده را دور گردن مى اندازد، محمد را غرق بوسه میکند. براى دقایقى درد و رنج این چند ماه را فراموش میکند و لبخند میزند.  مهاجم تیم تراکتور، بغض میکند و قول میدهد، فصل بعد، درصدى از قراردادش را براى سلامتى على عابدینى اختصاص دهد. مادرش از خوشحالى فرزندش، اشک شوق میریزد و مدام ابراهیمى را دعا میکند.

چه خوب است، سایر بازیکنان هم به دیدنش بروند. چه آسان است، خوشحال کردن جوانى که عاشق پیراهن سرخ تیم شهرش است. هوادارى که تنها انتظارش این است که باز هم بتواند بازیکنان مورد علاقه اش را از نزدیک ببیند. اما شرایط جسمى اش اجازه حضور در استادیوم به وى نمیدهد.

کلوب هواداران تراکتورسازى از طرف خانواده این هوادار عزیز، از محمد ابراهیمى و تمامى مسئولانى که به دیدارش رفته اند و بازیکنانى که بعدا وى را ملاقات خواهند کرد، تقدیر و تشکر میکند.

دیدار محمد ابراهیمی با علی عابدینی


http://www.tractorfc.com/read.php?newsid=556

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد