5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

ائل گوجی سئل گوجی

سایت متحد هواداران - گلون گدگ هامیلیقا آلقیشلیاق تراختوری.

دوست عزیزمان آرتان آرمان دیروز با قلم شیوای خود در پورتال هواداران تیراختور نکته های بسیار ریزی را یاد آور شده بودند. در عمق مطلب نگاشته شده مطالبی به چشم می خورد که با اندک نگاه تیز بینی می شد آن را به دیده احترام نگریست.درست است این روزها هیاهو ی کنار تراختورزیاد شده ولی دنیا به آخر نرسیده ، تراختور همان تراختوریست که تمام سختیهای لیگ یک را 8 سال تمام بر روی دوش کشید و ما هواداران نیز سرد و گرم آن روزها را با حسرت فراوان پشت سر گذاشتیم ، لیکن آنچه نمود داشت و دارد این است که هیچگاه نه ما و نه تراختور پا پس نکشید.

تراختور در دوفینال از فینال های چهار گانه یک برد و یک باخت داشته است. دو فینال دیگر باقیست .فوتبال هزار اما و اگر دارد لذا بر ماست که تا آخرین ثانیه های لیگ برتر همان هیجان و فریاد یاشاسین خود را حفظ نموده و دیگران را نیز ترغیب نماییم تا حتی المقدور در بازی با سایپا یاور تیم باشند قطعا ما با برد سایپا به بسیاری از خواسته هایمان خواهیم رسید و چه بسا که تیمهای بالای سر تراختور نیز امتیاز از دست بدهند.کسی فکر نمی کرد تراختور در این هفته های پایانی به راحتی امتیاز از دست بدهد.ولی عوامل بسیاری دست به دست هم داد تا ما نتیجه نگیریم .هر چند سخت است آدمی دیدگان خود را به روی بسیاری از مسائل ببندد ولی بیایید در این دو بازی بازهم با اغماض به بعضی مسائل نگاه کنیم.یادتان هست قبل از بازی با صبا گفتم اینقدر این مسائل حاشیه ای را دامن نزنید. تراختور و تراختورچیان به نظر می رسد در کنار ناخرسندیهایی که از بعضی جهات تحمل می کنند از جو ایجاد شده در اطراف تیم نیز ضربه مهلکی خورده اند.

شاید اگر کمی ما هواداران و کمی هم کادر فنی و بازیکنان علاوه بر مسائل فنی و حواشی به جنگ های روانی اهمیت میدادیم حال و روز تراختور این نبود.متاسفانه تیم در جنگ های روانی گروهی و تن به تن از پیش باخته بود.ما هواداران نیز توجه کافی نکردیم.کادر فنی قطعا در این بازی دیگر اشتباهات بازیهای قبل را تکرار نخواهد کرد چرا که کوچکترین قصوری خود بخود موید این مطلب خواهد بود که ...

پس ضمن پیگیری حقوق حقه خود در ارتباط با بازی با صبا بیایید حواشی این روزهای لیگ یک و لیگ برتر را برای یک بار فراموش کرده و دسته جمعی برای دفاع از سمبل ورزش آذربایجان در استادیوم سهند حاضر شویم.

تراختور در این بازی محکوم به بازی کردن است. تیم باید آنقدر توان داشته باشد که هیچ نیرویی نتواند آن را از نتیجه گیری عقب نگه دارد. یک بازیکن طراز اول فوتبال امروز باید بداند که اگر صد بار روی او خطا کردن نباید از کوره در برود و با حرکت نسنجیده خود به تیم ضربه بزند .یک سرمربی باید بداند که نمی شود تیم را علی اصغری و یا علی پروینی هدایت کرد. امروز فوتبال بر مبنای علم می چرخد و تمام پایه های آن بر روی یک فرمول علمی استوار است.

ما تراختورچیان نیز همانند گذشته با تمام توان از تیم خود حمایت خواهیم کرد. مطمئن باشید که آدیوخ نیز همپای شما عصا بدست خواهد آمد .پس به سبک دوست عزیزمان آرتان آرمان کور سوی امید مان را متوجه بازی این هفته تراختور کرده و با حضور و جلوس بر سکوهای  سهند فریاد یاشاسین سر خواهیم داد. تا همگان بدانند هواداران تراختور همان هواداران نمونه هفته های متعدد لیگند و تراختور نیز همان گرگ سرخی است که تماشای حرکتهای جادویی اعضای آن میلیون ها انسان را پای پنجره جادویی نشانده و یا به آوردگاه سهند می کشاند.من ، تو ، ما. همه با هم برای یک هدف ، تیراختور یوری بیز آسیا ایستیروخ.

یاشاسین آذربایجان

یاشاسین تراختور

آدیوخ آذربایجانلی

http://www.trakhtorfans.com/trakhtor-contexts/58-maghalate-trakhtorchilar/2507-1390-02-21-11-08-01.html#comments

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد